2019. augusztus 17.

Ismét szabadon olvasható a blog! :)

Sziasztok!

Ezer éve, igaz? :) Fogalmam sincs ezt olvassa-e majd valaki :D  Feltévedtem a napokban a portálra, mivel új történetbe kezdtem. Nosztalgiázni támadt kedvem, szóval bepötyögtem a keresőbe, hogy Robsten fanfiction :D Az egyik blog chat részlegében azt láttam, hogy ezután a történet után érdeklődnek. Jó érzés volt :D

Már lassan tíz (10!!!) éve annak, hogy megírtam ezt a történetet. Azóta rengeteget változtam én is, sőt, már aközben is, amíg ezt a sztorit írtam. Priváttá tettem a blogot, mert már nem éreztem annyira magaménak. Sok helyen kínosnak éreztem inkább.

De az a komment megindította a fantáziám, így aztán baromi nehezen, de sikerült kisilabizálnom milyen e-mail címmel és jelszóval voltam ide regelve, kicsit takarítottam a blogon a bejegyzések között, és most ismét nyitva áll a közönség előtt. Ha még érdekel valakit :)

Ma már nem egészen így írnám meg ezt a sztorit, mint anno 16-17 éves fejjel, de innentől már nem nekem kell, hogy tetsszen.

Beleolvastam a kommentjeitekbe és csak vigyorogni tudtam. Annyira édesek vagytok, sokkal jobban meg kellett volna becsülnöm Titeket. A szavaitok a világot jelentik, még így 9-10 év után is!!!

Ja, és még valami... Szörnyű, hogy mekkora picsa voltam anno :D Krisztus... Hála az égnek és az időnek, hogy ezt is magam mögött hagytam. Nem, nem kötelező kommentet írni most már soha többet :D

Anna aki idetévedne, annak kellemes olvasgatást.
Puszi <333 p="">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése