2010. szeptember 4.

60. felvonás

Bocsi, kicsit rövid, de majd honlap hozom a következőt, mert elég szépre sikeredett a vége...
Ne utáljatok (nagyon)





Rob egész nap nagyon szórakozottnak tűnt. Mintha teljesen másutt járna.
Az ebédnél kétszer bökte képen magát a villával, mert nem talált be a szájába... A lányokkal együtt csak némán ültünk az asztalnál, és próbáltunk úgy tenni, mintha nem őt bámulnánk folyton. Még Mollie is síri csendben volt.
Kezdtem komolyan aggódni.
-Neked meg mi a fene bajod van? -szegeztem neki a kérdést, mikor már komolyan kezdett idegesíteni.
-Mi? Mire érted? Minden rendben. -dadogott idiótán, annyira felbőszített, hogy inkább ott hagytam. Ráadásul mikor vissza pillantottam, még mintha meg is könnyebbült volna, hogy lekoptam.
Most vagy van egy eltitkolt családja, vagy megcsal, vagy... Áh! Ötletem sincs...
A baba ruhákat hajtogattam, mikor meghallottam az ajtó csapódást. Azt hittem valamelyik csajom volt az, de mikor le mentem a konyhába ők mondták, hogy Rob sietősen távozott.
Aha... Most kezdhetek pánikolni? Megpróbáltam el terelni a figyelmemet, este úgy is vacsizni visz, szóval legkésőbb akkor a szemembe kell néznie.
Épp uzsonnáztunk a többiekkel. Ott volt mindenki, csak Sandy hiányzott, mert melózni ment.
-Na és milyen a társaság mostanában? -tette fel  kérdést Farrah, amin szemmel láthatóan nagyon jól mulatott. Ash felkapta a fejét mikor rájött, hogy a szavakat neki címezték.
-Mármint? -kérdezett vissza, és a salátáját bökdöste.
-Sandy. -forgatta Farrah szemeit. Majd célzatosan tekintett Ashley-re.
-Jó. Sandy kedves lány, miért?
-Vigyázz vele -kuncogott Farrah -Nagyon izgága nyelve van... -itt már majdnem röhögött. Ash viszont félrenyelte a falatot, de mint a jól nevelt lányok többsége, ügyesen sikerült a szájában tartania.
-Nem kéne így beszélned róla -kelt védelmére Ash, már majdnem meglepődtünk, hogy tudja, mikor folytatta -Én is rengeteget tudok csacsogni. Úgyhogy... -azzal békésen eszegette tovább a cézár saliját.
-Édes szívem, naivitásod végtelenül elbűvölő... De úgy tűnik egyértelműbben kell fogalmaznom. Sandy kapura játszik kedvesem.
Ashley keze megállt ugyan a levegőben, de arcán nem látszott semmi. Már készültem a hajam ritkítására, ha Ash most benyögi, hogy Sandy biztos focizik; de akkor végre koppant a tantusz.
-Oh... -ennyi volt. Semmi egyéb -Odaadod a majonézt? -kérdezte tőlem, és átnyúlt az asztalon az irányomba.
Odaadtam neki, majd miután továbbra sem láttuk kiborulni a tény miatt, hogy veszedelmes személlyel van egy hálóban, elszállingóztunk a saját dolgunkra.
Miközben gyönyörű kislányommal foglalatoskodtam, megint Rob, meg az idióta viselkedése jutott eszembe. Kissé görcsbe rándult ugyan a gyomrom ahogy számításba vettem a lehetséges alternatívákat, de elhessegettem a borús gondolatokat.
Éppen most zártunk le úgy ahogy egy szar korszakot, nem hiányzik még egy.
Aztán egyszer csak ki nyílt az ajtó, és Rob lépett be rajta, továbbra is kerülve a tekintetem.
-Kész vagy? -kérdezte aztán, és belekortyolt a kólába.
-Mire? -kérdeztem vissza kisé ingerültebben mint kellett volna. Látszott rajta, hogy ez nem tetszett.
-Hát a vacsorára. Indulnék ha lehet... -válaszolt fagyosan, s ekkor már tudtam, hogy sikerült magammal együtt őt is felhúznom.
-Mindjárt, addig légyszi fogd meg Mollie-t -a kezébe nyomtam kislányunkat, majd amíg ő kis tündérkéjével játszott, felöltöztem.
Persze nem vittem túlzásba. Egyszerű mégis csinos ruha volt, és persze erősen testhez simulós, mert az a majom azt szerette. Ezt is csak miatta. Ha ezek után kinyögi a vacsin, hogy szeretőt tart, de bocsássak meg... bla bla... Esküszöm lelövöm.
Mielőtt még inkább felspannolnám saját magam, inkább megfogtam a kézi táskám, majd kiléptem apuciékhoz.
Rob elismerően mért végig, mire az én arcomra is halvány mosoly kúszott. Mollie-t Aubrey-ra bíztuk, mi pedig autóba ültünk.
Rob vezetett, és egész úton csendben volt. Nem akartam ezt megszakítani, gondolván hátha van oka a némaságnak...
Egy elegáns étterem előtt álltunk meg, és teljesen ledöbbentem mikor Rob úriemberekhez méltón, kinyitotta nekem a kocsi ajtót, sőt, még ki is segített rajta.
Elképedtem. Tényleg szörnyű lelkifurdalása lehet. A gyomrom ismételten görcsbe rándult.
Bent már foglalt helyünk volt, így rögtön az asztalunkhoz is vezettek minket.
A behűtött pezsgő már az asztalon volt. Remek! Bejelenti, hogy félrekefél, megint, és elvárja, hogy meg is ünnepeljük? Ez tutira nem normális!
Nyugi Kristen! Nyugi!
Mélyeket lélegeztem, és inkább szép dolgokra próbáltam gondolni. Virágos rét, vattacukor, kék ég, Mollie Sky... rózsaszín nyuszi... Mi?! Rózsaszín nyuszi?! Oké, én sem vagyok komplett az fix.
Már felvették e rendelést, én pedig idegesen kezdtem rángatni a lábam az asztal alatt. Minek ez a pucc ha úgy is szakítani akar? Vagy még utoljára szeretne jót tenni szegény hülye gyerekkel? Na azt benézted!
-Elegem van! -fakadtam ki -Mondd már meg mit akarsz!
-Majd... majd vacsora után. Szeretném ha előtte tudnál még enni. Utána úgysem tudsz majd... -hajtotta le fejét.
Lassan már a bőgés kerülgetett. Ez a marha aztán tudja, hogy kell be görcsöltetni az embert!
Síri csendben fogyasztottuk el a desszertet is. De Rob még mindig hallgatott.
-Mondd már! -rivalltam rá aztán.
Ekkor elszántan emelte rám szemeit, majd hangosan fújta ki a levegőt.
A tenyerem már nagyon izzadt, és az ajkaimat is szanaszét harapdáltam. De végre megmukkant.
-Kristen... Remélem tudod, hogy a világot jelented nekem, és nagyon szeretlek... -itt elhallgatott.
Csodás! Mégis igazam lett...?

18 megjegyzés:

  1. imádtam, alig vártam, hogy feltedd, erre ilyen véget írsz nekünk. még jó hogy megígérted a holnapit. DE HA NEM AZ LESZ AMIRE GONDOLOK....akkor nem Rob lesz lelőve, hanem TE!!!!!Jaj tényleg remélem hogy nem valami drámát tartogatsz nekünk. imádlak!!!!Gab. (áááá, nem is jó, ha lelövünk, mert akkor ki fog ilyeneket írni nekünk, na majd kitalálok valami "kis ici-pici" kínzást....biztos lesznek páran akik segítenek....)Ja meg még nem mellesleg úgy gondolod, hogy egy ilyen feji után lehet aludni???????

    VálaszTörlés
  2. Snooki:D
    Hát ez készXD Húzod az agyunkat rendesen...
    Azon nagyot szakadtam amikor ebédnél Sandy-ről volt szó...az nagyon nagy volt:D
    De egyébként az egész feji is az volt:D
    Szal siess a kövivel:)
    Szeretés<3
    Puszka:Ancsa

    VálaszTörlés
  3. szia,
    jaj na mi lesz már??? hát már megőrülök... vannak sejtéseim de remélem jó dolog lesz :))
    Na és Ash? :D:D csak nem volt máris Sandynek valami kis magánakciós probálkozása? XD
    várom a holnapit, hogy már kiderüljön ez az izé-dolog :D
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  4. na nem má'! A csúnya életbe! Nyugi Stefi! Nyugi Stefi! Nyugi Stefi! Szúszá! Nem szabad tömegmészárlást rendezni! Habár lenne pár ember akit szívesen kinyírnék xD
    Isteni fejezet lett, de...
    ...hogy tudsz ezután nyugodt szívvel aludni? o.O
    Már nagyon várom a kövi részt. jaj remélem nem az van amire Kristen gondolt...:/ Hogy bírom ki holnapig ? :'( Talán, ismétlem talán túlélem... Remélem eljössz majd a temetésemre XD
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Tuti megkéri a kezét XD :D ha nem..és tényleg megcsalta...én magam fojtom meg a drága Robot :@ XD ...
    ááá de tuti megkéri a kezét :D
    Amugy jóó lett a feji nagyon :D :P nekem tetszett :D jó persze Rob idióta viselkedése nem. de am jó volt :D XD
    na jóó befogtam XD
    Köszi a fejit Snooki :) (L)
    Pusszi (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  6. Tuti, tuti, tuti az lesz amire én gondolok:D Ha nem az nagy koppanás lennexD És remélem a következő részben lesz egy orbitális szex jelenet is:P kis piszkos fantáziásxP
    Ez teccik nagyon izgalmas:D
    ancsa

    VálaszTörlés
  7. Szija!

    A plafonra mászok tőled, sőt nem is, kifutok a világból. Az ilyen befejezések miatt nincs se hajam, se körmöm... XD
    Viccet félretéve...
    Nagyon állat lett és megjegyezném, hogy nagyon értesz ahhoz, hogy egy rövid részt olyan izgalmassá tegyél hogy én csak lessek, mint egyszer.
    Rohadt kíváncsi vok mit akar Rob.
    Nagyon várom a kövit!

    Pusszantás!

    Még vmi! Komikat csajok! XD

    VálaszTörlés
  8. Hogy teheted ezt velünk Snooki? Ilyen véget írni utána meg várhatunk a folytatásra nagy kétségek közt. Bár vannak nekem is sejtéseim mi fog következni:D Siess a kövivel. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  9. Megkéri a kézét?
    Ugye? Ugye?
    Én annyira ebben vagyok. XD
    Mást el se tudok képzelini...
    Ó Istenem { vagyis Snooki) legyen úgy!
    PLS!
    Amúgy imádtam, isteni lett a feji.
    Pussza Miranda

    VálaszTörlés
  10. ez nem lehet igaz pont itt abba hagyni ? !
    na ne már amúgy tetszett
    nagyon :)

    VálaszTörlés
  11. Te aztán tudod, hogyan kell görcsöltetni az embert! xD Ehhez nincs hozzáfűzni valóm...megesz a kíváncsiság!
    Kérem a következőt!
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  12. Szia Snooki!
    Nem írtam még kommentet, de valahol el kell kezdeni... xD Nagyon jó a történet, erre a fejezetre vonatkozóan pedig van egy sejtésem, hogy mit fog mondani Rob. :D Alig várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  13. Remélem, a kezét kéri meg :D És nem azt mondja, hogy megcsalta, mert akkor megölöm XD Nah jó nem:)
    A fejezet, szuper lett, alig várom a következőt!

    VálaszTörlés
  14. Jézusom hogy teheted ezt velünk igy félbe hagyni ááááá majd men meg fulladtam a levestől !
    Remélem hamar lesz kövi!
    Imádlak
    pusz Viky

    VálaszTörlés
  15. naahhh neehhh ilyen helyen abba hagyni?? ez most vicc..remélem ma lesz friss...puszi
    nagyon jó lett..de tutii h a kezét akarja megkérni:P

    hihi:d
    pusz

    VálaszTörlés
  16. Szija! Kurva jó lett, várom a kövit. Kíváncsi vok h mit akar mondani Rob. Remélem semmi balfaszságot nem csinált.
    Siess vele
    Kinga

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Húú mi baja van Robcinak???:O nagyon bírtam az Ash-es dolgot...xD
    Sztem Rob megkéri Kris kezét...de nem tom. nem akarom elrontani a képzelődésemmel, de rem nem csalta meg mert kitekerem a nyakát...:@:P
    Várom már nagyon
    puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  18. Tuti biztos, hogy elmebeteg az egész banda! Szegény Ashley! Mondjuk fura, hogy nem jött rá még! Segíteni kell neki egyem a szívét!
    Rob kedvesen húzza Kris idegeit! Most már teljesen majdnem biztos vagyok benne, hogy megkéri a kezét! Szidom magam, hogy nem a végéről olvasok előre!

    VálaszTörlés