2010. szeptember 6.

61. felvonás - Egy új korszak kezdete...


Nos hát... Ez a RS Hot utolsó előtti része! Yesssss xD
De! Nem kell aggódni, mint meg ígértem jön a "második könyv" ami nem kis meglepetést fog tartogatni...
Azt még nem tudom, hogy ezen a blogon, vagy egy új blogon írom-e majd, de ez most nem is számít.
Nem tudom mikor jön a következő rész, mivel hosszú lesz, hogy minden lényeges dolog beleférjen. 
De ezen a héten valószínűleg felkerül. Talán hétvége felé...
Véleményezzetek, aztán készítsétek fel magatokat a sokkra, ami a Hot folytatásában fogad majd titeket =Đ

Komi!




Néma csend.
Már az asztalt kaparásztam kínomban, mikor Rob hirtelen felált, megfogta a kezem, majd mikor már én is álltam, finoman megcsókolt.
Viszonoztam, de nem lettem nyugodtabb. Aztán a fülemhez hajolt, párszor végig cirógatta ajkaival, majd olyat suttogott a fülembe, amitől az összes vér kiszállt az arcomból.
-Gyere hozzám! -megborzongtam.Most ha nagyon vicces kedvemben vagyok, be nyögöm, hogy "már itt vagyok", de nem volt kedvem viccelni.
Most tényleg azt mondta amit hallottam, hogy mondta? Kissé hátradőlt, és várakozóan nézett rám. Arcáról le rítt az idegesség.
-Mit mondasz? -kérdezte halkan, majd csókot lehelt kézfejemre.
-Rob... -nem találtam megfelelő szavakat. Most ugorjunk bele egy házasságba? Á, de ki nem szarja le?! Ez a félisten megkérte a kezed Stewart!
-Igen! -suttogtam, majd lassú, érzéki csókkal pecsételtem meg szavam. Rob boldogan szorított magához, az én szívemről pedig felszállt a borús ködfelhő.
-Gyere, sétáljunk -kézen fogva indultunk neki a sötét éjszakának. Rob egy kis parkba vezetett amelyre gyönyörű aranyfátylat borított a lámpák narancs fénye.
Csendben andalogtunk, ízlelgettük egymás ajkait, még mindig sokkos állapotban voltam egy kicsit. Alig hittem el, hogy ez az állat megkérte a kezem.
Kezdtem fázni, ezért megkértem szerelmemet, hogy sétáljunk vissza az autóhoz.
De kedvesemnek nem a hazamenetel körül jártak a gondolatai. Hevesen és szenvedélyesen csókolni kezdett, majd' felfalt. Az autónak döntött, és felfelé gyűrte feszes szoknyámat. A gyomrom összerándult, a vérem ismételten forrni, vagy inkább lángolni kezdett. Teljes erőmmel húztam arcát magamhoz a tarkójánál fogva.
Keze a derekamról fenekemre simult, majd fel emelt, hogy combjaim közé zárhassam.
-Neh... itt... - nyögtem szájába, de csak cinkosan elmosolyodott.
-Nem várok hazáig -jelentette ki, rögtön a mondat végeztével már éreztem is tövig belém fúródni. Szám elé kaptam tenyeremet, hogy minél halkabb legyen kéjtől elfúlt nyögésem.
Gyorsan és pontosan kezdett mozogni bennem. De úgy tűnt nem megfelelő a pozíció, ezért lassan leszálltam az öléből, majd egy csók kíséretében megfordított, én pedig készséggel álltam kis terpeszbe, és toltam ki a fenekem. Adott rá pár csókot, majd ismét magára húzott.
Édes morgás remegtette meg ajkait, keze bebarangolta egész testem. Folyamatosan remegtem lökéseitől, újra és újra, másodpercenként merült el bennem teljesen. De ez nem volt elég. Még akartam, ezért megfogtam mellemet kényeztető kezét, és két ujját a számba véve nyaltam egy kicsit, aztán elengedtem, és hagytam, hogy tegye a dolgát. Szerencsére nem kellett kétszer kérni. Fáradhatatlan férfiassága mellé, még két ujját is magamban tudhattam. Tökéletes volt.
Most már a teljes extázis határán voltam. Kétszer olyan intenzíven pumpált, bőrünk hangosan csattant a másikén, nyögéseink pedig egyre messzebb szálltak.
Aztán éreztem Rob ujjait csípőmbe fúródni, majd kitört testem mélyén. De még pár lökés volt hátra, s én is ismerősként köszönthettem a totális flash-t.
Tenyerem párás lenyomata még az üveget díszítette. Lassan megfordultam, a bugyimat visszaigazítottam a helyére, majd egy gyors puszit adtam Rob szájára, utána beültem végre a meleg autóba. Bár így a vége felé már nem is fáztam annyira...
-Olyan gyönyörű vagy -suttogta Rob ahogy be ült mellém, és combomat simogatta. Nem volt jó ötlet, lassan kezdtem megint felizgulni, ezért inkább megkértem, hogy menjünk ha lehet.
Ezek után amúgy is szerettem volna zuhanyozni. Azt nagyon bírtam, hogy Rob mindig tartott törlőkendőket a kocsiban. Ilyen alkalmakra, meg persze a zsebhokihoz...
Mikor hazaértünk, kislányomnak való köszönés után első dolgom a forró zuhany volt.
Rob szeretett volna csatlakozni, de határozottan nemet intettem. Ha most belép mellém, holnapig nem jövünk ki innen...
Mikor végeztem, szorosan testem köré csavartam a törölközőt, és rá vettem még a fürdőköpenyt is. Szerettem volna ha a testem őrzi még egy kicsit a meleget.
Aubrey eddigre már visszaadta Mollie Sky-t, aki épp az ágyon csócsálta a szokásos nyuszi, szokásos fülét.
Olyan édes volt. Apró puszit adtam ajkacskáira, majd mellé feküdtem, karommal a fejem alatt, és csak néztem őt. Az én tökéletes kis porontyomat. Gyönyörű... Mindig büszkeséggel töltött el ha rá néztem, és tudtam milyen sokan irigyelnek miatta. Persze, hisz nem csak a kis hercegnőm, de a maker-je is kifogástalan karosszériával rendelkezik.
Hallottam ahogy Rob is belép az ajtón, majd fölénk támaszkodva először Mollie kap egy puszikát, majd hirtelen elkapja és tépni kezdi ajkaim.
Természetesen hasonló, -ha nem nagyobb- hévvel viszonoztam, de egyszer egy pillanatra kinyílt a szemem, és édes tündérkém kíváncsi, figyelmes pillantásával találtam szembe magam.
Úgy gondoltam még korai a felvilágosítás, ezért inkább elszakadtam apuci ajkaitól.
-Ne a gyerek előtt... -suttogtam.
-Most mé'? Kicsi Sky úgysem fogja mi ez! -emelte égnek tekintetét.
-Sky? -kérdeztem mosolyogva, miközben kicsusszantam alóla.
-Igen. A Sky szép, ezt jobban szeretem.
-Nekem mindegy. Úgy szólítod ahogy akarod... rántottam meg vállam. Végülis Mr. Zéro Fantázia rám hárította a névválasztást. Egyértelmű, hogy nekem mind két név bejön, mivel az én ötleteim voltak.
Rob telefonja vad rezgésbe kezdett az éjjeliszekrényen.
Érte nyúlt, felvette majd hümmögött egy darabig. Aztán egyszer csak elsápadt és tátva maradt a szája.
-Mi van? -tátogtam felé, de nem reagált.
Még kábé tíz percig csak passogott, aztán lerakta végre.
-Na mi van? Miért vagy úgy lesokkolva?
-Kristen... Bébi, kaptam egy filmszerepet! -ölelt meg szorosan, és idiótán röhögcsélt.
-Tessék?
- Brad most mondta. Látták a reklámfilmjeimet, és felajánlottak egy szerepet egy független filmben.
-Hé, ez tök jó! -örültem meg én is. Ez tényleg szuper.
-A jövő hónapban kezdődne a forgatás... Mexikóban. A film az illegális bevándorlók sanyarú sorsáról szólna.
-Érdekesnek hangzik. -mondtam lelkesen -De most húzz már el zuhanyozni!
Huh, egy film szerep. Volt némi rossz érzésem ezzel kapcsolatban, bár nem tudtam volna megmagyarázni miért.
Addig is, jól jön egy kis plusz pénz a konyhára...


19 megjegyzés:

  1. Wííííííííí!
    Összeházasodnak! Ö-S-S-Z-E-H-Á-Z-A-S-O-D-N-A-K! Ösz-sze-há-za-sod-nak!
    Elvagyok..nagyon..
    Néha, így, az I. könyv végé felé is meglepődöm Robcica hevességén!xĐ
    Filmszerep!
    Mivan?! Hát, ez..tényleg..
    Izgalmas!
    Basszus, Snookie! Miért szenvedteted csöpnyi, s ártatlan (höhh!) lelkem?!
    Tudom, egy szadista állat vagy!
    De én így szeretlek! (:

    VálaszTörlés
  2. Ja, és örülök a fejemnek, mert enyém az első komi! ^^
    Csók: Rosella(;

    VálaszTörlés
  3. Imádom imádlak ,reméltem hogy nem hagyod abba és lesz még valahogy valami csoda folytán ,folytatása!
    Nekem azért tetszettek a kicsit érzelgős részek is persze a preverzivitásom meg maradt :) ;)!
    Alig várom már ahétvégét puszi Viky

    VálaszTörlés
  4. Szija!

    Jujjj te aztán tényleg tudsz meglepiket okozni!
    Ha a történet elején vki azt mondja nekem, hogy összefognak házasodni körberöhögöm!!! Sőt még tegnap is képen vihogtam volna, ha ezt mondja! XD
    Sokkolódok! :D Nagyon durván kb. mint Kris!
    Nagyon kíváncsi vagyok arra a befe részre és még mennyire a kövi könyvre! Tutira nem lesz csalódás!
    Jajj annyira imádom hogy vagy! :D XD

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  5. áááááááá és igen megkérte a kezét és igent mondott és ahh Snookie de jó volt :DD
    és annyira imádtam, h nem azt mondta h "hozzám jönnél feleségül?" hanem azt h "gyere hozzám" :)) ha nekem vki valaha megkéri a kezem nekem is így kérje meg... de mindegy ugyis nemet mondok :P:D
    Filmszerep?:O azta... ez komoly lesz :D
    júj de kiváncsi vagyok a másodikra... remélem ott Mollie már nagyobb lesz és kapunk 1 kis Rob féle szigort XD
    na szóval tök jó volt meg imádlak meg minden (L) :D
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  6. Tudtam én :D:D
    Nagyon állat fejezet lett. A lánykérés , a kocsinak dőlős szeretkezés, Mollie, minden tökéletes volt!
    Neked, meg jobbulást, remélem a mi pozitív energiánk segít abban, hogy kevesebbet kelljen járnod kórházba :S :)
    Pusz:)

    VálaszTörlés
  7. Snooki!

    Ez nagyon jó lett. Összeházasodnak, és az a kocsinak dőlős rész, szuper volt. Remélem hamar rendbe jössz, nem szeretnénk, ha eltünnél, nagyon hiányoznál nekünk:)) Gyógyulj meg mihamarabb. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. Snooki (L) ez annyirrra de annnyra jó lett :)
    kár,h vége :( vis nincs vége,csak félig :D
    Rob Mexikóban? hűű :D érdekes lesz :)
    várom már nagyon :)
    (L)

    VálaszTörlés
  9. Hú most tudtalak olvasni. Jaj de jó, megkérte a kezét. Hú de még be sem mutatta a szüleinek, meg mikor lesz az esküvő, gondolom nem egy mindennapi esküvő lesz. Na meg ennek a fejinek a vége, ez a rossz érzés, ez rám is rámragadt. Nem szeretném ha szétszednéd őket, még csak átmenetileg sem. Old meg valahogy!!!! Légyszike!!! Nekünk a "kicsit" perverzes részek jönnek be, nem a drámázósak.
    Na szuper volt ez is. Azért megünnepelték a lánykérést. Várom a kövit. Gab.

    VálaszTörlés
  10. szia
    imádom ezt a történetet és én sem szeretném ha szétszednéd őket de ha átmenetileg megteszed akk is szeretni fogom a törit XD
    és még annyit had mondjak h drámázós részek is bejönnek nekünk :P
    Katta

    VálaszTörlés
  11. ez a rész isnagyon jó lett
    kivácsi vagyok mi lesz velük :)

    VálaszTörlés
  12. Szija! Nagyon jó lett. Reméltem h Rob megkéri a kezét. Nem is tom h mit irjak egyszerűen tökéletes lett ez a rész. Várom már a kövit csak kár h az lesz az utolsó:(
    Viki

    VálaszTörlés
  13. Szia
    Bocsi Snooki h csak most írok....csak a suli...=/
    Nagyon tetszett!Tudtam tudtam tudtam tudtam h megkéri a kezét!!!=D Tök jó h Rob kapott egy filmszerepet! Csak az a gáz h Mexikóban...=(
    nagyon várom már a kövit!!!
    pux
    Noni

    VálaszTörlés
  14. szia
    huh ez qrva jó lett. sorrí h csak most irok de a suli meg az egyéb programok lekötik minden időm. várom már a kövi részt. siess non
    Kinga

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó lett. várom már nagyon a következő részt.
    Pancsi
    Ui: 15. komi szal jövet a kövi

    VálaszTörlés
  16. Szia Snooki!
    Sajnos csak most értem a történeted végére, ill. a 61. fejezethez. Azt hittem hamarabb el tudom olvasni, de sajnos az időhiány....Na mindegy, nem ez a lényeg, hanem az, hogy ez egy űber-brutál, állat, király sztori. És még tudnám ragozni. Ilyen egyedi Robsten sztorit még sehol nem olvastam és eszméletlenül tetszik. Remélem nem akarod még befejezni.....
    Bár tudom, hogy milyen az mikor nagyon elfoglalt az ember és megértelek, ha nehéz minden elvárást teljesíteni. De ne add fel, mert nagyon tehetséges vagy és ezen a blogon keresztül is mindíg kapsz hozzá megerősítést.
    Türelmesen várom a folytatást,
    Heléna.

    VálaszTörlés
  17. WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ szép kis törit kerekítettél te lány. Kb három-négy napja ajánlották a blogod. Beleolvastam és ....... megtetszett. Így hát elolvastam. Volt hogy nevettem,volt hogy sirtam, volt hogy lefagytam hosszú időre de a lényeg IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTA. Rengeteg pikánks és khm részek, drogos ügyek (amit nem nagyon szerettem mivel megvetem de ennek elenére is tetszet) szivszorító részek, szakitások vs. kibékülések, furcsa dolgok, baba, és most házasság. Egyszerüen leirhatatlan amit érzek. De remélem nem hagyod abba mert igen tetszik. Jó mondjuk hova lehet ezt még fokozni nem tom de akkor is. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (L) (L) (L) IMÁDAT VAN.XD

    Bocsi hogy enyit ömlengetem de muszály votl.
    Követlek és ha van kedved nézz be hozzám:http://rpatzandkstev.blogspot.com/

    Pussssssssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  18. hali!
    Tök jó lett, ahogy a többi rész is. Eddig a hard core a kedvencem, az kegyetlen volt. Várom a kövit.
    Zsebi

    VálaszTörlés
  19. Igeeeeeeeeeeeeen! Összeházasodnak! Remek hír!
    Rob és filmszerep? Érdekes fordulat!
    Nem tudok betelni veled! Kíváncsian olvasom a következőt!

    VálaszTörlés