2010. szeptember 20.

62. felvonás - THE END!


Hát, elérkeztünk ide is. Tudom, hogy rengeteget késtem, bocsánat, de van élet a blogoláson kívül is =)
Kicsit szégyellem magam, megint szabadkoznom kell, mert úgy érzem, hogy kissé összekapott lett a felvonás, de sajnos időhiányában tömörnek kellett lennem.

A történet folytatása, vagyis a második könyv már a küszöbön van, csak rajtatok múlik mikor olvashatjátok az első fejezetet. 
Itt ugyanis, mivel ez az utolsó rész, legalább 40 komentárt szeretnék SZEPTEMBER 25-ig, azaz SZOMBATIG! xD
Igen! Jól látjátok, negyvenet!
Nem akarok paraszt lenni, de amíg nem lesz meg ez a szám, addig nem folytatom a történetet. És ha nem lesz meg, egyáltalán nem folytatom.... Nyugodtan utáljatok =D

Hát azt hiszem mást nem is fűznék hozzá.
Képek a felvonás végén!
(Ha valamiről még szeretnétek képet, akkor jelezzétek)

****


El fog venni... El fog venni...
Baszki! Alig húsz évesen férjhez megyek. Pedig már öt évesen azt mondogattam, hogy ötven évesen sem! És most mégis hozzá megyek Robert Pattinsonhoz.
Robhoz, aki még az esküvő előtt elmegy leforgatni egy filmet Mexikóban és Santa Barbaran.
Emlékszem, általánosban rengeteget beszélgettünk arról, ki milyen családot szeretne. Vagy szeretne-e egyáltalán. Néhány példán okulva, már akkor elhatároztam, hogy én bizony szingli maradok. Vagy legalábbis mellőzöm a papírformát.
Sosem gondoltam volna, hogy ez fog történni. Annyira... Ha ezt most tudná valamelyik régi osztálytársam, tuti képen röhögne.
És néha én is ezt szeretném. Ki röhögni saját magam. Mert az az igazság, hogy bármennyire is boldog vagyok a kislányommal és Robbal, úgy érzem mégis mellényúltam.
Várnom kellett volna. Ráért volna a házasság és a gyerekvállalás még vagy öt évet. Arról nem is beszélve, hogy a sorrend is így lett volna megfelelő...
De megbánni nem bántam meg, lehetetlenség lenne.
A csajok lánybúcsút akarnak, én nem. Mióta Mollie Sky megszületett, nem vonz annyira a vad buli gondolata. Na persze próbálja megúszni az ember, ha egy csapat örült, ijesztően mindenre elszánt tyúkkal lakik együtt...
Robtól kaptam egy csodálatos gyűrűt, ami mellesleg rohadt drágának is tűnik. Legalább be adhatom a zaciba ha meg kell húzni a nadrágszíjat. Mondjuk ezt szerelmem nem találta viccesnek. Pedig annak szántam.
Kicsit tartok viszont attól, hogy túl sok mindent fog viccesnek gondolni, mikor seggrészegen a legénybúcsúján, egy sztriptíz táncos mellei közé dugja a fejét.
Igen, számítok ilyesmire. Nem rózsaszín felhők közt élek, tisztában vagyok vele, milyen lehet egy legénybúcsú. Főleg Robert idióta, aberrált haverjait ismerve.
Egyetlen egy dolog van megtiltva, a szex! Azon kívül azt csinál amit akar. Végülis miért ne érezhetné jól magát az utolsó nőtlen estéjén?
Én viszont csendes relaxálással töltöm az időt. Fel kell készülnöm lelkiekben arra, amire soha nem akartam.
Rob már lassan egy hónapja lelépett arra a forgatásra, már nagyon kezdem hiányolni. Igazából teljesen üresek a napjaim nélküle. Az egyetlen kapaszkodót a kislányom jelenti.
Viszont holnap után haza jön, és végre elvégezhetjük az utolsó simításokat a szertartást illetően. Be kellett szervezni egy szimfonikus zenekart, annak ellenére, hogy mint minden mást, ezt is iszonyú túlzónak találtam. Na nem mintha sok beleszólásom lenne a dolgokba, még a ruhámat sem én választottam. Bár az is igaz, hogy eléggé rendhagyó a darab amit a lányok kinéztek.
Egy eredeti, gyönyörű Vivienne Westwood ruha, és egy cipő szintén tőle. A kedvenc tervezőm volt, mindig extrém göncöket alkotott. Imádtam! Bár ez most szolídabb volt.
-Kristen, gyere! El megyünk a Mangoliába! -szaladt fel Farrah a lépcsőn, és türelmetlenül topogni kezdett az ajtóban.
-Várj már egy kicsit! Még meg kell várnunk a bébicsőszt.
-Már itt van. -legyintett nővérem. És én ezt miért nem tudtam? Mindegy...
-Rendben, mindjárt megyek. -az ölemben Mollie-val sétáltam le az emeletről. Még adtam neki egy puszit, aztán Sarah kezébe adtam.
A Mangolia az egyik kedvenc éttermünk volt Hollywoodban. Gyakran jártunk oda, csak mi lányok, hogy ki eresszük a gőzt.
Mindannyian be pattantunk a range roverbe. Az úton végig kellemes zene szólt, és lehetőség szerint, a beszélgetést is kerülhettük.
Megérkezve a lefoglalt asztalunkhoz kísértek minket, majd rögtön fel is vették a rendelést. Csak valami könnyűt ettünk, leginkább ittunk, ami nem volt túl jó ötlet a vezetést illetően.
-Valakinek józannak kellene maradnia... -nyökögtem laposakat pislogva, mire a többiekkel együtt röhögőgörcs tört rám.
Hát, ha szabványos lánybúcsúm nem is lesz, ez mindenképp ellensúlyozza majd. Senki sem szólhat majd egy szót sem.
Végül aztán Ashley felvállalta a mártír szerepét, és józan maradt. De Sandy sem vitte túlzásba az ivást. Aubrey is jelen volt agyilag, tehát Farrah és én voltam igazán kiütve. Pont mint a régi szép időkben... Milyen nagyszerű is volt gondtalan tininek lenni. Aztán hirtelen fel kellett nőnöm, és most feleségül megyek a lányom apjához...
Bassza meg! Koravén lettem!

~~~~Két héttel később~~~~

Egész éjjel nem aludtam. Folyamatosan egy görcsben voltam, ugyanis ma férjhez megyek.
Hihetetlen módon, összehoztunk egy esküvőt nagyjából három hónap alatt.
Mondjuk azt nem értem mire ez a nagy sietség, de ki vagyok én, hogy beleszóljak? Végülis "csak" a menyasszony, vagy mi...
-Hé, jó reggelt! -jött be Rob az ajtón, Mollie-val a kezében. Arcán egy édes, boldog mosoly terült el, jó kedve pedig kis hercegnőnkre is átragadt.
-Jó reggelt! -köszöntem én is álmosan dörzsölgetve a szemem. Feltámaszkodtam az ágyban, egyből megéreztem a friss kávé és tojás illatát. A ruhám egy hatalmas zacskóval leborítva feküdt a hintaszékre terítve, s szinte kiáltott, hogy rajtam lehessen. Gyönyörű!
Gyorsan adtam egy puszit életem értelmeinek, majd a szó szerint bevágódtam a fürdőajtón, és azonnal neki láttam készülődni.
Vagyis inkább csak zuhanyozni, mert még a ruhát sem egyedül fogom felvenni. Egy pillanatra megállva hihetetlennek találtam Rob nyugalmát. Kevesebb mint tizenkét óra múlva házas ember lesz, de ő csak vigyorog mint a vadalma.
-Oké, kész! -sóhajtottam kilépve a fürdőszobából. Időt sem hagytam, hogy szerelmem megszólaljon, már el is tűntem a konyhába, hogy legurítsam a túlságosan is forró kávét. Miután leszőrtelenítettem a nyelőcsövem, vissza szaladtam a szobámba, és felkaptam egy maci nacit, meg egy atlétát, a vizes hajam miatt pedig egy sapkát is a fejembe húztam.
Felszedtem a kocsikulcsot, majd pár újabb gyors puszi után, már a kocsiban is ültem és ezerrel tepertem a fodrászhoz. A ruhámat és a többi szarságot Ashley a helyszínre szállította nekem.
Még az volt a szerencse, hogy a vendéglista teljesen az én döntésem volt. Nem hiányzik a pofavizit...
A kezem remegni kezdett, hirtelen a szunnyadó kétségeim is felszínre törtek. Egy pillanatig azt éreztem, hogy el akarok menekülni a picsába. Nem kell nekem házasság, meg hasonló szarok!
De aztán észhez tértem. Viszont iszonyú fáradt voltam. Hat és fél hét alatt dobtunk össze egy, az időhöz képest elég nagyszabású esküvőt. Ráadásul Rob az idő nagy részét valami forgatáson töltötte.
Kimerültem, s lassan kezdtem valami kötelesség félének tekinteni az esküvőt, amin jobb minél előbb túlesni, hogy aztán a nászutat végigalhassam.
De fáradtság ide vagy oda, semmiképp nem hátrálok meg. És most megyek, és végig ülök két szenvedéssel teli órát.
Nem szerettem fodrászhoz járni, mert gyakran előfordult, hogy véletlenül megszaladt az ollójuk... De szerencsére most szó sem volt vágásról. Festésről ellenben... Szőke leszek. Mondjuk ez komolyan nem hittem volna. Ha valaki azt mondja nekem, hogy egy hónap múlva szőkére festetem a hajam, tuti pofán röhögöm.
Nem volt épp a kedvenc hajszínem, túlzottan sok volt belőle, én meg nem szeretek tucat lenni.
De most mégis bevállaltam, végülis baj nem lehet belőle. Talán...
~~Másfél órával később~~
Festés kész, formázás és fixálás kész. Gyors volt, meg kell hagyni!
Gyorsan felhívtam Farrah-t.
-Minden rendben? -kérdeztem, közben a táskámban turkáltam a slusszkulcsért.
-Persze. Mollie kicsit sokat hadakozik a ruhával. Ez a gyerek tutira focizni fog ha felnő.
Nem akartam megszakítani a gondolatmenetét, inkább beültem a volán mögé, és ráadtam a gyújtást.
-Vigyázz a lányomra, majd még dumálunk. -hadartam, és egy éles kanyarral kifaraltam a parkolóból.
Ash a helyszínen vár Sandy-vel, Aubrey-val és Ruthival. Mindannyian ott öltözünk át, hogy segíthessünk egymásnak. De mielőtt oda indultam volna, el kellett ugranom a reptérre a családomért.
Istenemre mondom, fogalmam sincs miért nem jó nekik a taxi... Úgy szlalomoztam a kocsik közt mint egy igazi profi, bár kissé féltem, hogy a mai napot esküvő helyett a hűvösön töltöm, ezért lassítottam.
Megláttam anyámat a bejáratnál.
-Szia anya! -nyomtam puszit arcára, majd elvettem az egyik csomagját -Apáék? -néztem körbe, mert sehol nem láttam őket.
-Ingyen World of Warcraft figurákat adnak  büfében a menü mellé -forgatta anyu szemeit, majd beült a hátsóülésre. Én a kocsinak támaszkodva idegesen dobogtam a lábammal, sőt, kis híján a fényezést is taccsra vágtam, mire végre megérkezett apám és a tesóim.
-Na végre! -puffogtam. Tudtam, hogy lehettem volna kedvesebb is, de ha miattuk kések az esküvőről, egyesével dugom fel a hátsójukba azokat a rohadt figurákat!
-Neked is szia kicsim... -ölelt meg apám, aztán Cameron és Taylor, majd végre begyömöszöltem őket a kocsiba, és padlógázzal nyomtam hazafelé.
Láttam a rémületet az arcukon.
-Nyugi, jó a gumi tapadása, és a fékek is most lettek cserélve.
Hazáig mindenki kussba volt, aztán betolattam a ház elé, de még a motort sem állítottam le.
-Na, jól van. Akkor... Sziasztok. -alig vártam, hogy kiszálljanak, és húzhassak végre a templomba.
Bár csak tizenöt perc az út odáig, mégis vagy egy órának tűnt odaérni.
Még le sem parkoltam a kocsit, már félig bent is voltam a templomban.
Mikor a benyitottam a hátsó bejáraton csak Ashley volt ott, de ő eléggé idegesen fújtatott.
-Bocs... -nyögtem, aztán már húztam is magammal a szemben lévő motelbe, ahol mi is el fogunk készülni. A ruhám már ott várt, ahogy a csokor és a többi szarság is.
Meglepődtem mikor fel kellett ráncigálnom a ruhám, mert elvileg méretre lett szabatva.
-Ez direkt szűk, hogy karcsúbbnak hass... -Ashley úgy nézett rám, mintha a világ legalapvetőbb dolgát nem tudtam volna.
-Jól van na...! -fintorogtam, majd hagytam, hogy kisajtolja belőlem a reggelimet.
A cipzárral is akadt némi probléma, be kellett hívni egy erős férfit az épület elől, hogy segítsen felhúzni.
Kezdtem nagyon idegbeteg lenni. Egyszerűen nem bírtam megérteni, miért nem tud legalább egy rohadt dolog simán menni!
-Khm... Ashley, a cipő... -doboltam csípőre tett kézzel, mezítláb a hideg padlón, merthogy a cipőm valahol útközben nyilván eltévedt.
Annyira ideges voltam! A létező összes értelemben. Kóvályogni kezdett a fejem, és lassan levegőt is nehezen szedtem. Izzadni kezdtem, és épp készült kitörni rajtam a sírás.
-Nem akarom... -nyöszörögtem, igazából csak magamnak, de Ash is meghallotta.
-Mit? -kérdezte a cipőmet keresve. Amikor nem válaszoltam, hirtelen leállt, és halálra révedten meredt rám.
-Ugye tutod, hogy nem teheted? -értettem mire gondol. Kristen Stewart nem teheti meg, hogy lelép az esküvőjéről, hogy aztán a szégyenbe temetkezve, örök száműzetésbe vonuljon egy lakatlan szigetre.
Nem voltam képes egyéb reakcióra, egy intenzív szempárbaj után barátnőmmel, egyszerűen kitört belőlem a sírás.
-Hé, nyugi szívem! -szorosan megölelt, majd ujjával letörölgette a könnyeim, nehogy baja essen a profi vakolatomnak. Utána a táskájába nyúlt, és egy kis üvegecskét vett elő belőle.
-Vegyél be egyet. -lökte elém a sötét üveget -Jáj, meg van a cipőd! -örvendezett közben, de én csak a bogyókra tudtam koncentrálni.
-Mi ez? -én magam sem tudom minek kérdeztem, hisz tudtam, de Ashley megerősített.
-Nyugtató. De nem kell aggódnod, nagyon enyhe, inkább csak olyan feszültség oldó... -tekintete a távolba meredt, mint aki erősen próbál emlékezni.
-Hát... Jól fog jönni. -rántottam meg vállam, majd bekaptam egy szemet.
Mire felvettem a cipőm, és a kezembe adták a csokrot, már éreztem is, hogy lassan felengedek.
Megkönnyebbülten léptem ki az ajtón. Gyakorlatilag inkognitóban kellett elsétálnom a puccos limuzinig, majd szinte be tuszkoltak rajta a testőrnek szánt gorillák.
Nem értettem mire ez a nagy elővigyázatosság. Végülis nem az elnök vagyok...
Képtelen voltam eldönteni, hogy az út a templomig túl rövid, vagy túl hosszú volt-e.... És azt sem, melyiket szerettem volna jobban. De aztán öt perc volt az út, még túlozva is.
A gyomrom összeugrott, és az agyam folyamatosan a lehetséges eltaknyoláson kattogott. Milyen ciki lenne már...
De nagy levegőt vettem (már amennyire a ruha megengedte), és kiléptem a vörös szőnyegre, amit a templom bejárata elé terítettek.
Hihetetlen, hogy el szállt a nap, és máris itt állok.
A hatalmas faragott faajtó, apró, gyönyörű fehér virágokkal volt teleaggatva.
Még el sem merülhettem teljesen a látványba, egy kart éreztem a derekam köré fonódni.
Apám volt az, egy büszke, s meghatott kifejezéssel arcán.
-Gyönyörű vagy kislányom! -mondta elégedetten, majd megfogta a kezem.
-Már el is kezdődött? -a leghülyébb kérdés volt, hisz ez az én esküvőm is, tudnom kéne mikor kezdődik.
-Hát, talán elképzelhető... -nevetett apám, majd szemebe nézve tette meg velem az első lépéseket a gyönyörű templom felé.
Még jó, hogy a cipőmnek pici volt a sarka...
Minél közelebb értünk a bejárathoz, annál inkább kezdett felengedni a gombóc a torkomban. Vagyis inkább csak átadta a helyét egy másik, jóleső gombócnak. A boldogság könnyei készültek kiserkenni szememből, de gyorsan kipislogtam őket, mielőtt bohócként kellene megjelennem.
-Boldog vagy kicsim? -kérdezte apu, két képéssek a küszöb előtt.
Csak rá néztem, mire elmosolyodott, és nyugtázta a nyilvánvalót. Hisz ennyire boldog csak a lányom születésénél voltam.
Hihetetlen mennyi kétség gyötört ma, és az elmúlt pár napban. Most meg itt lépkedek, hallom felcsendülni Wagner nászindulóját, és a boldogságtól legszívesebben szaladnék az oltárig.
Amint átléptem a küszöböt két apró kislány tipegett elém, kosárkákkal kezükben. Telis tele voltak virágszirmokkal, amiket el is kezdtek lassan széthinteni a mélyvörös szőnyegen. Előléptünk a függöny mögül, s az a sok ember felállt, és csodálattal néztek rám, ami hihetetlen jóérzés volt.
Rob szülei is itt voltak, akiket pár hónapja látogattunk meg, a testvérei, az én családom, barátok, és pár számomra nem annyira ismerős arc is.
De csak egy pillanatig pásztáztam a többieket, pár másodperc után csak egyetlen dologra tudtam fókuszálni, a vőlegényemre aki az oltár előtt vár rám.
Túl lassú volt a tempó, így kicsit gyorsabban kezdtem lépdelni, majdnem beelőztem a virágszóró kislányokat is, de nem érdekelt.
Aztán végre! Célba értem, s Rob azonnal megfogta a kezem, és szerelemittasan nézett szemembe.
-Káprázatos vagy! -suttogta, mosolyától elszédültem.
-Szóhoz sem jutok -mondtam aztán én is, célzatosan végigmérve öltözékét. Csak legyintett, mi pedig a pap felé fordultunk.
A szokásos "akarod-e" szöveg után, végre eljutottunk a csókig. Finom volt, gyengéd, de túl rövid. Viszont ekkor már tényleg kicsordult egy könnycsepp, amit Rob mosolyogva csókolt le arcomról.
-Az örökké valóságig együtt... Garantálom. -mondta, majd még egyszer megcsókolt, s az emberek hangosan tapsolni kezdtek. Szerelmem megragadta a kezem, de a szívem még mindig ezres fordulatszámon verdesett, így nehezemre esett futni.
Amint kiléptünk a kapun, jött a szokásos rizs-eső, az ölelések, puszik és gratulációk egész, végeérhetetlen sorozata, majd beszálltunk a limoba, és lassan egymásra fordítottuk tekintetünket.
Rob szeme tele volt sokat sejtető, kecsegtető dolgokkal; az enyém pedig valószínűleg hatalmas boldogsággal, vággyal...
Hosszú és forró csókban forrtunk össze, majd Rob ajkaimba suttogta:
-Ugye bugyit nem vettél... -egy pillanatra elöntöttem arcomat a pír. Majd megnyaltam szám, s újra az övéire tapasztottam.
-Nézz utána... -mosolyogtam, majd tovább téptük egymás csókoktól duzzadt ajkait.
A ruha miatt sajnos ott helyben többre nem voltunk képesek, de a limuzinba már be voltak készítve a csomagjaink.
Nem választottunk célt a nászútra, úgy döntöttünk, hogy arra a gépre szállunk fel, aminek s nevét legelőször meglátjuk a reptéren.
Ez a gép pedig Japánba ment.
Wow, hát nem lesz semmi, az biztos! Már előre imádtam. Spontaneitás és szex kifulladásig. Ezek vagyunk mi, és nem hinném, hogy ez változna.
Megvettük a jegyeket, majd még egyszer végig pásztáztam szememmel a napfényes L.A.-t, mielőtt az egyik legőrültebb országba indulnék három hétre.
Viszont Mollie-t nem szívesen hagytam itthon. Csak az vigasztalt, hogy anyu és a lányok vele lesznek és vigyáznak rá.
Miután helyreállítottam a lelki békém, máris inkább a nászéjszaka körül pörögtek a gondolataim.
Reméltem, hogy nem a hagyományos földön fekvős ágyat kapjuk Japánban, hanem egy tisztességes, hatalmas franciaágyat, amit majd szanaszét téphetünk, pont ahogy egymást...
Azt hiszem ha az életem továbbra is így, vagy hasonlóan alakul, nem lesz okom panaszra.
Bármit kibírok, ha Rob és a lányom velem lesznek.
Hosszú, egész életen át tartó boldog családi élet.
Igen! Szinte biztos vagyok benne...

The End



Kattints a nagyításért!!!

48 megjegyzés:

  1. Azt hiszem első de nemtuti. (ha igen akkor ma már a sokadik)

    WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááóóóóó ez CSODÁLATOS lett. Hogy parázott szegény, már azt hittem megfutamodik de nem. Ezzenl férj és feleség, YES YES YES.XD Csodás ez a ruci és a cipő a gyűrűről meg már nem is beszélve. Kár hogy vége. Említettél folytatást az hogy lesz. Csak nem ezt viszed tovább vagy a lányuk szemszögéből lesz. Egy tuti én olvasn fogom. IMÁDTAM és kár hogy ilen hamar vége (ezt azért mondom mert kb egy hete találtam rá)
    Várom mi lesz ez után, de folytasd valahogy mert JÓ volt és REMEKÜL irsz. (L)

    Pusssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :D erre nem találok szavakat olyan szuper lett
    By Kata

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!
    Mielöbb várom a folytatást!!! Nagyon hosszú volt a böjt. :-(((
    Drága Snooki, lehetöleg a nászút minden apró részletét írd meg!

    Csók
    Kriszti

    VálaszTörlés
  4. Szia! Gratulálok, nagyon jó volt a történet! Pár napja kezdtem el olvasni és már itt is a vég! Nagyon remélem lesz folytatás puszi Rose

    VálaszTörlés
  5. hmmmm.... ez jó lett. Kérlek folytasddddd!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ez elképesztő mindig valami újjal állsz elő és mindegyik nagyon is jóóóóóóóóó!!!!!!:D

    VálaszTörlés
  7. Na csajos... odatetted magad az tuti...
    te jó isten! El sem hiszem hogy vége!! :(
    De írtó jó lett, fantasztikusan összehoztad! Az esküvői ruha gyönyörű, jól választottál,.... :)
    Nos, mit írjak még???
    Jól döntöttél, amikor elkezdted a blogot... hihetetlen lett volna hogyha megfosztasz minket ettől, te perverz szörnyeteg!! (LLL)(K)
    Nos szerintem nem is lopom tovább az idődet!!
    Ügyes voltál most is..
    Puszillak

    Írtam mailt! :)

    VálaszTörlés
  8. húúúúú de jó lett :)
    tényleg durva...20 évesen férjhez megy :O :D
    remélem,hogy a nászutat még leírod :P
    már nagyon kíváncsi vagyok a második részre :)
    várom nagyon :)
    (L)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Fantasztikus lett ez a rész is!
    Wow!
    Nagyon tetszett!
    A ruha nagyon szép, sőt gyönyörű!
    Nagyon várom a második könyvet!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  10. Utolértelek bibibiiiiiii!
    Őrült egy napjuk volt! Vagyis Krisnek! Látom a Stewart család nem éppen százas! Nincs jobb dolguk mint figurákat gyűjteni?
    Az esküvő eszméletlen jó volt!
    Nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, köszönöm, hogy olvashattam és remélem összejön a 40 komi, mert nekem nem volt elég belőled!
    IMÁDLAK!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. szia..
    utolsó rész brürürür:'(..neee..:'(

    nah de nekem nadon tetszett:D..remélem lesz fojtatás és az is ilyen jó lesz..mert tudom h ilyen jó lesz...nadon szeretem ahogy írsz...
    igaz nem régóta olvasom kb amikor fent volt az 52rész..szal nadon jó volt egyszerre olyan sokat olvasni..élvezni..
    nagyon szép az esküvői ruhája...meg a cipő meg mindent..nah de puszika..várom a folyit..
    puszika:D
    Tike

    VálaszTörlés
  12. szija
    nagyon jó lett a vége, de én már úgy várom a 2.könyvet...féltem h kristen majd elmenekül de egy ilyen pasi elöl nem lehet::D
    nagyon várom h folytasd ezt is meg a teenage dreamet is....csak így tovább:)

    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Imádtam az egészet eddig. Remélem hamar összejön a 40 komi!!! :P
    Puszi Szelena

    VálaszTörlés
  14. Hát Snooki..... ezt nagyon odatetted!
    Nekem egyáltalán nem tűnt összecsapottnak, sőt!
    És meg kell mondjam, már nagyon hiányzott a stílusod.
    Nagyon tetszett, imádom a Kristen féle elmebeteg gondolatokat.....vagy a te gondolataidat?!
    Ááááááááá, mindegy ez tökéletes befejezés!
    Hajrá és kitartás és csak pozitívan és nyugi és és
    és...szeretem amit csinálsz.
    Heléna.

    VálaszTörlés
  15. Ó atya ég! :D
    Annyira boldog vagyok Snookie!
    Olyan szép volt! :D
    És annyira boldog vagyok, hogy megélhettem veled ezt a pillanatot! :D
    Most, hogy elértünk a könyv végére, meglehet, hogy újra olvasom..
    Ki tudja!
    Ez alatt az 62 felvonás alatt beléd zúgtam kiscsaj!
    Imádom a stílusod, és kár, hogy több ilyen vagányleányzó' nincs kerek e bloggeren! :D
    És igen! Írtad, hogy milyen képekre lennénk kíváncsiak..
    Én például Mollie Sky ruhácskájára! :D
    Persze csak akkor, ha ez nem probléma! :D
    Most pedig elköszönök egy hatalmas és cuppanós szájber'puszival!
    Üdv: Rosella(:

    VálaszTörlés
  16. fantasztikus lett :D
    és az a gyűrű O.O nekem is kell *.*
    a ruha is csoda szép ;D
    emberek komizzatok :D
    akarok 2. könyvet :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  17. Szija!
    Nagyon jó lett várom a következő könyvet. Siess vele.
    Viki

    VálaszTörlés
  18. Szija!

    OMG!
    Annyira HAPPY vagyok! :D
    Öröm könnyek miegymás!
    A ruha és a gyűrű csodaszép (innen messziről). XD
    Nem hisztiztem a befejező részért és nem azért mert nem érdekelt, hanem mert nem akartam, hogy vége legyen! Úgyhogy az örömkönnyek mellett hullanak a szomorú cseppek is!
    Köszi, hogy megosztottad velünk ezt a történetet.
    62 felvonás atyaég. Snooki nagyon nagyot alkottál!
    Remélem jön a következő! Kell, mert Robsten Hot elvonó még nincs és nem is akarom, hogy legyen!
    Imádlak csajszi!!!

    Pusszantalak! L

    VálaszTörlés
  19. Jujj Snookiii :P :P :P Ez rohadt jóó volt! (L)(L)(L)
    IMÁDOM! az egész törit! (L) ááá perverz fejem imádta az összes fejit XDDD :D:D KÖSZÖNÖÖÖM (L)..
    És ez a feji is :D :D :P ...Nagyon szép a rucija krisnek :P (L) meg a gyűrű *.* ...Ohh basszus rem lesz kövi könyv, ááá pont a nászút jönne :D :D XD nekem szükségem van arra a részre basszus XDDD :D kivi vagyok hogy fogod megirni :D :D :P...na jóó asszem befogomXD
    KÖSZÖNÖM Snooki az egészet!!♥♥:)
    Puszii♥
    Nikky

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Tetszett nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a folytatásban.
    Nagyon kemény, mikor két ilyen típusú ember elkötelezi magát.....főként egymás iránt.
    Mihamarabb folytatást.....kíváncsi leszek Robra mikor majd jönnek a pasik a kicsi Skyhoz:);P

    VálaszTörlés
  21. Snooki!!
    Tudom, hogy ezer éve nem írtam, nagyon sajnálom, de ma végre be tudtam hozni minden lemaradásomat, így hát ide írok...
    Basszus úgy éreztem, hogy meg fogja kérni a kezét!! :))
    Furcsa módon egyáltalán nem paráztam, hogy mi lesz, egyszerűen éreztem, hogy meg fog történni...
    Bár amikor Rob elment előtte, mert kiderült, hogy Kris lefeküdt Kellannal, akkor kicsit megijedtem...de azért tudtam, hogy a végén minden jóra fordul...
    ahogy le tudod írni a szex részeket, hát az on kivagyok :D
    nagyon imádom :D
    és megkérek mindenkit, hogy írjon komit, mert olvasni AKAROM a következő részeket is!!
    olyan kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután :))
    Mollie amúgy annyira édes *.* és nagyon szép is a képeken :))
    és Kris ruhája az esküvőn :)
    ohh, de gyönyörű volt!!
    nekem is hasonló van a fejemben, hátha egyszer el akar venni valaki :'D
    remélem, hogy írod tovább, mert nagyon szeretem :))
    köszönöm ezeket a csodás fejezeteket :))
    puszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  22. szia
    húúú, hát ez eszméletlen jó lett
    alig várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  23. Szia.

    Hát ez is megvolt:( Most annyira utállak(csak képletesen) azért mert vége:( Igaz tudom hogy csak az első könyvnek de akkor is.
    Amik történtek ennyi idő alatt.
    Szex.Szex.Szex.Fájdalom.Boldogság.Öröm.Utálat.Szenvedés.
    De határozottan megérte:)
    Igen megérte.
    Megérte várni a részeket, megérte komizni, megérte olvasni, megérte.
    És nagyon remélem/reméljük még sokan hogy a második könyv is így fog tetszeni(bár tuti fog)
    Nagy Gratuláció és Sok sikert a továbbiakban.

    Puszi: And

    VálaszTörlés
  24. imádom. nme akaraom hogy ne folytasd!!! :(
    én olvasni akarom:D és sztem még sokan vannak ezzel így(még akkor is ha nem írnak kommit)
    puszi anita

    VálaszTörlés
  25. Szia
    imádom a történeted kérlek FOLYTASD!!!!!!!!!!
    Kinga

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Nagyon szeretem olvasni a történetet, nehogy abba hagyd!!

    Heni

    VálaszTörlés
  27. Szia. Nem akarom hogy vége legyen. Én még akarom olvasni tovább. Nagyon remélem hogy hamarosan jön a folytatás és le lesz irva a nászút minden mozzanata :D Nagyon jól választottam a ruhát és a gyűrűt. Gyönyörűek. Legszivesebben sirnek most. Egyrészt kissé szomorúen mert vége, de ugyanakkor örömkönnyek is ezek (igen bőgtem a történet közbe :D) mert ilyen vége lett. Azért legyen folytatás. Ne hagyd abba mert fantasztikus ez a történet. Valamint természetesen a Teenage Dream is nagyon jó. Remélem hogy ezt is azt is folytatod :D Köszönöm hogy ilyet olvashattam.
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  28. Szuper lett :D
    Alig várom a 2. részt :D

    VálaszTörlés
  29. Szuperül írsz!! Imádom a blogot!!!!!
    Emberek komizzatok!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  30. Tegnap kezdtem el olvasni, s annyira magával ragadt, hogy egy huzamra elolvastam az összes fejezetet.
    Iszonytosan jó történetet készítettel.
    Kiváncsi vagyok, hogy ezt hogyan tudod überelni.:)

    VálaszTörlés
  31. IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOM

    VálaszTörlés
  32. ne hagyd abba!!
    ez vááá :D
    de jóóóó
    és most nászéjszakaaaa húú :D
    :P

    VálaszTörlés
  33. úristen!!!
    ez a blog...hát...hihetetlenül jóó :)
    váá de várom már,hogy legyen folytatás!!
    és a másikban is :P

    VálaszTörlés
  34. nagyon jóóó a töri!! a képek...is.
    :D
    várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  35. kibaszottul jó fejezet lett
    :D
    csak nem volt szex..:D XD hát...:@
    :D
    nászéjszaka remélem,hogy lesz :P
    már váárom XD

    Szilviia :)

    VálaszTörlés
  36. ÚRISTEN!!
    MIKOR LESZ MÉR FRISS???
    NEM BÍÍROK VÁRNI!!

    VálaszTörlés
  37. töri (L)
    képek (L)
    Snooki (L)
    minden nagyon szuppííí

    Biushh voltam,..

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Bombasztikus vég! Ez volt a tökéletes befejezés!:) Nagyon tetszett és a ruha is szép volt! Jujj nem tok mit mondani...csak anniyt h már nagyon nagyon nagyon nagyon várom már a következő "könyvet"!!!!!
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  39. szia,
    hát ez fantasztikus befejezés lett. olyan fura hogy házasság meg ilyen szerelmes meghitt dolgok ahoz képet ahogy a kezdetekben írtál. de nekem így is nagyon nagyon tetszett. nagyon vráom azt is ahogy folytatod majd.
    ja és egyébként imádtam a nászút helyszínt. mindig mindenhol valami sziget meg sok napfény tenger stb. te meg JAPÁN! :D szuper
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  40. Csajszi!
    Ismét nagyot alkottál :)
    Bár én már átléptem a szombati határt néhány perccel, de remélem nem haragszol meg ezért:)
    Nagyon csodálatos fejezet lett, és iszonyatosan kiváncsi vagyok folytatásra...egy ici picit szomorú vagyok, mert azért mégis lezártál egy szakaszt, de mivel folytatod, nem bánkódom...annyira :D
    Remélem a nász-éjszakával kezded a következő részt :P
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  41. a francba én akartam a 40.lenni tegnap meló előtt még 32 volt és most meg már túl van a 40-en
    de a lényeg szeretem a stílusodat mikor megtaláltalak 3 nap alatt végig olvastalak pedig már akkor 5O felett volt a fejezetek száma de képtelen voltam abba hagyni amíg a végére nem értem....
    andi68

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    45. komiii!!!!
    Nagyon jó lett ez a történet!
    :)
    Most értem a történeted végére és szomorúan hallom hogy már túl vagyunk az első könyvön! :(
    De legalább itt a második! :) :)
    Na ez nagyon értelmes lett! xD
    Inkább megyek mert még sok hülyeség kipattan az agyamból!
    xD
    Pusziii
    Esme

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Nagyon tetszett a történet! Sajnálom hogy már vége lett. :(
    A második könyv is ilyen lesz vagy visszafogotabb?
    Nekem ez a stílus nagyon bejön. :)
    Puszi
    Irina

    VálaszTörlés
  44. Pár nap alatt olvastam el az egész történetet, és hát lenyűgöztél.:D Szexualitás van benne, nem kevés, viszont rettentően alapos vagy. És itt nem az előjátékra gondolok, hanem arra, hogy a terhességgel kapcsolatban mindennek utána néztél és még azt is tudtad, hogy az esküvőn Wagner indulója szól.:) A szókincsed tág, néhol voltak elírások, de persze ez megbocsátható. Igazán jó író vagy és azt ajánlom, hogy folytasd! Még ha nem is ezt a történetet írod tovább, akkor is írj! Mert egy ilyen tehetségnek írnia kell, akár publikálja a műveit, akár nem. Minden fejezettel érződött, hogy egyre többet tudsz kihozni magadból és hogy egyre fejlődsz.
    Öröm volt olvasni, és öröm volt látni, hogy milyen szépen írsz le mindent, és hogy mennyire felül tudod múlni önmagadat. Szóval én sok sikert kívánok a továbbiakban is! :)
    Két dolgot szeretnék megemlíteni: az egyik az az, hogy 3 helyen is azt olvastam, hogy Kristen "megébred", ami aranyos, elmosolyogtató, de a helyes nyelvtan szerint "felébred".:) Persze ez nem magyar óra, de ez szemet szút, ezenkívül nyelvtani szempontból más nem. (Volt pár vesszőhiba, de elnézhető, írói stílustól is függ! :D)
    A második dolog, amibe úgymond szeretnék "belekötni", az a komentárért való epekedés.:) Figyelj, ha valakit tényleg érdekel, amit írsz (mint engem), az úgyis írni fog.:) Az meg, hogy bizonyos komentár számhoz kötöd a továbbírást, igencsak butus dolog. Ha szeretsz írni, akkor ne ez befolyásoljon! Írj csak magadnak. Írni akkor jó, ha nem unszolásra, és más kedvére írsz, hanem csak úgy magadnak. Felrakhatod internetre - mint ez esetben -, és számtalan boldog követőt szerezhetsz, akik olvasnak téged és írnak. Inkább becsüld meg az igazi olvasókat, akik tudnak igazi hosszú kritikát/megjegyzést írni, mint több száz olyanra vágyj, akik a "első lettem muhahahaha"/"tök jó mikor folytatod?" témájú komiknál nem jutnak tovább.:)
    További jó írást kívánok neked!
    Remélem nem sértettelek meg, és hogy ezután is ekkora lelkesedéssel fogsz belevágni egy-egy fejezetbe!
    Jó éjszakát :)

    VálaszTörlés
  45. Szia Snookie!
    Ha jól számolom három napja találtam rá a blogodra!AZóta gyakorlatilag minden szabad időmet a gép előtt töltöttem.Az "első" éjszaka,szombaton hat körül döbbentem rá,hogy világosodik-s ez már az óraátállítás utáni időpont,hurrá,hogy volt még egy +órám.Azt próbálom elnyökögni,hogy az első pillanattól fogva függővé tett a storyd.Így utólag,nagyon örülök,hogy egyben olvashattam az egészet,mert azt hiszem nehezen-igen nehezen-viseltem volna el a több napi várakozást a fissre...Imádom a Robstenes történeteket,többet is olvastam már,és amikor elkezdtem a történeted,rendesen leesett az állam- ez a naturalitás,vadság,szabadosság,szenvedély,erotika,hú!Az elején csak kíváncsi voltam,mi lesz ebből?Semmi érzelem,vagy legalábbis semmi erre utaló jel,csak a hatalmas vágy,szexuális éhség,és ahogy egyre jobban kibontakoztak közöttük az érzelmi szálak,ahogy egyre jobban megismerték egymást,...Már mindent "el tudtam fogadni" ,a megcsalásokat,a furcsa reakcióikat,mert a te történetedben Rob és Kris így voltak természetesek,ők ilyenek,és egyre jobban imádtam őket.Fantasztikusan írsz,a teljes közömbösségből behúztál a történetbe,és rengeteg érzelmet élhettem át velük.A bizonytalanságuk,a látszólagos nem érdekel a másik,a bosszúvágy,a sértettség,a megnyílás a másik előtt,ahogy a drogról és a következményekről írtál,egyszerűen minden olyan természetes volt a storyban.És talán a legmegdöbbentőbb,hogy ez a két látszólag "átlagos" hormonvezérelt ,de sérült, félig tini,hogyan tudnak együtt közös életet felépíteni,felnőni.Gyönyörű ,ahogy a babáról,az esküvőről írsz.Az elején meg nem fordult volna fejemben,hogy Rob és Kris eljut idáig,talán azért is fogadtam el abszolút természetesnek és magától értetődőnek,mert legbelül mewgmaradtak önmaguknak,miközben sokat változtak ,fejlődtek,és egyre jobban megismerték egymást.Nagyon tetszett a humoruk,és az erotikus részek,hát abban vérprofi vagy,csak úgy füstölt a monitor....
    Nagyon köszi az élményt!Beálltam a függő szörnyikéid közé,és kíváncsian várom a 2.részt.Ahogy látom,azt folyamatosan írod még,tehát hamarosan én is a naponként idekattintgató,türelmetlen,frissre váró idegbetegek közé tartozom majd.
    Kitartást az íráshoz,nagyon tehetséges vagy!

    VálaszTörlés