2010. szeptember 1.

59. felvonás


Hát még 1x bocs =)

Remélem tetszik majd, kaptatok egy tök állati befejezést xP Szóóval...

Jó olvasást Szörnyecskék   >-<




Lihegve öleltem magamhoz Robot, aki ölében vitt az ágyba.
-Azért... Meg is beszélhetnénk a dolgot... -motyogtam aztán. Végül is nem ártana. Csak arra kel figyelnem nehogy hozzám érjen, és máris semmi probléma. Hah! Mintha olyan könnyű lenne, főleg, hogy alig harminc centi volt köztünk...
-Tőlem! -rántotta meg vállát hetykén, ami nem igazán tetszett. Igenis vegye komolyan!
-Kicsit érdekelhetne jobban is... -morogtam sértődötten -De nem számít -felálltam, hogy összeszedjem a megmaradt ruháim. De a blúzom helyett Rob egyik pólóját kellett elcsennem.
-Most hová mész? -kérdezte rögtön, s már pattant is fel, hogy utánam nyúljon.
-Csak felöltözöm -elfintorodott, amiből rögtön egyértelmű lett, hogy még számított egy kis hancúrra.
Amint magamra kaptam épen maradt ruháim, vissza huppantam szerelmem mellé.
-Rob, szeretném ha tudnád, hogy eszemben sincs megkötni a kezed. Nem várhatom el tőled, hogy minden szabadidőd velünk töltsd, szeretném ha el mennél szórakozni. -egy darabig csak csendben vizsgálgatta arcom, majd mikor elég biztosnak talált lelkileg, megszólalt.
-Hé, kicsim... A feltételezés is sért, hogy azt gondolod nem élvezek minden percet, amit a két leggyönyörűbb nővel tölthetek, akit életemben láttam. Te vagy az életem, a lányomról nem is beszélve. És természetesen nem várok az engedélyedre, ha szórakozni akarok... anyuci! -bökött oldalba, mire kedvesen egy párna landolt az arcában.
-Mondd el kikkel voltál! -kezdte aztán hirtelen. Nem voltam felkészülve a kérdésre, hogy is lehettem volna.
Azért bele kezdtem, és én magam is megkönnyebbüléssel szívemben nyugtáztam, hogy nem ezer pasinak raktam szét a lábam. Visszagondolva egyáltalán nem tűnt olyan soknak. Összesen hat volt.
Gondosan végig vettünk mindent amit akkoriban el csesztünk, és a jövőre nézve is próbáltunk reális, és érett döntéseket hozni.
Rob gondolkodott egy darabig, majd a konyhába ment, én pedig követtem.
-Minden oké? -karoltam át hátulról, és szorosan hozzádörgölőztem.
-Persze. Akkor most már kérsz kávét? -fordult hátra mosolyogva, s ha nem lenne remek az alakítása, azt mondtam volna, hogy csak megjátsza könnyedségét. De így egyenlőre hittem neki.
Megittuk a kávét, amit én természetesen jegesen kaptam, mivel úgy szeretem; majd kocsiba gyömöszöltem szerelmem, és végre haza vittem.
Visszaérve első dolga volt, hogy kicsi lányának köszönhessen.
Jól is jött, mert a lányok már erősen haj híján voltak... Aubrey-n kívül, senki sincs hozzá szokva a csecsemőkhöz.
Mollie ablak repesztő sírással adta a nyilvánosság tudtára, hogy valami nem fekszik, de amint az apukája magához ölelte elhallgatott. Hangosan szuszogva bújt kedvenc papájához, miközben mutatóujját szájába vette.
-Szia kislányom! Hiányzott apu mi? Nem is csodálkozom, kinek ne hiányoznék... -szememet forgatva léptem közbe Mr. Egohoz, és a kezébe adtam a már előkészített anyatejet a cumisüvegben.
Rob leült a kis hercegnőjével a kanapéra, s miközben Mollie szétterülve gügyögött és kalimpált apja mellkasán, Rob odaadta neki az üveget.
Olyan édes volt ahogy evett, s közben szuszogva babrálta apukája pólóját.
Mikor végzett, Rob mint egy igazi veterán büfiztette meg, majd miután alaposan összecsókolgatta, ezzel édes kacajokat ki csalogatva belőle, a bébihintába fektette, és addig mellette térdelt, amíg el nem szenderült.
-Annyira tökéletes... -mondta teljes áhítattal, miközben Mollie apró kezével éppen csak körbe tudta szorítani Rob mutatóujját.
-Már előre félek, hogy mennyire el fogod kényeztetni! -hüledeztem, majd odahajoltam csöppségemhez, s egy puszit adtam arcocskájára, közben jólesően kúszott orromba a mindennél finomabb babaillat.
-Nem hinném, hogy probléma lenne -húzta fel orrát Rob, előző kijelentésemen.
-Erről majd akkor nyilatkozz, ha már tud járni, főleg ha már beszélni is... -már láttam is lelki szemeim előtt, hogy mi lesz Mollie-ból, Rob nevelése mellett... Nem tudtam sírjak-e vagy nevessek. -Főleg mikor eléri a kamaszkort.
Itt azért látszott némi ijedtség az arcán, de aztán elszántan tekintett rám, s már el is kapta derekam, hogy ledöntsön a kanapéra.
Forró nyelve édesen ízlelgette enyémet, én pedig egyre közelebb és közelebb akartam szorítani magamhoz. Sosem elég belőle!
-Khm... -hallottuk meg a kitartó torokköszörülést a fejünk felől. Rögtön felkaptuk tekintetünket, és Farrah fáradt, gyilkos pillantásába ütköztünk.
-Na jó... Idefigyeljetek! Egy teljes napig próbáltam megnyugtatni egy síró, visító csecsemőt, arról nem is beszélve, hogy a számtalan büdi pelenka cserénél, kétszer! Az az kétszer -mutatta ujjával -pisilt le! Le tört három körmöm, tönkre ment a kedvenc blúzom, ráadásul kijöttek a szarkalábaim! -hangosan kifújta a levegőt, és rendezte vonásait- Tehát a lényeg... Soha többé ne merjétek rám hagyni Mollie-t! Erre én még nem vagyok felkészülve... -nyöszörgött, majd elkeseredetten túrt hajába. Utána a fotelba rogyott, és arcát tenyerébe temette.
-Hát a többiek nem segítettek? -kérdeztem felülve, s megigazítva ruhám.
-Segíteni?! Hah! Ha csak azt nem nevezzük segítségnek, hogy amikor épp nem bömbölt, hajlandóak voltak játszani vele, dögönyözni, aztán mikor görbült a pici szája, le is passzolták nekem, akkor de! Nagyon sokat segítettek... -fejezte be finom éllel és irróniával hangjában.
-Ne haragudj -ültem a karfára, megölelve durcás nővérkém -Szeretlek, akkor is ha őrült és egoista vagy! -mosolyogtam, majd megpusziltam feje búbját.
-Nem vagyok őrült... -most komolyan ez a végszó? Majdnem felnevettem.
A továbbiakban laza szórakozással, és persze Mollie-val töltöttük a napot.
Felszabadultnak éreztem a lelkem, most, hogy mindent megtárgyaltunk Robbal, és, hogy úgy tűnik rendben van a családi helyzetünk is.
Este épp végeztünk esemény dús zuhanyzásunkkal, felvettem a kényelmes pizsimet, be toltam két nagy tál csokis pelyhet, elláttam a kislányom, és már a meleg ágyikómban feküdtem, mikor Rob kissé idegesnek kezdett látszani.
-Mi bajod? -kérdeztem félig felé, félig a tévé felé fordulva - A popcorn sajtos, nem sós ha esetleg ezen rágódsz -mosolyognom kellet ahogy eszembe jutott, mennyit problémázik ilyesmin.
De továbbra is csak idegesen fújtatott és tátogott. Már kezdett felhúzni.
-Mondjad már, baszki! -néztem rá, de csak nem nyögte ki... Áh! Nem igaz!
-Kristen... -na végre -Mi lenne ha holnap el mennénk enni valamit? - kezdtem kételkedni az ép elméjét illetően...
-Ezt tartott ilyen sokáig megkérdezni? -nevettem fel, majd a kezébe nyomtam a kukoricát, hogy hozhassak vizet a fürdőből.
-Mit mondasz? -kérdezte mikor visszaértem.
-Persze, menjünk! De Mollie-t le kell adnunk... Aubrey-nak. - fejeztem be helyesen a mondatot.
-Oké -fújta ki hangosan a levegőt. Arcáról sütött a megkönnyebbülés. Pf, ezek a pasik egyre furábbak.
Azért érdekelne miért ilyen ideges...



15 kommentár! =)

20 megjegyzés:

  1. csak nem....? huhh. azt hiszem most kellően kíváncsivá tettél.
    szuper fejezet lett. imádtam. várom a folytatást.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Szóval ez a tök állati befejezés?
    Nem is értem miért gondoltam másra, mint a függő vég! :D
    Ááááá hát nekem itt van végem...
    Van egy sejtésem, hogy drága Robci miért olyan ideges! Csak nem Pattinson mama a cél? Huha micsoda kajcsizás lesz az, ha igen...
    Azért kíváncsi lennék Rob mégis mit szólt Kris kis listájához! XD
    És végre valamit megtudtak beszélni felnőtt emberek módjára! :)
    Olyan édesek, apa és lánya! Uhh de tényleg mit fog majd művelni apuci mikor pici lánya felnő és... :)

    Nagyon jó lett!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. Most mást nem tok irni mert mennem kell suliba :( csak elötte még el akartam olvasni. Imádom. Várom a kövit.
    Viki

    VálaszTörlés
  4. Húú végre, már teljesen kétségbe voltam esve, hogy hova tüntél. Nagyon jó, hogy végre beszéltek is, remélem tényleg nem sok zűr lesz köztük már. De a vége, most totál kétségek közt hagytál, hogy Rob miért ilyen ideges. Vannak elképzeléseim, de nem írom le, hátha nagy bakot lőnék velük. Alig várom a frisst. Ja és a telefonban is van naptár, meg emlékeztető is....(vigyor..). Siess a kövivel, imádlak. Gab.

    VálaszTörlés
  5. Huh nagyon jó lett ez a fejezet, már nagyon vártam, de most meg még jobban várom a következöt, hogy mi is lesz:)
    nagyon kíváncsivá tettél:)
    pusz

    VálaszTörlés
  6. hali
    jah klafa befejezés mondhatom:)
    amúgy jó kis fejezet lett
    puszz

    VálaszTörlés
  7. Wáá.... Miért ideges??? Ideges??!!
    Na mindegy!! Nagyszerű lett, és ha minden jól megy, akkor három óra körül küldöm a fejezetet mailben... Ha ráérsz akkor majd nézd meg... :)
    A fejezet mégegyszer zseniális volt... És végre minden happy...
    Na nem hablatyolok...
    Puszillak, és akk majd írok!! (L)
    xoxo. B.

    VálaszTörlés
  8. Áh, tökéletes befejezés :P
    Már várom, mi lesz a következő részekben :)

    VálaszTörlés
  9. Szijja!
    Ahj...te csaj:D
    Hát így kell befejezni?
    Nagyon remélem, hogy az lesz amit gondolok...bár ha nem, az sem baj:D A lényeg hogy minél előbb hozd a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  10. Mit izélt itt a végén Rob?
    Ennyire hülye, vagy van valami?...
    Juuj, kibékültek! :)
    De ezt sejtettem! :)
    Wí! Most annyira kíváncsi vagyok!
    Te álnok szuka, hogy merészelsz a gondolkodás mezejére lökdösni..engem?! xĐ
    Imádnivaló vagy csaje! :D

    VálaszTörlés
  11. Szia.

    Kíváncsi vagyok miért ilyen ideges Rob?! Lehet meg kéri a kezét?! Vagy talán valami rosszat mond?! Meglátjuk:D
    Jó lett és függővég:D
    Pusz.

    VálaszTörlés
  12. ÁÁ nagyon jó amikor Farrah beszél nagyon tetszik egy szerűen imádom és remélem még azért kepunk JÓ pár részt a vége elött mert nem tom mit fogok suli után csinál és nem szeretném a barátnőimet sem az örületbe kergetni az ugy mond "enyhe perverzivitásommal"
    nagyon várom a kövit.
    Tényleg Rob nem csk el akarja vinni a szüleihez a lányokat?
    pusz Viky

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Szuper lett, mint általában mindig!:D
    Bírom Farrah-t!:) Vajon Rob mit akarhat Krisnek mondani??? Biztos vmi komoly, mert akkor nem lenne ilyen ideges...mmm...várom már a frisset!!!
    pusz
    Noni

    VálaszTörlés
  14. áááá...ugye azt akarja amire én gondolok???ugyeugyeugye???...remélem igen...:D
    nah de igen..nagyon jó lett..Várom a folyit hamar hozd..puszika..:D

    VálaszTörlés
  15. jaj ez a befejezés...
    mi a terve Robnak? :D
    sztem tök jó, h most megint együtt vannak nevelik Mollie-t és boldogok meg minden :D
    Imádom (L)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  16. Hát ez jó kis befejezés csajszi! :DD
    Amugy nagyon jó volt a töri,imádtam olvasni! :D
    Hát..nemtudom miért ideges Rob,de gondolom majd megtudjuk..:DDDD
    puszi
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  17. Úgy látom sok mindenről lemaradtam... kb 5 fejiről :( Én akarok komit írni, de ha még arra sincs időm, hogy elolvassam :( Tudod, hogy én mindig írtam komit...csak hát az nyár volt xD nyár utolsó hetében töri tanulás...most meg 10 óra tesi(!) hetente..hát egy kicsitt megemelkedett az órák száma -_- délutánokról nem is ebszélve, amikor megint csak külön óra vagyis pl.kondi-_- Komoylan te még dolgozol és írsz is? Hát nekem ennyi bőven elég xD Én sajnos csak hétvégén jutok géphez úgy, hogy olvassak is...szval hétvégén kapsz komit... Jó ennyi a magyarázkodásból xD

    feji:
    Mi ez a függővég? Ugye az amire gondolok?*.* Bár te mindig tudsz meglepetéseket okozni xD Farrah-t meg tudom érteni (nem, nincs gyerekem xD) mivel én is vigyáztam babára....20 percig(xD) és nekem bőven elég volt annyi xD Jó, hogy kibékültek azok után...meg, h Kris is elmondta..végülis nem oylan sokan volzaka listáján xD de azért Rob...hát kell egy rob szemszög xD
    A másik töridet még nem tudtam elolvasni, de bevezető jól hangzik :D

    Na jó ennyi belőlem xD
    puszi
    Katka ^^

    VálaszTörlés
  18. Katka imádlak szívem! Nekem ne merj itt magyarázkodni!!! Tudom, hogy szoktál írni. Kint van a neved a szeretet falamon^^

    VálaszTörlés
  19. Úristen,úristen!!! Rob megkéri Kristen kezét, ugyeeee??? *.* (bocsi,ha lelőttem a "poént" xD) Annyira klassz lenne.
    Szegény Farrah. xD Ahhh, szakadtam meg, amikor elmesélte a Mollie-s élményeit. :D
    Azt hittem, Rob nem fog ilyen könnyen megbocsájtani Krisnek, de hát mire képes egy kis hancúr (meg egy tüneményes kislány :)). Rob és Mollie nagyon imádnivalóak együtt!
    Folytatást mihamarabb!!! :) Puszi,Liz

    VálaszTörlés
  20. Nem tudok betelni a Rob Mollie párossal! Olyan imádni valóak! Miért akar vacsizni menni?
    Szegény Farrah a 4 éves Ruthit sem zárta könnyen a szívébe, most meg a nyakába varrnak egy még pöttömeb kisembert? Csórikám!

    VálaszTörlés