2010. augusztus 27.

58. felvonás - Hmm...


Erre azért nem lehet azt mondani, hogy szar =) Hihi...

Ja, és nagyon szeretném ha azok az emberek akik a "nem tetszik"-et szokták jelölgetni, vennék a fáradtságot és leírnák, hogy miért nem. Néma gyereknek anyja sem érti a szavát, hogy csúnyábbat ne mondjak... Abból nem tudok okulni, amit nem közölnek velem...

A többieknek meg köszi a támogatást =)
Szeretlek Titeket Csajok!!!!!♥♥♥

És itt már kéretik a 15 komi =)




/Robert/

Gondolkodnom kell. Úgy érzem, hogy a dolgok súlya lassan kezd összenyomni. Alig két hónapig tartott az amúgy is viharos kapcsolatom Kristennel mikor ő teherbe esett. Most pedig együtt lakunk, van egy gyerekünk, miközben ő még csak most lesz húsz, én pedig huszonnégy éves. Lehet, hogy csak túl reagálom a helyzetet, de nem így terveztem a fiatalságom legjobb éveit.
Persze, hogy rajongásig imádom a lányom, és annak ellenére amilyen, Kristent ugyanúgy szeretem. De akkor is idő kellene... Viszont mikor erre gondolok szégyellem magam, hisz ott van Ő, aki nem teheti meg azt amit én, hogy csak úgy lelép, és hátrahagyja a kislányát. Mert Kristen az anyja. Ő a pótólhatatlanabbik fél, én meg itt sajnáltatom magam, a helyett, hogy a családomról gondoskodnék.
Anyuéknak még be sem mutattam őket. Égek mint a rongy, hisz nem hogy Krist, még Mollie-t, a tulajdon unokájukat sem látták. Ideje lenne be szervezni egy utat Londonba. Na persze, ha Kristen ezek után még hajlandó velem szóba állni. És én vajon képes leszek lenyelni, hogy lefeküdt Kellanel? Vajon elég mentség az, hogy abban a percben nem tudta, hogy a legjobb barátom? Vagy bosszúból lehet, hogy akkor is megteszi? Áh, nem is számít. Nem kéne ilyen piti dolgokon fennakadnom. Majdnem bántottam őt, pedig inkább vágnám le a saját karom!
Valahogy helyre kell hoznom. De nem tudom mit kéne tennem...

/Kristen/

Bármikor máskor szartam volna az egész hisztijére. De most van egy gyerekünk akinek szüksége van az apjára. Ezért döntöttem úgy, hogy elmegyek ahhoz a címeres marhához.
Vadul dübörgött a rock az autóban, Mollie a lányokkal van. Az elszántság forrt az ereimben, most akkor is beszélni fogunk ha szar potyog az égből. Végig trappoltam a vékony, bokrokkal szegélyezett járdán, majd fel a lépcsőn, és egy erős, határozott kopogás után csak vártam. És vártam... És... Nyisd már ki bazd meg!
-Rob, én vagyok. Nyisd ki kérlek. -szóltam be az ajtón, reméltem, hogy itthon van és semmi baromságot nem csinált.
Már hosszú percek óta álltam ott, és kezdtem magam nagyon idiótán érezni, mikor végre megmozdult a kilincs, és lassan kinyílt az ajtó.
Visszafojtott lélegzettel vártam, kissé féltem, hogy mi történik ha már bent leszek. Rob szélesre tárta előttem az ajtót, majd félreállt, hogy be mehessek.
Kissé feszengtem, nem tudtam hogyan kéne belekezdenem mondandómba, sőt, azt sem tudtam van -e egyáltalán konkrét mondandóm.
De nem kellett sokat mojolnom a dolgon, Rob megtörte a rövid, ám kellemetlen csendet.
-Kérsz kávét? -kérdezte, majd a konyhába ment. Nem tetszett, hogy úgy tesz mintha semmi nem történt volna.
-Nem kösz. -ahogy ezt kimondtam Rob megállt, majd lassan megfordult és várakozva nézett rám.
Most meg mi van? Mit akar, mit kéne mondanom vagy tennem? Karba font kézzel álltam a nappali közepén, mit sem törődve pillantásával.
-Kristen, minek jöttél ide? -ezt most komolyan megkérdezte?
-Megnyugodhatsz, nem azért mert szenvedtem a hiányod miatt. Azért mert apa vagy, és már nem teheted meg azt amit a lányod születése előtt. Mollie-nak szüksége van rád. -hangom végig nyugodt és monoton volt. Igyekeztem mindenféle érzelmet kizárni szavaimból. Nem vártam tőle, hogy a karjaiba zár, vagy esetleg megcsókol. De a gyerekével törődnie kell.
Rob a konyhapultnak támaszkodva figyelt, tetőtől talpig végigmért, majd vontatott hangon megszólalt.
-Tudom, hogy miért jöttél. -mondta féloldalas mosollyal arcán. Egy pillanatra megzavart hirtelen jött váltása, de aztán összekaptam magam.
-Akkor jó. -feleltem keményen, majd valami arra késztetett, hogy hátráljak egy lépést. Talán jól tettem...
-Ne hamukálj. Pontosan tudod te is, hogy nem Mollie miatt vagy itt. -mondta halkan, majd elrugaszkodott a pulttól. De egyenlőre csak lassan lézengett a konyhából a nappaliba, kibámulva az ablakon, miközben tovább beszélt.
-Azért jöttél mert nem bírod ha nem vagyok a közeledben. -mondta magabiztosan, s közben egyre közelebb ért.
-Túlságosan sokat képzelsz magadról. -feleltem, de ekkor már erőlködnöm kellett, hogy megőrizzem a nyugalmam.
-Nem gondolnám... -aztán már szorosan előttem állt, én pedig kezdtem meggyulladni a testéből áradó hő miatt. Az illata sem sokat javított szorongatott helyzetemen - Miért remeg a kezed Kristen? -kérdezte pofátlanul, én pedig villám gyorsan rejtettem kezeim hátam mögé. Kezét arcomról lassan tarkómra csúsztatta, majd közelebb hajolt arcomhoz. Forrt a vérem, ajkaim égtek és majd megvesztem egy csókjáért. Pedig alig egy napja ment el...
Aztán lassan ajkaimra csúsztatta sajátját, de csak finoman cirógatta őket. Majd számba suttogott.
-Na? Nedves vagy már? -hangja fojtott volt, keze lassan kúszott felfelé oldalamon. Én meg mint egy idióta, csak lihegni tudtam, de nem akartam elveszíteni azt a kevés önuralmam ami még maradt, ezért nem kaptam ajkai után.
-Ne is válaszolj, úgy is egyértelmű. Tudod bébi, vannak dolgok amik nem változnak... Ne tiltakozz, engedd el magad. Mi ebben vagyunk a legjobbak...
Gyűlöltem, hogy minden szava valóság volt. Már elviselhetetlen volt a közelsége. Lassan bebocsátást engedtem kutakodó nyelvének, éreztem ahogy mellbimbóim is bizseregni kezdenek. Rob a fenekembe markolva húzott közelebb vágyakozó ágyékához. Éreztem, hogy ugyanúgy kíván, mint az első alkalommal. És ezzel én is így voltam.
Hagytam, hogy ellenállásom a porba hulljon, és vad szenvedéllyel csókoltam vissza. Haraptuk és téptük egymás ajkait, miközben a másik ruháit próbáltuk lefejtegetni.
Olyan szorosan simultam estéhez ahogy csak tudtam, éreztem finom pulzálásait, testének forróságát. Imádtam erős, férfias karjaiban lenni, olyankor voltam igazán boldog és gondtalan.
Felkapott és a komódra ültetett.
-Eressz! -mondtam már a bútordarabon ülve, de ő csak vigyorogva megrázta a fejét.
-Nem mész sehová. Legalábbis addig nem, amíg nem végeztünk... -mondta szinte röhögve, majd tovább csókolt. Itt már én sem bírtam. De azért bosszúból, amiért ilyen könnyen elgyengít, cseppet sem voltam kegyes vele. Teljes erőmmel téptem hajába, hogy még közelebb húzzam arcát enyémhez. Felnyögött, majd miközben blúzom szaggatta, nyakamra hajolt, és jóízűen beleharapott. Fájt, mégis tovább tüzelt a dolog. Totál bepörögtem, a fájdalom olyan volt mint valami extra játékszer. Megvonaglottam, és kéjsóváran nyomtam fejét nyakam bőréhez, amiért cserébe újabb harapásokat kaptam. Halkan felsikkantottam, és Rob pólóját tépkedtem cafatokra.
Ő sem volt tétlen. Nadrágomat türelmetlenül rángatta le, majd újra megcsókolt, miközben melltartómmal hadakozott. Segítettem neki kikapcsolni, ő pedig rögvest, mint egy éhes vadállat, vetette magát melleimre. Harapta és szívogatta őket. Szinte már fájdalmasan felizgultam karjaiban, türelmetlenül vonaglottam, ujjaimmal pedig beletúrtam kócos hajába.
Derekát combjaim közé zárva húztam közelebb testét, mire ő elszakadt melleimtől, és végig ízlelte hasamat. Mikor nyelve már hasam alján kőrözött éreztem, hogy ennek nem lesz jó vége az idegeimre nézve.
Aztán szájával elérte vékony bugyim csipkés peremét, és mint egy megvadult oroszlán, fogaival tépte le rólam az apró anyagot. Éhesen kapott lüktető nedvességem után, s szinte falta nőiességem. Teljes extázisba estem, csak saját zabolátlan nyögéseim és sikolyaim hallottam. Körmöm a komódba vájtam kínomban, és tehetetlenül vergődtem, mikor Rob végre felegyenesedett.
Lazán, fejét kissé oldalra döntve állt előttem, és féloldalasan vigyorogva bontotta nadrágját, ahonnan rögvest előbukkant ágaskodó farka.
Azonnal vérszemet kaptam, és ha megtudtam volna szólalni, könyörgök neki, hogy temesse magát lucskos nőiességembe.
De nem kellett szerencsére beszélnem. Oda lépett, majd derekamnál fogva megragadott, és végre magára húzott. Utána nem volt megállás. Levegőt is alig kaptam vad tempójától, pedig én csak széttárt lábakkal feküdtem előtte. Olykor-olykor megcsókolt, vagy nyelvét végighúzta testemen hasam aljáig, ezzel az őrület peremére sodorva engem.
A remegés aztán szét áramlott testemben, majd mikor elértem az élvezetek csúcsát, szám elé kaptam kezem, hogy elnyomjam hangos, átszellemült nyüszítésem.
De Rob még mindig hajtott, néhány extra lökés után aztán éreztem őt megremegni, majd kicsúszott belőlem, és kezeivel is rá segített az orgazmusra, miközben hasamra élvezett.
Kéjesen nyaltam meg szám sarkát, majd karjánál fogva húztam magamhoz egy jutalom csókra.
És már megint megadtam magam...
Azt miért nem tanítják a suliban, hogy hogyan álljunk ellen a szexisten Rob Pattinsonnak??

/Robert/

Győzelem!!

21 megjegyzés:

  1. MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG MÉG
    ebből nem elég :(

    mikor lesz friss? :((((((

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát Kristen megint megadta magát..ez már nem is csoda..én inkább azon csodálkoznék ha nemet tudna mondani..
    Nagyon jó lett:)
    Remélem jobban vagy már:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  3. ááh ez kibaszott jó lett :D
    fu te.. nem tudok mit irni.. egyszerűen fantasztikus :D
    várom a kövit siess :)

    VálaszTörlés
  4. Huh ez durva :D Nagyon nagy volt és ááá isteni :D Gratula azért ez nem semmi feji :D
    Puszi: And

    VálaszTörlés
  5. háhá! és megint szex :P:P hát hiába náluk nincs békülés szex nélkül :D
    Rob... a kis mocsok, h manipulálta már Kristent XD na jó azért őt sem kell félteni.
    az elején még azt hittem kapunk 1 érzéki szeretkezést, de aztán rájöttem, h Rob és Kris nem ismeri ezt jelen esetbe :D:D
    de azért ez is isteni lett (L)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  6. Imádom a történetet, nagyon jó fejezet lett.
    Őszintén írok ide neked valamit...

    Nem nagyon olvastam eddig Robstenes ficeket, talán 1-2, még sokat is mondok (és nem is sűrűn!)
    De aztán rávettek, hogy igen is ezt el kell olvassam... és elolvastam! Nagyon megtetszett. Főleg, mert más ficekben nem olvasok ilyeneket.
    Teljes mértékben kielégíti az igényeket, olvasási szempontból (ne hogy félre érts XDD)
    És ez a hot... nagyon odavág, komolyan :D
    Szinte minden fejezetben "tüzelnek" :D Nagyon izgatott vagyok, vajon megbeszélik-e valaha azokat problémákat, de ha továbbra is csak addig jutnak, míg elnem érik egymás ajkát... akkor nem lesz belőle semmi :D

    ESZMÉLETLENÜL JÓ, NAGYON JÓL ÍRSZ :D

    Várom a következő, észbontóan sexis fejezetet XD

    VálaszTörlés
  7. ááá, igen ezek a kibéküléses fejik, imádom őket. azért tényleg dumcsizhatnának is a dolgokról, tisztázhatnának egy-két ügyet, akkor szilárdabb lenne a kapcsolatuk, de így, hogy Kris mindjárt elolvad, ha Rob csak ránéz...nem hiszem, hogy sokat fognak beszélgetni. de nem is ezért imádom az írásod. GAb.

    VálaszTörlés
  8. OMG!!
    hehe nagyon jó lett a vége...ez a ROB szemszög :GYőzelem hehehehe
    mint mindig ez a rész is nagyon jó lett!!
    Remélem Rob felhozza a London témát :D kíváncsi vagyok Kris mit szól hozzá :D
    pusszantás

    VálaszTörlés
  9. Vááááá Snooki!!
    isteni lett! :D
    Mégg..
    Kövi mikor? Na jó nem leszek túl telhetetlen... (L)
    Szóval fantasztikus lett!!
    Pusssszillak!! (LL)
    xoxo: B.

    VálaszTörlés
  10. Szia.
    Nagyon tetszett!
    Legyen hamar friss!
    Emberek... komizzatok!

    Jó lett a vége, nagyon bírtam; Gyözelem!! xDD

    VálaszTörlés
  11. OMG!! :D
    Snooki ez váá nagyon jó lett, és a végére az a Rob szemszög xD

    Remélem nayon hamar meggyógyulsz teljesen! :)
    Áldom a napot mikor ide találtam. :D

    Puxx

    VálaszTörlés
  12. Nyugi, még betegen sem tudsz szart írni :D Fantasztikus volt :D Hmmmm :P
    Többet nem tudok hozzáfűzni :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  13. Szia!!
    Bocsi, hogy eddig nem írtam, de sok dolgom volt.
    A fejik nagyon jók lettek, ahogy ez is.
    Imádlak mint mindig.^^
    Most akkor kibékültek vagy nem??
    Nagyon remélem h igen.*.*
    Nagyon jó volt a Rob szemszög is.:)
    Remélem elmennek Londonba. Kíváncsi vagyok h ott mit művelnek.(Ł)
    Várom a folytatást.:) Pusz.Ł

    VálaszTörlés
  14. jajj de jó lett :D
    legyen már Friss!!
    Megölsz!!
    :D
    de várom már,h menjenek Londonba :D
    remélem Rob szülei és testvérei kedvesek lesznek :)
    :D

    VálaszTörlés
  15. Snooki...még te írod Briannának, hogy fizeti a temetésedet :D
    számold össze, hogy te hányat fogsz fizetni, ha így folytatod :@ :D
    nagyon jó lett :D
    várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Nagyon jó lett ez is, hát Robnak azt hiszem én sem tudnék nagyon ellenállni, így megértem Krist:D, de azért tényleg meg kellene beszélniük a dolgaikat. Nagyon jó, hogy Rob szemszögéből is leírod a történetet. Nagyon várom a következőt. Judit

    VálaszTörlés
  17. OMG. OMG. OMG...nem tudok mást hozzáfűzni... ez állati volt...szó szerint...xD
    De nézzük a jó oldalát...úgymond a szex(vagyis az ilyenkor ilyen fajta szex) ez egyfajta békekötés, nem? És Rob a végén... "Győzelem!!" a kis mocsok...xD de azért cuki volt...:D
    Huh, nagyon várom már a kövit, siess!!!
    puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  18. Úhh :) Ismét egy nagyon hot feji lett. Remélem megbeszélik a dolgokat felnőtt módra egymással és kibékülnek.

    Nagyon várom a kövit.

    Puszi

    VálaszTörlés
  19. Szija!

    Basszus!!! Ez nagyon vad volt!
    Kristen Kristen! Rob Rob!
    Tipikus pasi, érzi ha nyeregben van! XD
    Nem tehet róla! Ki tudna neki ellenállni?
    Rem visszamegy hozzájuk és ne csak Mollie miatt hanem Kris miatt is! Bocsásson meg neki és felejtse el a történteket!!! PLS!!!
    Várom a kövit!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó lett nekem állatira tetszik a vége mikor Rob azt gondolja hogy: Győzelem!
    Hogy ismerik egy mást ,mi?
    De azért az bizar hogy Rob szülei még nem tudnak az unokájukról ,meg Kristenről!
    Remélem nem lesz nagy veszekedés ha fel ébrednek!
    Várom a kövit pusz Viky

    VálaszTörlés
  21. Ez nagyon jó volt! Még szerencse, hogy Krisnek helyén az esze!Győzelem mi? A lófaszt Robert Pattinsonnak! Elcsábítani egy szerelmes csajt nem kihívás! De odamenni és megdumálni a nyomorukat az már valami! Úgy hogy most Kris párti vagyok! Nyazsgem Pattinson!
    Nagyon szeressem amit csinálsz köszi!

    VálaszTörlés