2010. augusztus 13.

43. felvonás - Búcsú?

 
 
 
 
 Bocsi, hogy késtem. Nagyon bonyolult ez a nap. Az egész készülődésből áll =S
 
 
/Rob/

Mivel Kristen csak nem került elő, ezért úgy döntöttem náluk maradok, amíg meg nem érkezik.
Aminek már két teljes napja...
-Rob, szerintem nyugodtan haza mehetsz. Majd szólok, ha megjött. -lépett mellém Aubrey, miközben Farrah a szemben lévő konyhapultnak támaszkodva nézett. Csúnyán.
-Megvárom. -jelentettem ki, megittam a latte-t, és a cigimmel kimentem a teraszra.
Nem hiszem el! A lányok sem mondják meg hol lakik az az Adam. Pedig Farrah tutira ismeri. Kizárt, hogy nem.
Már komolyan kezdtem idegbeteg lenni.
Ráadásul holnap hétfő. Vagyis holnap esedékes befeküdnöm a klinikára. Legszívesebben most rögtön benyomnék magamnak vagy 50 gramm heroint.
Kikészít ez a csaj! De pontosan miatta fogok bejelentkezni elvonóra. Tegnap lőttem utoljára, remélem egész életemben.
-Gyere Rob, edd meg az ebéded! -szólt ki Ashley.
Nem akartam be menni. Nem is válaszoltam. Mondjuk csodálom, hogy megengedték, hogy itt pecózzak.
Ez a ház amúgy félelmetes ezzel a matriarchális társadalommal. Csupa nő...
Egyszer csak valami puha ért hozzám.
-Rob bácsi, gyere enni. Anya főzött. -mosolygott rám Ruthi, majd mikor nemet intettem a fejemmel, az ölembe fészkelte magát.
-Mi a baj Rob bácsi? Olyan furi vagy...
-Hiányzik a szerelmem... Szerintem épp most hagy el végleg... -összeszorult a szívem a gondolatra.
-Kristen? Nem szeret már? Mert a múltkor még nagyon szeretett. -mondta komoly arccal a kis tündér.
Csak szomorúan bólintottam. Be kell ismernem, mindenről én tehetek. Én magam kínáltam fel Őt annak az Adamnek. Egyetlen dolgot tehetek még, bevonulok a kezelésre, és addig nem jövök ki amíg tiszta nem vagyok.
Mással már nem tudnék bizonyítani.
-Hahó! Nagyon elbambultál... -kalimpált apró kezével szemem előtt.
-Ruthi, gyere ebédelni! Hozd Rob bácsit is... -bár nem láttam Aubrey arcát, de tuti, hogy rajtam vigyorgott.
-Máris mami! Gyere már! -húzott kezemnél fogva, én pedig nehezen ugyan, de feltápászkodtam.
Azért durva, hogy négy felnőtt nő lakik ebben a házban, de csak Aubrey tud főzni. Mit tesz a korai anyaság...

/Kristen/

Második napja dekkolok Adamnél. Azóta nem ért hozzám, mert ahányszor eszembe jutott a lehetőség, felfordult magamtól a gyomrom. Haza kéne már mennem, nem is mondtam hol vagyok. Na jó, de, Farrah-nak írtam sms-t Adam mobiljáról.
Remélem nem köpött Robnak a címet illetően...
Rob... Te jó ég, holnap hétfő! Most mi a francot csináljak? Már most veszettül hiányzik, és ha nem búcsúzhatom el tőle, abba bele betegszem.
De nem akarom hallani ahogy kiabál velem. Nincs joga hozzá.
De haza kell mennem.
-Sandra, kérem szólna Adamnek, hogy haza szeretnék menni?
-Persze kincsem. Máris!
Kis idő elteltével Adam megjelent előttem talpig vigyorban.
-Máris haza szeretnél menni?
-Nem tűnsz miatta túl bánatosnak... -célozgattam felhőtlen vigyorára.
-Mert tudom, hogy vissza jössz... -mielőtt reagálhattam volna, ő már a garázs felé tartott, hogy ki álljon a kocsival.
-Akkor indulhatunk? Régen láttam Farrah-t. Hogy van mostanság? -áháá! Gyors téma váltás mi?
-Jól van, bár most szakított a pasijával.
-Megint? -forgatta szemeit.
-Nem, nem Russelel! Őt Jamesnek hívták. És nagyon rendes, jó ember, csak hát, ő már érett a családhoz, Farrah még nem.
-Oh, értem.
Nem is beszélgettünk többet az úton. Mikor leparkolt az apartman előtt, még kaptam egy puszit a számra, bár én nem úgy terveztem...
El köszöntem és kiszálltam.
Elindultam befelé, mit sem sejtve léptem be az ajtón.
-Megjöttem! -szóltam be mint máskor.
Csak hogy most nem a kis Ruthi volt az első akit észrevettem.
Rob állt velem szemben az ajtókeretnek támaszkodva. De nem törődtem vele. A konyhába mentem rá se nézve.
-Húú, Brey. Érzem a finom falatokat... -mosolyogtam, s közben megöleltem őt.
-Örülök, hogy végre haza találtál. -méltatlankodott "anyu".
-Csak kikapcsoltam egy kicsit. Szükségem volt rá. -célozgattam félhangosan.
-Fel megyek a szobámba. Majd jövök.
-Várj már! Nem is eszel? Olasz kaja. -mosolygott szélesen. Tudja, hogy imádom a főztjét.
-Tökéletes a konyhatudományod, imádom a családi receptjeid. De most nem vagyok éhes. -azzal megfordultam, és felrohantam.
Mikor be csuktam és rázártam az ajtót, hátra fordultam és Rob a puha fotelemben ült.
Továbbra sem foglalkoztam vele. Le dobtam a táskám, megszabadultam a ruháimtól, és zavartalanul sétáltam el előtte pucéran. Útközben a vállamra borítottam a köntöst.
De visszarántott.
-Ez fáj, engedj el! -sziszegtem idegesen, de ő nem engedett.
-Keféltetek? -kérdezte mereven.
-Semmi közöd hozzá! És engedj el!
-Nem, nem! Nem engedlek! -derekamnál fogva erőszakkal rántott magához, és eszementül csókolni kezdett.
-Ne... Rob... -próbáltam lerázni magamról karjait, de ő nyilván sokkal erősebb. Továbbra is ajkaimat harapdálta "csók" címke alatt, és fenekemet markolta. Éreztem ahogy felizgul. S bármennyire is erőszakos és durva volt, a bőre illata, finom borostája... istenem...
Elkezdtem felengedni. Lassan viszonoztam csókját, s én is egyre  vadabbul csókoltam.
Nem akartam vesztegetni az időt.
A nadrágját amennyire tudtam le toltam. Köntösömet lesöpörtem magamról, majd megragadva feszülő férfiasságát, az ölébe másztam, és teljes erőmből lovagoltam rajta.
Olyannyira kívántam, hogy semmi más nem érdekelt.
Amint elért az orgazmus, kegyetlenül mélyesztettem körmeim hátába, és húztam rajta végig.
Bántani akartam őt.
Abban a pillanatban ahogy elélveztem, le szálltam az öléből, majd mit sem törődve vele, zuhanyozni indultam.
Bejött mellém, és míg én zuhanyoztam, ő folyamatosan csókolgatott, simogatott, és bőrömet ízlelgette nyelvével. De engem nem érdekelt.
Vagyis próbáltam de nehéz volt.
Aztán ki szálltam a zuhany alól, megtörölköztem, felvettem egy sortot és egy atlétát, majd leültem tévézni.
-Holnap elmegyek. -mondta hirtelen Rob.
-ühüm. -nem akartam hozzá beszélni
-Londonba. -erre már felkaptam a fejem, de továbbra sem néztem rá. Mi az, hogy London??
-Nem jövök vissza...

16 megjegyzés:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII a fasz van ezt tutira nem komoly vagyis remélem
    egyébként kurva jó úgyhogy jó hogy kettő friss
    PUSZANCS SYA

    VálaszTörlés
  2. miaz h nem jön vissza? miaz h NEM JÖN VISSZA?????????
    neeem... ezt ne mteheted meg! :O
    kérlek ne :(

    amugy nagyonjó volt nagyon bejött :D
    várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Nem...Jön...vissza? WTF?
    Adam kiiktatva? ^^
    Beszéljék már meg a dolgokat! Nem tesznek semmit az ellen, hogy szakítsanak? A szex nem oldott meg semmit. :(
    Hamar térjenek észhez és menjen minden a normális kerékvágásban! ^^
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  4. neneneneneneneneneneneneeeeeeee
    létszi neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
    :((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  5. azt a kuva !!!! :O
    ezt most miért?:O
    am szerintem mindegyik egy Fasz :D
    de most Robot jobban sajnáltam :/
    várom a kövit ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  6. Én fogom visszarugdosni ha nem jön vissza....:S XD
    Szerintem meg Rob a nagyobb fasz...:D
    amúgy ne nézz leszbinek vagy ilyesmi de azon a képen ami a cím alatt van, Kristennek tök nagyok a mellei, közben pedig deszka a csaj:S Biztos kitömték :D
    Nagyon jó rész lett :D
    Pusz

    VálaszTörlés
  7. Ne, hogy már! ajj minek kellett mindegyiknek félre menni... de idióták
    KRisten meg... áhh 2 napig azzal az Adammel volt és mikor haza megy megdugatja magát Robbal de ráadásul ugyhogy nem is törödik vele, h Rob el ment-e
    hát most ki akadtam rá
    jó oké Rob sem 1 kis angyal de... én most sajnálom. olyan aranyos volt az mikor Ruthival beszélgetett
    de nehogy már Londonba menjen és ne jöjjön vissza :'(
    am nagyon jó volt :D
    várom a mai második frisst:)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  8. Nem fog elmenni .. nem mehet el.. vagy ha muszáj akkor jöjjön vissza :(
    És béküljenek ki ebben az esetben a szex nem volt megoldás.. Sajnos..
    Kris mot csak játssza a keményet , de megakadályozza ..remélem.
    Plspls.
    Amúgy nagyon jó feji lett
    Pussz

    VálaszTörlés
  9. Szia!!
    Nagyon jó lett!!
    És én még azt hittem kibékülnek...
    De.. áá nem!!! Miért is tennéd azt velünk, igaz???:@
    Mi az h nem jön vissza?? Hogy a kurva istenbe ne jönne vissza! Adok én neki nem vissza jönni, hogy rothadjon meg!! Ha kell a farkánál fogva rángatom vissza, de visszarángatom b+!!!!!!!!!!!
    Remélem, hogy megoldják, mert már a seggemen nem tudok nyugton ülni neked köszönhetően...
    Várom a frisst!!
    U.i.: Bocsi megint a csúnya szavakért...

    VálaszTörlés
  10. a fenébe, ugye nem fogsz így itthagyni bennünket!!!!!!!!!!!!!mi az hogy Londonba, mi az hogy elmegy, a fenébe is nem tudnák megbeszélni, mindenre kérlek, nehogy igy kínozz minket, ugye lesz még egy feji ma!!!!!!!!!!!! nagyon jó volt különben, eszi a kefét rendesen Rob, de úgy kell neki, (na jó azért ne nagyon kínozd), meg megint az a hülye drog, utálom amikor ezt csinálja.....Gab

    VálaszTörlés
  11. Szija!

    SORRY, de én tegnap már nem tudtam olvasni! :(
    De pótolok és utólag komizok! :)
    Fel sem fogom miket írsz! Az agyam ezer felé és csak, azt kérdezem, MIÉRT! Nem akarom, hogy örökre elmenjen! (habár olyan nem létezik)
    Ugye Kris nem hagyja? Ne engedje el! Neki ő az élete, nem jött még rá? Vagy már nem is szereti? Elengedi? És átadja a ribinek?
    Nincs RobSten Rob nélkül! :)
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tépem a hajam!
    Nem kínzom tovább magam! Megyek elolvasom a másikat!

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  12. Én csak nemrég csatlakoztam az olvasókhoz, de nagyon bejön ez a sztori, csakúgy, mint az összes többi ehhez hasonló is. Nagyon örülnék a folytatásnak. Csak így tovább.

    VálaszTörlés
  13. MIIIIIII? Nem jön vissza NE MÁR! Nem hagyhatja itt Krist! Remélem nem így lesz! De NAGYON-NAGYON JÓ VOL EZ A FEJEZET!!

    Puszi:Vanda

    VálaszTörlés
  14. Naaaaaaa így lenne normális! Mi a bánatnak kellett Adam?
    És mi ez a London dolog? Kapjon már az eszéhez párosunk! Mind a kettő félrekefélt! Egyik sem nyavalyoghat!

    VálaszTörlés
  15. Persze nekem sokkal könnyebb, mint akik napról napra követelték az új részeket, hisz én mostanság találtam rá erre a gyöngyszemre, amit éjjelente olvasok, látom, hogy van folytatás....
    viszont, nem olvasok előre a fejezetek közt, így én sem tudom mi lesz még ezután, és most SAKK-MATT :(:(

    Kész vagyok, bőgök, mint állat! az a hülye lelkem!!

    VálaszTörlés
  16. faszom-faszom!! kibőgtem magam, olvasok tovább!
    Nem semmi író vagy te, hogy így megbőgetsz.. :)

    VálaszTörlés