2010. augusztus 3.

37. felvonás - A titok


Jackie

Ez szex mentes ugyan, de most jó pár dolgot tisztán fogtok látni.
Remélem azért így is kielégítő lesz =)

Szere-bere =P

És ne feledjétk: SOHA NE drogozzatok!!  (gondolom nem akartok a képen szereplő lenni...)

15 komi...



/Rob/

Az első szállodában amit megláttunk ki akartunk venni egy apró, kényelmes szobát, de csak a nászutas lakosztály volt szabad...
-Nem tudunk egy egész lakosztályt bérelni, a last minute jegyek többe kerültek. -súgtam oda Kristennek.
A hely egy New York-tól meglehetősen szokatlan, otthonos, kissé már-már vidékies stílusú volt.
A nő aki a pult mögött állt, olyan középkorú lehetett, igazi anya típusnak látszott, talán pont ezért adta oda a lakosztályt, szinte ingyen.
-Olcsóbban megkaptuk, mint azt a pici szobát. -ámuldozott Kristen, miközben kézenfogva sétáltunk új ideiglenes otthonunk felé.
Szép volt, volt egy kisebb nappali rész, a hatalmas háló mi láttán rögtön beindult a fantáziám, és két fürdő.
-Tökéletes... -nézett körbe szerelmem, majd az erkélyre sétált, hogy rágyújtson.
Követtem, és egy jó darabig csendben szívtuk a cigarettát, mikor Kris megtörte a békés szótlanságot.
-Hol lakik az unokatesód? -nem nézett rám, végig a szemközti háztömböt tanulmányozta.
Aha... most mi a rákot mondjak neki?
-Sophia... nos... Khm. Igen, erről beszélnünk kéne... -motyogtam bátortalanul. Nem tudhattam, hogy reagál majd arra, hogy van egy rokonom a diliházban, még azt hinné örökletes betegség... Pedig ha tudná...
-Sophia elmegyógyintézetben van. Három  éve, nagyjából... -ezekre a szavakra fájdalmas sebek szakadtak fel a szívemben. Olyan dolgokat idéz fel, amiket jó mélyen el akarok ásni.
-Miért? -kérdezte teljesen nyugodtan, továbbra is az utcát fixírozva.
Mély levegőt vettem. Itt volt az ideje, hogy Kristen mindent megtudjon.
-Tudod nem Te vagy az első barátnőm. -kezdtem bele lassan.
-Azt gondoltam. -mosolygott, majd végre rám nézett, és leült egy mellettem lévő székre.
-Folytasd. -fogta meg kezem bátorítólag, de én láttam szemében csillogni hatalmas kíváncsiságát.
-Oké. Szóval az első szerelmemet Jackie-nek hívták. Én tizenöt voltam, ő pedig tizenhárom, mikor először találkoztunk a suli udvarán. Lassacskán kamaszkori szerelem lett belőle. Három évvel később elkezdtünk új bandákban bulizni. A régiek elköltöztek, vagy kollégiumba mentek, alig maradtak páran. Az új társaság pedig írtó laza volt... -itt éreztem, hogy elfintorodtam. Életem csak kíváncsian meredt rám, várta, hogy folytassam.
-Éppen nyár volt. Rengeteget buliztunk, ittunk. Egyik este pedig pár ember el vonult a többiektől, és hívtak engem és Jackie-t is. Heroinoztak. Azt mondták, akik nem tolják a hernyót, nem elég lazák.
Minket pedig nem kellett sokat győzködni. Természetesen mint minden tinédzser, olykor mi is reteknek éreztük az életünket, a drogoktól a feledést és egy kis megkönnyebbülést vártunk. De csak az elején volt jó.
Később már akármit szedtünk be, és akármennyit, semmi nem volt elég. Depressziósak és idegesek lettünk. A drogok a pokol legmélyebb bugyraiba taszítottak minket.
Az unokahúgom, Sophia akkor még csak tizenöt volt. Ő is belekeveredett a társaságba, mi pedig mint beteges drogfüggő szemétládák, meg sem próbáltuk lebeszélni, sőt...
Jackie akkoriban már súlyos depresszióval küszködött. Volt, hogy napokig nem evett vagy beszélt. De folyamatosan be volt tépve. Viszont lassan kezdett érzéketlenné válni, majdnem, sőt... bele is bolondult, hogy bárhogy próbálja, a drogok nem tudják megszüntetni a fájdalmát. Teljesen, ijesztően szétcsúszott...
Egyik éjjel egy házibuliban, egyedül hagytam egy időre, hogy beszerezhessem az adagomat. Ő már akkor megkapta.
Mire visszaértem Jackie széttépett ruhával feküdt a földön. Valaki megpróbálta megerőszakolni. Szerencsére néhányan maguknál voltak annyira, hogy le szedjék róla azt a mocskot. De én gyűlöltem magam. Gyűlöltem az életemet. Minden még meglévő akaratomat összeszedve, el ráncigáltam Jackie-t egy szakorvoshoz.
Két hónapig csináltuk a kezelést, a végére teljesen tisztán jöttünk ki a klinikáról.
Azt hittem, hogy végre minden rendben folytatódhat.
De egyik délután éppen a suliba akartam vissza iratkozni, ezért Jackie a lakásunkban maradt. Én nem tudtam róla, hogy Sophie fel megy hozzá, mert ő hívta, hogy ellássa anyaggal.
Mire hazaértem megláttam Sophiát a kanapén, totál kiütve. Majd' megállt a szívem. Rögtön Jackie-t kerestem, a fürdő kövén találtam meg.
A szája habzott, a szemei fennakadtak, de még lélegzett. De csak addig amíg oda értem mellé. Már nem tudtam segíteni rajta. Túladagolta magát. Pedig azt hittem tiszta.
Mikor Sophia ráébredt mit tett, teljesen elborult a maradék ép elméje.
Összeroppant idegileg, és másnap egy életlen vajkéssel szanaszét kaszabolta magát, a karjait, a hasát, a combját... Az anyja találta meg, Sophia állítólag békésen mosolygott, valószínűleg akkor is betépett.
Megállapították, hogy a rengeteg drogfogyasztás eredményeképp, tartós halucinációk, skizofrénia gyötörte. Gyakran esett kataton állapotba, amik hosszú hetekig tartottak.
Három éve bent van, és egyszerűen nem tudnak segíteni rajta... Sokáig haragudtam rá Jackie miatt, de aztán rájöttem, hogy ő kérte a drogot, Sophie még gyerek volt, és drogozott. Nem volt tiszta ítélőképessége. -mondandóm végeztével kifújtam a levegőt, és vártam, hogy szerelmem megszólaljon. De nem tette...

/Kristen/

Annyira szerettem volna mondani valamit, de nem tudtam. Teljesen ledöbbentem. Azt hittem ilyen csak a filmekben létezik. Annyira szürreális volt.
-Akkor miért drogozol most is...? -suttogtam magam elé, de meghallotta.
-Nagyon nehéz leállni Kristen. Ha olyan sokáig toltad mint én, akkor hiába vagy tiszta x ideje, ha valamiért a béka segge alá kerülsz, hozzá fogsz nyúlni. Undorító, de ez van. Hiába mennék el arra a rehabra, ugyanúgy csak egy darabig jelentene kiutat.
-Nem akarod eléggé! -kezdtem ideges lenni, mert igenis tehetne ellene, rengeteg narkósnak sikerült végleg felhagynia vele.
-Én segítek... -mondtam már sokkal nyugodtabban. -Soha nem hagylak magadra. -szerelmes csókot adtam neki, majd behúztam a szobába. Kértünk fel valami kaját, és miközben ettünk az előzőeket emésztgettem. Olyan hihetetlen. Mennyi borzalmat kellett átélniük, a kibaszott drog miatt.
Nem hiszem el, hogy ez bárkinek is megéri...
-Holnap reggel indulunk majd. -szólalt meg Rob. -Most már késő van hozzá.
-Igazad van. Találjunk más elfoglaltságot. -erre felcsillant a szeme, de valamiért nem akartam dugni... Nem tudom miért... -Nézzünk tévét. -pattantam fel a földről, magam mellé dobva a tányérba a kaját.
-Nem pont erre gondoltam. -motyogta csalódottan. Az amit hallottam... Ezekkel a gondolatokkal a fejemben nem tudnék a szexre koncentrálni. Kell egy kis idő míg elül a dolog. Ráadásul ideges voltam a találkozás miatt. Az a lány tele lehet sebhelyekkel. És még nem is biztos, hogy magánál lesz mikor meglátogatjuk.
Ezek után nem akartam horrort, meg akció filmet nézni, ezért kiegyeztünk egy vígjátékban.
Ace Ventura, yeeee!
Közben olykor olykor loptunk egymástól pár édes csókot.
Lassan elnehezültek szemhéjaim, és elszundítottam.
-
Mire magamhoz tértem már az ágyban feküdtem Robom mellett. Ő is aludt már, én viszont nem tudtam visszafeküdni. Inkább kimentem a teraszra cigizni.
Uramisten! És én még azt hittem szívás volt a tinédzser korszakom, -bár még majdnem tart- mert egyszer sulit kellett váltanom...
Robnak meghalt a barátnője akivel majdnem hat évig jártak, és az unokahúga megkattant, miután ki akarta nyírni magát...
Istenem. El sem tudtam képzelni milyen lehet ilyesmiket átélni. Hogy mennyire fontos, hogy ifjú kamasz korunkban tisztán lássuk a dolgokat. Hogy ne engedjünk a tömeg nyomásának.
Most már legalább értem Rob alkalmankénti kitöréseit, és védelmező rohamait.
Lehet, hogy én is így viselkednék, ha velem történt volna mindez.
Emlékszem, tizenhat évesen valaki megkínált a fűvel. De nem ízlett az íze, és ez volt az egyetlen szerencsém. Mert ha azzal a bandával tartok, akkor most én is börtönben ülnék, drogkereskedés és birtoklás miatt.
Azóta is hálát adok az égnek, hogy akkoriban még a kaját illetően is válogatós voltam.
A második szál cigimet is elszívva, vissza feküdtem Rob mellé, és nagy erőfeszítéseket tettem, hogy el tudjak aludni. De épp mikor sikerült volna, a rossz képek amik be kúsztak az agyamba, megakadályozták.

21 megjegyzés:

  1. huhh kemény ez az élet :/
    1x néztem meg drogos filmet(rekviem egy álomért) és rendesen kikészültem...
    meg vlt szerencsém beszélgetni pár leszokottal.
    igazából szar helyzet mert sajnálod is őket, de ugyanakkor el is ítéled.
    nem akartam ilyenről írni, nah de mind1
    a feji jó lett ;)
    nagyon jól írsz snookie :)
    várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Ez egy kényes téma, és számítok rá, hogy akik a habos babos, perverz, szerelmes és persze szexben gazdag rózsaszínű fejezetre számítottak, csalódni fognak. De őszintén... finoman szólva: Nem érdekel!

    Ilyen létezik, és most írtam is róla. Természetesen ez nem fog árnyékot vetni az eddigiekre. A töri nem fordul át valami depis izébe... De néha kell az ilyen fejezet, mert ez az élet lányok.
    Nem a rózsaszín ködfátyol...

    És KUKSI drága, köszönöm a komit =)
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. szia!
    Nagyon jó lett!!
    Borzalmas ami Robbal történt!!
    És még rosszabb hogy ez a valóságban is megesik!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett!:)
    És elég szomorú hogy ez az életben is megesik:(:S

    VálaszTörlés
  5. Szia Snookie!
    Ez a fejezet nagyon lenyűgöző volt... szegény Rob. Tudom, hogy ez nem a valóság, de ahogy elolvastam egy pillanatra teljesen szomorú lettem. Olyan üresnek éreztem magam. Annyira jól megírtad!
    Sajnálom Robot... :((
    és kár, hogy ilyen az életben is előfordulhat :((
    azért várom nagyon a következő fejezetet. Kíváncsi leszek a találkozásra :))
    puszii♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. úú basszus szegény Rob...elég durva
    nagyon remélem,hogy ő nem drogozik többet
    és együtt maradnak Kristennel :D
    már várom nagyoon a kövit :DD

    Bibi

    VálaszTörlés
  7. Szió!
    Nos örülök, hogy elővetted ezt a témát, mert nem lehet róla eleget beszélni szerintem, bár nem szeretem... Én is elítélem a drogozást. A férjem unokatestvére 28 éves és most jött ki egy 4 hónapos elvonóról. Isten tudja, hányszor belekezdett, de csak most csinálta végig, remélem sikerrel, hisz van egy 3 éves kisfia. Legalább érte változzon meg...
    Aztán olyat is hallottam, hogy egy lány kokaint szívott életében először és nem tudta, hogy van egy kis szívritmus-zavara...Meghalt...
    Drogot sose!

    Szóval várom a következő fejezetet! Puszi:)

    VálaszTörlés
  8. szerintem ami a legjobb jelző erre a fejezetre az az elgondolkodtató. ahogy leírtad az valamit megindít az emberben és utána csak perceken át ülsz, meredsz magad elé és gondolkodsz. és tényleg tisztán kell látnia az embernek és alaposan át kell gondolnia mit tesz. bevallom hogy én is majdnem belekeveredtem egy ilyen társaságba. bár nekem szerintem rohadt nagy szerencsém is volt és a fűnél durvábbat nem próbáltam. viszont ami a legijesztőbb a dologban hogy még most is csak egy szavamba kerülne és tudnék szerezni. hála a jó istennek ebből kikerültem és hosszú barátokkal történő beszélgetésekkel kikeveredtünk az egészből. meg persze az egészségügyi suli is megtette a hatását.
    áttérve a pozitívabb dolgokra kurva jó fejezet lett. várom a folytatást
    Dytta

    VálaszTörlés
  9. Szia. Szerintem egyáltalán nem baj, hogy erről a témáról is írsz, mert ez igen is létezik. Sajnos.
    Mindenki imádja a perverz részeket, de egy idő után már lehet unalmas lenne. Persze te mindig valami újjal állsz elő, de olvasok egy történetet amiben szinte minden részben van szex és már át is ugrom azt a részt. Nah mindegy. Nálam nagyon bejött ez a fejezet. Nagyon szeretem az írásodat is.!

    u.i : Biztos már vagy 20 embertől megkaptad,de azért tőlem is kaptál két díjat. Örülnék ha benéznél :) De ha nem az sem baj!:D
    Pusz

    VálaszTörlés
  10. Hát tudod a döbbenettől még mindig alig jutok szavakhoz. Valóban úgy vagyok, ahogy előttem leírták, hogy percekig csak ülsz, meredsz magad elé, gondolkodsz. Tudod, (lehet hogy marha fura lesz, mármint, hogy ennyi idősen olvaslak) nekem van két fiam. A legszörnyűbb rémálmaim között szerepel a drog. Az én "időmben" még csak a cigitől meg az italtól féltettek minket, de a mai világ már sokkal durvább. Egy biztos, ezt a fejezetetlementem, és majd ha annyi idősek lesznek, lehet, hogy elrettentésként elolvastatom velük.
    Szörnyű, hogy te végig élsz hasonló helyzetet. Kitartást kívánok hozzá.
    De a feji nagyon jó volt, kiváncsi leszek a találkozásra. Valahogy tényleg "jó" hogy nem "rontottad" el a szex-el, ez így volt jó.
    Gab.

    VálaszTörlés
  11. Szia Gab =) Nem tudom el tudod-e menteni, mert kijelölés gátlóm van (elvileg =]) De elküldhetem neked e-mail-ben, csak az tudod a nyers kézirat, néhány hibával, azt csak akkor javítom mikor ide kerül.

    De nagyon örülök annak amit Te és a többiek is írnak. Ez egy szörnyű dolog. Undorító testközelből látni egy leépült, szétesett drogost. :S

    Szóval, ha nem tudod le menteni (amit remélek :P Érted miért...) akkor dobj egy mail-t, és küldöm.

    Láw!!

    VálaszTörlés
  12. Szia Snooki!

    Nagyon tetszett a fejezet. Le a kalappal előtted, hogy írsz erről a témáról, mert igenis létezik. Csak ülök, nézek ki a fejemből és nem tudok egy értelmes mondatot leírni, pedig nagyon akarok.

    Sajnállak a barátod miatt, és kitartást hozzá mert aki ezen nem megy át, az nem tudja, hogy min mész át. Nekem "csak" egy alkoholista van a családban, rajta próbálunk segíteni több-kevesebb sikerrel, de néha nagyon nehéz.

    Az élet nem habos torta, és egyetértve Gab-val (Gab nekem is van egy fiam, és is hasonló félelmekkel küzdök) ma már nemcsak az alkohol, a cigi de a drogok egyre inkább itt vannak a hétköznapokban, tele kísértésekkel és ember (fiatal) legyen a talpán aki ellenáll. Némelyeknél a természetes kíváncsiság, némelyeknél a meg nem értettség, az unalom stb. lehet ezt még ragozni.

    Nagyon bejött a fejezet, gratula hozzá, nagyon jól írsz. Várom a történet további alakulását.
    puszi, Andi

    VálaszTörlés
  13. Huh. Hát... nem tudom mit írjak. Még mindig a fejezet hatása alatt vagyok. Percek óta csak ülök a gép előtt. Nekem is van egy barátom aki egyben az osztálytársam is és drogozik. Pedig még csak második osztályos a gimiben, és nem akarja h segítsünk. Nem tudunk semmi tenni csak nézni ahogy tönkreteszi magát és az életét. Szörnyű. Szóval tudom hogy milyen ez az egész.
    Visszatérve a fejezetre, én nagyon sajnálom Robot hogy ezt át kellett élnie. Szörnyű lehetett ezt átélni. Pedig ilyen elég sokszor előfordul.
    Viki

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Én még nem írtam sose, de ez a fejezet kiütötte a biztosítékot.
    Tényleg szóhoz sem juttottam mikor először olvastam.
    És valóban az a legborzasztóbb, hogy szinte mindenkinek a környezetében találkozhatunk hasonló drámával.
    Iszonyat lehet átélni ilyet, akár a családban,akár a baráti körben. Tudjátok mi a legmegrázóbb, amiről itt feljebb is írnak, hogy a fiatalok sokszor szinte akaratlanul csöppenek bele ebbe a világba, hiszen elmennek bulizni (ilyen helyen dolgozok, látok eszméletlen dolgokat), és vannak akik belecsempészik az italjaikba, vagy épp olyan cigivel (ma már divat a süti is!!!vigyázzatok!) kínálják meg őket. Persze rengeteg múlik a baráti körön is, hiszen a legtöbbször ők viszik bele ebbe egymást, de valaki akkor is az első volt, valaki már elkezdte, hogy tudja a többieket belecsábítani.
    Szörnyű!!!
    Ahogy leírtad, az valóban elrettentő lehet(ne) de sajnos, aki nem akarja, azon nem tud senki sem segíteni.
    Vissztérve a történetedre, állat jó, mindig alig várom a következő részt, ütős az egész sztori. Imádom. Anita

    VálaszTörlés
  15. Szija!

    Áááá, durva amit írtál!
    Nagyot alkottál.
    És áttudom érezni! Nem teljesen, de egy részét még én is átéltem!

    Most is ráz a hideg!
    A drog rossz dolog. Megöl, ha vigyázol ha nem. Ha nem is hal bele az illető a személyiségét eltünteti a lelkét kinyírja. És zombiként már csak az anyag kell neki.
    Az a para, hogy egy idő után fogalmad sincs mit csinálj, mert már semmi nem tesz boldoggá, depressziós leszel és mindenki rohadtul lenéz. Még azok is akik belerángattak ebbe az egészbe! A szüleidnek nem szólsz dokihoz nem mész és végül kétségbeesésedbe olyan dolgokat teszel amiket ép eszű ember nem tenne!
    Persze mindenki köszönje magának! Hisz nem tartottak fegyvert a fejéhez amikor betolta az elsőt, de nem mindenki válik akaratából fogyasztóvá. Ahogy ezt Anita is írta!
    Talán a kíváncsiság is lehet ok, de az első mindenképpen a társadalomba való beilleszkedés hisz ez folyik mindenhonnan. De csak az infó fele jut el az agyunkba!
    Sokan nem is tudják a másikról, hogy cuccol. Ha mindenki felvállalná fogyasztó mivoltát és meg lennének jelölve, sokaknak leesne az álluk a meglepettségtől, hogy mennyien vannak!

    Megjegyzem a képek se semmik az elején...

    Várom a kövit csajszi! Remélem Kris tud segíteni Sophián. Nem tudom miért gondolom így de így gondolom. :) rem érted.

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  16. eszméletlen feji volt, látom felbolygattad vele a hangulatot.
    remélem kettejük közt minden rendben lesz, és akkor is kell Robnak a rehab, főleg ha még tényleg hozzá-hozzá nyúl a szerhez. Remélem Kris kitart mellette, és csak még jobban összekovácsolja őket, akkor talán a segítségével tiszta lehetne. Ugye így lesz, mert azért nagyon jó ám a romantikus éned is.....a másikról (perverz) meg ne is beszéljünk. várom a frisst. majd este benézek. D.

    VálaszTörlés
  17. na hy
    hát végre legyőztem a lustaságom és komit írok.
    Hát ez elég morbid volt :D
    nem tudom, valahogy én nem vagyok képes, véresen komolyn venni ezt drog témát. Szerintem igenis néha elleht szívni egy szál cigit, hogy jól érezd maagad kicsig.
    A fűbe nem igazán lehet belehalni. Jó ez a hernyo téma még nekem is erős, de anno nekem is vlt egy ilyen baráti köröm. Mi is toltuk neki rendesen, bogyókat szedtünk be m amitől aztán napok estek ki. de amikor elszakadtam ettől a bagázstól , le tudtam állni, nem kellett semmi. Jó néha ellszívok egy jointot , vagy speedet, de melyik egyetemista nem?XD ... szóval a lényeg amit akartam hogy szerintem Robnak is muszáj lenne kivágnia magát, és nem visszaszokni ha most bármi történik. meRT van egyolyan sejtésem h ha kris újra elhagyja újra drogozik majd, ez meg szánalom. mmint erős, önfejű férfi, emberellje meg magát bassza meg XD.. bár a találkozásra kíváncsi vagyok, mert az tényleg morbid ami a kiscsajjal történt, de akkor is Robra most haragszom kb. lassan >.<
    és nem volt sex...hmmhmm...sokkal jössz nekem XD
    pussz
    B.

    VálaszTörlés
  18. Az anyám miatt nekem ez egy fájó pont =(
    Sajnos semmilyen drogot nem vagyok képes félvárról venni... még a fű talán ..

    Attól is félek, h például a tesóim, vagy a jövendőbeli gyerekeim drogozni fognak.

    A legjobb barátom nem csak néha speedezik, hanem erős nyugtatókat és fájdalom csillapítókat is beszed,aztán metaxát iszik rájuk.
    Az anyám meg... no comment...

    Nincs annál rosszabb mint AZT a személyt testközelből látni leépülni, ahogy a saját mocskában fetrengve okádik egy vödörbe a gyereke szeme láttára...

    Sajnálom, de ezek után semmi képen sem tudom tolerálni, nem megy nem tehetek róla =(

    De Bri, imádlak =) Csak nagyon vigyázz magadra!
    (L)(L)

    VálaszTörlés
  19. ezt nem tudtam. így már azért érthető.
    A bandában amiben voltam, volt egy csaj, akit nagyon bírtam, és az Ő anyukája is ilyen volt. mert ő folyamatosan gyógyszerezte magát, mi is tőle nyúltuk a rivotrilt...de ez na mindegy, én speciel szégyellem ezt a szakaszát az életemnek. De kívánom neked hogy minden jobb legyen, és soha de soha semmi komolyabb bajod ne legyen ezekből. És, ne félj, az egész csak gyerek nevelés kérdése, ha katonai suliba adod tuti nem elsz drogos :P bocsi, ezt muszáj volt. :]
    láááw
    B.

    VálaszTörlés
  20. Egy időben én is csórtam a nyugtatókat. Baszki... kurvára megszívtam. Azon kívül, hogy napokig totál tompa voltam a napi átlag öt szem bogyótól, ráadásul enni rendszerint elfelejtettem. Az a barátom akinek próbálok segíteni, pont ő volt aki engem ki rángatott... irrónikus... Egy szombati napon annyira rosszul lettem, hogy felkelni sem voltam képes az ágyból, iszonyú fájdalmaim voltak, ráadásul hónapoknak tűnt az az egy nap. Akkor még kiskorú voltam és mivel a mama bogyójából lopkodtam nem szólhattam orvosért, mert ha kiderül őt vették volna elő.
    Azóta nem nyúltam ilyesmihez. És átkozom magam, hogy olyan hülye voltam.

    A maradandó dolgokról nem is beszélve, ugyanis két hónappal később kórházba kerültem a központi idegrendszer zavaraival, kimerültséggel... 17 voltam...

    Hál istennek a gyógyszer amit most kapok segített, de néha még mindig rám törnek szorongásos és pánikrohamok...

    Huhhh... végre kiadtam magamból =)

    Szóval Briannám, köszönöm szépen. Én sem beszéltem erről még az orvosnak sem... :S

    Nagyon nagyon imádlak!!!!!

    VálaszTörlés
  21. Atya ég ez félelmetes! Tessék a hülye drogok! Tönkre tették az életét!
    Hmmm nem találok szavakat! Nem csoda, hogy Sophie megkattant!
    Ki bírná ezt ép ésszel?

    VálaszTörlés