2010. augusztus 7.

39. felvonás - Home



A cím nem véletlen. Az egész fejezet a hazatérés örömeit mutatja be, kivéve az elejét =D

Ja, és egyébként örülnék, ha azok az emberek akik nemmel szavaztak a másik történetre, kifejtenék miért. Csak kíváncsi vagyok, semmi több =) Csak vállaljátok fel. THX =Đ

És hát akkor a komi határ továbbra is 15. És jó olvasást!



Visszaérve a hotelba megnyugtató gondolatokkal csitítottam zavarodott képzelgéseim.
Azon gondolkodtam, hogy ha vajon én kerülnék ilyen helyre, Rob kitartana mellettem, vagy keresne mást?
De nem! Nekem nem szabad hasonló dolgokon törnöm a fejem. Nyugodtságot és könnyedséget öltve magamra megöleltem Robot, és csókért nyújtottam ajkam.
-Szeretlek. -suttogta. Imádom ezt hallani.
Még szenvedélyesebben csókoltam meg, Ő pedig lágyan simogatta végig hátamat majd fenekemet.
Nem tudtam már ellenállni, tegnap sem nyúltunk egymáshoz, ma már szükségem van rá, különben felrobbanok.

/Rob/

Kissé meglepett hevessége, hisz tegnap gyakorlatilag megtiltotta, hogy hozzáérjek.
Azt hittem, hogy ezek után végképp elmegy a kedve kb. két hétre.
De nem.
Lassan toltam Őt a fal felé, majd felsője pántját kezdtem szép lassan lehúzni, s közben csókokkal tarkítottam a puha szövet útját.
Miután megszabadítottam tőle, lassan ereszkedtem egyre lejjebb hasát puszilgatva, ezzel édes sóhajokat előcsalva belőle.
Elértem nadrágjához, nagyon lassan húztam le cipzárját, majd letoltam és elhajítottam.
Apró, őrjítő fehérneműje elviselhetetlen kínokat okozott. Veszettül kívántam már. Felálltam, megint megcsókoltam, s közben kezem a vékony csipke alá csúsztattam. Egyik ujjammal lassan köröztem édes, forró bejáratánál és élvezettel tapasztaltam, hogy villám gyorsan harmatozni kezd.
Mikor már én sem bírtam tovább, ujjam belé is mélyesztettem, s könnyedén mozgathattam benne.
Nyögései és izgató sóhajai egyre gyakoribbak lettek, aztán kezét az enyémre téve, kihúzott magából.
Meglepve néztem Rá, de Ő vetkőztetni kezdett, s mikor már én is meztelenül álltam előtte, gondolkodás nélkül vetette magát kőkeményen meredező férfiasságomra.
Kezével, nyelvével és ajkaival űzött engem az élvezetek felé. Majd melléhez szorította kitörésre kész farkam, és finoman hozzá dörzsölte. Azután ujra fantasztikus ajkai közt éreztem magam, végül pedig felrobbantam. Csípőm akaratlanul rándult egyet, Kristen pedig élvezésem után is tovább szopogatott. Szája sarkában lassan kicsordogáltak sűrű nedveim, de már fájdalmasan kívántam Őt.
Vállára téve kezem toltam hátrébb Őt, majd eldöntve a földön széttárta nekem csodás lábait. Nedvessége csábítóan csillogott csodás szemérmén, ahogy az időközben felkelt hold, tompán rá világított.
Hatalmasat nyeltem, s félretéve szerszámom fájdalmas üvöltésének tényét, arra vágytam, hogy megízleljem Őt.
Tenyerem rátapasztottam egész nőiességére, majd finoman körkörös mozdulatokkal simogatni kezdtem.
Ő pedig egyre csak nyögött és nyögött... Aztán tenyeremet számhoz emelve, lenyaltam róla szerelmem mézét.
Utána finom csókokkal haladtam egyre lejjebb rajta, majd nyelvemet lassan becsúsztatva húsos párnácskái közé, nyalni kezdtem Őt.
Szépen lassan. Minden másodpercét ki akartam élvezni, Íze mámorító volt. Nyelvem lejjebb csúszott, majd finoman, mégis türelmetlenül csúsztattam belé. Hajamba tépve szorította közelebb fejem, kéjes nyögései és apró sikolyai még tovább izgattak és ösztönöztek.
Párszor még én is belenyögtem, annyira élveztem amikor számmal érezhetem Őt. Amikor nyelvemen érzem hüvelyének finom pulzálását, nedvének édes ízét. Semmihez sem fogható.
Gondolataimból Kristen türelmetlen, kínlódó hangja rángatott ki.
-Baszki Rob, csináld máár... -olyan édes volt, ahogy megpróbált hangosan beszélni... de inkább olyan volt mint aki fulladozik.
Viszont eleget tettem kérésének, s fölé helyezkedve belé hatoltam.
Gyorsan és precízen mozogtam. Testünk tökéletesen kiegészítette a másikét.
Tökéletesen ráéreztünk a másik mozdulataira, egymás vad nyögéseit hallgatva pedig mindkettőnknek elmentek otthonról.
Abban a pillanatban, ahogy Ő is és én is eléleztünk, legurultam Róla, és totál kiütve hevertem mellette a földön. Kris hozzám bújt, és fejét a mellkasomra hajtotta.
Bágyadtan cirógattam verejtékes testét, majd egy kis erőt magamba gyűjtve, feltápászkodtam, és Kristent az ölembe véve az ágyba bújtunk.
Igazából Ő már akkor aludt mikor felemeltem a földről.
Nagyon örültem annak, hogy ennyire jól viselte a dolgokat a mai nap. Persze biztos vagyok benne, hogy rohadtul ijesztő lehetett először azon a helyen járni, de büszke voltam Rá amiért hősiesen állta a dolgot.
Szegény Sophia... Olyan jó lett volna, ha legalább egy picivel többet tudunk beszélgetni.
Legutóbb féléve voltam nála, akkor egyáltalán nem volt magánál. Egyszerű szobanövény volt...
Nem akartam mos ilyesmire gondolni. Így is nehezen ment az alvás, és Kristen még jó pár dolgot nem is tud a múltammal kapcsolatban.
Nem szeretném ha tudná... El süllyednék szégyenemben.

---

/Kristen/

Békésen szundiztam, szerencsére ezúttal a rossz álmok is messze elkerültek.
De sajnos fel kellett kelnem, mert ma indulunk haza. Mi a frászért kell Robnak mindig reggelre szervezni az utazásokat?
-Ébresztő édes. -éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy, és a levegőben friss kávé illat terjeng.
-Üüümmm... kávé... -nyögdécseltem, résnyire nyitott szememmel láttam ahogy az a majom vigyorog.
-Kapsz, ha felkelsz. -majd elkezdte lehúzni rólam a takarót, ahogy lassan húzta le, úgy kezdtem fázni. Még mindig meztelen voltam bassza meg!
De csak addig tartott az ideg, amíg Rob a takarót lassan csókjaira cserélte, és nyakamtól egészen a fenekemig, édes, puha, csiklandós puszikkal borított be.
Aztán rám nehezedett és ágyékát fenekemhez dörzsölte. Nem bírtam tovább. Megfordultam, és olyan hevesen nyúltam érte, hogy megcsókoljam, hogy véletlenül megkarmoltam a nyakát. De ez sem Őt, sem engem nem érdekelt.
Csókcsatánk befejeztével aztán összerámoltunk. Reggeliztünk, aztán húztunk a reptérre.
A repülőutat végig aludtam, egyszer sem keltem fel, aztán mikor Rob ébresztett, jött a szörnyű felismerés, hogy kurvára kell pisilnem.
A repülőn már nem mehettem el, a reptéri mosdó meg nem üzemelt. Én viszont nem bírtam tovább. Rob kezébe nyomtam a csomagom, aki értetlen fejet vágva nézett utánam. Szerintem azt hiszi megbuggyantam. De nem érdekelt.
Az első félreeső épületnél elbújtam, és elvégeztem a dolgom. Zsepi, aztán kész is voltam. Vissza szaladtam szerelmemhez, de nem mondtam hová siettem annyira, mert tuti, hogy kiröhögött volna.
De csak nem hagyott békén.
-Na, mondjad már! -kérlelt, de már röhögött.
-Pisiltem baszki! Az iroda épület mögött. -nem néztem rá, gondoltam legalább ne a képembe röhögjön, de nem hallottam semmit. Félve emeltem fel tekintetem, belőle meg abban a pillanatban tört ki a röhögő görcs.
-Azt a... Megnéztelek volna közben... -vihogott továbbra is, nálam meg kezdett elszakadni a cérna.
-Ha nem hagyod abba, egy hétig nem nyúlhatsz hozzám... -fenyegetőztem összeszorított fogakkal, mire rögtön befogta. A parkoló felé lökdöstem, ahol már Farrah várt minket.
Egyből a nyakába ugrottam.
-Hiányoztál nővérkém! -motyogtam nyakába. Szinte majdnem bőgtem.
-Ne picsogj itt nekem Stew. Te is hiányzol ám.
Elengedtem, majd bedobáltuk a cuccokat a csomagtartóba, aztán Farrah haza hajtott velünk.
Először Robot dobtuk le otthon. Alig akartam elengedni. Vagy tíz percig csókoltuk egymást folyamatosan, de Farrah kezdett zabos lenni, így hát szomorúan elváltunk. Estig legalább is...
Azután hozzánk mentünk. Barátnőm izgatottan várta, hogy ismét beléphessen, régen közös apartmanunkba.
De láttam rajta, hogy valami nem kóser.
-Oké, mi a gond? -tenyereltem a konyha pultra, várva a válaszát.
-Mármint? -teszi a hülyét.
-Most tényleg azt hiszed, hogy át tudsz verni? Ezer éve ismerlek! Olvasok az agyadban... -mosolyogtam, majd megint megkérdeztem.
-Szóval, mi bánt? -elgondolkodva nézett körül a konyhában. Pár dolog valóban megváltozott a házban, mióta egy kis csöppség is lakik itt, de azért annyira nem, hogy sírni keljen rajta. Sírni?!
-Farrah, miért sírsz? -kérdeztem hirtelen felébredve gondolataimból, és ujjammal letöröltem legördült könnyeit.
-Kristen... Vissza kéne jönnöm... -hüppögte, majd hangosan ki fújta a levegőt, aztán valamivel nyugodtabban folytatta.
-Szakítottunk Jamesel.
-Miért? -nagyon meglepett, hisz tökéletesnek tűnt a kapcsolatuk.
-James felnőtt férfi, én még alig húsz vagyok, és nem állok készen a családra. Ő viszont mindenáron gyereket és házasságot akar... Nekem ez nem fog menni Stew... -sóhajtotta panaszosan. Szorosan megöleltem és egy hatalmas puszit nyomtam arcára.
-Ide bármikor vissza jöhetsz. A szobád azóta is rád vár. -mosolyogtam rá, ő pedig láthatóan boldogabb lett. Mintha bármikor is kérdés lett volna, hogy vissza jöhet-e...
-A kis csaj milyen? -kérdezte egy apró fintorral arcán. Tudtam, hogy nem a kedvence a gyerek zsivaj, meg az egyéb járulékos gondok.
-Megnyugtatlak drágám, Ruthi kifogástalanul viselkedik. Jó nevelést kapott.
Farrah kissé bizalmatlanul méregetett még egy kicsit, de aztán elmosolyodott, ezt pedig győzelemnek tekintettem.
-Hamarosan biztos Aubrey-ék is hazaérnek. Akkor lesz időtök megismerni egymást. Ja, és van egy új lakótársunk... -tettem hozzá bizonytalanul. Erre már nem volt olyan boldog.
-Kicsoda?
-Ashley. De nagyon aranyos csaj. Mindegy is, majd megismerkedsz velük.
-És az az Ashley, melyik szobában lakik? Tudtommal csak három szobánk van...
-A... igen. Nos, ő most régi gardróbnak használt szobában van. Elég nagy.
-Á, értem. Akkor oké. -mos tmár végre mosolygott.
Vissza mentünk a Jamesel közös házukhoz, hogy elhozzuk a cuccait. A pasi nem volt otthon, így fennakadások nélkül pakolhattunk.
Farrah hagyott neki egy levelet, aztán kocsiba ültem, hogy végre hazavigyem legjobb barátnőmet.

18 megjegyzés:

  1. Igazából nagyon tetszett, csak egy gondolat nem hagy nyugtalanul. " Kristen még jó pár dolgot nem is tud"
    Azt hiszem lesznek itt még bajok :D
    Dráma 4 ever :D
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Nagyon jó lett!
    már hiányzot a perverzkedés!!!:P
    Fara meg egy idióta!Örülnie kéne azért mert van egy rendes pasija és nem kiakadni hogy a faszi családot akar!:X
    Vároma kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus.....ennyi:D
    by:vivi

    VálaszTörlés
  4. Jaj már nagyon hiányzott, nagyon jó feji volt.remélem Farrah nem kever be, várom a frisst. siess vele. Gab.

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát ez is, mint mindig nagyon jó lett:)
    Huhh, hát én örülök hogy Ferrah visszacuccol Krissékhez..micsoda csajbulik lesznek ott.. :D
    Nah meg gondolom kis civakodások, dehát nekem azok is bejönnek..:D
    Hozd hamar a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  6. Szia Snooki köszi hogy nem vártál vasárnapig!!
    Remélem azért valahogy meg tudjuk azt hogy mire nem büszke Rob a multjából!
    Nagyon jó lett!
    Puszcsi Viky

    VálaszTörlés
  7. Jaaaj, Snooki...
    furcsa érzésem van Farrah visszaköltözésével kapcsolatban... nem tudom miért... :/ :/
    Kristen és Rob... imádom őket :)) :D
    és jóra gondolok, hogyha azt gondolom, hogy Rob arra a múltra nem büszke, amit le fogsz írni a másik blogban?? :)
    imádtam, mint mindig :))
    írjatok komiiit :))
    puszii (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  8. mit titkolhat Rob? :S :/
    szupi vlt am, várom a folytatást :)
    pussz

    VálaszTörlés
  9. Szia Snooki!
    Nem olyan rég olvastam el asszem a 36. felvonástól...
    Sophia...szegény...szörnyű múltjuk volt Robbal együtt...:S Nem lennék a helyükben egyáltalán és nem is kívánom ezt senkinek! Vajon mit titkolhat még Rob???:/
    Ez a fejezet pedig tökéletes volt ahhoz, hogy visszatérjünk a rendes kerékvágásba, mármint mint ahogyan a cím is mondja RobSten +18.:D
    Szerintem is lezsnek itt még gondok, hogy Farrah visszaköltözik...de persze ez csak megérzés...
    Várom a kövit! Siess, pls.
    Puszi
    Noni♥

    VálaszTörlés
  10. szia!
    nagyon jó lett ez a fejezet is, ugyanúgy mint a többi :D
    imádtam :D
    remélem nemm lesz semmi gond köztük :D
    am picit sokan laknak abban a házban, nem gondolod? :P
    várom a következőt :D
    siess :)

    VálaszTörlés
  11. Szija!
    Nagyon várom a kövi részt siess vele.
    Marina

    VálaszTörlés
  12. most hogy olvastam rájöttem, hogy már kimondottan hiányom volt... ennyi nő egyrakáson, hát nem biztos, hogy egészséges, most hogy Farrah is visszaköltözik, de talán nem lesz gáz. rob mikor megy rehabra??? az jutott eszembe, hogy talán egy ágyas szobát kap, bár őket, a többi beteg tutkó nem fogja zavarni... na siess kövive. d.

    VálaszTörlés
  13. Huu Robnak tényleg érdekes múltja lehet...kíváncsi vagyok, hogy elmondja egyáltalán Kristennek...
    Tényleg sokan vannak a házban...végülis Ash kedves, de lehet, hogy pont Farrah-val nem fog jól kijönni :S
    Fantasztikus letta feji, mint mindig ^^

    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  14. Komolyan, egyszerűen isteni volt :D
    by: Fru

    VálaszTörlés
  15. Vároma következő felvonást
    Nagyon tetszett csak igy tovább
    Viki

    VálaszTörlés
  16. óóó léci léci léci hozd a következő fejezetet :D
    annyira imádom :) naaaa kérlek kérlek !!!

    VálaszTörlés
  17. Szija!

    Visszatért a perverz Snooki!
    Már hiányzott... :P
    Viszont érthető volt az előző részek lényege!

    Szerintem előbb utóbb minden kiderül Rob múltjából! Túl egyszerű lenne ha nem, de kérdem én kinek nincs olyan szituációja, cselekedete az életbe, amit szívesen elfelejtene!?

    Imádtam Rob szemszögét! Nagyjából tátott szájjal olvastam, és arra gondoltam, hogy te mennyire profi vagy! Úgy át tudod adni az érzéseket, hogy én csak lepkézek! Mindenféle fajta elismerésem! :)

    Szegény Farrahnak nem igazán jönnek össze a dolgok, de 20 évesen még éljen! Inkább minthogy beleugorjon és később megbánja!
    Rem jól kijönnek majd egymással a csajok.

    Várom a kövit!

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  18. Imádom azt a csapatot! Nem gondoltam volna, hogy Farrahnak valaha haza kellesz költözni! Olyan happynek tűntek! Most már aztán ténylegesen együtt a banda!

    VálaszTörlés