2010. augusztus 19.

48. felvonás - Baby...?....


Kicsit előre ugrottunk az időben, mert nem akarom hosszúra venni a várandósság idejét.
Bocs, ha ez valakit esetleg zavar...
Ja, és bocsi a hossza miatt.
De a LÉNYEG, mindenképp benne van ^^





Egy percig néma csendbe burkolóztunk.
Keserűen vettem tudomásul, hogy ezek szerint Rob nem akarja a pici babánkat...
El kezdtem összeszedni a ruháimat, majd felvenni.
Rob keze megragadta a karomat.
-Most mit csinálsz? -kérdezte kifejezéstelen arccal.
-Elmegyek.
-Várj. -vissza fordultam.
-Várok... -mondtam karba font kézzel.
-Babánk lesz? -kérdezte ezt olyan arccal, mintha csak most fogta volna fel. -Egy gyerek?
-I... igen. -feszülten vártam a reakcióját.
-Mióta...? -értettem mire gondol.
-Három hetes. -válaszoltam egyszerűen. Még öt perc csend. Aztán végre újra megszólalt.
-Ez... Ez csodálatos Kristen! -terült el egy széles mosoly arcán. Teljesen felpörgött, idétlenül vihogva ölelt magához.
Hát mégis örül?
-Alig várom, hogy kijussak innen! Az én kis családomhoz! -boldogságától totál meghatódtam. És a végén könnybe lábadt szemmel ölelt meg megint.
-Annyira jó, hogy így örülsz. Azt hittem nem akarod majd... -hajtottam le fejem, Rob viszont felemelte, hogy a szemébe nézzek.
-Hogy gondolhattál ilyet? El sem tudod képzelni mennyire örülök! Apa leszek! Azt a kurva! -hihetetlenül boldognak tűnt, és ettől én is az voltam.
Lassan elbúcsúztunk, bár most a szokásosnál is nehezebben engedett el...
Izgatottan vártam a jövőt.

~~~~~~~~~~~Öt hónappal később~~~~~~~~~~~
Huh, apám! Hat hónapos terhes vagyok. A pocakom mégsem valami nagy. Szegény kicsikém elég aprócska lehet...
Rob két hónapja hagyta el a klinikát, azóta teljesen tiszta. És ez fenomenális.
Ma együtt megyünk ultrahangra, elméletileg a huszadik hét tájékán, már meg lehet állapítani a baba nemét.
-Annyira izgulok. -mondtam a csajoknak otthon, miközben be tömtem a számba egy csomag rágót.
A cigit le kellet tennem, ezért most bármit képes vagyok a számba venni.^^
-Jajj, Kris! Ugye ma mondják meg fiú -e vagy lány? -kérdezte Ashley csillogó szemekkel.
-Igen. Elméletileg.
Tovább doboltam ujjaimmal a konyha pulton, a lányok pedig, Aubrey kivételével, meg persze az enyémmel, suliba indultak. Uncsi itthon. A terhesgondozás is az, az egyetlen szórakozást Rob jelenti, és ami a lába között van...
Ruthival együtt fogyasztottuk el a reggeli palacsintát.
-Köszi a reggelit Brey néni. -mondtam, majd megtöröltem a szám, és valahogy megpróbáltam katasztrófák nélkül legurulni a magas bárszékről.
-Hú, bazzeg! Kellenének alacsonyabb székek. -mondtam Aubrey-nak aki csak mosolyogni tudott rajtam.
-Ne röhögj ki! Ez borzasztó! A bokám és az ujjaim bedagadtak, akkora vagyok mint egy bálna, és nem tudok kaszabolás nélkül borotválni odalent, mert nem látok a hasamtól.
-Akkor ne borotválkozz. -rántotta meg Brey a vállát.
-Ch! Hogyne! Aztán Rob meg majd hozzám se ér! Kizárt!
-Te tudod. Amúgy meg alig van pocakod. Nem tudom miért vagy úgy kiakadva. -tromfolt le, miközben Ruthira adta az iskolatáskát. A kislány első napja a suliban.
-Sok szerencsét tündérkém! -szóltam oda neki. Ő vidáman integetett vissza, majd az anyukájával együtt elindultak.
Én el gurultam a kanapéig, és szó szerint le zuhantam rá. Be kapcsoltam a tévét, és valami idióta teleshopot néztem.
Aztán csengettek.
Marha nehezen tudtam felállni. De azért fel kínlódtam magam, és oda botorkáltam az ajtóhoz.
-Hello szivi. -köszönt Rob az ajtószegélynek támaszkodva.
-Szia. -azonnal csókért nyújtottam ajkaimat. Rob megsimogatta a pocakom csókunk közben, és lassan befelé terelgetett.
-Meg van a cuccod? -nézett körbe, én pedig bólintottam, majd felkaptam a táskám.
-Akkor induljunk! -fogta meg a kezem szerelmem, és totál felspannolva ültetett kocsiba.
Már nagyon szerette volna tudni mink lesz voltaképp. Ahogy én is.
Azt a meglepi dolgot hülyeségnek tartottuk, jobb felkészülni a nevekkel, meg a ruhácskákkal, játékokkal, fal színével...
Annyira izgultam az úton, hogy majdnem összepisiltem magam. Bár ez mindennapos volt mióta tudtam, hogy babám lesz.
Le parkoltunk a kórház előtt, és mély levegőt véve, szorosan fogtuk egymás kezét, ahogy megindultunk befelé.
A negyediken volt az ultrahang, ezért lifttel mentünk. Azt hiszem ott helyben szültem volna meg, ha lépcsőznöm kell.
A szívem olyan hevesen dobogott, hogy szinte már hallani is lehetett.
Mindkettőnk tenyere izzadt, ahogy szorosan összefontuk ujjainkat.
Le sem kellett ülnünk a váróban, Dr. House (X'D) szólított is minket.
-Üdvözlöm a szülőket! -mosolygott. Akkor tehát kíváncsiak a baba nemére.
-Nem kérdés! -feleltük egyszerre.
A doki a hasamra nyomta azt a hideg szart, és elkezdte elemezgetni a képet. A kicsi babánk a 4D-s felvételen szinte tisztán látszott.
Olyan boldog voltam.
-Nos a kis apróság elég rosszul helyezkedik. De látszik valami. Hm. Igen, ha jól látom akkor a kisbabájuk... De maguk mit szeretnének? -most komolyan ezzel a hülyeséggel húzza az időt??
-Mindegy. Mondja már! -kezdtem zabos lenni.
-Milyen türelmetlenek... Szóval a baba úgy néz ki, hogy lány lesz. Gratulálok.
-Úristen!!!! -hangom hat oktávval magasabbra csúszott. Az én pici lányom!
-Kislányom... -suttogta Rob, és megpuszilta a homlokomat.
-Nézd! -kaptam fel kezem és a monitorra mutattam. -Mosolyog... -suttogtam sírdogálós hangon. Rob csak tátott szájjal bámulta.

Olyan eszményi volt. A kicsi lányom mosolyog. És milyen izgága. Állandóan ficánkol és rugdosódik.
Lassan végeztünk a vizsgálattal. Megtörölte az orvos a pocakom, és megnyugtatott, hogy teljesen normális, ha a hasam akkora amekkora. A baba egészséges, a többi le van szarva.
Boldogan mentem haza. És rögtön el is újságoltam VOLNA a lányoknak, de csak Aubrey volt otthon, úgyhogy ő tombolt velem egyelőre, örülve a kiscsajnak a hasamban.
Rob aznap éjjel nálam aludt...

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Olyan aranyosak!És a kislány is nagyon cuki!
    Kiváncsi vagyok hoyg a következö hónapokban mi történik!!!Ja és mikor költöznek össze?
    Várom a kövi!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Wíííííííííííí!

    Úgy örülök hogy jól fogadta Rob :D:D. És milyen kis cukííí a baba és kislány:D De nem bizti mert Hause :D:D (itt szakadtam) is megmondta hogy nem látja normin :D:D
    Juj és is kíváncsi vagyok mikor költöznek össze :D
    Ez annyira jó :D

    Csak így tovább:D
    Sok puszíííííí!
    Tincsu

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy Rob normálisan fogadta a hírt. Tök cukik, és egyáltalán nem bánom, hogy ugrottál az időben, de nagyon kiváncsi vagyok mi lesz még. Jó, hogy Rob tiszta, remélem az is marad, nem csábítják a bűnbe a haverok. Várom a frisst, imádom olvasni. Gab.

    VálaszTörlés
  4. Szija!
    Nagyon jó lett ez a feji. Szerintem egyáltalán nem baj h ugrottál az időben. Nekem tetszik. Rob szemszögéből nem akarod megírni ezt a fejit? Negyon kiváncsi lennék h Rob hogyan éli meg h Kris terhes és h apa lesz.
    Am én csak kislányt tudtam elképzelni nekik, szal örülök h lány lesz.
    Várom a kövit.
    Viki

    VálaszTörlés
  5. Jaaaj tök jó hogy Rob így örül neki hogy apa lesz!
    Szóval kislány.
    várom hogy ezután mi lesz velük
    tudom, hogy gyorsan hoztad ezt a fejit mégis azt kérem hogy siess a kövivel
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Jaaj Snooki az utolsó 2 felvonáshoz nem írtam, bocsi, de most kitombolom magam :D
    GYEREKÜK LESZ!!
    EGY ICI-PICI KICSI BABÁJUK!!
    EGY KISLÁNY!!
    ANNYIRA BOLDOG VAGYOK!!
    és Rob is tiszta :))
    Snooki IMÁDLAK NAGYON!!
    Remélem valami szép neve lesz^^
    köszönöm (L)(L)(L)
    pusziii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  7. Szia Snooki!
    Nagyon jó lett a feji, olyan jó,hogy Rob örül neki. Én is elolvasnám Rob szemszögéből is, hogy mit gondolt, amikor meg tudta, hogy apa lesz. Várom a folytatást. puszi Judit

    VálaszTörlés
  8. Szia, Snooki!
    Imádtam.
    Fenonemális volt, és Robcika is jól fogadta ^^
    Repesek az örömtől, da kajakra. :DDD
    És wááá.... a kicsi meg olyan cuki, alig várom, hogy megszülessen.
    Megint nagyot alkottál! :) (L)
    Siess a kövivel!
    Sok puszi: Ajna
    (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nagyon szép és megható fejezetet írtál:)
    És az a Doktor House nagyon ott volt :D

    VálaszTörlés
  10. Jujj!!! Teljesen fel vagyok spannolva!!!:DD
    Gyrekük lesz...és ráadásul kislány!!! ááá tök izgi:DD
    És még az is szupi h Rob tiszta és h leszoktak a cigiről a baby miatt!:D
    Wááá nem bírok magammal..:DD
    Dr. House...X'D ezen szakadtam...csoda h nem volt "annyira" bunkó..XD
    Annyira örülök!!!:DD
    Nem bírom abbahagyni a mosolygást....XD
    Na abbahagyom...XD
    Kíváncsi leszek mi lesz most és h mi lesz a baba neve! Várom a kövit, siess!:)
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  11. Szia!!
    Nagyon jó lett!!
    Annyira örülök, hogy jól fogadta...
    Milyen édik, egyem meg őket.xĐ
    Dr. House.xĐxĐ Hát ez nagy.xĐ
    És kislány...:):):)
    Kíváncsi vagyok, hogy boldogulnak majd vele.:) Biztos jól.:)
    Várom a kövit!:):)^^

    /am én futottam eddig Delia néven/

    VálaszTörlés
  12. Szija!!
    Dr. House xDD.
    Áááá és kislány : )
    Nagyon várom már a kövit ; )
    Siess vele : )
    Puszi : )^^

    VálaszTörlés
  13. jajj olyan aranyosaak :)
    örülök h rob nem borult ki a gyerek miatt :D
    várom a kövit :)
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Szia! Annyira örülök a picinek..és annak hogy Rob jól fogadta a hírt!!!:)...na meg hogy kislány ez annyira jó!!!Ők olyan kislányos szülők szerintem!!!
    Pussz:Wanda

    VálaszTörlés
  15. Hát ez örömbóóódogság!
    Gyereket csinálni tudnak, de összeköltözni nem? Hogy – hogy Rob nem lakik ott?
    Eszméletlen jó vagy !

    VálaszTörlés