2010. augusztus 12.

42. felvonás - Hűtlen



Utálni fogjátok Robot, vagy lehet, hogy Kristent is =) Bocsi... De most aztán Hűűűű... XD
Hallgathatjátok hozzá a zenét. Szerintem aranyos ^^










Az a pasi egyre közelebb ér... De nem adom magam harc nélkül. Gyerünk! Koncentrálj!
Bármennyire is szerettem volna megőrizni lélekjelenlétem, szemem mégis szorosan lehunytam.
Ekkor a karomnál megragadtak, és elindultak velem.
-Kristen, ki nyitnád a szemed? -milyen ismerős hang. És honnan tudja a nevem?
Ki nyitottam a szemem, és egy szintén ismerős autó mellett álltunk.
-Adam? -nem hiszem el! A pasi akivel másfél évig jártam három hónappal ezelőttig.
-Szia. -mosolygott.
-Régen láttalak. -öleltem meg. Nem haragban váltunk el, közös megegyezés volt. Ja és persze ő sosem kúrt félre...
De ami elég durván érintett az az, hogy még mindig érezni a feszültséget. Ahogy hozzám ér...
-Hogy a fenébe kerülsz te ide? -kérdezte eltolva magától.
-Sétáltam. És te?
-A haverokkal itt szoktunk iszogatni egy héten kétszer. Mázlid, hogy itt voltam. Még mindig ugyanolyan őrült vagy. -méltatlankodott, majd ki nyitotta az anyósülés ajtaját, ő pedig beült a vezető ülésre.
-Szállj már be. Haza viszlek. -ajánlotta fel, de most nem volt kedvem haza menni.
-Nem mehetnénk hozzád? -kérdeztem kissé félősen.
Elgondolkodott, egy teljes percig, de aztán rá bólintott.
Be szálltam mellé, és azt a negyed órát csendesen töltöttük. Közben eszembe jutott amit a klubban láttam. Nagyon bántott. De mint ahogy sokszor, most is azt kell gondolnom, hogy minden okkal történik. Lehet, hogy a sors direkt csinálja ezt.
Azért, hogy figyelmeztessen, nem szabad tovább húzni. Abba kell hagyni. Csak kínlódok, nekem ez nem megy.
-Hű de elgondolkodtál. -mosolygott Adam, de valahogy nem volt kedvem viszonozni.
Látta rajtam, hogy valami nem stimmel, és ismert már annyira, hogy ilyenkor inkább ne faggasson.
Lassan le parkolt a még mindig gyönyörű házuk előtt, aztán ki nyitotta nekem az ajtót.
-Még mindig úriember vagy. -dicsértem meg.
-Semmit nem ígérek a közeledben... -ezt a mosolyát ismertem. Ugyanígy vigyorgott rám mikor fel akart szedni, és fel is szedett.
-Akkor talán jobb, ha vigyázok. -tettetett aggodalmam láttán még szélesebben mosolygott.
-Akkor, menjünk is beljebb.
Nosztalgikus érzésekkel léptem be a régen második otthonnak nevezett házba.

/Rob/

-Grace. Légyszíves, ezt abba kéne hagyni. -figyelmeztettem őt finoman, de nem jött be. Tudtam, hogy nem lesz jó vége, ha tovább közeledik. Pasiból vagyok, ő meg egy jó nő, akárhogy is nézzük... Gondolj Kristenre, gondolj Kristenre...
De nem ment. A rohadt életbe! Még fel sem ocsúdtam gondolataimból, Grace már az ajkaival kényeztetett. Már megint.
Még az elején próbáltam tiltakozni, de aztán feladtam. Tudtam, hogy nem kéne, mégsem álltam le. Hagytam, hogy szopjon, és nem tiltakoztam.
Aztán egyik kezem mellére vonta. Utána elterült a földön, szégyentelenül szélesre tárt lábakkal, és egyértelműen rám várt.
Talán csak egy pillanatig hezitáltam mielőtt megadtam neki amit akart.
Mindenki nyugodtan gondolhatja, hogy könnyű lenne nemet mondani, de ez a lány két évig volt olyan barátnő féle az életemben, miután Jackie...
Ráadásul részeg voltam, na jó tudom ez szar mentség...
Elég gyorsan le zavartuk a dolgot. Érzelem egy szikrányi sem volt benne, de nem is azért tömtem meg.
Mikor kész voltunk, oda dobáltam neki a ruháit.
-Öltözz fel. Aztán húzzál haza. Nem akarom, hogy Kris közelébe menj.
Aztán ott hagytam. Visszaérve mindenütt Kristent kerestem, de sehol sem találtam. Oda mentem Farrah-hoz, hogy nem-e látta, de ő még mindig utált amiért hárpiának neveztem.
Ezért inkább Aubrey-nál próbáltam szerencsét.
-Nem láttad Kristent? -kérdeztem tőle, de ő csak annyit tudott, hogy nagyjából húsz perce lépett le. Egyedül.
Mégis hova a jó életbe ment egyedül? Az éjszaka közepén, kocsi nélkül...
Hívni meg sem próbáltam, tudtam, hogy nálam van a mobilja. Mást nem tudtam csinálni, minthogy elkezdtem a környéken sétálni, hátha megtalálom, vagy valakinek feltűnt.
Épp egy kis kocsma mellett haladtam el, mikor egyik haveromba, történetesen Ryanbe ütköztem.
-Haver, nem láttad Kristent?
-Ki az a Kristen? Ja, az a kiscsaj akit a lakásodon gyömöszöltél? -vigyorgott megvilágosultan. Én csak rondán néztem rá.
-Láttad vagy nem bazdmeg...? -kezdtem ideges lenni.
-Hé, nyugi. Láttunk valami csajt, nem tudom a tiéd volt-e, tudod délelőtt nem láttam az arcát... -célozgatott az eget fixírozva.
-Jó. És most? Merre ment?
-Ja, öö... Ja, igen. Adamel ment el, autóval.
Mi van?!
-Ki az az Adam? -kérdeztem összeszorított fogakkal.
-Hát, mielőtt a csaj után indult azt mondta három hónappal ezelőtt jártak. Azért ismert fel. És mivel a nőd elég ijedtnek tűnt, felszedte.
-Hol lakik?
-Mit tudom én! Nyugi van. Majd haza viszi. -nyugtatott Ryan. Ja. Haza hozza, miután jól megdugta.
Idegbetegen indultam vissza a klubhoz. Fújtattam a dühtől.
Remélem tudja, hogy ha szétrakja neki a lábát...

/Kristen/

Adam mint mindig, változatlanul kedves és megértő volt. Elmeséltem neki a mostani kapcsolatomat Robbal. Hogy mennyire viharos és ingadozó...
-Bármikor jöhetsz hozzám, ugye tudod? -kérdezte, és kezét a vállamra simította.
-Köszönöm. -mosolyogtam vissza rá.
Oda bújtam hozzá, érezni akartam egy régi ismerős szeretetét.
Ez annyira jól sikerült, hogy egy finom csók lett belőle. Lassan kezdett egyre szenvedélyesebb lenni.
Adam eltolt magától, és a szemembe nézett.
-Biztosan szeretnéd? -kérdezte, és teljesen komolyan gondolta. Tudtam, hogy ha most nemet mondok, akkor megáll, és be tesz valami rajzfilmet.
De nem tudom miért... Nem akartam megállni. Ő volt az első fiúm. Az akinek a szüzességem is odaadtam. Kötődtem hozzá, ráadásul mindig kifogástalanul bánt velem.
És, még most is veszettül jóképű volt.
Szavak nélkül kényeztettük egymást a továbbiakban.
---
Másnap reggel a hatalmas és puha ágyában ébredtem, pont mint régen.
A szobalánya felhozta nekem a reggelit.
-Jó reggelt Sandra! -köszöntem neki, már jól ismertem. Kedves, meleg anyai mosolya mindig felvidított.
-Jó reggelt kicsim! Jó, hogy újra nálunk vagy. Remélem maradsz még egy darabig. -kacsintott ám, majd a tálcát az éjjeliszekrényen hagyva kiment.
El gondolkodtam rajta.
Benyomtam a reggelit, majd mikor ki másztam az ágyból, láttam az oda készített ruháimat. Fogalmam sincs honnan szedték őket, de csinosak voltak, ezért felvettem őket, aztán mosakodtam, fogat mostam. Mikor elkészültem le mentem a földszintre.
-Jó reggelt szépségem! -köszönt Adam, majd egy csókot nyomott ajkaimra. Kicsit meglepődtem.
Ki mentem rágyújtani a hátsó kertbe, közben a veszettül pazar medencét bámultam.
-Szeretnél úszni? -kérdezte Adam, én pedig bizonytalanul néztem rá.
-Nem hoztam fürdőruhát.
-Nem gond. Még meg van amit anno itt hagytál. -mosolygott. -Sandra mindjárt ide hozza neked.
És tényleg. Még mindig megvolt a régi, mélykék bikinim. Jó, hát annyira nem régi... Hihetetlen, hogy minden itt hagyott cuccomat megtartotta.
-Akkor gyerünk! -kiabált hátam mögött, majd karjaiba kapott és velem együtt ugrott a vízbe.
Pont olyan volt minden mint rég.
De valami nyomasztott. Máris úgy teszek mintha Rob nem is létezett volna. Pedig nagyon is létezik. És én imádom őt.
De Adam... Istenem. Az éjjel lefeküdtem vele. És ez a szex nem érzelem nélküli menet volt.
Benne volt minden. Pont mint mikor jártunk.
És most együtt fürdőzünk.
Uramisten! Teljesen összezavarodtam.
Megígértem ugyan Robnak, hogy sosem hagyom magára, de bassza meg!
Amit ő csinál egy épelméjű nő sem tűrné sokáig.
Adam viszont... Ha nem is tökéletes, de mindenképp ép eszűbb választás lenne.
Nagyon nehéz.
Azt hiszem eljött az ideje, hogy döntsek.
Nem lesz könnyű...

18 megjegyzés:

  1. már megint nagyot alkottál.várom a kövit:-D

    VálaszTörlés
  2. atyám fasza :O:O
    na most mi loesz ebből ?:O
    amúgy nem tudom Rob miért ilyen seggfej :/
    és ez az Adam egész kedves :D
    Rob meg egy faszkalap :@
    namindegy :P
    várom a kövit ;)
    puszi xoxo

    ui: mostantól én is rendszeres komizó leszek ;D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát Robot most tényleg utálom..Kristent nem..jó oké, ő is megcsalta, de ha Rob észnél lett volna a clubban és leállítja Grace-t akkor most nem tartanánk itt..szerintem megérdemelte..és Kristen egy olyan srácot érdemel mint amilyen Adam..én bírom..sztem jófej :D
    Rob meg viselje a következményeket..
    De különben is miaz hogy "Remélem tudja ha szétrakja neki a lábát" Mit kéne tudnia? Úgy beszél mintha ő nem csalta volna meg Kristent..
    Uhh, én most nagyon remélem Hogy Kris Adam melett dönt...elegem van már Robból..
    De egyébként a feji nagyon jó lett..:)
    Remélem hamar hozod a kövit, mert kiváncsi vagyok hogy Kris hogy fog dönteni:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  4. Hááát Rob: hány óránlént is kell kielégíteni téged?xD
    És mi lesz, ha Kris szétteszi a lábát Adam-nak? Nem, mintha Rob nem baszta volna meg ezt a Grace-t :/
    Rob mindig félre fog kefélni, ezt Kris sem tűrheti örökre...azé ezt én sem bírnám, h minden 2. nap megbasz egy másik nőt is :S
    És Adam rendes régen együtt jártak és még helyes is -->nem csoda,h Kris lefeküdt vele...úgyh rá nem haragszok, de rem nem azért tette, mert csalódott, megbántott stb..
    Nem tom, h Rob meg tud-e változni, de sürgősen tennie kellene v.mit az ügy érdekében xD Mert, akkor nem marad más neki, mint Grace az ócska lotyó xD
    puszi
    Katka ^^

    VálaszTörlés
  5. Kurva jó lett ez a feji is!Személy szerint én helyeslem hogy Kris lefeküdt Adamal!Rob meg már megérdemelte!De azért remélem együtt maradnak Rob és Kris!:)Pusz
    Judit

    VálaszTörlés
  6. :(:(
    Hülye Rob..hogy lehet ilyen hogy nem bírja magát türtőztetni .Az ő hibája hogy Kris Adam karjaimba omlott de azért nem kellett volna vele lefeküdnie ..Kapjon már észhez Rob!!!
    Bár van egy sejtésem hogy bár olyan amilyen Kris szíve mégis hozzá fog húzni :)
    Várom a folytit
    Pusszancs.

    VálaszTörlés
  7. Szija!

    Akkor a meccs állása 1-1
    Na de ne szedjük már szét őket!
    Hahó ez RobSten nem AdSten! :)
    Rob csak egy pasi aki a nacijába hordja az agyát! Igazából magának köszönheti a helyzetet. Ha ott tudta volna hagyni Gracet, akkor Krissel töltött volna pajzán órákat! De nem! Azt kapta amit megérdemelt. Igazából nem nagyon kéne neki felháborodni.
    Ááááá rossz érzéseim vannak. :)
    Miért érzem azt, hogy összefogsz bolygatni mindent? (ennél jobban) :)
    Kíváncsian várom a folytatást!

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  8. :( azt hittem végi Robsten lesz :(
    de Kristen mást szeret :S

    akkor az tök rossz

    megint szakítás :(
    nem tetszett ez a fejezet :(

    VálaszTörlés
  9. hát bassza meg XD
    rob.. nem hiszem h nem tudott volna ellenállni annak a kurvának kristentől viszont hánynom kell xD
    azér amit ő csinált az sem volt szép dolog..
    viszont rob utolsó mondata felbőszített..
    a pasiknak mindent szabad a nőknek meg még csak ránézni is tilos egy másik srácra... najo kicsit egyetértek krissel de nagyon kicsit..
    egyikük viselkedése sem volt szép a másikhoz.. :\
    nade kibaszottul teccett :D
    várom a kövit nagyon :D
    hozdd hamar :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Snooki!!
    Most is hihetetlenül jó volt... én kettőjük közül inkább Robra haragszom, mint Krisre. Hát az ő számláján több van, mint Krisén és amúgy is Rob csalta meg őt először... nem tudom miért csinálja... állítólag szereti Kristent, nem?? :D
    és mire gondolt, amikor azt mondta, hogy:
    "Remélem tudja, hogy ha szétrakja neki a lábát... "
    Mit kell tudnia Kristennek?? :))
    na, már nagyon várom a következőt :))
    puszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  11. oó. hát nem tudom. tényleg nem egy egyszerű eset. bár Rob tényleg nem a legnormálisabb választás meg minden én azért szorítok hogy együtt maradjanak. és remélem hogy nem csinál semmi baromságot.
    szuper fejezet lett. várom a folytatást
    Dytta

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Az a Rob egy kibaszott nagy vadbarom...
    Mégis hogy a rohadt faszba gondolja ezt??
    Megbassza azt a ringyót, amikor Kris a közelbe van és mégcsak nem is gondol Kris-re...
    De bezzeg attól meg kész ideg lenne, ha Kris tenné szét a lábát egy másik csávónak /ez esetben Adam-nek, és meg is történt.../
    Kris meg jól tette... Rob megérdemli, hogy rohadjon meg már nem igaz!! Az se érdekel ha megint előveszi a drogot... Hogy fulladna bele!!
    Adam-ről lesnék képet.;);D

    Na jó! Szeretem Robot... És azt akarom, hogy Krissel legyen, de ez azért már durva...

    Várom a kövit!!

    U.i.: Bocsi a csúnya, cenzúrázatlan(xD) szavakért, de egyszerűen ki kellett jönnie belőlem...

    Lécci siess!:) Puszi...(Ł)

    VálaszTörlés
  13. Állati amit megint alkottál!
    Nagyon kiváncsi vagyok mi lesz a folytatása ,meg a döntése Kristenek!
    Nem vok valami érzelgős de azért meg beszélhetnék Robbal!
    Én Rob párti vok!
    De tedudod ez a te törid!
    Várom a kövit puszi Viky

    VálaszTörlés
  14. Hűű bmeg ez meg mi volt???:O xD
    Hülye Rob...mit kell minden "jó" nőt meg****??? De azért Kris se semmi jó megértem h tök szarul esik neki h Rob megint összeakaszkodott egy másik csajjal de azért sztem nem kellene bosszúból neki is mással lennie...de azért nem rossz a pasi azt meg kell hagyni(képről)!xD
    Kíváncsi leszek mit fogsz ebből már megint kihozni!;):D
    Várom! Puszi
    Noni

    Ui.: nem szoktam csúnyán beszélni de nem tom mi van velem...sorry...xD

    VálaszTörlés
  15. HŰŰŰ, hát megmondom őszintén nem erre számítottam, (mármint drámailag), de nagyon jó volt. Tulajdonképpen Rob egye meg amit főzött, ha egy kicsit is megpróbálja lerázni azt a másik tyúkot, most nem itt tartana. Na meg ez a "himsoviniszta" szöveg, hogyha "szétrakja...", ne ez durva, de két lehetőség van, nagyon ismered a pasikat, és találkoztál már ilyennel, vagy ezt te ötlöd ki, akkor pedig eszméletlen a stílusod. (szerintem (remélem)az utóbbi).
    Na attól függetlenül, egy kicsit Krisben is csalódtam, jó tudom még semmit nem döntött el,de akkor is megígérte, hogy mellette marad, meg azért nem kéne egyszerre más ágyába mászni, jó persze Rob is, tudom, de valahogy fura, plusz még el is bizonytalanodik, de remélem észhez tér, bár egy brutál beszélgetés ráférne Robra, márcsak a mihez tartás végett, mert ha vissza is megy hozzá Kris, ezt nem teheti meg vele, vagyha eltűri Kris, akkor meg teljesen ellentétben áll azzal, akit eddig megismertünk. A helyében lerendezném Grace-t is, ráférne egy hajfazon-igazítás, és egy kis kék festék a szeme köré, pár vörös csíkkal az arcán....
    Egyet légyszíves ne tegyél viszont meg, ne arról szóljon a kövi pár rész, hogy Rob a történtek hatására megint bedrogozza magát, azt nem csipném. Légyszi legyél ránk tekintettel, és különben is már csak egy dolog miatt várom a kövit, ilyen durva feji után, mert Robsten a töri címet, remélem nem akarod azt megváltoztatni. Na azt hiszem, ennyit még soha sehova nem írtam, de most alig bírom abbahagyni. Egy kicsit kiütött, mégjó, hogy nem meló előtt olvastam, igaz most meg aludni nem fogok. Gab

    VálaszTörlés
  16. Mi van? Mi a fasz történt itt? Min kell gondolkodni? Megvolt a bosszú szex! Húzzon haza a picsába! Borzasztó mit engednek meg maguknak! :D
    Ettől függetlenül tök jó rész volt!

    VálaszTörlés
  17. Ja! Barátnő féle.... szopógép féle, a rohadt kis ringyó mindig bekavar!
    Ez a barom geci fröccsentő meg nem tud ellen állni soha??!!
    Most Krisznek adok igazat!! Még jó, hogy neki ennyi 'ismerőse' van, aki meg vígasztalja.. :)
    De tényleg! Ha visszagondolok, szinte mindig Rob farka akad bele a lotyó pofájába, és ebből adódnak a bonyodalmak.
    Pedig imádom azt a kis barom pasit, és meg is értem, de ez már mindennek a teteje. Krisz kúrassa szét magát azért is!
    A kitörésemtől függetlenül, állat jó részeket írsz, tisztára átérzem..!! :):) francba!!

    VálaszTörlés