2010. augusztus 20.

49. felvonás


Lecseréltük a babaszobát =)

Ja, és ma még lesz friss... =D




Annyira nem éreztem magam szexisnek! Valahogy nem tűnt túl szépnek a gondolat, ahogy a pocakommal vonaglom. Azért mostanában mindig én voltam alul.
Rob az este nálam aludt. Nem költöztünk össze, mert még korainak tartottuk. Én pedig nem akarom itt hagyni a lányokat, és az apartamant is imádom. Az első önálló házunk Farrah-val.
Még nem állt szándékomban itt hagyni.
Este fél tíz környékén kézen fogtam a pici lányom apját, és a kényelmes pizsi kombómat felkapva, vacsizni indultunk.
Felzabáltam az összes maradék palacsintát, megittam vagy egy liter kakaót, és mindegyiket egy tonna tejszínhabbal édesítettem tovább.
A többiek fintorogva néztek, csak Aubrey tudta min megyek keresztül.
-Oké. Tele vagyok. -sóhajtottam hatalmasat, majd Rob karjába kapaszkodva, lebillentem a székről. Mikor idegesen le zavartam egy sor csodás káromkodást, Brey hirtelen felpattant, majd egy percre eltűnt, és visszafelé egy hatalmas labdát cipelt a konyhába.
-Ez mi? -mutattam a labdaszerű valamire.
-Ez egy olyan fitnesz labda szerűség. De nem az a lényeg. Mikor én voltam terhes, állandóan ilyesmiken ültem. Nagyon kényelmes lesz neked, próbáld ki.
Oda cammogtam a labdához, és egy kisebb terpeszben ráültem. Egész jó volt. Mint egy fasza kis lengéscsillapító. Vagy tíz kilóval könnyedebbnek éreztem magam.
-Ez jó! -vigyorogtam, majd Robom felé nyújtogattam karjaim, felsegített, én pedig szorosan hozzá bújtam.
a labdát a nappaliban hagytam, aztán felfelé cibáltam Robot.
Akartam őt.
Amint csukódott az ajtó, rögtön ajkaira tapadtam, finoman el vonszolt az ágyig, majd szintén óvatosan le fektetett rá.
-Nem vagyok porcelánból... -mormoltam orrom alatt.
-Te lehet, hogy nem, de a tünemény elég törékeny.
-Igaz... Akkor, csináljuk! -fölém hajolt, és kezét végig vezette melleim közt, le  hasamra, majd a lábaim közt megállt.
Hüvelykujjával csiklómat masszírozta, mutatóujjával pedig nedves bejáratomnál kőrözött. Édes és finom csókokkal hintette be nyakam, és melleim. Majdnem felgyulladtam alatta, megemeltem csípőm, hogy jelezzem, jó lenne ha a lényegre térnénk.
Sokan visszakoznak a terhes szextől, de komolyan mondom, hogy minden egyes idegvégződésem, ezerszer olyan érzékeny mint előtte.
Ahogy Rob belémhatolt, kéjes sikolyom hasított a csendbe. Szinte vicsorogtam a hévtől, és a levezetésre váró elviselhetetlen kéjtől, ami már-már zsibbasztott.
-Gyorsabbhhan... -nyögtem Robnak, aki rögtön változtatott a tempón.
Most is mint ahogy mostanában mindig, nagyon hamar elmentem. Még jó, hogy Rob a végtelenségig tud izgatni... Egynél sosem állunk meg.
De mikor aztán tényleg totál kifulladtam, szerelmem mellém heveredett.
-Aaajj... Még szeretném... -nyöszörögtem.
-Még? Azt hittem el fáradtál. -mosolygott.
-Én el, de te... -célozgattam és imádkoztam, hogy értse a dolgot.
Nem kellett magyaráznom. Végig csókolta pocakomat, többször is, aztán a lábaim közé hajolt.
Le kapta a szekrényről az eperízű síkosítót, és bőségesen nyomott belőle párnácskáim közé.
-Tudod... olyan édes kis húsos lettél idelent mostanában. Legszívesebben felfalnálak... -hangja elfúlt a kéjtől. Ahogy nyalt, és ahogy a síkosítót is éreztem... És valóban, aprókat harapdált is... Istenem... Ujjai is olyan könnyedén jártak bennem, hogy kezdtem egy másik dimenzióban érezni magam.
Finoman beszívta szemérmem húsos bőrét, és nyalogatni, szopogatni kezdte, amit továbbra is apró harapásokkal tarkított...
Aztán finom lüktetések és remegések közepette, megvonaglottam, és kéjsóváran felnyögtem. Éreztem amint elönt a forróság, és Rob élvezettel ízlelgeti élvezetem bizonyítékát.
Annyira végem volt, hogy tulajdonképp egyből bealudtam, ahogy Rob mellém feküdt.
-Mi legyen a neve? -cirógatta hasam.
-Hmmm..?? -már félig aludtam, szóval csak hümmögésre futotta. Neveket kérdez? -Nhomny gyudm... -motyogtam.
-Mi? -kérdezett vissza nevetve.
-Hjaj! Mondom nem tom... -ismételtem meg valamivel érthetőbben.
Rob csak mosolygott rajtam. De az tuti, hogy köcsög vagyok amiért nem adtam jutalmat a "munkájáért".
De egyelőre alvásra volt szükségem.

---

Másnap Rob keltett fel.
-Ne má'! Mennyi az idő? -kérdeztem szerelmemtől.
-Negyed négy Édes.
-Hajnal? -kérdeztem riadtan.
-Délután.
-Baszki! -felkeltem, majd magamra kapva a köntösömet, le mentem a konyhába. Ittam egy nagy bögre forró teát, és ettem egy kis péksütit.
-Kristen, Kristen! Gyere gyorsan! -rohant hanyatt homlok a konyhába Ashley.
-Miért, mi van? -néztem döbbenten, de ő csak meg ragadta a kezem, és az emeletre vonszolt, Farrah gardrób szobája felé.
-Minek jöttünk ide? Jaj, ugye nem új ruhákat vettetek? Tudjátok, hogy... -de elakadt a szavam, mikor ki nyílt az ajtó.
-Istenem... Ezt... mikor? -kérdeztem elakadó lélegzettel.
-Már tegnap este elkezdtük. Meglepetésnek szántuk. -mondta Aubrey.
-Megvettünk kétféle festéket, aztán mikor mondtam, hogy kis hercegnőtök születik, a kanárisárga mellett döntöttünk, mivel tudjuk, hogy nem kedvenced a rózsaszín. -folytatta Ashley.
-Igen. Aztán már csak be kellett rendezni. Ami elég könnyen ment feltűnés nélkül, mivelhogy rendesen ki voltál fektetve... -kuncogott Farrah.
-Jaj, Farrah... A kedvenc helyiséged volt... És Istenem, kör alakú bölcső!
-A kis keresztlányomnak mindent. Mondtad, hogy a kedvenced. -mosolygott.
-Köszönöm.
-Na, nézd már meg jobban. -lökdösött Ash, én pedig beljebb léptem. A szoba fantasztikus volt. Egyszerű, és letisztult. Mégis elbűvölően szép. Még érezni lehetett a friss festék, és az új bútorok illatát.
Volt ágy, szekrény, pelenkázó... Csodálatos volt.
-Ráadásul közvetlenül a te szobád mellett van. -mondta Far.
-Nagyon szép. Köszi. -öleltem meg a lányokat. Aztán Robhoz sétáltam és megcsókoltam.
De szokás szerint, túlságosan belemelegedtünk... Inkább elvonultunk a szobámba.
Leült az ágyra, én pedig szemből az ölébe. Vagy öt percig csak csókolóztunk.
De aztán szólított a természet hívó szava.
-Mm... Rob. Pisilni kell. -nyöszörögtem, aztán kelletlenül leszáltam az öléből, és rohantam pisilni.
Már alig várom, hogy megszülessen a kislányom!
A mi kis hercegnőnk!
Már most imádom!

17 megjegyzés:

  1. szuper fejezet lett. igazából nincs több hozzáfűzni valóm. az egész úgy jó ahogy van.
    imádtam. várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett! Pont elég volt benne most valahogy mindenből! Na lépek! Am írtam mailt neked.
    Puszi Szelena

    VálaszTörlés
  3. hali
    jaj nagyon jóó kis fejezet lett
    nagyon tetszik a szoba:)
    várom a folytatást
    pussz

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Meglepődtem hogy ott lesz a gyerekszoba azt hittem hogy külön költöznek majd. :D De így is jó tetszik a szoba :D
    Ez epres rész is nagyon HOT volt xD
    *pirulós fej*

    sok puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó :D
    várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszett :) Édes a gyerekszoba.
    Viszont kicsit furcsállom, hogy gyerekük lesz de ahhoz nem "érettek" hogy összeköltözzenek :D Nah mindegy.
    Én nagyon várom a következőt!
    Pusz
    K

    VálaszTörlés
  7. Szia. Hot :D És cuki Kristen ahogy "szenved" terhesség miatt:Da
    Csak az-az ágy nem jön be XD
    Nah pusz

    VálaszTörlés
  8. Szia! Megint csak fantasztikus részt hoztál össze:) Vicces olvasni Kristen szemén keresztül a terhességet, azokat amint keresztül megy :)
    Dorothy

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Hát ezzel nagyon meglepték Krist!
    Nagyon aranyosak hogy ezt megcsinálták!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  10. szia:)
    hmmm nagyon jó lett:D:D
    babácska(L)
    ma még egy??
    hamm várom..:D
    puszi

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett. Várom a kövit.
    Dodó

    VálaszTörlés
  12. tudtam tudtam tudtam :D(L)
    de édesek..
    wáá meghalok ha ma nm lesz friss...szó szerint..xd xd
    puszi

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Hmm miért is jó elmenni otthonról? hát, mert van +2 fejezet itt ^^
    Rob teljesen megvátozott..rá sem ismerek ...hát hol maradnak bunkó beszólásai? xD Már előre látom, hogy fog minden fiút elzavarni a lánya elől xD De, azért még sem marad ki a szokásos perverzkedés ^^ xD Ennek nagggyon- nagggyon örülök... Ez már a szexéhes időszak? xD
    Remélem, azért összeköltüöznek .. vmikor :)
    Hát gyerekszoba..nagggyon örülök, hogy nem rózsaszín xD Tökre jó, hogy a fal és függöny passzol xD
    A végén meg szétröhögtem magam "Pisilni kell" xD Jááj...elfelejtetd megemlíteni, hogy Rob mit szólt hozzá xD
    Bár ha ma még lesz feji, akk csak holnap olvasom, mert kurva fáradt vagyok xD
    na Pusza
    Katka^^

    UI: Komizatok már basszameg!!! XD

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Megint szuper fejezetet alkottál. Szexéhes Kristen, jól bírja. Tényleg Rob teljesen megváltozott mióta meg tudta, hogy gyerekük lesz. Várom a folytatást.
    Judit

    VálaszTörlés
  15. Halii!
    Bocs, csak buliztam :DDDD
    És azelőtt elhúztam, hogy geltetted volna :SSS
    Imádtam, imádom, ahogy írsz!
    Remélem, kapunk ma még frisset!
    Sok puszi: Ajna
    (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  16. Hiper szuper oltári kurva jó lett a feji XDD :D
    Na de am tényleg nagyon király lett :D :P Nagyon kivi vagok hogy végülis mi lesz a baba neve :P remélem a Hope lesz a nyerő :P :)
    Kérlek legyen ma feji! :P :D XDDD
    Imádtam ezt a fejit is :D (L)
    Pussz(L)
    (hülye)Nikky

    VálaszTörlés
  17. Annyira cuki bagázs! Megcsinálták a szobát! Választ kaptam a kérdésemre is! ( az összeköltözéses dologra) Már én is alig várom, hogy megszülessen! Kíváncsi vagyok milyen szülők lesznek!

    VálaszTörlés