2010. augusztus 9.

40. felvonás - Sexxxxxx!


Bocs a késésért.
Ez rövidebb ugyan de szerintem nem lesz panasz XD

xo

Remek. Most már öten lakunk egy házban. Már csak Sandy kéne, hogy itt lakjon, ami nem is lenne egy rossz ötlet, hisz vele még játszadozni is tudnék...
Most, hogy így eszembe jutott... Furcsán meglódultak bennem a hormonok. Kezdtem lüktetni odalent, pedig nem olyan rég váltam el Robtól.
Talán fel kéne hívnom, vagy egyszerűen csak le kéne hűtenem magam. Igen, az jó lenne.
Beálltam hát a langyos zuhany alá, és próbáltam gondolataimat más irányba terelni. Sikerült.
Végre teljesen lenyugodva törölköztem meg, aztán mégis hiányozni kezdett Rob, ezért felöltöztem, majd felkaptam a kocsikulcsot, és elindultam meglátogatni Őt.
Be nyomtam a kocsiban egy kis Pink Floydot, és békésen hajtottam szerelmem felé.
Ja, mondjuk majdnem sikerült át mennem a piroson, de amúgy egész jól vettem az akadályokat.
A lényeg az, hogy megérkeztem, de rohadtul felhúzott, hogy valami idióta beparkolt a megszokott helyemre, így tíz méterrel odébb kellett leállnom.
Nem voltam boldog. Mindegy... Felszaladtam a lépcsőházban, mert a liftben luxus a világítás, és kopogtattam Rob ajtaján.
Semmi.
Oké, tudom, hogy baromi késő van, de csak nem lesz ideges, ha kiengesztelem egy jó kis numerával...
Még egy kopogás. Megint semmi.
-Rob. -szóltam be halkan az ajtón. És megint kopogtam.
Ekkor idegesen feltépte az ajtót, és a karomnál fogva be rántott a lakásba.
-Áú! -dörzsölgettem meggyötört végtagom, majd vádlón néztem Rá.
-Mi a fasz van Kristen? Hajnali egy múlt! -jelentette ki dühösen, majd kifújta a levegőt.
-Csak... Baszd meg, csak eljöttem hozzád! Baj? -emeltem fel én is a hangom.
-Jelenleg? Igen! Nem tudtál várni reggelig? -magyarázott, közben ki vett egy sört a hűtőből.
-Én nem kapok? -kérdeztem jóval halkabban. Arra vártam, hogy majd elmosolyodik, és hátba ver, vagy mittudomén... De nem lesz dühös. Ehelyett viszont csak egy flegma beszólást kaptam.
-Van kezed. Vedd ki.
-Na jó, nekem ebből elegem van. Lelépek. -hátat fordítottam neki, elindultam.
Fogalmam sincs, hogy volt ilyen gyors, de szemből a falhoz passzírozott, és miközben ágyékát fenekemhez nyomta, fülembe suttogott.
-Felizgatsz... Meg akarlak kefélni, most! -lehelete forrón simogatott.
De mi a retekkel izgattam fel? Nem csináltam semmit. De ebből most nem eszel!
Karjaimmal ellöktem magam a faltól, majd szembe fordultam vele.
-Felejtsd el! Hülye bunkó! Nem fogok szexelni veled! -jelentettem ki magabiztosan, majd ismét megkíséreltem kilépni azon a tetves ajtón. De az a barom, megint előbb ért oda, és bezárta. Aztán megfordított a tengelyem körül, és lassan közelített arcomhoz.
Nem! Erős vagy Stewart! Nem törhet meg az ellenállás. Ez háború...
-Szóval azt mondod nem...
-Igen. -jelentettem ki, és próbáltam a szemébe nézni, de ő folyton az ajkaimat bámulta.
-Hm.
Mi az, hogy "hm". Ez most mit jelent?
Ajkai lassan elérték az enyémeket, majd irtó finoman simogatták őket. De én keményen álltam a strapát.
Mikor végre leesett neki, hogy bárhogy taperol és csókol, nem fogom viszonozni, idegbetegen kezdte darálni a hülyeségét. Reménytelen idióta...
-Felkeltesz az éjszaka közepén, egy hosszú, stresszes utazás után... És cserébe még a kurva lábaidat sem vagy hajlandó szétrakni NEKEM! -nem kerülte el a figyelmemet a hangsúly...
-Baszódj meg Pattinson! Hívj egy ribancot! -vágtam hozzá a szavakat, de mint kiderült hiba volt.
Ez a vadbarom ugyanis egy kaján vigyorral a képén kapta fel a telefonját, és frankón hívott magához egy lotyót. Valami Denise-t. Mindjárt hányok!
Igazából kívülről nézve tutira puffogó óvódásoknak tűntünk, és hát valóban úgy is viselkedtünk... Le számítva azt a mindjárt megérkező kurvát, egész röhejes szitu volt. Tudtam, vagyis reméltem, hogy nem gondol komolyan semmit amit a fejemhez vágott.
Így is csak mi tudunk összekapni. De ezt mos visszaadom neki.
-Akkor jó. Ha nem engedsz ki, akkor máshol kell távoznom... -természetesen nem értette mire akarok kilyukadni. Egyértelműsítettem a dolgot.
Ki sétáltam az erkélyre, és mit sem törődve enyhe tériszonyommal, felálltam a párkányra, hogy lemászhassak a fán.
-Mi a francot csinálsz? -kérdezte Rob, és arcára ki ült a "te totálisan nem vagy komplett" kifejezés.
-Haza megyek. Miért, mégis minek látszik?
-És, hogy gondoltad? Majd Batman elkap és haza repít? Azonnal mássz vissza!
Nem másztam. Továbbra is próbáltam elérni az ágat, de az a szar túl messze volt.
-Kristen! Most!
-Nem! Kapd be!
-Na jó, ebből elég. -az sem foglalkoztatta különösebben, hogy megint majdnem kitörte a karom, csak vissza rántott, én meg kis híján végrehajtottam egy gyönyörű segges landolást.
-Húúúú... Utállak! Miért nem hagytál lemászni?! -ez a marha nem is figyelt a kérdésemre, már a seggemet fogdosta.
-Olyan szexi mikor ideges vagy... Akkor is megduglak Stewart. Felesleges tiltakozni... -suttogta rekedten.
-És mi van a kurváddal? -tettem fel A nagy kérdést.
-Ne viccelj már! Ő nincs. -még szinte ki sem mondta, ajkát villámgyorsan tapasztotta enyémre.
Testem megint bizseregni kezdett, és már nem is küzdöttem annyira. De azért nem omlottam rögtön a karjaiba, hogy is nézett volna ki...
Egyre szenvedélyesebben csókolt, imádtam ahogy finom nyelve játszik az enyémmel. Meguntam a hadakozást, vagyis egy részét, és ujjaimmal hajába túrtam.
-Na mi az kis lány?
-Kussolj! -csókoltam meg újra. Csak, hogy be fogja. Apró, de gyors léptekkel kezdett hátrálni velem a szobáig, de útközben sajnos sikerült neki menni az asztalnak, ahonnan törötten ért földet a sörös üveg. Aztán pedig a komódot takarítottuk le, leamortizálva ezzel egy lámpát, és három képet.
Mielőtt elértük volna az ágyat löktem egyet azon a majmon.
-Nem... fogsz... megdugni... -nyögtem maradék levegőmmel.
-Azt hiszed? -megint az a kéjes vigyor. Megint közeledni kezdett, én viszont hátráltam. Egyenesen be a szekrénybe. Ő sem adta fel, jött velem. Amint elég közel ért, kezeit az oldalam mentén csúsztatta fel atlétám alá, miközben megint megpróbált csókjával lekenyerezni. Érintése forró volt, csókja édes... Tényleg kezdtem feladni. Az utolsó csepp az volt mikor ágyékát az enyémhez nyomta, s én érezhettem mennyire kíván.
Erre már nem bírtam nyögés nélkül. És ha ezzel nem szóltam volna eléggé magam ellen, Rob ujjai befurakodtak nadrágomba, és mikor megéreztem őt odalent, tudtam, hogy hiába való harcolni.
Ő csak mindent tudóan vigyorgott, és nekem sem volt meglepetés, hogy az az áruló a lábam közt megint lebuktatott...
-Nos szivi... Még mindig változatlan a véleményed? Csak mert már eléggé csöpögsz... Látom bejön neked ha durván toljuk.
Nem válaszoltam, mert minden szó a torkomra forrt, és testem megvonaglott ahogy több ujját is magamban érezhettem.
Miközben kezével kényeztetett, végig mereven bámulta arcomat. Testemen eluralkodott a forróság, és elviselhetetlennek éreztem a textilt ami még mindig fedett. Lassan lehúztam felsőmet, Rob pedig letolta a nadrágom, és egyik lábam vállára helyezve, nyelvével kezdett örömet okozni. Hihetetlen pulzálások söpörtek végig testemen. Puha, sikamlós nyelve az őrületbe kergetett.
Kínlódásom közben a fejem felett lévő rúdba kapaszkodtam, amire a vállfák voltak felakasztva.
De az első kibaszott nagy élvezésem közben kitéptem a helyéről. Az összes ruha beterített minket, de egyikünket sem érdekelte. Sőt. Még kényelmes is volt. Szerettem volna én is számban érezni őt, de neki más elképzelései voltak.
Elfektetett a ruhatenger tetején, és egybeolvasztotta testünket. Újra teljesnek éreztem magam. Aztán megfordultam és én voltam felül. Lassan és kényelmesen ringattam csípőmet. Továbbra is imádtam hallani tevékenységünk apró, de izgató hangjait.
Rob morgása is ingerelt, és én is szabadjára eresztettem hangszálaimat.
Kéjsóváran nyöszörögtem miközben továbbra is lusta tempómmal lovagoltam.
A végén viszont felpörögtem, és elvakultan hajtottam az élvezetet, kezdtem viszont fáradni, ezért jól jött, mikor Rob vissza fordított maga alá, és ő pumpált a továbbiakban.
Ezután hamar jött az élvezetek csúcsa. Számat egy hatalmas nyögés hagyta el, Rob pedig nyakamba temetve verejtékes arcát, férfiasan morgott mikor elélvezett.
Aztán lecsillapodva körülnéztem a megtépázott lakásban.
-Már nem is tippelek mennyi lesz... -suttogtam mellkasán fekve. Egyből vette mire gondolok, és mosolyogva válaszolt.
-Lassan elfogy a félretett pénzem...

32 megjegyzés:

  1. Áhhh Íhhhh Óhhhh :D

    Ez annyira k*rva jó lett .
    Most jelenleg többet nem bírok írni.( sokkos vagyok XD)
    Csak még annyit hogy várom a kövit .
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    És csodák csodájára nem az "ezredik" komizó vagyok! Ezt ki nem hagyom! Pedig mindjárt bealcizok!

    Nahúhahát!
    Ez mennyire komoly lett!? Persze komolytalanul!
    Baszki, amit egymással művelnek az kész téboly!
    Ez a kb takarodj aztán meg, na persze, nem mész te sehova dolog nagyon odavág!
    Öröm olvasni, ahogy szex előtt kikészítik egymást! :P
    Lökött Kristen frankón lemászott volna, mi? :)
    A spórolt pénz meg nem para ha a házra megy!
    Szerintem simán megéri! :P
    Még ilyet!
    Kövit kövit!

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett!!!
    Ezek ketten nem normálisak!!
    Mindenen összevesznek....de ami jó hogy kibékülnek :D
    Szegény ruha fogas...ésszegény ruhák...lehet mosni újra!!!:D
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. hehehe ez tenyleg kicsit rovid vlt, es sokaig kellett ra varni, de megerte ;)
    ruhasszekreny mi? XDD
    imadtam ;)
    pussz

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát ez is fantasztikus lett:)
    Tetszik hogy állandóan összekapnak valamin, de utána mindig édes a kibékülés:D
    Remélem hamar hozod a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  6. Hát ezek nem normáliask..!
    Nagyon jüó lett imádom !
    Várjuk a kövit !!
    Puszka Viky

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozok az előttem szólókhoz, ezek tényleg nem komplettek, de nagyon jó lett ez a feji. Szabadság után jó volt ennyi fejit olvasni egyben. Várom a kövit.
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  8. Nagyon hot :D
    Kis dilisek tényleg, de én így szeretem őket. Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  9. Ez valami eszméletlenül jó lett!
    Több ehhez hasonló jó kis civakodós, beszólogatós, durva nyelvezetű feji is lehetne!:)
    Én személy szerint ezt a részt nagyon elolvasnám Rob szemszögből is... kajak én is kíváncsi vok, hogy mi izgatta fel Robot az elején, mikor a sörökkel hadakoztak és Kris nem is csinált semmi különöset csak kibökte, hogy lelép...
    Várom már nagyon a kövit és remélem ettől csak perverzebb leszel!!!!:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  10. Ez lett az egyik kedvenc részem!:)
    Tök jól megírtad! Most tényleg le mászott volna a fán? Nem teljesen komplettek az 100!:D
    Mindenesetre én így szeretem őket!
    Jó lenne, ha a kövi feji is ilyen vad, durva és frappáns szövegű lenne!
    Siess vele légyszi!!!:D

    VálaszTörlés
  11. Ez aztán qrva jó lett!!!!
    MÉG MÉG MÉG!!!
    Oda vagyok az ilyen "durván toljuk" fejikért!:)
    Nem csak Krisnek jön be, ha nem nekem is....:D:D
    Milyen dühös volt már Rob... aztán pikkpakk meg már kanos lett!!:D hihhi!!!
    Várom a kövit csajszi! Tartsd ezt a színvonalat!:)
    Pusszancs(K)

    VálaszTörlés
  12. Szia:)

    Egyzserűen imádom..:d nem tudom abbahagyni az olvasását annyira jó a töürtéent..:) nagyon tetszik :D nagyon várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  13. Eszméletlen jó lett ez a fejezet...meg persze a többi is....Nagyon várom a folytatást!!! Csak így tovább !!!! :))

    VálaszTörlés
  14. Szia :)

    hiperultrafantasztikus feji lett *.*
    ruhásszekrény? Mi lesz a kövi helyszín? ^^
    Én is bírom, amikor mindenen összekapnak és egymás fejéhez mindent odavágnak utána meg egy orbitális szex ^^ Nem semmik az biztos...Neked aztán van fantáziád >.<
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  15. nagyon fantasztikus lett ;D
    Bár Rob viselkedése kicsit fura volt de az nem baj :D
    komizzatok emberek !!!! :):):)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  16. hmmm:P :D
    Rob kicsit furcsát viselkedett...de ne baj:P jó feji lett :D
    nagyon várom már a kövit részt :P :D

    VálaszTörlés
  17. ez is rohadt jó lett várom a kövit

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Hát ez valami csúcs.Nem rég találtam rá az oldaladra és nagyon jól írsz.
    Hát ez a feji pedig iszonyat zsír lett.
    Alig várom a frist.
    Remélem hamar hozozd.
    Puszi
    Amanda

    VálaszTörlés
  19. Hát te aztán hatásosan tudsz fenyegetni :D Ez a ruhásszekrényes dolog elég érdekes volt :D Kváncsi vagyk milyen helyszíneket taálsz még ki :P Nem szoktam kommenteket írni, de ez nem jelenti azt hogy nem tetszik a sztrid, épp ellenkezőleg :D :D Imádom, komolyan :P
    Szóval, nem tuom menyi lenne a kommenthatár, de ajánlom hogy 5-re összejöjjön :P
    Fanni [:

    VálaszTörlés
  20. basszuss....ISTENI VOLT!!! ez a kibékülés xD
    Meg a kurva hívása...hát behaltam rajta :D

    VálaszTörlés
  21. Nagyon tetszett!!! Csak gratulálni tudok hozzá :)))
    Igaz, hogy nem volt hosszú, de olyan jó volt, hogy abszolút nem bántam :D "Majd Batman elkap és hazarepít?" XD nagyon nagy!!

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Imádtam!
    A cím az már mutatta a tartalmat is! ;)
    Kár hogy nem lett hosszú de a tartalma kárpótolt!
    Puszi
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Imádtam!!
    Nagyon nagyon tetszett!
    IMÁDOM!!!!!
    Bocs most ez egy ilyen értelmes komi lett de rem beszámít ez is! ;);)))))
    :):)
    Puszil
    Amanda

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Megvan a komihatár ezzel!
    szupiiii
    Egyébként fantasztikus fejezet lett de persze ez mindig így van!
    :-)
    Hozhatod a kövit nagyon nagyon várom!
    Puxeee
    Szandra

    VálaszTörlés
  25. sya
    most találtalak meg a komi határol le csúsztam de gondolom nem haragszol meg ha utána írok nagyon imádom szerintem kurva jó
    várom már a most már hála a többieknek extra hosszú fejit
    puxi Klaudy

    VálaszTörlés
  26. hy
    kurva jó :D
    várom a kövit
    pux

    VálaszTörlés
  27. kúúrvajóó :D
    nagyon várom a kövit remélem hamar jön :D

    VálaszTörlés
  28. hát ez nagyon jó :D:D
    tetszett nagyon :D
    bár rob hangulat változásait nem nagyon értem némelyik fejezetben XD
    nade nagyoon várom a következő feji siess vele :)

    VálaszTörlés
  29. hátez iszonyatosan jó lett :D
    persze kris sem bírta ki h ne legyen együtt robbal hiába is mondta h akkor sem szexel vele ;D
    nem rég kezdtem el olvasni a törid de imádom! :DD
    sajnálom sophiát :\
    de nagyon várom a következő fejit :)
    remélem hamar lesz folytatás!! :DDDD

    VálaszTörlés
  30. Hát ez tényleg NAGYON jó volt! Azt hittem Kristen kiugrik az ablakon...De hál' istennek nem!! Nagyon jó volt!
    Puszy:Vanda

    VálaszTörlés
  31. A konyha után most a szekrény! Rámegy a gatyájuk erre a kapcsolatra! Majd hogy nem szó szerint!
    Snooki tudod minden egyes fejezettel még jobban magadhoz láncolsz!
    Köszi, köszi, köszi!!!!!!!

    VálaszTörlés