2010. augusztus 21.

51. felvonás - Previous!


Öööö... Most engedékeny vagyok... Ugye értitek? Ejnye!
Na mindegy!

Szóval, ez egy imádni való, teljesen nyugodt és kiegyensúlyozott véggel rendelkező felvonás xP

15 komi!! De most már tényleg!




~~~~~~~~~~2 hónappal később~~~~~~~~~~

Unalooooom!
Leginkább ezek jellemezték az elmúlt két hónapot.
Már nagyon kezdett elegem lenni, hogy  ennyire le vagyok kötve a terhesség miatt.
Éppen ezért, beiratkoztam terhes jógára, tornára... az összes ehhez hasonló marhaságra. Persze csak mértékkel.
Állítólag ha elég erős vagyok fizikailag, akkor könnyebben megy majd a szülés.
Ami nem lenne egy rossz dolog, mostanában ugyanis rohamos gyorsasággal nőtt a pocakom.
A nyolcadik hónap... Még most is alig fogom fel, hogy anya leszek.
De addig is rendeznem kellett a tanulással kapcsolatos dolgokat.
Választhattam, hogy halasztok közel két évet, vagy online teszem le az óráimat.
Az online tanulás mellett döntöttem, mert eszemben sem volt két évvel tovább húzni a tanulást.
A konyhából finom illatok szálltak felfelé, ezért lementem, hogy ebédeljek.
-Hm, gazpacho? -kérdeztem nyálcsorgatva, miközben a kényelmes kis lasztimra helyezkedtem.
-Bizony. És citromos báránysült. -sorolta a kínálatot, közben elővette a tányérokat.
Segítettem megteríteni, majd a többiekkel együtt csendben megebédeltünk.
Ja, vagyis inkább próbáltunk csendben megebédelni, de Ashley-nek és Farrah-nak be nem állt a szája. Ahhoz képest ahogy nővérkém először fogadta Ash-t, most teljesen össze vannak nőve.
Kezdek féltékeny lenni...
-Imádom a levest. A legjobb paradicsomleves a világon! Meg kell tanítanod főzni. -tűnődtem, majd Aubrey-ra néztem.
-Meg lehet próbálni. Végülis sütni már tudsz. Akkor biztos nem reménytelen.
-Te, Kris. Rob hol van? Már két napja nem láttam. -tette fel a kényelmetlen kérdést Farrah.
-Meglátogatja az unokahúgát. -válaszoltam szűkszavúan.
-Á, értem. Te miért nem mentél?
-Hát, mert... Nagyon megviselne az út várandósan. -és amúgy is. Tettem hozzá magamban. Eszemben sem volt a kicsi babámmal a pocakomban betenni oda a lábam.
Persze nem Sophia miatt. Őt nagyon szívesen meglátogattam volna. De mostanság amúgy is betegesen tartok minden potenciális veszélyforrástól.
Rettegek, hogy baja lesz a kislányunknak.
-Holnap már itt lesz. -mondtam aztán, majd miután kinyaltam a leveses tányért, Aubrey volt olyan aranyos, hogy elém rakja a másodikat, hogy ne kelljen felállnom.
-Istenien főzöl. A te hibád lesz ha nem tudok lefogyni szülés után...
-Nem hinném. Nagyon karcsú kismama vagy, valószínűtlen, hogy elhíznál. -tette hozzá Ashley.
Reméltem, hogy igaza van, mert most is sikerült benyomnom egy negyed bárányt.
-Kösz az ebédet. Isteni volt! -feltápászkodtam az asztaltól, aztán ki mentem az udvarra, hogy sétáljak egy kicsit.
Muszáj ledolgozni azt a rengeteg kaját.
Séta közben hallgattam egy kis zenét, aztán kezdtem álmos lenni, úgyhogy vissza mentem a házba, és a szobámba érve, elszundítottam.
Kellemes álmaim voltak a kis családomról.
De fel kellett kelnem, mert nagyon fájt a hasam.
Nagy nyomást és görcsöket éreztem a hasam alján.
Nem kezdtem rögtön pánikolni, a doki szerint előfordulnak jóslófájások, de lehet, hogy korai...
Felültem, és kicsit masszírozni kezdtem a hasam ami egyébként kőkemény volt. A vége felé sokkal jobb lett. El mentem pisilni, aztán be kapcsoltam a tévét, és csipszet zabáltam.
A fotelben szenderedtem el újra.

----

Másnap reggel korábban felkeltem, hogy összepakolhassam az eddig vásárolt babaruhákat.
Hát azért az komolyan őrület, hogy egyesek mennyire eltudják felejteni, hogy babának vásárolnak.
Például, Ashley csupa csajos, flitteres cuccot vásárolt össze, a barátnője Mitchie pedig foci mezeket, és stoplis cipőket.
Eszméletlen! Az emberi hülyeség határtalan. Na jó, az igaz, hogy nagyon aranyosak, de most őszintén, melyik babának van szüksége stoplis cipőre?
Aztán ott volt még a pasik csomagja. Tele volt általuk "vagesznek" nevezett ruhákkal és játékokkal. Mondjuk szegecses kabátkákkal...
Aubrey meglepett egy hatalmas kosár különböző méretű babacipővel. Tudván, úgyis hamar kinövi.
Aranyosak voltak.
Bevittem őket a babaszobába, és elkezdtem összehajtani. Szívemet ismét átjárta a már ismerős melegség. Hihetetlennek tűnt, hogy lehetek még ennél is boldogabb.
Mikor végeztem a ruhácskák pakolásával, elmentem zuhanyozni.
Aztán irány a kórház. Március 28.-ára vagyok kiírva, mostanában sűrűbben járok.
De még egyelőre volt időm másra is, ezért olvasgattam.
De Rob kezdett egyre jobban hiányozni. A faszért nincs még itthon!
Le mentem a földszintre, de egyszerűen nem tudtam mit kezdeni magammal. ezért mégis most indultam a kórházba.
Legalább útközben lesz időm betérni enni valamit^^
Be mentem a mekibe és ettem egy BigMc-et. Fantasztikus volt.
Be dobtam a hatalmas tatyómat a kocsiba, majd beültem magam is, de a biztonsági övet alig tudtam bekapcsolni.
Félóra munkát követően sikerült indulásra kész állapotba hoznom magam.
Gyorsan a kórháznál voltam, le parkoltam, és a szinte második otthonommá vált kórház felé lépkedtem. Vagyis próbáltam.
A bejelentkezésnél azonban közölték, hogy a rendelés elmarad, és, hogy állítólag küldtek levelet. Úgy tűnik csak én nem kaptam meg...
Nem gáz. Legalább nem otthon ültem.
Benyomtam a rádiót a kocsiban, és persze, hogy a Voice Whitin szólt. Újabb öt perc bőgés.
Hazaértem, aztán az ajtón belépve Farrah várt egy csomaggal, tele Ed Hardy-s babacuccokkal.
-Oké, most már tényleg elég. Nem lesz hely elpakolni.
-Tudom, de ezek annyira édesek voltak. -gügyögött barátném.
-Ja, édesek és rózsaszínűek.
-Jaj, ne húzd a szád Kristen! Lányod születik, rózsaszín cuccok kellenek neki.
-Ha te mondod...
Mivel életem szerelme csak este jön, ezért unaloműzésként kivasaltam Ruthi haját, ami annyira tetszett neki, hogy nem volt hajlandó hagyni, hogy vissza göndörödjön.
Tényleg aranyos volt így.
Este hét körül a lányokkal a nappaliban ülve meleg kakaót kortyolgattunk, és Nirvanat hallgattunk.
-Én felmegyek zuhanyozni. -mondtam majd felfelé indultam. Le zuhanyoztam, aztán megvacsoráztunk a többiekkel.
Kopogtak az ajtón. Aubrey nyitotta ki, de nem Rob volt, hanem Sandy.
-Nahát Sandy! Szia. -köszöntem.
Mindenkit megölelt, majd végül engem is, már amennyire tudott...
-Olyan hihetetlen, hogy mindjárt szülsz! -álmélkodott.
-Igen. Hidd el, hogy nekem is totálisan bizarr. Nagyon ritkán jössz...
-Dolgozom szívem. De amint kitoltad azt a kis valamit, le sem tudsz majd vakarni. -röhögött. Hát nem örültem, hogy "valaminek" nevezte a kislányomat, de azért még imádtam Sandy-t.
Megint kopogtattak, de ezúttal sem tudtam felállni.
Fájni kezdett a hasam.
-Sziasztok! -hallottam meg az ismerős hangot. Ha tudtam volna, azonnal felpattanok, hogy a nyakába ugorhassak, de a fájdalom a székhez kötött.
-Szia bébi. -nyomott csókot ajkaimra.
-Szia. -nyögtem összeszorított fogaim közt.
-Mi a baj Kristen? Fáj a hasad? Azonnal menjünk kórházba! -kezdett rögtön kapkodni jobbra-balra.
-Ne...
-DE! -felsegített, a lányok pedig szó nélkül ültek be a kocsiba. Sandy kocsijába, mert az övé elég nagy volt, hogy velem együtt is kényelmesen elférjünk.
Nem engedték Robot vezetni, mert tutira lekapcsoltak volna a zsaruk.
-Nem bírom. Mármint, muszáj sétálnom egy kicsit.
-Mindjárt sétálhatsz kicsim. -puszilta meg homlokom szerelmem. Befészkeltem magam karjaiba, és próbáltam mélyeket lélegezni, és nem megijedni.
Mivel Ash már útközben felhívta az orvosom, tolókocsival vártak a bejáratnál.
Nagyon reméltem, hogy nem az történik aminek csak négy héttel később kellene történnie...
Be toltak a vizsgálóba, a doktor megvizsgált, és megállapította, hogy bizony vajúdom.
Ne! Ez nem jó. Még négy hétnek el kellene telnie...
Azonnal betoltak egy szobába, és kezdetét vette szenvedésim legpokolibb éjszakája.


Mondtam, hogy gyorsan akarok túl lenni rajta =P Ne  utáljatok =)

19 megjegyzés:

  1. Na, ezen tényleg gyorsan túllettünk xD Azért a szülést nem kell majd részletesen leírni xD
    Jöhet a régi kerékvágás ^^ xD
    Na jó, ehhez már nem tok mit hozzáfűzni xD
    Jöjjön a kövi ^^
    pusz
    Katka

    VálaszTörlés
  2. Na ezt gyorsan lezavartad
    mondjuk még egy-két hetet hagyhattál volna szegény babának
    remélem nem lesz semmi baj
    várom a következőt
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    De jó a dátum. Én március 29.-én születtem. De am ott most milyen nap van? o_O Na várom a folytatást és, ha kaptál egy Magos Melinda nevű feladótól mailt kérlek válaszolj, mert az én vagyok. Ha meg nem akkor azért válaszolj nálam lécy komiban, hogy újra elküldjem.
    Puszi Szelena

    VálaszTörlés
  4. hát ez tényleg gyors volt, de azért remélem a szülésen nem ugrasz így át mint pl. "és másnap reggel felébredtem és mellettem a kis tündérkém szuszogott" stb.. :D
    am azok az ed hardy-s babacuccok, menőő lesz a kiscsaj XDD
    várom a kövit :)
    és íírjatok bakter!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    NAgyon jó lett!
    Húúú szülünk! :D
    Rob bent lesz vele?XD ha igen lehetőleg ne döljön ki :D
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Woh ez tényleg gyors!
    Csak ne legyen a picivel semmi baj . légyszíí
    Ma még kapunk frisst??

    SOk puszíí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  7. Öhm én nem szoktam komit írni de a cél érdekében, hogy minél előbb legyen friss ezért most írok:)
    Hát ez eszméletlen:) Remélem a picinek semmi baja nem lesz a korábbi érkezés miatt. Bár a 8. hónapban általában már nincs nagy életveszély mert akkor már rendesen kifejlődnek a szervek. Csak egy kicsit kisebbek az átlagnál és több időt kell bent lenniük a korházban:)
    Szóval csak nem lesz gond:)
    Rob milyen kis aranyos volt megint, hogy úgy aggódott:)
    Hát asszem inkább abba hagyom a hülyeségem ragozását.
    A lényeg hogy nagyon tetszett:)
    MILLIÓ PUSSZI

    VálaszTörlés
  8. áhh. még jó hogy Kristen akkor kezdett el vajúdni amikor Rob odaért. bár nekem is elég furcsa a helyzet és nem igazán tudom elképzelni őket egy gyerekkel. nincs meg a fejemben az a kép hogy hová fogják tenni a babát. nah meg a másik az hogy nem költöztek össze. nekem így egy kicsit furcsa. mármint (ezt ne tudom rendesen megfogalmazni) olyan mintha a levegőben lógna az egész szitu. mindenhol vannak és sehol sincsenek egyszerre (nah ezt jól megmondtam)
    kíváncsi vagyok hogy mit fogsz kihozni így ebből az egészből.
    jah és tényleg kicsit hamar lezajlott a terhesség, de ennek azért tudok örülni is (perverz részek 4ever)
    imádtam. várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  9. Húúú tök izgatott vagyok :D
    Várom már a babát, és kiváncsi vagyok, hogy írod le a szülést. És persze, már az is nagyon érdekel, hogy fogják hívni a picit.

    Edina

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Hát ezt a terhesség témát tényleg gyorsan lerendezted XD
    Ez a rész is tök jó lett
    Remélem nem lesz baja a babának, bár én annyira nem rajongok a gyerek témáért de ez van:Megszoksz v megszöksz=P
    Várom a kövit
    Puszy BeŁŁa

    VálaszTörlés
  11. Következőt:D
    a szülés részleteiről szívesen lemondok, de nagyon tetszett ez a feji is
    pusz

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    UHHHHHH!
    Szül?
    Hú, remélem nem lesz olyan fájdalmas :SS
    Imádtam.
    Remélem, hogy lesz ma is friss.
    Csodás vagy, Snooki!
    Puszi: Ajna
    (L)

    VálaszTörlés
  13. bocsesz először is, az előzőről lecsúsztam, mármint komiról, de most itt vagyok, egyáltalán nem bánom, hogy nem húzod sokáig, azért kiváncsi vagyok Rob bemegy-e a szülésre. remélem minden oks. lesz, arra viszont gondoltál, hogy szülés után hat hétig no sex???ezt hogy oldják meg? tuti nem bírják ki. ja és Rob tiszta ugye, sikerült a kezelés, ne haragudj, hogy kérdezgetem,de nem szerettem azt a Robot.remélem már nem tér vissza, emiatt nem lesznek köztük gondok.imádom minden sorod. várom a kövit. Gab.

    VálaszTörlés
  14. Húú, azért a szülést tényleg nem kell ilyen részletesre írni. Vagy majd továbbugrok! :DRemélem lesz még ma friss, nagyon jó. Puszi

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett.
    Engem nem zavar, sőt örülök neki, hogy már a szülédnél tartunk.
    Krist imádom :)

    Pusz
    KIm

    VálaszTörlés
  16. jajj nagyonjóóó :DD
    hamr frisst hamar!!! :D

    VálaszTörlés
  17. folytassd kérrrlekk "nagy boci szemek"

    VálaszTörlés
  18. Marha jó lett ez egész !
    Bocsi hogy nem irtam a többihez mert csak most olvastam el őket mert nyaralni voltam és nem jutottam gép közelébe!
    Nagyon tetszett az egész!
    Ügyi vagy!
    Nagy izgalomal várom a kövit!
    Pusz Viky

    VálaszTörlés
  19. Szenvedéseim legpokolibb éjszakája? Szólt neki valaki, hogy kisbabája lesz?
    Kezdődik, kezdődik! Ed Hardy babacuccok eszméletlen édesek igaza van Farrahnak!!! :D

    VálaszTörlés