2010. augusztus 13.

44. felvonás - Hard core



Na meghoztam. Ebből a felvonásból aztán tényleg nem lehet nyavalygás... XP
Akkor majd kedden találkozunk!

Imádlak titeket! Ja és a friss időpontját kiteszem a honlapra!

xxx




Hogy mi van?!
-Mi... Miért nem akarsz vissza jönni? -kérdeztem, miközben próbáltam úgy tenni, mint akit nem is érdekel.
-Azért mert nincs SEMMI, ami ide kössön. -az a hangsúly... Mi az, hogy semmi??
-Semmi...- suttogtam magam elé.
-Miért? Londonban vár rám a családom. Itt viszont már senki. El megyek a rehabra, aztán Londonban fogom leélni az életemet. Ennyi.
Azzal fel állt és engem ott hagyott. Én meg? Én csak ültem, mint a hülye gyerek, és bőgtem.
Gyűlölöm, hogy meg van sértődve azok után amit tett, de a gondolatát annak, hogy el veszítsem... Inkább vágatnám le az ujjaim.
Fel pattantam, és utána futottam. Éppen a kocsijánál értem utol.
-Rob, várj meg kérlek!
Meg állt, nekem háttal, és várt.
-Kérlek... Nem leszek bunkó, de beszéljük meg...
-Mit Kristen?! Szeretnéd részletesen ecsetelni, miért azt a szarházit választottad?! Vagy, hogy milyen jót keféltetek?! Jó érzés volt mikor szétkúrta a segged?! Láttalak titeket az autóban. Szájon csókolt, és te mintha tök természetes lenne, csak úgy hagytad neki!
Menj a büdös picsába!
Be ült a kocsijába, és ráadta a gyújtást, de én nem hagytam magam.
-Hogy mered...? Hogy mersz ilyeneket a fejemhez vágni, mikor nyilvánosan enyelegsz a feslett ribancoddal a klubban?! Mikor vetted észre, hogy eltűntem?! Hajnaltájt?! Semmi jogod nincs ilyeneket mondani nekem... És... szerettem volna, ha meg tudjuk beszélni... Szeretlek... -az utolsó szót sírósan, suttogva sikerült ki nyögnöm.
Behunytam a szemem, és vártam, hogy elhajt.
Ehelyett két erős kéz ragadta meg karjaimat, és az anyós ülésre dobtak. Bekötött, aztán megkerülve a kocsit, a volán mögé ült, és szó szerint, padlógázzal indított.
Azt hittem haza visz, de helyette egy apró motelbe vitt, messze a külvároson kívül.
Szintén a karomnál fogva "segített ki" az autóból, majd be lökdösött az egyik szobába, rám zárta az ajtót, és ott hagyott.
Teljes két órán keresztül voltam oda bezárva, és tudtam, hallottam mikor elhajtott.
Most ez a barom itt akar tartani... egész életemben?! Tényleg elment az a kevés esze is...
Pontban két óra múlva jött vissza.
Ivott. Látszott rajta, és messziről lehetett érezni is.
Be zárta maga után az ajtót, és nekidőlt.
-Te teljesen hülye vagy? Tudod, hogy mindjárt sötétedik? Minek hoztál egyáltalán ide....
Ő továbbra sem válaszolt, csak engem nézett. Tekintete a csontomig égetett, láttam ahogy le vetkőztet szemével.
Aztán mint egy felbőszült bika, hatalmas, ideges fújtatás után, elrugaszkodott az ajtótól, és lassan elindult felém.
Én vele párhuzamosan hátráltam, aztán elértem a falat. A faszért ilyen kicsi a szoba!
Rob lazán, mégis dühösen sétált egyre közelebb... és közelebb...
Végül megállt velem szemben, olyan szorosan, hogy nem is tudtam felnézni arcára. Talán jobb is.
Zavartan vártam mit fog csinálni. De eddig úgy nézett ki, hogy semmit, mert már percek óta csak állt.
Aztán végre megmozdult.
Bal keze lassan hajamba kúszott, aztán oda érve beletépett, hogy fejem elfordítsa, és hozzáférhessen nyakamhoz.
Felszisszentem, mert fájt, de ez őt a legkevésbé sem érdekelte.
Nyalogatni és harapdálni kezdte nyakamat, miközben másik kezével a blúzom alatt tört utat felfelé.
Kezdtem hangosan zihálni. Szerettem volna én is megérinteni őt, de jobbnak láttam, ha nem mozdulok.
Kezét ki vette hajamból, majd megragadta, és nadrágjába húzta. Ekkor néztem a szemébe először, de szinte fizikai fájdalmat okozott amit ott láttam.
Inkább elkaptam tekintetem. Olyan jó volt érinteni őt.
Még akartam! Nem bírtam tovább. Ajkaira vetettem magam, és vadul csókoltam és haraptam.
De úgy tűnt neki ez nem jön be, mert hátrálni kezdett.
Viszont rábaszott, mert totálisan felizgatott, szóval nincs választása.
Lassan elkezdtem ki gombolni a blúzomat, majd le simogattam vállaimról, és hagytam a földre hullni.
Kezem lassan a rövid sort alá csúsztattam, és szinte felrobbantam ahogy megérintettem saját magam. Hátam behajlítva vonaglottam a fal mellett, s már állni sem sokáig bírtam. Térdre rogytam, és szinte el is feledkeztem eredeti tervemről, de sikerült észbe kapnom.
Lassan letornáztam a sortot, majd fehérneműben kezdtem el Rob felé közeledni. Az egyik karosszékben ült, könnyűnek tűnt.
Az ölébe ültem, felkaptam az asztalra hajított cigijét és rágyújtottam.
Abban a percben Rob kikapta a számból a cigarettát, felállt, engem megfordított, és szemből a székbe nyomott. Csak kezeimmel támaszkodtam, miközben ő derekamba kapaszkodott. Éreztem ahogy szétszaggatja bugyimat, majd fenekembe hatol.
Váratlan és eszményi volt. Felsikoltottam, miközben Rob vad tempóval űzte a beteljesülést.
Imádtam. Éreztem mikor forró, sűrű magja belém lövell. Még inkább felizgultam.
Mikor kiszállt belőlem sem engedett felegyenesedni. Alám térdelt, és fenekembe markolva nyalni kezdett.
-Roobhhh... -ennél többet egyszerűen nem bírtam. Rob elfeküdt a földön, engem pedig iszonyú gyors, és hirtelen mozdulattal húzott magába.
Kezeimmel megtámaszkodtam hátam mögött, és élsportolókat megszégyenítő izommunka árán, rekord időt lovagoltam.
Olyan veszettül élveztem, hogy az orgazmus leírhatatlan hevében, biztos vagyok benne, hogy még pár csepp pisi is kifolyt testem rengeteg nedve mellett.
Sikolyaim hangosak voltak, és miután leszálltam Robról, egyből számba vettem őt. Hisz amúgy sem éreztem, hogy elment volna.
S bár előtte még sosem csinálta, most hajamba markolva mozgatta fejem. Aztán elengedett, és én éreztem édes nedvét számban. Alaposan letisztogattam, majd fel másztam Robhoz, de ő lenyomott a földre, s míg én hanyatt feküdtem, ő ismét nyalni kezdett. Majd a nadrág zsebéből előhúzta a régi ismerősünket, a gyűrűt...
Bassza meg!
Miközben nyalt, a rezgő gyűrűvel masszírozgatta érzékeny pontocskámat, ami mostanra inkább hasonlíthatott egy áfonyára az izgalomtól.
Tehetetlenségemben csak vonaglani tudtam. De vadul beletéptem hajába, ezzel kényszerítve, hogy kezét és nyelvét végre farka váltsa fel.
-Dugj... meghh... -nyögtem és fenekébe markoltam, hogy magamba húzhassam. Engedett, és én még egyszer megízlelhettem a legcsodálatosabb mennyországot.
Teljesen kiütve feküdtem a padlón, amit mellesleg megjegyzem, teljesen eláztattunk.
Lassan felálltam, hogy kiszellőztessek, mert mondanom sem kell... szagmintát is hagytunk...
Rob időközben be feküdt az ágyba. Be bújtam mellé.
-Ne menj el... -suttogtam neki, miközben apró csókokkal borítottam be nyakát és állát.
-Maradnom kéne? -kérdezte hidegen.
-LA-ben is vannak klinikák...
-Maradjak veled mert szereted a farkam? -még mindig rideg volt. De most nem hagytam felhúzni magam.
-Pontosan, imádom az izgató farkad. De... -itt magam felé fordítottam arcát- téged... -csókot nyomtam orrára- sokkal jobban... Kifejezhetetlenül imádlak! Robert Pattinson. Maradj velem. Nem hagyhatsz el.
-Rengeteg dologról kell majd beszélgetnünk, ugye tudod? -kérdezte megrovóan.
-Igen főnök, tudom. -mosolyogtam, majd loptam tőle egy hosszú, édes csókot, amit az életemnél is jobban imádtam.
-Annyira szeretlek... -motyogtam, s minden szeretetem belesűrítettem.
-Nem hagylak el. Ha ki dobod a pasidat... -gúnyolódott.
-Nem járunk... És... Mindegy. -nem akartam bele folyni. Nem akartam elrontani a most békés hangulatot.
De bakker! Ez a menet milyen durva volt már?
Tényleg bukunk a hard core szexre...



38 megjegyzés:

  1. Hűűha..hát ez tényleg komoly voltXD
    De nagyon jó lett..kiváncsi vagyok arra a beszélgetésre..viszont azt nem vágtam hogy miért egy motelba vitte Rob? miért nem hozzá? Nah meg minek itta le magát?
    Nah mindegy..a lényeg hogy jó volt..és hogy most legalább kivételesen ivott..és nem benyomta magát..őhh hát kicsit fáradt vagyok szóval ne haragudj ha hülyén fogalmaztam..
    És végre első..ilyen se volt még:D
    Várom a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. hú bazz! Snooki....ez a legjobb fejezeteid egyike lett :)
    nem értem,h a picsába bírod ezt így leírni :@
    féltékeny vagyok rád :@ :D
    olyan jó,h heppíííí vége lett :D (L)
    már nagyon nagyon várom,h kedd legyen...:((

    VálaszTörlés
  3. ááhh nem igaz, h ilyen jó menetet írtál meg nekik :D:D Kristen meg sem érdemli... :D
    mondjuk hát lehet nem szívesen lettem volna a helyébe amikor Rob mozgatta a fejét... áá az milyen már?! nem bírnám
    na de azért isteni volt ez a fejezet:D
    kiváncsi vagyok, h mi lesz most. ez a beszélgetés érdekesnek ígérkezik
    naaagyooon IMÁDTAM (L)
    :)
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  4. Oohh ez k* jó lett!!!:D Bmeg Snooki én sem értem h tudod te ezt így leírni...
    Egyik favorite felvonás. A legjobb az egészben h ismét kibékültek!:D
    Jujj nem tom h fogom kibírni keddig. Már most tüneteim vannak...akkor keddig még mi lesz???!!!
    Kíváncsi leszek én is erre a beszélgetésre!
    Várom a kövit!
    Puszi
    Noni

    VálaszTörlés
  5. Szia Snooki!
    Ez tényleg hard core volt a javából xD
    Leesett az állam!
    Olvastam a kiírásodat, és már küldtem is emailt, mert nagyon szeretnélek tovább olvasni!
    köszönöm a fejezetet!
    Puszi
    Adri90

    VálaszTörlés
  6. Még egy gondolat: nekem az a fura, hogy Rob a totál féltékeny, holott ő kapja el mindig Gracet egy menetre, még akkor is amikor Kristen ott van, és ez nagyon nem tetszik. Nem csoda, hogy Krisnek sem. De hogy utána meg még neki áll feljebb... Az kicsit szarul jön ki.
    De a sztori szupeer és így ahogy van, csak elmondtam a véleényem! Továbbra is várom nagyon a fejiket!
    Adri90

    VálaszTörlés
  7. Beszki te aztán tusz írni :D
    ez durva volt ;) de fantasztikus is ;)
    én is olvastam a kiírásodat:
    és a mail címem: monique2@citromail.hu
    köszönöm ha meghívsz:)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  8. hhuhh Snooki ez télleg elég HOT volt :O:P:P:P
    új vagyok kommentelőbe :)
    am nagyon jól írsz és ehhez huh elég jó fantáziád is van :D
    am jah énse értem h Rob miért ien féltékeny amikor szinte ő provokálja ki mindig, de hát ő ebbe a töribe gondolom ien a lényeg h kibékültek:)) puszi Brigi
    jah nézztem a a kiírásod az e-mail címem
    brigi164@freemail.hu (L)

    VálaszTörlés
  9. HÚÚÚ, hát ez durva volt, még mindig nem kapok levegőt:D Hát azt én sem értem, hogy Rob miért akadt ki ennyire, azok után, amit ő csinált, na mindegy, nagyon jó lett ez a fejezet. Az email címem: gombikj@citromail.hu, köszönöm szépen előre is, ha meghívsz az oldaladra. puszi Judit

    VálaszTörlés
  10. uh ez nagyon jó lett :D
    iszonyatosan jól tucc irni :D
    várom a következőt :)
    és én szeretném tovább olvasni a történetedet :)
    e-mail cimem: dori_e@index.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia!!
    Nagyon jó lett!! Hát igen...:) Ez hard core...:D
    De azért Rob elég izé, hogy ő baszogassa valamennyi időközönként a Grace-t, és szerinte ez totál rendben van. De Kris még rá se nézhet egy másik pasira, mert kész idegbeteg lesz...
    Na mind1... Ő ilyen és mi így szeretjük!:)
    És a lényeg, hogy kibékültek.:):)
    Puszi.:)

    ja, és én is olvastam a kiírásod és remélem, hogy engem is meghívsz, mert igaz hogy néha írtam baromságokat, de az csak azért kellett, hogy ki engedjem a gőzt, mert nagyon tetszik a törid!:) /Na ezt "jól" megfogalmaztam de mind1.xD/
    Itt a címem: kovacs.rebeka.92@citromail.hu

    VálaszTörlés
  12. Hááát..Ez nagyon állat volt!!!!
    Rob lehet azért vitte Krist motelbe mert a lakását már totál leamortizálták XD
    Én is kíváncsi vagyok arra a beszélgetésre
    Puszi

    Ja, és én is szeretném még olvasni a töridet:D
    e-mail címem: XxedellaxX@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szija!

    Öröm van és boldogság! Nem nyávogás! :)
    Bíztam benned! :)
    Milyen ez a Rob?!
    Mindig a meglepik!
    Gondolkodtam! ÉÉÉÉÉÉÉN! :)
    És szerintem azért nem vitte magához, mert a múltkor ki akart mászni az erkélyen! Hihi!!! És most tutira megtette volna, míg Ő vedel!
    És igeeeen kell a sex! Uhhhh de durván kemény volt! Remélem ez most már rendben lesz! ;) Asszem kielégítetted sexuális vágyainkat!

    Jó utat és jó pihengetést! Várunk vissza!

    Pusszantás! <3

    más téma:
    Olvastam a kiírásod, és leírtam oda az email címem, de csak később jutott el az agyamig, hogy kommentbe kéred. Úgyhogy ide is leírom.
    Én tényleg nagyon szeretném tovább olvasni! Igazából mind a kettőt! És remélem én is helyet kapok a meghívottak listáján! Köcce előre is!
    vitikacs@gmail.com

    Pusszantás! <3

    VálaszTörlés
  14. A dög fárasztó napom után ez a feji azért lényegesen jobbá tette a kedvemet. Imádom a mocskos kis írásod. Örülök, hogy kibékültek, de Robnak is lett volna miért bocsánatot kérnie...,imádja Krist, de megjátsza a hidegfejű bunkót. Istenien tudod bonyolítani közöttük a szálakat és ettől, na meg a "finom erotikától" olyan izgi az egész. Remélem lesz még feszültség, mert a kibéküléseik igazán egyediek a fantáziádban.
    Le a kalappal a tudományod előtt és kíváncsian várom a folytatást.
    E-mailem: czhelena@freemail.hu

    VálaszTörlés
  15. Szia megint Snooki! ^^

    Hard core a javából!De kőkemyényen xD nyami XD
    Ja, igen biztos tartanaka felújítások és, ezért vitte motelbe xD
    Jaaj Snooki hát behalok tőled ...most nagy nagy dilemma előtt állok: Melyik felvonás legyen a kedvencem*gondolkodó fej* Asszem előlről kezdem a töridet és úgy majd eldöntöm ^^
    De ez v.mi huu úgye lesz még hard core...majd ha megbeszéltéka dolgokat utána jöhet egy kis kibékülű szex ^^ Tudom, hogy elfogadod az ajánlatom xD
    Ha Adam ki lett iktatva, akkor Grace is legyen már...csak egy kis időre (olyan pár évre xD)
    Ja még meg sem említettem a dizidet..baromi jó lett Kristen ^^ Én inkább nem próbálkozok vele XD
    Hát tényleg nem tartott sokáig a durci xD "A kislány és a kisfiú kibékült" xD
    De azért Rob is kapjon egy kis fejmosást Grace miatt!Azért azt megnézném, hogy vallja be, hogy - háát megbasztam . De téged jobban meg akarlak baszni és meg is folak! xD
    Na jó nem húzom az időd, merta végén nem maradnak agysejtjeitek ^^
    A feji király - a legkirályabb- és legyen sok-sok ilyen
    puszi
    Katka

    UI: Ide is ideírom amail-em ^^: koral94@citromail.hu

    VálaszTörlés
  16. Rob ennyire félti már a lákását? :D hihi :D
    már megijedtem h vissza megy Londonba...
    Roszul indult a napom :D de ez a feji feldobta :D :P
    De azért Rob durván kiakadt..pedig ő sem volt egy szent gyerek azon a bulin :P Birnék egy olyan részt Ahol Kristen elkapja azt a kurvát h száljon le Robról... hehehe :D
    És én is szeretném tovább olvasni a történeted!!:$ IMÁDOM :D mindig feldobja a napom :D puszi
    papp.dora23@indamail.hu

    VálaszTörlés
  17. Jajj , örülök hogy sikerült jobb irányba terelni a dolgokat :D De én továbbra sem értem hogy miért hiszi Rob azt hogy ő nem bűnös... áhh pasik XD
    Nagyon várom a kövit
    Pussz

    VálaszTörlés
  18. Erre mit mondjak nem tok semmit sem mondani nem hogy irni csak talán enyit sztem ez lett edigi legjobb fejezet!Aligvárom a kövit
    Pusz Viky

    VálaszTörlés
  19. Ejha!
    Most érek ide, mármint elkezdtem olvasni..(kb. 1 órával ezelőtt..xĐ)..és amikor ideérek..azt látom, hogy szakítanak, aztán mégse..
    Azt hittem leesek erről a hülye székről..
    Hát, hogy az eddigiekről is nyilatkozzam:
    Nagyon állat vagy "kislányom"!xĐ
    Imádom a töriiid!:D

    VálaszTörlés
  20. SziOooo
    Nagyon jóó lett ez a rész is
    Imádtam:)
    én is szeretném tovább olvasni a töridet szal itt az e-mail címem: rami_14@freemail.hu remélem kapok meghívót
    pussz Rami

    VálaszTörlés
  21. Jézus és ezután a feji után itthagy minket egy egész hétvégére friss nélkül. Már most hiányom van. Ez valami állat volt. Lehet máskor is ilyen feji. Azért remélem megbeszélnek mindent, és ha már Kris dobja a pasit, akkor remélem Rob is egyszer s mindenkorra lerendezni Grace, bár Kris is tehet az ügy érdekében. Alig várom, hogy folytasd, és persze-persze, hogy mindenképp szeretném olvasni tovább. mailemet küldöm. szeretnék meghívót kapni. nem tudom mi ütötte ki a a biztosítékot nálad, de szörnyü, hogy egyre több blogon akadok hasonló esetre, lassan minden valamire való oldal már csak meghívóval lesz látogatható. na szóval a mailem. tavasz1111@citromail.hu, légyszíves küldj nekem meghívót, ha google-fiók kell, az is megoldható. Siess a kövivel, jó hétvégét. GAb

    VálaszTörlés
  22. Mivel szeretném olvasni a folytatást is, küldöm a e-mail címemet is: agika@tch.hu.
    Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  23. áhh ez egyszerűen kurva jó lett. remélem hogy most már mindent rendesen megbeszélnek és hogy Rob nem megy Londonba. mondjuk kíváncsi leszek hogy mi lesz amikor Rob elvonón lesz. mit kezdenek ezek majd magukkal?!
    szuper fejezet lett. imádtam. várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  24. Szia.Szuper rész lett megint.Lécci nekem is küldj,majd +hívót.Előre is nagyon köszönöm(emoke033@citromail.hu)!!

    emoke033

    VálaszTörlés
  25. Szia Snooki már az e-mail címemet egyel feljebb megírtam de ha mégsem jön össze addig is kihasználom az alkalmat és írok neked míg lehet
    háát nem semmi ez a Rob nekem leégne a pofámról a bőr a helyébe, nagyon is jól tudja hogy ő tehet arról hogy Kristen megcsalta, erre még ő kéri számon
    remélem hamar lesz kövi
    puszi!

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Nos, hát én eddig csak csendes megfigyelőként olvastam, de az nem lehet, hogy ne kapjak még ilyeneket :D

    Ez vénásan kell nekem a te töriddel :D

    Szóval a mail címem:
    nightfall.szurkulet@gmail.com
    Előre is köszi és még még sok ilyet :D

    Puszi, Rami

    VálaszTörlés
  27. best ;)
    úgy látszik ez kell a népnek, m agamat is beleértve. :D imádom a durvaságot, főleg ha azt Rob csináljja :D
    láwoltam , és téged is
    xoXO
    B.

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Nemvoltam eddig túl hangos énse..de a sztorid nagyon érdekel.
    email: sz.3.balogh@freemail.hu
    Remélem kapok meghivást. Előre is köszi

    Erikaa

    VálaszTörlés
  29. Szia:)
    Most találtam rá a blogodra és azt kell mondjam, hogy: húúú, te aztán tudsz írni.Nem semmi a sztorid és szívesen olvasnám tovább.
    email: tubica4@gmail.com
    És csak így tovább;)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Húú...ez de állat feji volt..:DD
    Am most azt hittem más irányt vesz a töri..:DD Hogy most Adammal lesz egy darabig,és mégse Robot választja azt majd visszatér Robhoz..:DD
    De persze Robsten 4ever..:DD
    Ígyis jó lett...:DD hmm...kivi vok mi lesz Adammal akkor...nemtudom miért..nem is bántam volna ha kicsit vele marad..:DDD
    Nagyon jó lett..és az utsó mondat..:DDD
    Nagyon várom a kövit! :DDD
    pusz
    Dorszíí

    azért ide is leírom..:DD
    mail: dorsziiii@citromail.hu

    VálaszTörlés
  31. Huhh ...nagyon jó lett ez a fejezet is.....csak így tovább...Remélem hogy nem megy vissza mégis Adamhez.....én is nagyon szeretném tovább olvasni....:))))
    Lizzy

    VálaszTörlés
  32. Nagyon tetszett ez a rész..most olvastam csak a sztorit, de egy nap alatt kivégeztem...várom a következöt::D
    puszi
    Klauu

    VálaszTörlés
  33. Hi!
    Most találtam a blogra, eddig nem nagyon olvastam ficiket, csak párat...na ezt jól megmondtamXD, bocsi de már fáradt vagyok, még csak most értem a végére!:D
    Szóval nagyon tetszik, ügyes vagy...
    most csak ennyi telik tőlem, de a következő komiban majd igyekszem jobban kifejteni!:)
    Csók, Jessi

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    Húúú... ez nem volt semmi. Nagyon várom a kövi részt. Remélem minden rendbe jön köztük.
    puszi, Pollyka

    VálaszTörlés
  35. Szija! Fanni vok :)
    Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik :)
    Itt az E-mail címem, mert szeretném tovább olvasni..:
    szilaj_kapi@hotmail.com

    VálaszTörlés
  36. édesem ez megint fasza lett :D
    báááááár nem tudom XD ha az egészet veszem, nekem volt már ami hard corabb volt, mmint ez nekem annyira nem :D de ettől függetlenül még tapsvihar és csókőzön. ÉÉss végre ma haza tolod azt a perverz kis fejedet :D már alig várom az újat
    pusszantalak
    B.
    jah igen, és el ne felejts berakni a privisbe te lány XD mert írtam ám komit xD

    VálaszTörlés
  37. Valóban őrült menet volt! De legkevesebb három órája nem kamatyoltak! :P
    Rengeteg mindenről kell beszélniük? Nem ártana valóban!
    Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz még!
    Robogok is!

    VálaszTörlés
  38. Nem is értem, milyen pasit kellene dobni?!
    Hisz Krisznek ez az állat van csak! De Ő tesz róla, hogy mindig legyen mit 'megbeszélni'
    Az a kis kurvája a szopó erővel!! És még Ő van felháborodva!!
    Azt képzeli Ő keménysége, hogy ha érzelem nélkül bassza a kis szopós lotyót, akkor nem is követ el megcsalást?
    Imádom Robot, de egyre jobban kibontakozik a gyengesége. Mind a hűtlenség, és a drogozás vétségében. Kár érte :(
    Hát kíváncsi leszek, mit is tudnak még megbeszélni, és megígérni egymásnak.....

    VálaszTörlés