2010. augusztus 23.

Next time...

Kedves Mazsoláim!

Ma Snickers sajnos nem szolgálhat frissel, mert azon fog ügyködni, hogy visszacsempéssze a +18-at a sztoriba.
Ehhez viszont szükség van a mai napra, ma egész nap írkálok, sokszor kicsit, így remélhetőleg holnapig összejön egy hosszabb fejezet.

Nem ígérem, hogy rögtön a soron következő fejezetben már lesz szex, de az azután következőbe már igyekszem beletenni... Valahogy.

Ja és akkor már megragadnám az alkalmat, hogy elmagyarázzak dolgokat, amik pár embernek még mindig homályosak...

Az egyik: Kristen és Rob miért nem költözik Mollie-val külön házba?
Válasz: Mint már többször is írtam, egyiküknek sem áll szándékukban most még elhagyni a saját otthonukat. Mikor már mindenféle segítség nélkül tudnak boldogulni egy babával, akkor össze fogom költöztetni őket.
Krisnek szüksége van a lányok segítségére, és így a legkönnyebb megoldani. És egy gyerek születése nem vonja automatikusan maga után a költözést... Szerintem...

Másik kérdés: Szex a terhesség után?
Válasz: Nos, teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy a szülésutáni 5-8 hét, a hüvely teljes regenerálódásával, na meg persze a gátvarratok gyógyulásával telnek. 
DE! Ezek semmilyen formában nem befolyásolják az egyéb örömszerzési lehetőségeket, mint az anális és orális szex. Na meg persze az ujjakkal történő izgatás satöbbi... Bár a szülés után nem mindig nedvesedik kellően a hüvely, de ezt síkosítóval vagy masszázsolajjal meg lehet oldani. Csak tényleges behatolás nem történhet.

A friss időpontja holnap valamikor délután és kora este között!

Addig is tessék komizni, mert különben ha nem lesz meg a 15, leszek olyan paraszt, hogy nem hozok újat! XD

3 megjegyzés:

  1. remélem a 2. kérdés nem miattam van, én csak poénkodtam :)
    és elsőre is megértettem

    VálaszTörlés
  2. Neem, csak nem te voltál az egyetlen, gondoltam kifejtem a dolgot =)

    VálaszTörlés