2010. június 25.

11. felvonás



A sapi XP

Na jó, ez tényleg kicsit iszonyúan nagyon rövid lett, de most értem haza. Egy órám volt megírni, de a következő természetesen a megszokott mennyiségben jön majd.
Viszont azért remélem tetszik majd.
Itt is van Rob szemszög ;)

Snooki




/Kristen/

Ki léptem a csehóból, és mindenki eltűnt. Nem estem kétségbe mert pontosan tudtam honnan indultunk. El kezdtem visszafelé lépkedni, de útközben megpillantottam egy ki világított sétányt. De ami abszolút döbbenet volt, az, hogy mekkora pörgés volt ott. Gyakorlatilag a mólón és környékén buliztak. Tele volt a hely boltokkal, éttermekkel, klubokkal.
Úgy döntöttem körül nézek kicsit. Be mentem néhány üzletbe, és az egyikben találtam egy tök állat sapkát. Imádtam. Abban mászkáltam a továbbiakban. Az órámra pillantottam és láttam, hogy huszonöt percem maradt egyig, tehát ideje visszaindulni, mert a végén rám küldik az FBI-t...
Éppen a bulizó tömegben verekedtem át magam a mólón, mikor kb. másfél méterre tőlem egy ismerős arcot pillantottam meg.
-Hát ez meg mi a frászt csinál itt? -kérdeztem saját magamtól.
Rob volt az, és épp rettentő idegesnek tűnt valamiért. Gondoltam nem megyek oda hozzá, egyrészt mert a végén megdug majd az ötszáz fős közönség előtt. Másrészt meg mert nem voltam rá kíváncsi.
Vagyis dehogy nem. De kit érdekel... ez... á mindegy.
Aztán annyit agyaltam, hogy egyszer csak a talajt láttam közeledni a képem felé.
Sikeresen taknyoltam egy nagyot. Be vertem a fejem, és megharaptam a szám.
-Nagyszerű! Köszönöm Istenem! A kurva élet...!! -mérgelődtem, majd továbbra is idegbajosan indultam vissza a hajóhoz a vérző számmal és fejemmel.
Szerencsére rövid időn belül odaértem. Néhányan megbámultak, nyilván, mivel úgy festhettem mint akit jól helyben hagytak.
De le szartam. A szobám felé indultam, majd kissé szerencsétlenül be nyitottam az ajtón.
Egy rakat ideges, ijedt, döbbent és mérges tekintettel találtam szembe magam.
-Itt meg mi a jó élet van? -kérdeztem kissé érdektelenül a fáradtság miatt.


/Robert/


Ki vágódtam a hajóról, és néhányan el indultunk az ostoba liba után, aki mobilt sem visz magával mikor egy ismeretlen szigeten eszébe jut le szakadni a tömegtől, és aranyórát játszani...
Még egyszer megnéztem a kocsmánál, de semmi. El indultam körbe pásztázni a környéket, a mólóra is ki mentem. Hatalmas volt a tömeg. Szinte lehetetlen lett volna bárkit is megtalálni itt.
Vagy fél órán keresztül rohangáltam a sétányon, amikor megcsörrent a mobilom.
Farrah volt. Azonnal fel vettem.
-Rob, gyere vissza. Kristen itt van.
Meg sem vártam akar- e még mondani valamit, már rohantam is vissza a hajóhoz.
Rekord idő, mindössze tíz perc alatt értem vissza. Rendesen ki fulladtam. Célegyenesen Kristen szobájához indultam, ahol nyitott ajtó, és egy vérző Kristen fogadott.
Végig futott arcomon a hideg. Rögtön hozzá léptem, majd le guggoltam a szék elé amin ült, és vártam a magyarázatát. Közben nem bírtam ki, hogy ne simítsak végig arcán, csak, hogy érezzem tényleg itt van, ne csak lássam.
-Na jó. -kezdte, és én kíváncsian hallgattam. -Szóval akkor neked is el mondom, nem tűntem el! Egy pillanatig sem voltam el veszve. Szóltam Majának hol vagyok. Azt hittem megvárnak a többiek, de mire kiértem eltűntek. -itt egy szúrós pillantást lövellt feléjük. -Úgyhogy elindultam visszafelé, de közben kedvem támadt szét nézni a sétányon.
Ez minden. Remélem kielégítő a válasz. -mondta a szemét forgatva. Látszott rajta, hogy már vagy ezerszer el ismételhette a sztorit.
-És a seb a fejeden és az ajkadon? -hajoltam közelebb aggódva arcához, mire ő csak legyintett.
-Elestem. -mondta egyszerűen, megrántva vállát.
Nem bírtam el hinni, hogy én itt ki aggódom a lelkem, ő meg csavarog az éjszakában tök egyedül.
A kezdeti megkönnyebbülést Kristen épsége miatt lassan kezdte felváltani az ideg.
-A telefont miért hagytad itt? -kérdeztem nyugodtságot erőltetve hangomba.
-Mittudomén? Fáradt vagyok Rob, szeretnék aludni. Nincs most kedvem veled társalogni. Elmennél? Kérlek.
Erre fel ment bennem a pumpa.
-Hogy képzeled?! Én is fáradt vagyok Kristen! Kurvára ki vagyok mert téged kerestelek egész eddig! Ki aggódtam a belemet is érted, már azon gondolkodtam, hogy ki hívom a rendőröket! Minden létező szörnyűség eszembe jutott. Hogy össze verve, megerőszakolva fekszel egy árokban... Vagy, hogy esetleg már... nem is élsz! Tudod te mennyire kínzott a gondolat?! Neeem... Fel sem fogod. De még te hisztizel nekem mennyire fáradt vagy... -teljesen ki fulladtam, ahogy utat engedtem a feszültségnek.
-Sajnálom... -suttogta, könnyes szemét elfordította. Oda mentem volna megvigasztalni, de túlságosan haragudtam rá.
Viszont végtelenül örültem, hogy egyben visszakaptam. Megfordultam, és vissza mentem a saját szobámba.
Azonnal a zuhany alá álltam, és folyamatosan folyattam magamra a forró vizet. Nem hittem el ami történt... mármint azt a részét, ami az én idegbeteg aggódásomat illeti. Teljesen be pánikoltam valami olyasmiért amit le kellett volna szarnom.
Végülis ki ő nekem? Egy lány akit megdugok. Akivel azon kívül viszont, csak veszekszem.
Mégis...
Idő közben befeküdtem az ágyamba, majd elszenderültem.
-
Éjjel arra ébredtem, hogy mozgást érzek magam mellett. Ahogy megéreztem finom bőrét, és hajának gyümölcsös illatát, rögtön tudtam, hogy Ő az.
Annak ellenére, hogy továbbra is utáltam a tudatot, hogy elő került a gyengédebb romantikus énem, és persze annak ellenére amiket lefekvés előtt gondoltam Róla, hogy ki is Ő...
Mégsem tudtam elküldeni vagy ki lökni az ágyamból.
Inkább felemeltem a takarót, és hagytam, hogy szorosan mellém, be fészkelje magát.
Apró csókot nyomtam homlokára, majd a csodálatosan megnyugtató érzéssel, hogy itt van, aludtam el vele a karjaimban.

11 megjegyzés:

  1. szijja. és igen enyém az első komi.:)na szal ezis irtó jó lett ebbe nincs annyi szenvedély és brutális szexjelenetek :P XP
    de mindent egybevéve nekem ez a fajta is bejön :)úgyhogy csak így tovább várom a kövit!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Kösziiii :D Háát... nem kell sokat várni, hogy vissza térjünk az eredeti kerékvágásba... Már ha érted... muhaha!! XD

    De nem lesz érzelem mentes, hisz már elkezdtek kibontakozni, nem fogom visszacsinálni! :)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Sziaa. Állati jó lett, mint persze az eddigi összes is!!! :)
    Örülök h nem kell sokat várni a következővel!:)
    Akkor gyorsan dobd össze a kövit és rakd fel, mert én már nem bírok várni!!! xD :)

    VálaszTörlés
  4. Ez is Jó!!!Olyan aranyosak!!!Várom a követekező részt!!!!Imádom!!!!Köszi hogy Ügyi vagy!!!


    Puszi!!!Ancsa!!!

    VálaszTörlés
  5. Jújjj Snooki ez a fejezet is nagyon király volt mint a többi. Örülök, hogy Kristennek nem lett semmi baja...és az ügyetlen rész, na az nagyon jó volt.

    Alig várom a következőt.

    Puszi Leila.

    VálaszTörlés
  6. Most olvastam el a fejezeteket.
    Nagyon merész ahogy leírod ezt a kapcsolatot. Lehet hogy nyers a szóhasználat, de ez így tökéletes.
    Én az életben is el tudok képzelni egy ilyen párt/ pasit.

    Azért érdekes hogy Rob mennyire nem szeretné érzelmeit szabadjára engedni. Ő is sejti hogy más mint régen de nem meri magának bevallani hogy bizony szerelmes:)
    Bár Kristen is hasonlóan viselkedik, de mint nő máshogy reagálja le a dolgokat.

    el sem tudom képzelni mi lesz még ezért hamar hoz a frisst:):)

    Sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Woah! Elolvastad az egészet egyszerre? :D Nem semmi! Próbálkozom, ja... XP Háát... az az igazság, hogy nincs előre megírva fejezet, úgyhogy én sem mindig tudom mi következik :P

    Igyekezni fogok, ígérem, legkésőbb holnap estig fent lesz :) Eskü.

    Szere-bere :D

    VálaszTörlés
  8. És köszi a dicséretet!!! <33

    VálaszTörlés
  9. Szija!

    Most külde bnőzom az oldalad!
    WOW nagyon !
    Nagyon jól írsz :D és ami jobb részletesen :D *szemöldökhúzogatás* xĐ
    Rem hamar jön a kövi feji:D
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  10. Ez tök jellemző! Nyugodtan sétálgat míg a többiek a saját maguknak ásott sírokba dőlnek egyesével az aggodalomtól! Látja Robot, de nem megy oda mert zavarná a közönség, holott minden buliban szét teszi neki a lábát! De MOST meghalna a szégyentől! Beszarsz! Nahát és Rob milyen édesen pipa volt és éltette, de ez az elmebeteg meg fáradt?
    De cuki volt a végén a hozzábújás!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűen szép! Meg izgi is
    Most már lépek szunyálni, mert hajnali fél öt van, de még meló lesz ma 11 órányi kb, de alig várom, hogy jöhessek olvasni újra!
    Imádok itt olvasni! Hhmmm! :)

    Jedybaby

    VálaszTörlés