2010. június 14.

5. felvonás




Meghoztam! És olyan ügyes voltam, hogy már hétfőn...
Ez is finoman kórhatáros :) 
Jó olvasgatást, és írjatok véleményt!!




...De alig bírtam elaludni. Melegem volt. Ledobtam magamról a pizsi nacimat, de nem használt.
A pólómat is levettem, de ettől sem lett jobb. Idegesen felálltam és kitártam az ablakokat.
-Sokkal jobb! -mondtam sóhajtva, és kisvártatva végre elnyomott az álom.
--
Másnap reggel tizenegykor telefon csörgésre ébredtem.
Először kinyomtam. El mehet az anyjába aki ilyenkor keres...
Aztán megint megszólalt...
-Ó, hogy az a... Mi van?! -szóltam bele a telefonba.
-Stewie, vegyél vissza szívem.
-Farrah? Mi a frász van? Mikor jössz már haza? Szar itt egyedül... -panaszkodtam neki, mire rövid hallgatás után megszólalt:
-Hát, tudod az van, hogy ma még nem megyek haza. Csak holnap... este.
-Ezt most ugye nem mondod komolyan? Ha nem jösz haza, lerugdosom James tökeit!
-Ha. Ha. Nagyon vicces Kristen Stewart! Nem kell aggódnod Drágám! Már el intéztem a bébiszittert.
-Pff! Megint rám uszítod valamelyik hibbant tyúkot általánosból? -kérdeztem egy jó adag rosszindulattal. Ő pedig ijesztően gúnyosan és kárörvendően válaszolt.
-Nincs olyan szerencséd! Viszlát Kristen! Aztán csak óvatosan... -ezzel letette.
Én meg ültem az ágyamon és bambán bámultam vagy öt percig. Aztán fájdalom hasított a fejembe, az emlékekkel együtt...
Le mentem a konyhába, és ki kaptam a hűtőből egy doboz energiaitalt.
Lehajtottam, aztán jött a következő. Egész jól felébredtem tőle, de azért szükségem volt még egy fél doboz fájdalomcsillapítóra.
Utána be mentem a fürdőbe és magamra kaptam egy szakadt trikót.
Itthonra megfelel -gondoltam és ledobtam magam a tv elé.
De nem tudtam a műsorra koncentrálni mert a tegnapiakra gondoltam. Annyira restelltem az egészet, hogy inkább makacsul próbáltam másra gondolni.
Pizza! Éhes vagyok kéne rendelni sonkás-gombás-sajtos extra nagy pizzát.
Kezembe vettem a telefont és tárcsázni akartam, de egy pillanatra eszembe jutottak Farrah szavai.
Hm... Vajon kit küldd rám? Kezdek aggódni...
Na mindegy. Annyira nem lehet szörnyű, mert tudja, hogy azt vissza kapná, kamatostul!
Megrendeltem a pizzát, és vissza döglöttem a kanapéra.
Tök fasza műsor ment a hörcsögök párzásáról, mikor valaki csengetett.
Felpattantam és feltéptem az ajtót. Rohadt kajás voltam, úgyhogy nem is néztem mennyi borravalót adtam szegény srácnak, csak rá csaptam az ajtót, és birtokba vettem a csodás műremeket.
Még bele sem haraptam az első szeletbe mikor valaki megint csengetett. Enni akarok a kurva életbe!
Tövig tártam az ajtót, csak, hogy tutira eltudjam küldeni a picsába...
De egy pillanatra megdermedtem.
Rob volt... Szóval ezért volt Farrah olyan... Huhh, ezért még kapsz te kis...
-Na helo! -nézett rám egy félmosollyal arcán.
Meglepett képem láttán lazán oldalra döntötte fejét, és úgy vigyorgott mintha fogyatékos lennék...
Még mindig nem bírtam megszólalni, vagy megmozdulni. De úgy tűnt, hogy megunta a várakozást, így be engedte magát.
-Én leszek a "bébicsősz". Örülsz mi? -kérdezte, majd a meztelen (mert csak egy apró bugyi volt rajtam) fenekemre csapott.
Erre kissé felszisszentem, majd megfordultam, és végre képes voltam ki préselni magamból a szavakat.
-Ezt-nem-hiszem-el...
-A mai és a holnapi nap is a miénk. Hmm... nem is tudom... Mit szeretnél, mivel fogolaljuk el magunkat?
-Én... tévét nézek, az, hogy te mit csinálsz hidegen hagy.
Be vonultam a konyhába szalvétáért a pizzához, persze utánam jött.
-Mi a baj Kristen?
-Semmi. Mi lenne? -kérdeztem a lehető leg közömbösebben, miközben a csomagolást bontogattam. De nem számítottam arra amit mondott.
-Figyelj, bocs a tegnap estiért... De rohadtul felidegesített, hogy szartál a fejemre, aztán valami idiótával akartál dugni a parkett kellős közepén...
Erre nem tudtam mit mondjak.
-Haragszol? -kérdezte.
-Nem, miért haragudnék? Megkaptam amit akartam, ez a lényeg.
-Megkaptad... Tőlem.
-Tőled...
-Én finoman bánok a nőkkel. És amennyire lehet, igyekszem tisztelni őket. És mivel te a barátom vagy, nem  csak valaki akivel szexelek, ezért téged még inkább...
-Barátok? -kérdeztem suttogva és ráemeltem tekintetem.
-Igen. Barátok, akik kielégítik a másikat. Kívánlak Kristen. Nem félek ki mondani, de eszemben sincs magam lekötni.
-Értem... -mondtam, majd visszaindultam a nappaliba.
-Ti nők olyan érzékenyek vagytok... -mondta Rob egy hangos sóhaj kíséretében, majd hátulról megragadott, a csípőmnél fogva magához vont, és egy észveszejtő csókot adott.
Keze megint a bugyimban volt.
-Miért szeretsz annyira a lábam közt matatni? -kérdeztem mosolyogva, csókunk után.
-Kedvelem a szűk, forró és nedves helyeket. Na meg pasi vagyok, a jó életbe! Hová kéne nyúljak?
Nem reagáltam, csak visszahuppantam a helyemre. De eszembe jutott valami. Ismét felálltam és a hűtőhöz mentem.
-Kérsz egy sört? -kérdeztem visszaszólva a konyhából.
-Ja, kösz.
Vissza mentem a szobába, és a kezébe adtam az egyik üveget. Lábam teljesen magától értetődően fontam át az ő lábán, még az sem zavart, hogy félig majdnem meztelen vagyok.
Pont előtte legyek szégyenlős? Aztán Rob valamiért fel akart állni, de beleütközött a könyökömbe... így a sör fele a melleim közt végezte...
-Bassza meg! Már megint... -el akartam indulni hogy rendbe szedjem magam, de a keze vissza rántott.
-Hová mész? -mintha az előbb még nem Ő akart volna indulni valahova...
-Na vajon? -forgattam meg szememet és a mellem felé böktem.
Nem szólt egyetlen szót sem, csak közelebb hajolt és először forró leheletét, majd nyelvét is megéreztem mellkasomon.
Kezdődik... -gondoltam, és nem tudtam, most örüljek- e vagy sem...
-Rob... Ne...
-Ne kéresd magad. -felnézett a szemembe, arca alig három centire volt az enyémtől.
Aztán hirtelen elfordította a fejét.
-Hörcsögök? -kérdezte, de alig bírta visszatartani a nevetését.
-Kapd be Robert! A hörcsögök nagyszerű kisállatok!
-Ahh...hhh...haa. Haha!
Majdnem belefulladt a kibaszott vihogásába.
-Fodg már be!
-Ne... ne haragudj... -szedte össze hangját, majd visszaült a helyére, és inni kezdte a sörét.
Ültünk egy darabig csendben, aztán megszólalt:
-Unatkozom!
-A fürdő arra van. -böktem kezemmel hátra felé.
-Elegem van! Csináljuk végre! -mint egy durcás kisfiú...
A választ nem várta meg, csak felém helyezkedett, és lehelet finom csókot adott ajkamra.
Nem tudtam nem viszonozni.
Végig csókolgatta az egész arcom, és ujjait is végig húzta csókjai nyomán.
Annyira gyengéd volt... Keze finoman cirógatta oldalam, aztán ahogy lejjebb ért erősen belemarkolt combomba, és széttárta őket.
Melleimnek még mindig sör ízük volt, mikor elidőzött náluk gondosan takarította le a maradékát.
Aztán a hasamat kihagyva egyből a lényegre tért. Annyira finoman húzta végig nyelve hegyét forrón lüktető testem középpontjának vékony bőrén, hogy egy pillanatra azt is elfelejtettem hol vagyok. Éreztem, hogy elönt a forró nedvesség. Olyan érzés volt, mintha bepisiltem volna...
Ekkor már izzadtan vonaglottam, Rob pedig ledobta nadrágját.
Az ő izgalmával sem volt gond, bár szerintem neki már előtte is felállt...
Felemelt, és kemény férfiasságára húzta testem.
Lassan kezdtem mozogni, arcom a nyakába temettem. Apró cuppanós hangokat is hallottam az elején. Ezeken kicsit mosolyognom kellett, de később csak még inkább felizgattak.
Rob megunhatta lassú tempómat, mert rá fektetett a dohányzó asztalra, és őrült iramot diktált. Folyamatosan hangosakat sikítottam, és a nevét nyögtem.
Aztán éreztem, hogy a lábaimból kiszáll az erő, és a csípőm többször megrándul. Annyira magával ragadott az orgazmus, hogy Rob alig bírta lefogni testemet, kínomban pedig  a pizza maradékába túrtam egyik kezem, a másikkal Rob alhasát kaparásztam kétségbeesetten.
Egy másodperccel később vad és zabolátlan, férfias morgás hagyta el ajkait. Mikor kihúzódott belőlem, éreztem ahogy forró magja elárasztja testem alsóbb tájékait a lábam között.
Automatikusan nyúltam oda, majd kezemet visszahúzva, lenyaltam ujjam.
Rob megfogta a másik, pizzás kezemet és azt vette kezelésbe nyelvével.
Vissza ült a kanapéra, engem az ölébe húzott, és egy darabig csak ültünk ott csendben, én a vállát, ő a hátamat cirógatva.
-Megőrjítesz... -suttogta fülem tövénél.
-Nem különben. -mondtam én is mosolyogva.
Hajamat a bal vállamra tűrte, a jobbat pedig csókolta és simogatta.
-Nem lehet több? -kérdeztem aztán egy idő után.
-Látod... ez a baj a nőkkel... -tolta el kissé arcom, hogy a szemembe nézzen. -Lelkiismereti kérdést csinálnak olyan dolgokból, mint egy kis baráti alkalmi szex, és inkább összejönnének az illetővel, csak ne érezzék magukat kurvának...
-De mi egy kivételével minden alkalommal együtt voltunk, ha találkoztunk. És nem érzem magam kurvának... már... annyira...
-Csak egy valamit tudok felajánlani.
-Mit?
-Élhetnénk esetleg... olyan nyitott kapcsolatban.
-Hogyne! -emeltem fel a hangom.
-Idefigyelj Kristen! Én nem ígérhetek neked hűséget, akár mennyire is próbálnám. Sajnálom. De így lenne valami ami mégis összekötne. Hisz ez tényleg nem csak szimpla haverság...
Visszahajtottam fejem a vállára, majd egy pár perc gondolkodás után a nyakába suttogtam:
-Legyen.
-Okos kislány. -mondta mosolyogva, majd amennyire testem engedte, elővette a cigijét, meg gyujtotta, és elszívta.
Szóval egy nyitott kapcsolat... A lényege annyi, hogy továbbra is csak szexelni járnánk össze. De igaza van. Így tényleg nem érezném magam ribancnak.
Szerettem a karjaiban lenni. Olyannyira, hogy azt vettem észre, hogy a kanapén alszom, meztelen testemet Rob betakarta. Ő pedig a mellettem lévő fotelben ül és tévézik.
Ahogy rá néztem, ismét eszembe jutott amit mondott.
Nyitott kapcsolat... Te jó ég! Mi lesz még ebből...

4 megjegyzés:

  1. Imádtam!! nagyon kíváncsi leszek erre a nyitott kapcsolat dologra. Am szerintem kezdenek egymásba szeretni.. vagy csak én látom így?? :D

    puszi....Niki

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!!!Remélem holnap lesz új rész...várom!!! puszi Ancsa

    VálaszTörlés
  3. Lehetséges, hogy már holnap lesz :) Egyenlőre nem fix, de mindent megteszek ;)

    VálaszTörlés
  4. Bébicsősz? Remélem egy gyerekkel nem így bánik! :D
    Nyitott kapcsolt? Ebből nem sok jó fog kisülni! De nagyon kíváncsi leszek a bonyodalmakra!

    VálaszTörlés