2010. június 20.

8. felvonás




Ez a rész kedvez a romantika kedvelőinek, persze csak a határokon belül ;)
Remélem tetszik majd
xo Snooki
(komit)




De nem támadott le.
-Kérsz valamit inni? -kérdezte, miközben fürkésző pillantását végig járatta testemen.
-Inni? Nem volt még elég? -vigyorodtam el, majd ledobtam magam az egyik fotelbe.
-Nem alkoholra gondoltam. Van narancs, kóla, de még kakaó is. -mosolygott. Nem igazán tudtam hova tenni ezt a viselkedést. Végül a kakaóra voksoltam, mert attól mindig kellemesen elszenderedem.
-Szóval, miért hívtál át? -nagyon érdekelt mit akarhat AZON kívül.
-Csak,mert... hiányoltalak. -válaszolta váll rándítva, nekem pedig leesett az állam. Azért mert pontosan értettem mit is mondott. Hiányoztam neki, ÉN és nem a szex.
-Oh. -ennyit tudtam kinyögni. Rob közben behozta a kakaót és a kezembe adta.
-Köszi. Te nem iszol? -böktem fejemmel a bögre felé.
-Ha adsz egy kicsit...-édes, féloldalas mosolyától elolvadtam. Oda nyújtottam felé az italt, ő pedig egy kicsi korty után visszaadta. Aztán engem bámult ahogy ittam. De nem zavart. Jó érzés volt ez... furcsa de jó.
Mikor végeztem le raktam a bögrét és Rob felé nyújtottam karjaimat. Azonnal felállt és oda sétált hozzám, hogy a karjaimba zárhassam.
Mondanom sem kell, nagyon furcsa volt vele ez a helyzet. Hisz eddig mindenféle romantikát, vagy gyengédebb érzelmet ki zártunk az együttléteink során. Csak a testi gyönyörökre koncentráltunk. Most pedig azt mondja hiányol, kakaót készít nekem, és itt ölelkezünk már vagy másfél perce... Esküszöm, elvesztettem a fonalat.
-Gyere. -suttogta a fülembe, majd finoman megfogta a kezem és az ágyához vezetett.
-Mégis csak...? -mosolyogtam, de ő csak égnek emelte a szemét. Fel feküdt az ágyra, és félre hajtotta a takarót, hogy én is oda fekhessek. Csak bámultam, mintha gy.p.-s lennék.
De aztán arra gondoltam, lehet, hogy most romantikusabbra veszi a figurát...
Be feküdtem mellé, először szemből. Amint le hajtottam a fejem, ő fel emelte az övét és homlokon csókolt. Na itt már végképp meg sem próbáltam felfogni mi történik.
Jól esett a gyengédsége, a gyomromból kiszökött a vér, és furcsa bizsergést éreztem benne. Na nem! Az nem lehet, hogy... -Mielőtt befejeztem volna az agyamban le folytatott párbeszédet saját magammal, inkább átfordultam, így most Robnak háttal feküdtem.
De ő nem hagyta abba... A nyakam cirógatta, majd a trikó által szabadon hagyott vállamat, amelyre aztán apró puszikat is nyomott. Ezektől a mozdulatoktól kezdtem elveszíteni a fejem.
Végig csókolta fülem peremét, majd a fülem mögött éreztem forró lélegzetét. Keze a hasamra csúszott, én kezem pedig az övére. Visszafordultam felé, és célzatosan tekintettem ajkaira. Közelebb hajolt és egy lágy csókot adott. Aztán nyomott egyet az államra, nyakamra, kulcscsontomra. de azután megállt. Még bele puszilt a hajamba, aztán karom kezdte lehelet finoman cirógatni. Libabőrös lettem. Ezer kérdést szerettem volna fel tenni neki a viselkedésével kapcsolatban, de nem akartam megszakítani a pillanatot.
Közelebb húzódtam hozzá, szorosan simultam, majd éreztem, hogy a karjai közt elnyom az álom...
--
Reggel egyedül ébredtem. Kábán álltam fel, hogy megkeressem személyiség zavaros lovagom, de rá léptem a kibaszott vizes flakonra és kis híján seggre estem. De valami puha és ismerős dolgon landoltam... Rob karjaiban.
-Ne tedd tönkre a berendezést. -szélesen vigyorgott szerencsétlenkedésemen. De egy ököllel később a veséjében, már nem volt olyan lelkes.
-Hé, bébi ez fájt! -dörzsölgette oldalát.
-Ne haragudj... -mondtam halkan, s közben odabújtam hozzá egy mindennél édesebb csókért. De utána kibontakozott karjaimból, és fájón vettem tudomásul, hogy épp elmenni készül. De engem nem hívott. Ki kísért az ajtón, majd ahogy be zárta mögöttünk, még érzékien a nyakamba csókolt, és elindult a másik irányba. De én visszarántottam, és szavak nélkül követeltem egy búcsú csókot. Ami egyre forróbbá vált. Éreztem a lüktetést a lábam között, de Rob megszakította, mondott egy sziát és elhúzott.
Furcsa volt. Az az érzésem támadt, hogy csak szabadulni akart, ezért lépett le. Talán meg bánta, hogy az este úgy viselkedett ahogy...
Úgy döntöttem nem foglalkozom vele. Hisz továbbra sem járunk, és ennyi szex után természetes némi emberi kötődés...
Vissza mentem a szobánkba ahol Aubrey még édesen szunyókált. Nagyon korán volt, ezért én is inkább vissza feküdtem, de csak egy kicsit...
-
Aha... Délután fél háromkor ébredtem.
-A picsába! -kiabáltam ideg betegen. Senki sem keltett fel. Aubrey sincs sehol és a nap fele kárba ment. Legalább lesz energiám a ma esti bulihoz is...
Felálltam, a fürdőbe mentem. Zuhany, haj mosás, fog mosás, aztán öltözködés. Kiléptem a szobából, de mivel ötletem sem volt, ki hol van ezen a baszott nagy hajón, így inkább felhívtam Farrah-t.
-Hallo?
-Hol vagytok? -kérdeztem idegesen.
-Nahát, fel ébredtél? Gyere már, a medencénél vagyunk! -azzal le tette.
Tehát a medencénél... fel kaptam a bikinimet, és a fedélzetre szaladtam.
Nem volt nehéz megtalálni őket, Aubrey is velük volt.
-Miért nem keltettél fel? -kérdeztem tőle fújtatva.
-Ne haragudj kérlek, csak tudom, hogy hajnalban jöttél vissza a szobába, és gondoltam... biztos el fáradtál... -innen nem folytatta, és bár nagyon körül írta a dolgokat, világosan felfogtam, hogy mire gondol.
-Tiltakozhattam, volna de nem volt kedvem, így inkább csak rá hagytam a dolgot. Oda ültem a bár pulthoz, és majdnem le estem a székről, mikor megláttam, hogy Luke a pultos srác.
-Hát te? Csak nem zsebpénzt gyűjtesz? -kérdeztem gúnyos vigyorral a képemen.
-Nagyon vicces... De csak volt némi szabadidőm a következő buli előtt.
-Ma is lesz? Whoa!
-Mit kérsz inni?
-Sex on the beach. -szexisen mosolyogtam és egy haj tincsemet tekergettem. Elég röhejesnek tűnhettem, de Luke-nak úgy láttam be jött.
-Máris. -aztán két másodperccel később már előttem volt a koktél. Imádtam! Gyorsan le hajtottam, aztán hátra fordultam, hogy ide hívjam Farrah-ékat. De valami mással találtam szemben magam. A vér ki futott az arcomból, és villám gyorsan vissza fordultam a pulthoz. Kértem még egy koktélt, azt is le döntöttem, rögtön utána pedig Farrah állt mellettem Jameszel.
-Gyere Kristen, menjünk a konyhába enni. -rángatta barátnőm a karomat. De nem vagyok hülye.
-Enni.. persze... Már mindegy, láttam. Nem kell aggódnod, továbbra sem érdekel, már el magyaráztam. -mondtam neki, elő véve a legnyugodtabb mosolyomat.
Még James is aggódva figyelt. Tehát Farrah elmondta neki, nagyszerű!
-Ma este is jössz bulizni Kris? -kérdezte Luke. Reményt láttam a szemében.
-Persze! És te? -a válasza egyértelmű igen volt. Biztos voltam benne, hogy várni fog... De nem zavart, legalább lesz valami ami le foglal az éjszaka...
Be invitáltam Luke-ot a medencébe. Hát... nem kellett sokat győzködni. Együtt úszkáltunk, és egész jól el voltunk, csak néha kalandoztak a kezei rossz irányba. De kit érdekel? Luke eszméletlen pasi, ki ne akarna vele pancsolni??
Estefelé vissza mentem a szobába és összekészülődtem az egész éjjel tartó bulira. Most egy rövid sort volt rajtam, meg egy egyszerű felső. Nem volt kedvem túlságosan kicsípni magam. Be vártam Aubrey-t, aztán Farrah-ékat és együtt indultunk.
A délutáni képekkel az agyamban bőven fel voltam spannolva... Szinte már dühödten vetettem bele magam a partiba. Csak ittam és ittam, ja és persze ittam. El szívtam vagy két doboz cigit hajnali egyig, aztán Luke betalált a pultnál.
-Szia. Huhh... látom valaki felöntött a garatra. -mosolygott, én meg alig bírtam felé fordítani a fejem.
-Aha. Akarsz táncolni? -tértem rögtön a lényegre.
-Hát, ha elbír még a lábad... -aztán belé karoltam és a parkettre mentünk.
Hát, mit ne mondjak... Tánc az nem sűrűn lett belőle, viszont nem egyszer csattant el egy-két jó piás csók. Volt taperolás, és választékos káromkodás. Ez utóbbi zömével tőlem eredt.  Aztán egyszer csak éreztem a telefonom rezgését a zsebemben. Megnéztem és egy üzenet volt. Megnyitottam és majd felrobbantam.
"Jó lenne, ha velem foglalkoznál. Ki kéne engednem a felgyülemlett feszültséget, de nehéz ha nincs kibe beleüríteni!"
Egy pillanatra megtorpantam. Megálltam és válaszoltam a kedves üzenetre. Próbáltam oda figyelni, de a fejem a sokk hatástól eléggé ki tisztult, hogy írni tudjak.
Aztán meg gondoltam magam. Helyette inkább Luke nyaka köré fontam a karom, és most egy sokkal érzékibb csókot váltottam vele. Nagyon gyengéd volt, és közben végig figyelt, hogy megtartsa gyenge testemet. Mikor vége lett a számnak, kimentünk a teremből. Tudtam, hogy Ő mindent látott, hisz itt volt. De nem érdekelt. Majd megkeresi azt a ribancot a partról és belé üríti a feszültséget.
Idő közben Luke el támogatott a szobámig, és teljesen le döbbentem, hogy nem akar megfektetni. E helyett inkább hozott nekem egy kis vizet, aztán segített lefeküdni, és biztos vagyok benne, hogy megvárta míg elalszom.
-
Arra ébredtem, hogy valaki szó szerint berontott az ajtón.
-Mi a fsz van? -kérdeztem kábán, aztán a következő pillanatban le rántották rólam a takarót, és a két kezemet a fejem fölé szorították.
-Mit akarsz itt? -sziszegtem fogaim közt amint megláttam Rob arcát.
-Téged. Mit képzelsz, hogy csak úgy elsétálsz Luke-kal egy kósza kis numerára?
-Mi a... Nem tartozom neked magyarázattal! Ez egy nyitott kapcsolat, emlékszel? Te gyakorlatilag majdnem megdugtál egy ribancot a medencénél. Az sem érdekelt, hogy ott vagyok. -a dühtől teljesen elfulladt a hangom. Suttogni is alig tudtam.
-Nem történt meg. -mondta végül, jóval halkabban, majd elengedte a csuklóim.
-Nem érdekel. Egyébként ez sem, ha érdekel. Nem feküdtem le vele.
-Azt jól tetted. -válasza fölényes volt. Mintha nyert volna. Erre megint fel ment bennem a pumpa.
-Mert?!  Bármikor bárkivel le fekhetek! Nincs semmilyen kurva jogod beleszólni! -kiabáltam egyenesen az arcába.
Észre sem vettem milyen közel értem hozzá, majdnem össze ért az arcunk. És gyűlöltem magam amiért megint szaggatottan kezdtem venni a levegőt. Ennek ellenére makacsul álltam dühödt tekintetét. Nem féltem tőle. Valahogy nem tudtam elképzelni, hogy esetleg bánthat...
Aztán hirtelen meglendült a keze...
De nem vert pofán, ahogy az első pillanatban gondoltam. A hajamba markolt és egy orkán erejű csókra húzta arcomat az övéhez. Annyira izgató volt ez a vadság, hogy többször belenyögtünk a csókba.
Minden mozdulatunkat a fortyogó düh, és a leküzdhetetlen vágy uralta. Hátra döntött az ágyon, majd lejjebb siklott és fogait végighúzta nyakamon, aztán tovább ment és miután le rángatta a toppomat, kicsit sem finomkodva a mellbimbómra harapott. Hatalmas nyögéseim be töltötték a szobát, de szerintem még a folyosót is. Kímélet nélkül vájtam mélyre körmeim erős, férfias hátába, miközben a felső ajkába haraptam.
Nem bírtam tovább. Le rángattam róla a  nadrágot, majd magamról a bugyit, és a saját kezemmel vezettem magamba izgató férfiasságát.
Eszement tempót diktáltunk. Az ágy nyikorgott és remegett alattunk, attól féltem összerogy.
Egész végig szenvedély és düh keveréke kavargott bennünk, amit a folyamatos szem kontaktussal a másik tudtára is adtunk.
Mikor éreztem a beteljesülést  testem vadul megrándult, de mivel Rob tovább mozgott, hamar jött a következő orgazmus. Aztán ő is elsült.
A végére minden haragom elszállt. Csak az járt a fejemben, hogy mennyire jó a karjaiban lenni, érezni a közelségét... Ő még mindig rajtam és bennem volt, pihegve feküdtünk a paplanon, mikor a hirtelen jött érzelmeim felül kerekedtek a józan eszemen, és olyat mondtam amiért később legszívesebben be vertem volna a saját képemet:
-Szeretlek! -leheltem egyenesen fülébe. Erre elakadt egy picit a légzése, majd lassan kicsúszott belőlem, felkapta a nadrágját, majd miután betakarta meztelen testem, még utoljára végig simított arcomon, aztán becsukódott mögötte az ajtó.
Én már azután szám elé kaptam a kezem ahogy a szó elhagyta azt. Átkoztam magam érte, fogalmam sem volt mi a frász ütött belém.
Viszont abban az egyben biztos voltam, hogy ezzel mindent elcsesztem.
-Bassza meg! -mondtam halkan, de megmozdulni nem voltam képes. Nem tudtam mi lesz ezután...
És fogalmam sincs miért... de a szememet egy pillanatra ellepték a könnyek.

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom :D Mikor jön a következőőő...?
    *.*

    Niki

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez is!!!!Várom a kövit!(nagyon!)

    puszi Ancsa

    VálaszTörlés
  4. Ajajajajajajaj! Mi ez a romantikus Rob? Csak vele alszik? Hova jut a világ?
    Azért szerintem neki sem jó ez a nyitott kapcsolat!
    Igazából nem tudom kit kéne agyon csapni! Játszanak egymással, utána meg bosszulnak!
    Nagyon tuti! Kris meg szereti? Hát ez várható volt! De Rob reakciója nagyon tetszett valamiért! Igaz homlokon pöckölném, de kíváncsi leszek a folytatásra!

    VálaszTörlés