2010. július 8.

19. felvonás


Kellemes olvasást, kis Mazsoláim!
És ne felejtsetek el véleményt írni Snookinak =)
HA NEM ÍRTOK KOMIT, NEM LESZ FRISS...
♥♥


Mikor elindultunk a kikötőben a csomagokkal, Rob ragaszkodott, hozzá, hogy szervezzünk be egy hazatérős bulit.
Nagyszerű!
-Nem lehetne, olyankor, mikor kissé kipihentebbek vagyunk? -kérdeztem kétségbeesetten.
-Az ilyen buliknak frissnek kell lenniük... -magyarázta édes drága értetlen kedvesem. Megrántottam a vállam, majd a kocsihoz érve, a csomagtartóba dobáltam a csomagokat.
-Később még találkozunk. -nyújtóztam felé egy csókért. De ő orvul eltolt, és vigyorogva annyit mondott:
-Persze cicám, a bulin. -majd egy szenvedélyes majdnem nyilvános szexbe trokolló csókot adott.
Le poroltam magam, majd bevágódtam a vezetőülésre. Vártam, hogy Farrah, James és Aubrey is megérkezzenek végre.
A gyerek témát felhoztam Farrah-nak, és iszonyúan... ledöbbentem, mert azt mondta, hogy nemsokára a pasijához költözik, szóval nemérdekli.
Kicsit, sőt nagyon, összeszorult a szívem a gondolatra, hogy a legeslegjobb barátnőm "lecserél" egy kanra... De megérdemelte, hogy végre normális pasija is legyen, ne csak valami görény.
Mindenki megérkezett, de a csomagtartó nem feneketlen, ezért Jamesnek a saját autójával kellett mennie.
Haza hajtottunk, bent pedig megmutattam Brey-nek a vendégszobát ahol lakni fog.
Aztán mindenki elbújt a maga kis szobájában.
--
Az egész ház édesen szunyókált, de én már rohadt éhes voltam. Le osontam a konyhába, felébreszteni nem akartam senkit, majd a hűtőhöz nyúltam...volna... Megcsörrent a mobilom, Rob volt az.
-Mondjad. -suttogtam a telefonba.
-Miért suttogsz? -kérdezte, mintha olyan nehéz lenne kitalálni.
-Azért édes, mert most érkeztünk meg és a lányok alszanak. -mondtam szememet forgatva.
-Jó, figyi. A buli nyolckor kezdődik, a szokásos helyen. Ott legyetek! Vagyis Te mindenképp legyél ott. Terveim vannak veled... -hallottam a hangján, hogy mosolyog.
Elbúcsúztunk, aztán összedobtam egy sonkás rántottát, hogy a csajoknak is jusson, aztán azon kezdtem agyalni, hogy ismét egy vad buli... fékevesztett Rob és Kristen... és egy csomó fullos bige meg pasi... Aha, biztos minden rendben lesz, de azt hiszem jobb, ha mindenre felkészülök.
Aubrey támolygott ki a konyhába, majd mosolyogva ült le az asztalhoz, hogy elfogyassza a kajáját.
-Huhh... már rohadt éhes voltam.
-Nyolckor buliba megyünk. jegyeztem meg mellékesként, majd a pult felé fordultam.
-Kristen, én nem mehetek. Holnap kora reggel hozom el Ruthit Annától. Bocsi. de...
-Semmi gond, tökre megértem, bár én is el alibizhetném a dolgot. De Rob nem enged... -erre a gondolatra elmosolyodtam.
-De mindjárt fél nyolc, bassza meg, Farrah ki fog nyírni, hogy csak most szólunk neki.
-Ki bírja. vigyorgott Brey, de én csak a fejem ráztam, pontosan tudtam milyen a barátnőm.
Be kopogtam, hozzá, de mivel nem szólt, és nem nyitott ajtót, beengedtem magam. Még ezerrel szuszogott, hason fekve. Oda mentem és pont olyan kedvesen ébresztettem, ahogy ő is szokott engem. Le rántottam a takarót, és egy kárörvendő vigyorral a képemen vártam, hogy magához térjen.
-A... Kristen! Húzzál már el a picsába! Alszom, nem látod??
-Hé, nyugi van kedves! Kapd össze magad, mert fél óránk van odaérni a diszkóhoz.
Erre egy döbbent tekintet, majd olyan gyorsan pattant fel, hogy alig láttam. Miközben a ruháját próbálta magára rángatni, gyilkos tekintettel nézett rám.
-Miért csak most szólsz? Tudod, hogy ezt mennyire utálom!
-Nekem is csak most szólt Rob. Úgyhogy vele üvölts, ne velem.
Ott hagytam az idegbajos Farrah-t, és én is készülődni kezdtem.
Most rendesen ki tettem magamért. Mondhatnánk, hogy szexis voltam, de azt is lehetett volna mondani, hogy kurvás. Bár ez csak szerintem, mert nem szoktam meg az ilyen cuccokat.
Már készenlétben vártam nővéremet az ajtóban, aki lihegve állt meg mellettem, vállamra támaszkodva.
-Mehetünk... -pihegte.
-Oké. -mondtam vigyorogva. -Tudod, édes mikor ilyen véresen komolyan veszel egy idióta bulit. -jegyeztem még meg, aztán kocsiba pattantunk, és meg sem álltunk a diszkó parkolóig.
Konkrétan leesett az állam, és alig fogtam fel mi történik, mikor épp hogy kiszálltam az autóból, Rob elkapta a karomat, és szorosan az ajtónak préselt.
Csak tíz percet késtünk, de rajta már érződött az alkohol... Nem is kevés.
-Már bocs szivi, de nem kopnál le Kristenről legalább amíg be megyünk? -kérdezte Farrah és összefonta karját a mellén.
Rob két csók között kelletlenül rá emelte tekintetét, aztán kicsit sem kedvesen megszólalt.
-A pasid bent vár. Szia!
Farrah-ra néztem és bólintottam, nem akartam, hogy probléma legyen. Rob szemmel láthatóan, és érezhetően is be volt állva.
Még Farrah el sem ment, Rob tovább csókolt, az autó ajtajának szorítva.
-Rob... hé... állj meg egy picit.
-Mi van? Hiányoztál, akarlak! -nézett a szemembe. Megsimogattam arcát, majd egy finom csókot leheltem ajkára.
-Ne légy durva... Csak ennyit kérek. -azzal megcsókoltam, és addig tapogatóztam, míg meg találtam a hátsó ajtó kilincsét.
Kinyitottam, majd szó szerint beestünk rajta. Rob becsukta, majd elhelyezkedtünk.
Nyelvét végig húzta nyakamon és vállamon, majd lejjebb csúsztatta topomat, és mellbimbómat vette foga közé, közben nyelvével izgatta. Hangosak voltak sóhajaim, nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan le kerül rólam a ruha...
El kezdtem ingét gombolgatni, bár félig amúgy is ki volt. Megérintettem bőrét és teljesen bezsongtam férfias, finoman szőrös mellkasától. Oda hajoltam nyakához, és erősen beleharaptam, erre ő felnyögött, és rám nézve láttam szemében az egyre növekvő vágyat.
Oda lent már keményen felállt neki, és ahogy lábam közé helyezkedett, teljesen felforrtam.
Éreztem a lüktetést ágyékomnál, és türelmetlenül bontogattam Rob nadrágját.
Ő is az enyémet, aztán le rángatta rólam, majd a sajátját is, aztán megfordult, hogy én legyek felül.
Csípőjéhez csúsztam, majd megragadtam merev farkát, és legérzékenyebb pontomhoz dörzsöltem.
-Kristen...! -nyögött fel Rob türelmetlenül, aztán derekamnál fogva emelt fel, és mellőzve a lassítás gondolatát is, magára húzott.
Férfias morgása zene volt füleimnek. A legédesebb dallam. Ami mellesleg izgató is volt.
Onnantól kezdve minden elszabadult. Éreztem, hogy a kocsi ring alattunk, hangos, szemérmetlen nyögések szálltak fel az autóból, nyilván feltűntünk pár embernek.
Rob folyton azt a pontot bámulta, ahol testünk összekapcsolódott.
Nedvekben úszó ágyékaink összesimulva várták a beteljesülést. Meg is érkezett, bár neki előbb sikerült elmennie mint nekem, de tovább lovagolva magam is hatalmasat élveztem.
Még párszor lassan fel emelkedtem aztán vissza ültem belé, csak, hogy élvezhessem magát a tudatot, hogy egybe olvadunk. Végül mellkasár feküdtem, és pihegve csókolgattam bőrét. Talán negyed órát feküdtünk ott, végül Rob felült velem az ölében, finoman leemelt magáról, és odaadta a ruháim.
Felöltöztünk, ki szálltunk az autóból, majd egy csókot követően, befelé indultunk.
-Na hát akkor kicsikém... remélem sikerült kedvet csinálnom a bulihoz. -mosolygott.
Valahol sikerült... most tényleg igényeltem az töménytelen mennyiségű piát.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett!! IMÁDOM! xDDD :D
    hogy tudsz ilyet irni basszus?! :P xD ez kész xD...
    Köszii a fejit! Szuper volt! :P :D
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  2. Szja!
    Hát ez valami vadító lett... :P
    Bírom hogy ennyire gátlástalanok és még sem közönségesek.
    Ennek a buli előtti sexnek tutira volt valami oka is. Na persze az élvezeten kívül...
    Szupcsi lett! Imádás!
    Imádás! Pusszantás! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi, köszi!!!
    Írnék többet is de nagyon éjjel van... =D

    Viszont megpróbálok sietni a következővel.
    Puszi Nektek!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!!!!

    Nikky jóvoltából találtam ma rá a blogodra és OMG beleszerettem!!!!
    A történet a szereplők és ahogy mindezt leírod, a képzeletbeli kalapomat megemelem előtted:D
    Nagyon bejön, hogy nem finomkodnak egymással és, hogy te minden kis részletet leírsz az együttlétekből:P
    Annyira tudtam, hogy itt is szerelem lesz a vége:D Nagyon jó!!!
    Bár már előre látom, hogy bonyodalom is lesz dögivel, de az édes kibékülések a legszebbekXD
    Nos kicsit a fejiről, ha már olyan lusta dög voltam, hogy a többihez nem írtam:S
    Itt lesz vmi én érzem!!!! Rob már nem kicsit van beállva és csak úgy rámordul Farrah-ra, tuti vmi baja van:S
    De a khm a kocsiba.......jesszus:P
    Annyira szuper az összes szex jelenet.....azt hiszem itt is bevezetem a fejezetek utáni hideg zuhanyt, máshol már bevált, de a te részednél....hát nem tudomXD
    Nah de nem untatlak tovább az ostoba fecsegésemmel IMÁDOM azt kész az egészet, irtó tehetséges vagy és várom a folytatást:)
    És rendszeres olvasód is lettem!!!! :D
    Puszillak: Lilluci

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    Hááát...nem is tudok mit szólni hozzá...egyszerűen szuper!!! Legszívesebben EGÉSZ nap a törieidet olvasnám!!!:D Szóval csak annyit mondanék h SIESS a kövivel!!!:P IMÁDOM!♥
    Puszi♥
    Nonii /Évii/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett ez a rész is kíváncsi vagyok mi lesz most h odaköltözik majd a gyerekkel együtt..:D ugyhogy várom a kövit
    puszi (LK)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon jó volt...kiváncsi leszek mi lesz még a buliban, hisz Kristen még nem ivott semmit sem. Biztos lesz valami durva khm...utána az bizti.
    Puszi: Leila

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus volt! :D Háát Rob már egy kicsit elázott... de rem nem szed föl egy másik csajt a buliban :/
    Krissel egyszeűen tökéletesek :D
    Siess a frissel!
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  9. Hát, csajok... nem is tudom mit mondhatnék =)
    Köszönöm a sok kedves komit, és Lilluci, egyáltalán nem untattál, sőt...

    Nem is tudok hozzá fűzni semmit, annyira kedvesek vagytok!

    Imádlak Titeket!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Én is ma találtam rá a blogodra, eszméletlenül jól írsz, nagyon tetszik a történet, remélem hamar kapunk frisset. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  11. Vajon mi fog történni? Kizárt, hogy csak egy jót buliznak majd!
    Farrah rendesem belegabalyodott emberébe!
    Kíváncsi leszek milyen lesz Ruthi már ha írsz majd róla!
    Oda vagyok meg vissza! Eszméletlen milyen szexet írsz állandóan!

    VálaszTörlés