2010. július 11.

22. felvonás



!!!Figyelmeztetlek titeket, hogy ez elég erős rész lett. Már ami a szexualitást illeti. (majd rá jöttök miért)
Tehát. Ha prűdebb, visszafogottam emberke vagy, inkább el se olvasd. 
Komolyan mondom, mert nem akarom azt olvasni, ahogy felháborodottan reklamálnak néhányan... xD

Azért aki erősebb idegzetű és elolvassa, annak remélem tetszik, és nem felejt el komizni -.^
Csók. Snooki




Ahogy belépett az ajtón, már ugrottam is volna a nyakába, de közvetlen utána sétált be a kurvája a hajóról. Iszonyúan felment bennem a pumpa.
-Ez mit keres itt? -összeszorított fogakkal szűrtem a szavakat, nehogy hisztérikusnak tűnjön.
-Meg lett hívva. Nem általam, mielőtt félreértenéd.
-Értem. -rántottam meg vállam, majd megpördültem, és ki kerülve azt a két idiótát, a part felé trappoltam. Rob viszont nem jött utánam. Pompás! Még csak meg sem próbál magyarázkodni, vagy hasonlók. Minek is?
Le értem a többiekhez, és rögtön Farrah-hoz sétáltam. Meg bökdöstem a vállát, és vártam, hogy rám nézzen.
-Mi van Kris?
-Te hívtad meg Grace-t! -kérdés helyett kijelentés lett, de hát annyira egyértelmű...
-Igen, miért? Általánosban osztálytársam volt. Mi ezzel a problémád?
-Az kedvesem, hogy Rob dugta ezt a csajt. Nem is olyan rég, és most együtt érkeztek. Aztán ki tudja mit csinálnak most is épp, hogy én nem vagyok ott.
Erre nem tudott mit mondani, csak bűnbánóan nézett rám. De le szartam, inkább másfelé vettem az irányt.
Séta közben éreztem, hogy valaki a hátam mögé lép. Megfordulni sem volt kedvem, anélkül is tudtam ki az.
-Hagyjál. -nyögtem, de nem foglalkozott vele.
-Ne csináld ezt Kristen. Nem csináltam vele semmit.
Tovább mentem. Ekkor belemarkolt a hajamba, és vissza rántott magához. Durvának tűnhetett, mégsem fájt, hisz nyilván nem az volt a célja.
-Nem fogok térden állva a porban csúszni, hogy felfogd végre, nem vágtam gerincre a csajt. Csak egyszerre léptünk be a kibaszott ajtón. Ennyi!
Továbbra sem néztem rá, ezért mégegyet rántott a hajamon, hogy a szemébe nézzek. Ez már fájt is.
-Kristen...-láttam, hogy egyre idegesebb, már kapkodva szedte a levegőt, izmai pedig mind megfeszültek.
-Oké. Ne haragudj. Már megint hisztiztem, úgy tűnik ok nélkül.
-Helyes, na gyere ide. -magához ölelt, én pedig apró csókokat leheltem bőrére, amitől lassan teljesen felengedett. Úgy tűnik túlreagáltam a dolgot.
Egy szenvedélyes csókkal kárpótoltam a hülyeségemért, és erősen megmarkoltam ágyékát is.
-Te tényleg nimfomán vagy. -mosolygott, majd hanyatt fektetett a homokban, és kényeztetni kezdett. De alig jutottunk a csóknál tovább, mikor megjelent felettünk a lotyó, és dühödten méregette egybe fonódó testünk.
Mindketten rá kaptuk a tekintetünk, de Rob látta rajtam, hogy mindjárt robbanok, ezért megkérte a csajt, hogy sétáljon vissza szépen a többiekhez.
De nem tágított, sőt... Olyat tett amitől leesett az állam. Egyszerűen kioldotta a bikini felsőjét, és amikor szerelmem felkelt, hogy odébb lökdösse, pofátlanul megcsókolta.
Na itt már ájulás közeli állapotban voltam, főleg, hogy Rob vagy tíz másodpercig hagyta, hogy csókolja. És nem vagyok vak, egyértelműen felállt a farka. Hogy rohadna le.
Felkaptam magam a homokból, és megalázottan futottam vissza a többiekhez. Összetörtem, de még inkább vágytam a megtorlásra. Rob közvetlenül utánam rohant, de ahelyett, hogy akár pillantásra is méltattam volna, oda sétáltam Sandyhez.
Sandy régről ismerősünk már, és... köztudottan szingli leszbikus.
Ha az a szemét megteheti, akkor én is.
Oda billegtem Sandy mellé, és félre nem érthető pillantással néztem rá. Anno már megpróbált ágyba cipelni, de akkor nem hajlottam a dologra. De az a csaj a diszkóban rákapatott az ízére, így már nem volt annyira ellenemre. Sandy pedig dögös volt.
Lassan felcsúsztattam kezemet a lábán, amíg el nem értem a belsőcombját, majd ott egyenlőre megálltam, és csókért hajoltam hozzá. Egy pillanatig sem ellenkezett. Nyelvével pedig olyan ügyesen játszott, hogy kezdett a színjátékom valósággá válni. Teljesen felizgultam. Meg foga a kezem és felállt, majd magával húzott a sziklákhoz.
Rob látta mit csinálok, de ha most megakadályozott volna, biztos, hogy kinyírom.
Mikor már takarásban voltunk, Sandy ismét megcsókolt, majd lassan letérdeltünk. Kezeit a melleimre helyezte és masszírozni kezdte. Én sem akartam tétlen maradni, ezért végig simítottam derekán, csípőjén, combjain, majd visszafelé ismét a belsőcombján, hogy aztán kezem a bugyijánál érjen célt.
Felsóhajtott csók közben, de továbbra sem kérdezősködött például, hogy mitől gondoltam meg magam.
Nyakamra kulcsolta kezét, majd elkezdte lefelé csúsztatni addig amíg elérte a bikinim zsinórját. Lassan kioldotta, majd messzire hajította, a sajátjával együtt. Utána hanyatt fektetett, és apró, édes csókokkal hintette be nyakamat, majd melleimet. Kíméletlenül szívogatta mellbimbómat, és körmeivel hasamat karcolászta.
De én is adni akartam, ezért most én döntöttem el őt, és kezdtem kényeztetni. Megakartam ízlelni minden porcikáját, hajtott a kíváncsiság, és egyre inkább a nemi vágyak is.
Melleivel kezdtem, és teljesen bele merültem finom bőrének kóstolgatásába. De aztán lejjebb csúsztam és hasát is végig csókolgattam. Elértem az alhasáig, ott pedig lassan elkezdtem lehúzni a bugyiját. Tudom, hogy nem vagyok leszbi, ez biztos, de szinte faltam a látványát. Sóhajait hallgattam, amik egyre szaporábbak lettek. Majd csókot leheltem szeméremdombjának finom, húsos felületére, lassan mertem csak megízlelni, hisz előtte még sosem csináltam, de egész jó volt. Ezért beljebb merészkedtem. Felhúzta térdeit, és szélesre tárta lábait, hogy oda férhessek. Nyelvemmel finoman hatoltam a kis párnácskák közé, és az íze... Nem gondoltam, hogy ennyire élvezni fogom. Amint megérintettem nyelvemmel, kéjes sóhaj szakadt fel belőle, ami engem is tovább izgatott. Egyre bátrabban nyaltam, majd egészen belé temettem nyelvemet. Ujjammal is simogattam, aztán kis idő után éreztem, ahogy nedvei a számba szöknek.
Feltérdeltem majd elfeküdtem. Most Sandy tornyosult felém, elégedett mosollyal arcán. Egyből lábaim közé helyezkedett, és rögtön a lényegre tért.
Olyan forróság futott át testemen, mint előtte még sosem. Szégyentelen kéjes nyöszörgéseim néha apró sikolyokká váltak. Majd éreztem ahogy több ujja is tövig eltűnik bennem. Mindketten feltérdeltünk, egymással szemben, és a másik lába közé nyúlva, ujjainkat elmerítettük a másikba.
Vad zihálásunk valószínűleg messzire elhallatszott, testünk vadul vonaglott, mindkettőnk keze csuklóig nedves volt a másiktól.
Aztán belénk hasított az élvezet. Erőtlenül rogytunk egymásra, de Sandy a csípőmre ült széttárt lábakkal, és ringatózni kezdett rajta.
-Érzed? Jó ugye? -kérdezte folytottan, én pedig csak bólogatni tudtam. Ahogy apró, érzékeny kis pontjaink egyre többször dörzsölődtek össze, és értek egymáshoz, egyre közelebb volt a következő orbitális orgazmus. Olyan gyorsan, hogy felkészülni sem tudtunk.
Ahogy éreztem forró nedves ölét az enyémnek simulni... Teljesen ismeretlen, mégis a végletekig izgató érzés volt.
Lassan összeszedtük magunkat, vissza vettük a bikiniket, majd Sandy még egy utolsó csókot követelt, aztán vissza mentünk.
Farrah felháborodva nézett zilált fejemre, nyilván kitalálta, hogy nem sakkozni voltunk Sandyvel.
Rob megvetően nézett rám, de én egy teljesen kielégült, jóllakott vigyorral viszonoztam.
Idegesíteni akartam, azt akartam, hogy bűnhődjön azért amit tett.
Elmentem mellette, megérintve vállát, egyből leesett neki a tantusz, mert követni kezdett vissza a házba.
-Remélem most elégedett vagy. -bökte oda nekem.
-El sem tudod képzelni mennyire. Még mindig bizsergek, Sandy simán kenterbe vert téged. -néztem rá lekicsinylően, majd hátat fordítottam, és felsétáltam a lépcsőn. Közben olyan csábítóan ringattam csípőm, amennyire csak tudtam.
Nem is kellett sokáig várnom. Rögtön utánam loholt.
Be lökdösött a szobámba, és ránk zárta az ajtót.
-Nem hiszem, hogy egy csaj többet adhatna neked mint én. Kizárt!
Azzal közeledni kezdett, a haragom pedig egy az egyben elszállt. Játszani akar, tudom én. Rajtam ne múljon.
-Na és mégis mit fogsz csinálni mondd? Szétkúrod a seggemet? Szerinted ezzel minden el van intézve? -kérdeztem kihívóan.
-Nem érhetsz hozzám, ha én nem akarom... -mosolyogtam gonoszul, majd ledobtam a felsőmet. -Az ágyamba se fekhetsz be, ha én nem akarom... -mondtam, majd elnyúltam a hűs takarón. Utána négykézlábra álltam, és hátamat behajlítva toltam ki a fenekem, hogy biztosan feleméssze az ideg. Majd jóó lassan, hasra feküdtem. -És nem dughatsz meg ha én nem akarom.
Ez volt a végszó, mert még szinte ki sem mondtam, megfogta a takarót és azzal együtt perdített le a földre. Erre azért kicsit ideges lettem.
-Hülye vagy, bazd meg?!
-Na most mi lesz ribanc? Meg ütsz? Csak tessék.
Egyre közelebb lépett, majd mikor elfogyott a távolság, teljes erőből préselt a falnak.
-Engedj el. -halálos fenyegetést tükröztek szemeim, de ez őt nem érdekelte. Lehelet finom puszikkal tarkította nyakamat.
-Nem adlak oda másnak.
-Megdugtad? -egyből tudta kire, és mikorra gondolok.
-Amikor elmentél Sandyvel.
-Értem. -ennyit mondtam csak, elővette a kissebik felét, és felré húzva bikinim csúszott belém.
-Mi nem lehetünk mással Kristen. -mondta, miközben folyamatosan, mégis gyengéden pumpált csípőjével.
-Igen... tudom... Rob, szeretlek... -nyögtem, hangos vége felé inkább suttogás volt.
-Én is szeretlek, és nem hiszem el, hogy ehhez mindkettőnknek félre kell kefélnie... lányokkal... -itt kissé elfintorodott, tudtam, hogy rám és Sandyre gondol.
-Gyengéden átölelt, és én olyan törékenynek éreztem magam karjaiban, mégis úgy éreztem senki sem árthatna most nekem. Rajta kívül.
Vissza öleltem, majd most már végre beszéd nélkül élvezhettük egymást.
A felgyülemlett feszültség ellenére, az eddigi leggyengédebb szeretkezésünk volt.
-Sajnálom. Annyira szeretlek. -motyogtam nyakába temetve arcom, és éreztem, hogy a könnyek ki szöknek a szememből, végig folyva vállán.
Maga felé fordította az arcom, és lecsókolta könnyeim. Minden olyan romantikus volt... Vagyis nekünk tök furcsa...
A folytatást végig sírtam, mégsem hagytam, hogy egy pillanatra is leálljon.
Azt hiszem itt tudatosult bennem igazán, mennyire elképzelhetetlen lenne nélküle élnem.

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egyáltalán nem szoktam ilyesmiket olvasni,de ez hát hogy is modjam
    nagyon-nagyon tetszik!
    Hajrá csak igy tovább!
    :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Húúúúú...Most találtam az oldalt és szóhoz se jutok.
    Te aztán beteg vagy de imádtam a fejit. Ez ... Áááááááá nem tok kinyögni egy értelmes mondatot se.
    Minden elismerésem a tiéd:D
    Várom a kövit...siess vele
    Bocs h nem lett értelmes de még nem tértem magamhoz
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi a cserét, nálam is kint vagy.
    És a fejlit, anyám egyszerűen csúcs lett.
    Eszméletlen jól írsz, imádom.
    Várjuk a kövit, pussz

    VálaszTörlés
  4. Anyáádd xD ez mi a fasz volt?! xDD...bammeg xDD..jesszus...Sandyvel? xD :P :P ...ez tényleg durva lett!!:P.. ne érts félre nagyon is tetszett a feji,csak azért...egy csajjalxD..háát..xD..okééééé...xD :D ...
    De am tényleg kurva jóó lett! :P :D :D
    NAGYON várom a kövit :D :P :D
    Köszii ezt a fejit is! (L):)
    PUszii (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  5. Én előre szóltam... Csak erős idegzetűeknek =D Magatokra vessetek :P

    VálaszTörlés
  6. szia.
    most találtam a blogod és hát... anyám nagyon jól írsz.fantázia aztán van. ez a feji is...ááh 1 lányal?!XD:P baszus nagyon durva :D és az a még durvább, h nekem nagyon tetszett:D
    imádtam téll:D (L)
    jah rendszeres olvasód lettem:D /gondoltam csak úgy mellékesen megemlitem :D/
    várom a követekezőt NAAGYOON!
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  7. Szija!
    Újra és újra!
    "sikítás"
    Odavágott! Ááááá kész vagyok!
    Te tudsz valamit! Rohadt jó lett! Imádtam! Imádlak!
    Mondjuk először azt hittem Rob beszáll harmadiknak! :P
    De ez így is nagyon nagyon ütős!
    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  8. Szia.
    Amikor olvastam h Sandyvel...azt hittem leesek a székről...xD
    Én még ez előtt sosem olvastam ilyeneket, de nem tom miért engem egyáltalán nem zavar ez az egész... nagyon durva lett, mégis nagyon ott van!:)
    Imádom a töridet....ááá kérem a kövi felvonást!!!:D

    Nonii (Évii)
    Ui.: mellékesen: kitettelek a blogomra.:) én nem RobSteneset írok, de nem baj és nem is "ilyet"(khm)...xD

    Pusszantalak♥:)

    VálaszTörlés
  9. ahww nagyon jó :D
    siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  10. Kurva jó lett(Y)
    Nekem ilyen eszembe sem jutott volna:D

    VálaszTörlés
  11. Hát ez téll nagy lett! :D
    Én nem riadok vissza ettől se..:DD
    Kris tényleg mindenbe benne van..:DDD
    Viszont Robon meglepődtem...hogy nem ment Kris után hanem megdugta azt a Grace-t...:DD Pedig állítólag hogy szereti meg minden..:DDD
    Nah erre kivi leszek mik lehetnek még..:DD
    Az biztos hogy nem lesz visszafogott..:DD
    nagyon várom a kövit,ma is lesz?:D
    pusz
    Dodo

    VálaszTörlés
  12. Szia.
    Meglepim van számodra Snooki!!!:D
    Nézz be hozzám:

    http://paulandnina-nonii.blogspot.com/

    puszi♥

    VálaszTörlés
  13. Szia!!!
    Tegnap este 11-kor találtam rá a blogodra és azonnal el is kezdtem olvasni (éppen írnom kellett volna a fejezetemet, de annyira kíváncsi lettem, hogy jól el is késtem vele :D)
    Egyszerűen el vagyok képedve. Hogy tud valaki ilyen hihetetlenül jól írni?! Teljesen kész vagyok! Imádom!! És ez a rész...Kristen és Sandy...?? miért érzem azt, hogy ennek még lesz valami folytatása? mármint nem biztos, hogy Sandy és Kristen között, de Rob és Kristen között valami lesz...ez durva volt :D
    hogy juthat ilyen eszedbe? :D és még a WCben is a fekete hajú csajjal...anyám :D
    egyszerűen imádtam!!!
    Alig várom a következő részt!! :)
    pussszi ♥

    (P.S: ha van kedved, nézz be hozzám:
    http://robpattzandkstew.blogspot.com :))) )

    VálaszTörlés
  14. Ez brutális volt! Már mint fura, de jó értelemben! Mind a kettő félrekefél aztán van energiájuk a kapcsolatuk leggyengédebb szeretkezését összehozni!
    Hallod hihetetlen vagy!

    VálaszTörlés