2010. július 10.

21. felvonás

 Meghoztam hát a teljes fejezetet. Bocs a helyesírási hibákért amiket most nem javítottam, de hajnali fél kettő van, és enyhén (de tényleg nagyon enyhén =]) illuminált vagyok... 

Love
Peace
Snooki
 
KOMIKAT =D Tudjátok... kell a lelkemnek XD
 
 
Valamikor délután ötkor keltem. Szörnyen sokáig aludtam, nem is csoda.
Rob nem feküdt mellettem az ágyban, ahol hajnalban hagytam, ezért kissé ideges lettem vajon merre mászkál.
Ki szálltam az ágyból, és szó szerint be estem a konyhába...
Oda másztam a kávéhoz, és ki töltöttem a csészémbe. Bár a fele mellé ment... de nem számít. Az ízesítéssel nem is bajlódtam, csak lehúztam az egészet. Érezhetően nem volt már friss. Iszonyúan kívánkozott felfelé, de nem létezik, hogy ezt is kihányjam, ezért minden erőmet összeszedve, bent tartottam.
Megfordultam, hogy elinduljak a fürdőbe, kezdeni valamit a szétcsapott fejemmel, és az alkohol bűzzel ami áradt belőlem, de ekkor egy apró szőke kislány szaladt ba az ajtón.
-Csókolom. -állt meg hirtelen mikor meglátott, kedves mosolyától nekem is mosolyognom kellett.
-Szia. Te vagy Ruthi, igaz? -le guggoltam hozzá, de gyorsan fel is álltam, mert a gyomromnak nem tett jót a szintkülönbség.
-Igen. A néni meg Kristen? -kérdezte tágra nyílt szemekkel, mintha nem is embert látna. Mondjuk ezen nem is csodálkoztam...
-Tegezz lécci, nem vagyok azért annyira öreg. Mióta vagy itt?
-Reggel óta. Hallottam mikor hazajöttetek a buliból.
-Bocs, ha felébresztettünk... -néztem a kis tündérre bűnbánóan. Ahogy így elnézegettem, rögtön feléledtek anyai ösztöneim, és reméltem, hogy egyszer magam is anya lehetek.
Majd kb. húsz év mulva ja...
Ott hagytam a kiscsajt, és bevágódtam a kádba. De magammal vittem a tequilás üveget is. Mert kellett, azért! Be melegítettem a következő bulira, ami ma lesz. Mert úgy döntöttem ma is megyek.
Már tíz perce áztam ott mikor ki nyílt az ajtó. Felnéztem és Rob állt a kád mellett egy szál boxerben. Édes féloldalas mosollyal méregetett, be haraptam alsó ajkam, és mutató ujjammal hívogatóan intettem felé.
Le dobta a zavaró textilt, és már bent is volt a kádban. Velem szemben ült, ki vette a kezemből az üveget, és nagyot kortyolt belőle. Majd visszaadta. Csak néztük egymást jó darabig, de aztán Rob egyik lába megmozdult, és az én lábaim közt ért célt.
Felsóhajtottam, mikor megéreztem ott lent, aztán közelebb csúsztam, és megmarkoltam férfiasságát. Itt már ő is nyögött, és ez tetszett... Kezeivel izgatott tovább, és mélyen eltűntette bennem három ujját is. Hangosan ziháltunk, de makacsul álltuk a másik kéjtől elhomályosult pillantását.
Aztán Rob végül megadta magát, és a kezembe élvezett. De úgytűnt nem elég neki.
-Ülj bele! -nyögte elfúló hangon, de egy kicsit még húzni akartam az agyát, ezért a kezem saját lábaim közé csúsztattam, mit sem törődve kérésével.
Kihívó tekintetem az övébe fúrtam, és hangosakat nyögtem, hogy még élethűbb legyen a dolog. De mikor másik kezem a mellemre szorítottam, elszakadt nála a cérna, és villám gyorsan, ellentmondást nem tűrve döntött hanyatt a kádban, és mire feleszméltem már bennem volt, és meglepően finoman mozgott.
Legalább fél órán át élveztük a másik teste által nyújtott gyönyöröket, mikor végeztünk még csendben elszívtunk egy-egy szál cigit, de ki kellett szálnunk, mert a víz már teljesen ki hűlt, és gondolom mondanom sem kell; a színe is megváltozott kissé, nyilvánvaló mitől...
Ki léptünk az ajtón, már kissé beállva a tequilától és a rengeteg szextől, és rögtön Ruthiba botlottunk. Kis fogkeféjével a kezében várt az ajtóban, ki tudja mióta már...
Erre a gondolatra rögtön az jutott eszembe, hogy most lehet, hogy megrontottuk egy fiatal kislány zsenge elméjét. Úgyhogy inkább gyorsan elhúztam.
Rob még megsimogatta Ruthi fejét. Hülye ez...?!
Mindegy... A szobába érve felöltöztem, aztán le mentem a nappaliba hajatszárítani. Azért oda, mert Farrah hivatalosan is ott tartja, mondván: ha nem veszek magamnak, legalább ne az övét nyeljem be. Nem számít, hogy nagyon is én vettem...
Mialatt a hajam szárítottam volna, Rob folyton taperolt, és csókolgatott, így aztán feladtam, és inkább a konyhába mentem, hogy inkább egyek végre valamit.
Főtt kaja nem volt, így maradt a müzli. Vacsorára.
Legalább Brey összedobhatott volna valamit, végülis van egy gyereke vagy mi... Az anyák nem szoktak tudni főzni??
Szívszerelmem is csatlakozott hozzám. Majd miután ketten be vágtuk az egész müzli készletet, neki álltunk az indulásnak.
Vagyis álltunk volna... Rob ölébe ültem a fotelba, csak addig amig még be kanalazta az utolsó falatokat. De olyan jól be vackoltam magam, hogy egy pillanat alatt be vágtam a szunyát.
Az ágyamban ébredtem, a mellettem fekvő Robbal, aki épp valami sport magazint olvasott. Az órára néztem, és hajnali egy múlt. Fel könyököltem az ágyban, Rob pedig azonnal puszit nyomott a homlokomra.
-Jó reggelt. -mosolygott. Olyan édes volt, és úgy tökön fogom rúgni amiért hagyott elaludni.
-Miért nem keltettél fel? Még menni akartunk. -sopánkodtam, majd ki keltem az ágyból, és a hifi felé vettem az irányt. Halkan be nyomtam egy kis rockot, és rágyújtottam egy cigire.
-Máskor is mehetünk. Engem nem zavart, hogy most itthon maradtnk. -motyogta az újságot vizslatva.
-Ja. És te hogy-hogy itt vagy még? -kérdésem talán kissé élesebbre sikeredett.
-Miért, zavarok? -emelte meg szemöldökét, én a földön a fal mellett ültem, és csak a vállamat rángattam.
-Oké, ha most hisztis picsát akarsz játszani, azt csináld mással. Én leléptem.
Azzal felpattant, az újságot az ágyra dobta, és kapkodni kezdte a ruháit. Istenem, de érzékenyek vagyunk...
Oda léptem hozzá, és hátulról átkaroltam a derekát.
-Hé szivi, nyugi. Nem mész sehova, legalábbis úgy biztos nem, ha én nem mehetek. -suttogtam bőrébe, majd bele is csókoltam. Megállt az öltözésben, és hangosan ki fújva a levegőt, megfordult, és meglepően szorosan átkarolt.
Utána felemelt, és az ágyba dobott.
-Rendben, amúgy is elálmosodtam amíg őriztem az álmodat. -ismét mosolygott, és ezért a mosolyért a lelkemet is eladtam volna.
Lassan elszenderedtünk egymás kararjaiban.
--
Másnap viszonylag korán, már tizenegykor fent voltunk. Kivételesen egyszerre ébredtünk, de édes Robom közölte, hogy dolga akadt, úgyhogy lelép.
Nagyszerű! Most legalább fél napig nem szexelhetünk... És persze nem láthatom ahogy mosolyog, eszik, alszik, fürdik, cigizik... Baszki Kristen, fejezd már be!
Úgy viselkedem mint egy tizenhárom éves.
Elvégeztem a teendőket, és elkísértem a csajokat bevásárolni, hogy végre legyen mit főzni is.
Be irattuk Ruthit az oviba, persze még korán volt, dehát tökmindegy.
Aztán be szerveztünk egy sokkal visszafogottabb partit, a tengerparton estére. Nem lesz fételen...akármi. Szóval csak nyugisan nyomjuk.
Amúgy is előttünk az egész nyár. Buli lesz még bőven, most pedig elfér egy kis parti sütögetés a haverokkal.
Tűkön ülve vártam az estét, hogy végre Rob is megérkezzen, így is történt, de lehet, hogy az örömöm nem is lesz olyan hosszú...?

9 megjegyzés:

  1. Jó lesz(Y)
    Várom az egész fejezetet:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Jaj ez nagyon cuki rész volt:) Olyan kis nyugis, mégis volt benne khm:P
    Ruthi nagyon édes kislány, nem csoda, hogy Kristenben felélednek az anyai ösztönök:)
    Kristen totál nimfománXD De nem baj szeressük az ilyetXD
    Mi a fene történt a végén?????!!!!!!
    Nehogy Rob csinált valami hülyeséget!!!!!!!!!!!!!!!!! Mert akkor kinyírom az tuti!!!
    Snooki annyira szeretem ezt a történetet, és ne aggódj a helyesírás miatt, alig lehetett felfedezni 1-2 hibát, de ez belefér:D
    Imádom és téged is, amiért ilyet írsz nekünk(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  3. Ez jó kis nyugis fejezet volt, kíváncsi vagyok mit csinált már megint Rob. Várom nagyon az egészet :D Puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát én is remélem, h nem lesz semmi, azoma partin :)
    Szegény kislányt most megrontották? xD
    Nagyon jó lett a kmm rész is, mint mindig!
    siess a kövivel
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  5. Szia.
    húúú az előző fejezet...khm...komoly volt...xD
    Ez nagyon jó lett...szegény Ruthit megrontották...xD
    Rem nem lesz semmi azon a bulin Robbal és Kristennel, de főleg Robbal...
    Siess a kövivel!
    puszi♥
    Nonii (Évii)

    VálaszTörlés
  6. Miért kellett ilyen sejtelmesen befejezni?.:@

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóó lett!! :D :P :P
    A fürdőszobás rész xD :P Anyááád!! :D :P xDDD...Nagyon tetszett! :P :D
    Köszi a fejit!! (L)
    Imádom!!! :P :D (L) :D
    Pusziiii (L)
    (hülye)Nikky
    UI: bocsi a komiért xDD LOL

    VálaszTörlés
  8. Szija megint!
    Most azt mondanám, hogy gonosz vagy,
    amiért így fejezted be! :)
    De nem, mert átkattolok és elolvasom a kövit(hihi)
    Nyugis rész volt, de mégis, khm... mint a többi. :)
    Ruthi nagyon cuki...remélem azért nem sokat hallott...
    Jó lett nagyon! Teccééés!
    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  9. Ennyit a négy éves gyerek lelkivilágáról! Valóban kicsit bizar, hogy még meg is simogatja a gyerek fejét! Ruthi bizti lelkesen ment fogat mosni! :D
    Miért is nem fog Kris örülni? Mi a bánatot művel már megint Rob?

    VálaszTörlés