2010. július 24.

31. felvonás



És megérkezett! Ebben van szex rendesen, úgyhogy egy darabig kuss XD

Na de kis mazsoláim, kellemes olvasást. Aztán kezeket magatok mellé =P XD

xoxoxo





-Semmi finomkodás! -ismételtem szavaimat, kacér mosollyal arcomon.
Csókra nyújtottam ajkaim, amit meg is kaptam. Úgy gondoltam játszadozhatnánk egy picit, ezért magamra tekertem -már amennyire- a takarót, és szaladni  kezdtem. De utolért a konyha felé menet. Szemből a falnak nyomott, majd kezét be tuszkolta a fal és a testem közé.
Mellkasomtól indulva vonta egyre lejjebb ujjait, már a hasam alján jártak, mikor belőlem már jóleső sóhajok szakadoztak fel. Aztán elért a lábam közé,  tenyerét szemérmemre tapasztotta, és erősen ágyékához húzott. Ruha persze továbbra sem volt rajtunk, így elég intenzíven éreztem fenekemnek nyomódni  lüktető vágyát.
-Ne várakoztass tovább... -vonta kezemet keményen ágaskodó férfiasságára. Elmosolyodtam.
Egy hirtelen mozdulattal fordultam meg, majd Őt a szemközti falnak préseltem. Nyelvem végighúztam nyaka vonalán, és élvezettel hallgattam apró  morgásait.

Két kezemmel végigsimítottam derekán, a fenekéig. Elé térdeltem, és elnyeltem izgató szervét.
Élveztem amit csináltam, olykor bele is nyögtem. Mikor elért a csúcsra, kinyújtotta karját és öklével a falba ütött. Finom és sűrű nedve végig folyt államon és  nyakamon. Le töröltem magam egy konyharuhával, majd vissza kúsztam édes szerelmem ajkaihoz. Szédítően csókolt.
Ölébe kapott, de a lendület elsodort minket, egyenesen a porcelánokat tartalmazó polcocska felé. Nem mintha nagyon foglalkoztunk volna azzal, hogy mindent  összetörtünk, Rob ugyanis épp akkor töltötte kis nedvesen epekedő bensőmet, forró, kőkemény férfiasságával.

Hatalmasat nyögtem, és teljesen elragadott a hév. A pultnak támaszkodott velem, én pedig miközben rajta mozogtam, akkora élvezet hullámokat indított el  bennem, mintha minden egyes lökés egy-egy orgazmus lenne. Egyszerűen képtelen voltam kontrollálni a mozdulataimat. Mintha teljesen kikapcsolt volna az  agyam emberibb része. Tenyeremmel a Rob feje melletti konyhaszekrénybe ütöttem, aminek sikeresen megrepesztettem az üvegét.
Az egyik lökésnél majd bepisiltem, szinte el is élveztem, ezért testem megfeszült. Rob nem számítva a mozdulatra, alig bírt megtartani. Sőt ami azt illeti a  lendület ismételten el sodort minket, az asztal irányába. Szinte rá estünk, és ott folytattuk a dolgokat.

Hangosan nyögtem, nyöszörögtem, nyüszítettem és sikoltottam olykor. Nem érdekelt volna az sem ha mindenki hall és lát minket.
Akármennyire is gyors volt Rob, nekem nem eléggé. Ezért felültem, ellöktem magamtól, talpra szökkentem, bár ez nem ment könnyen remegő lábaim miatt.  Majd Őt a földre taszítva vezettem újra magamba. Szinte még bele sem ültem rendesen, már szakadatlan lovagoltam, még soha nem voltam ennyire intenzív a  szexben. Nem számoltam, de biztos, hogy mióta elkezdtük, vagy ötször elmentem, de egyszer sem álltam meg.
Egyszerűen nem volt elég. Feje mellett támaszkodtam tenyeremmel, körmeim a járólapot kaparászták. nedves ölem a másodperc töredéke alatt többször tért  vissza az övébe.
Kezét fenekemre vontam, miközben férfias nyögéseit hallgattam. Jó erősen, amennyire csak tudtam, megmarkoltattam vele.
Erre egy újabb hatalmas, kéjes nyögés szakadt fel belőlem. Aztán az utolsó hatalmas orgazmusomnál már nem bírtam visszafogni magam. Rob is belém  élvezett, és mikor leszálltam róla, lassan csordogált visszafelé szerelmi nedveink egyvelege. Amiket Rob egyszer csak alám fekve tisztított le combjaimról, is...

Ezután már nem maradt erőm semmire.
-Ugye tudod, hogy több száz dolcsis károkat okoztunk a konyhában? -kérdeztem fáradtan. Erre Ő szívdöglesztően elmosolyodott.
-Fogunk még többet is. -suttogta sokat sejtetően, majd megcsókolta homlokom, és karjaiban vitt be a hálóba. Jó volt végre a puha ágyban aludni.
Olyan szorosan bújtam Robhoz, hogy utolsó éber pillanataimban már kegyetlenül zsibbadt a karom. De hát csak nem szárad le reggelig. Gondolom azért  mozgunk valamicskét éjjel...
Lassan elnyomott az álom. Robbal együtt.

---

Reggel hunyorogva nyitottam ki szemem. Rob akkor lépett be az ajtón, és egy arcrepesztő vigyorral közeledett.
-Jó reggel édes drága aprócska és tökéletes szerelmem. -össze-vissza puszilgatta arcom, én csak kacarászni tudtam, kicsit csikis volt.
-Na gyerünk, Édes. Told le szépen a kis seggedet a konyhába. Kéne valamit kajálni.
-Ja... -válaszoltam tétován. Valami még hiányzott a reggel tökéletességéhez. Oda csoszogtam hozzá, és édes csókokat loptam Tőle. Végighúztam nyelvem állán, vissza ajkaira.
-Baszki, Kristen. Ne... ne csináld, kiesik a szemem, és ha most éhen halok, az a te hibád... -nyögte utolsó erejével.
-Nem venném a szívemre. -mosolyodtam el.
Felkaptam egy bokszert meg egy atlétát a földről Rob cuccai közül, aztán megragadtam a kezét és a konyhába vonszoltam.
Még mindig veszett nagy kupi volt.
-Látom nem szeretsz takarítani. -nevettem fel, mikor meg láttam a konyhát.
-Hát... most mit mondjak... Nem egy nevetés orgia... -vakargatta fejét.
-Te tök hülye vagy! -nevettem továbbra is.
-Imádom, ha boldognak látlak. -suttogta aztán. Mondani nem tudtam semmit, de szorosan hozzá bújtam. Csak Őrá volt szükségem, senki és semmi másra.
-És, mi van a reggelivel? -néztem rá. Azt hittem azért akart annyira le rángatni, mert már alkotott valamit.
Ő csak ártatlanul mosolygott és tágra nyílt szemekkel megrántotta vállát.
-Rob, drágám... Khm... Szendvics jó lesz? -mosolyogtam. Nem gondoltam, hogy nekem kell reggelit csinálnom. Nem erősségem a konyhai terep. AZON kívül...

Be vágtuk a reggelit, lezuhanyoztunk, aztán tovább döngettünk. De csak fél kettőig. Aztán el kísértem Robot az orvoshoz. Szerencsére minden rendben volt, így ezt sikeresen ki pipálhattuk. Még megkérdeztem Tőle, nem-e szeretne dugni egyet az egyik üres kórteremben, de inkább otthonra akarta tartogatni. Kár, hogy ezt nem fogom hagyni...
Viszont maradt még egy kényes téma.
-Mikor mész a rehabra? -talán nem kellett volna pont most felhoznom a témát, de hát Istenem...
-Nem akarok menni.
-Chh! De mész Robert Pattinson! Nem játszod el azt amit nemrég. Tudod, hogy öt évvel megrövidítetted az életem? Azt hittem belehalok, ha komoly bajod esik. Vagy netán...
Itt inkább megráztam a fejem, mintha ezzel kitudnám űzni a kellemetlen, fájó gondolatokat.
-Mert hangos vagy. -szólalt meg Rob.
-Tessék? -néztem hülyén.
-Azért nem húztalak meg a kórházban, mert kibaszott hangos vagy dugás közben... -eresztett el egy féloldalas mosolyt.
-Jah, az... -nyögtem, mert egyik keze türelmetlenül bontogatta sliccem, és nyúlt be bugyimba. Tudtam, hogy nem érünk ezzel haza.
-Húzódj le... -nyögtem elfúló sóhajokkal kísérve. Ő rögtön leparkolt, kissé távolabb az út szélétől. Még jó, hogy sötétített ablakos a kocsija...
Át nyúlt értem az ülésen, de útban volt a sebváltó. Hátrébb toltuk őket, így máris egymáshoz fértünk. Rob eldöntötte a támlát, engem rá fektetve. Majd lehúzta rólam az összes ruhát, és combjaim közé helyezkedett.
Nyelvével egész nőiességem végig ízlelte, amitől hangosan nyöszörögtem. Aztán finom, puha nyelvét mélyen belém fúrta, fáradhatatlanul mozgatva bennem. Közben hüvelykujjával csiklómat masszírozta. A végén hatalmasat robbantam. Rob feltérdelt, majd ki bontotta magát nadrágjából. Férfiassága rögtön keményen ágaskodva bukkant elő. De mielőtt bármit tehettem volna vele, a simogatáson kívül, már belém is temetkezett.
Néha kicsit megszorítottam majd elengedtem hüvelyizmaimat, hogy Robot az őrületbe kergessem. Mégis csak volt haszna, hogy megtanultam, hogy kell...
Végig egymás ajkait csókoltuk. Mikor egy pillanatra elszakadtunk levegőért, Rob nyakamra és melleimre vetette magát.
Combjaimba markolva húzogatott magára, segítve ezzel csípője mozgását. A kéj szinte felemésztett, égette bensőmet.
Aztán éreztem ahogy eljut a csúcsra, és forró magja elönt belülről. Ettől az érzéstől nálam is kopogtatott az elsöprő orgazmus.
Mikor ki szállt belőlem, feltérdeltem, és számba vettem Őt. Élveztem ahogy kettőnk íze keveredett egymással. Meg tisztogattam, majd egy gyors csókot nyomtam szájára, és vissza kapkodtam ruháimat.
.Út közben még felhívtam Brey-t, hogy ma még ne várjon haza, mert Robbal vagyok, mire egy hatalmas örömsikoly robbantotta szét dobhártyámat.
Vissza érve Életem lakásához, nagyjából ki takarítottuk a konyhát. Aztán újra bevetettük magunkat a szex örömeibe.
De nem feledkeztem meg arról amit Rob mondott. Hiába terelte a témát.
Be kell vonulnia arra a klinikára, akár tetszik, akár nem.

17 megjegyzés:

  1. Szijoo!
    Hát ez..hmmXD Nagyon jó lett:)
    Tényleg el kell mennie Robnak rehabra, ha másért nem legalább Kristen kedvéért tegye meg...
    Remélem hogy Rob majd elviszi Krist az unokahugához, ahogy régebben tervezte..:)
    Remélem nem felejtetted el :P
    Jah és majdnem elfeletettem: köszike hogy mégis ma hoztad a fejit :)
    Elsőő komi..:P
    sok puszy:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Bizony, be kell vonulnia vagy el lesz fenekelve XD
    Nem feledkeztem meg Sophia-ról ;)

    VálaszTörlés
  3. azt a jó büdös ÚRISTEN!!!!
    nemtudok mit irni erre :O
    sokkos állapotban vagyok még de azért megpróbálok v.mit összehozni mert TE megérdemled :)
    szóval.. KIBASZOTT jó lett hallod ez úú ez ez nagyon jó lett de tényleg :O
    jajj kérlek hamar hozd a kövi fejit mert nem bírok magammal ;)

    VálaszTörlés
  4. MÉG-MÉG-MÉG FOLYTASD!!!!!!!!!!!Totál jó volt! Gab.

    VálaszTörlés
  5. Ez a rész rohadt jó volt Snooki....nem is tudok mit mondani...csak annyit, hogy folytasd...
    Puszi:Leila

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ez kibaszottul jó lett!
    Komolyan mondom ha a szex étel lenne ezek soha nem hagynák abba!
    Nem akar rehabra menni, megértem!De akkor is elfog menni, vagy Kris úgy tökön vágja hogy max. keresztapa lehet!!!XD
    Nem is értem hogy lehetnek enyire szex örültek?Minden csak a szex körül mozog...meg egy kicsit a szerelem körül!Tisztára Tue Blood!!XDXDXDXD
    Nagyon nagyon nagyon jó lett!El sem lehet mondani mennyire Gratula Snooki!!!!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  7. :O Hűűhaa, hát ez szex volt a köbön...vagy mégsem? Lehet, hogy ez még csak egy kis ízelítő volt? Végül is tőled már bármit kitudok nézni...:P xD
    Igaza van mindenkinek el kell menni Robnak rehabra! És én is remélem, hogy még megfogják látogatni Sophia-t!:)
    Nagyon nagyon nagyon nagyon várom a kövit!!!
    puszi♥
    Nonii

    VálaszTörlés
  8. meglepi nálam neked Snooki...ismét! :D

    http://paulandnina-nonii.blogspot.com/2010/07/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  9. Húúúú azta. Ebben részben aztán volt szex .Nagyonjóvolt:D:D
    Miután elolvasom mindig előbújik a perverz énem...( a barátom örül is neki xd )
    Húúú te csaj készen vagyok
    KÖVIT!!!!!!!!!!!!!!!(K)

    VálaszTörlés
  10. Ájáj :D
    Jaj, Snooki, bocsi, hogy eddig nem írtam, de le voltam maradva :D
    na, de most mindent behoztam és imádom!! jaj, de jó, hogy kibékültek :)) Amikor Kristen először elment Robhoz és azt hitt, hogy csak Azért megy, akkor annyira csalódtam és meg is ijedtem :S
    Aztán most annyira örülök :))
    Mikor jön a következő?? :D
    nagyon várom :)
    köszönöm ezeket a hihetetlen jó fejezeteket :))
    pusszi ♥♥♥

    VálaszTörlés
  11. Egyetlen egy kérdédem van és nem is irok többet ehhez!
    Hogy tudsz igy írni?
    Puszka Viky!!
    Ez lett a legeslegs legjobb rész :) :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. uhh. hát ez iszonyatosan mocskosul jó lett. remélem még jó párszor lesznek ilyen fejezetek.
    várom a következőt.
    Dytta

    VálaszTörlés
  13. Na tessék örülhet a fejed én is írok neked :D Figyeled még rímelt is :P
    Fúú hallod, így is rohadt meleg volt, de miután olvastam :D Valami állat lett ez a fejezet. Ááá :D A perverz énem örül rendesen és sok sok ilyen fejezetet akar még :D *telhetetlen*
    Hmm... Rob és az elvonó.. nem tudom miért, de nem akarom, hogy bemenjen, mert biztos lesz valami veszekedés belőle, de utána jön a jó kis kibéküléses szex... mmm... talán mégis be kell mennie :D
    Na jó nem vagyok én ilyen nimfo :)
    Csak így tovább husom és siess a következővel :P
    Szeretelek (L)
    Kristen

    VálaszTörlés
  14. Örül is a buksi rendesen =D Az sosem baj ha az ember nimfo... hahahaha! xD

    Most akármit írnék, lelőném valamelyik lényegét a következő fejezeteknek... Viszont megnyugodhattok, lesz még bőven bibe porzás XD

    Sietni, fogok. Köszönöm.
    ÉS én is Téged!! (L)(L)

    VálaszTörlés
  15. Szija!

    Egy tökéletes szexel teli nap! Azt hittem mikor Kris felhozta az elvonó dolgot, hogy hangulat gyilkos lesz, de nem! :)
    Állatság!
    Jajj hát az nagyon tetszett, amikor mondta neki, hogy, azért nem húzta meg a kórházba, mert kibaszott hangos a mi kis nimfomán főhősnőnk.
    Ja és mellesleg bejön a szerelmes Robci! :)
    Kövit,Kövit,Kövit,Kövit!
    Akaroooom!!!! :P

    (Olyan vagy nekem mint valami drog! Csak nem olyan ártalmas!:) ) <3

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  16. Még, még, még!
    Rábört meg rehabra!

    VálaszTörlés
  17. Szerintem nem kellene Robot kitenni megint a távollétnek azért ,hogy arra a kurva rehabra menjen. Sajnálnám Őt nagyon.
    Ez most tök jól alakulgat a jó felé, kár lenne szétválasztani őket.. .

    VálaszTörlés