2010. július 21.

27. felvonás

Na ez Édeseim, véres verítékes munka volt.
De tényleg =)

Szóval jó olvasást Mazsolák.
ÉS tudjátok: MINIMUM 10 KOMI




Haza hajtottam, továbbra is sztoikus nyugodtsággal képemen, és alig vártam, hogy ki engedhessem a gőzt.
Bent a házban csend fogadott.
Senki sincs itthon.- gondoltam, úgyhogy a nappaliba mentem, és felhívtam Mayát, lesz- e valami buli mostanában. Konkrétan ma este.
Maya át adta a telefont Luke-nak, aki ahogy meghallotta, hogy bulizni akarok, rögtön rá vágta, hogy "igen, persze"!
Mosolyogva tettem le a telefont, majd felszaladtam a szobámba. Kettesével szedtem a lépcsőfokokat, aztán megrohamoztam a szekrényem. Vagyis azokat az apró fiókokat, amikben a Farrah-tól kapott ruháimat tároltam.
Fel ráncigáltam egy minit, egy magassarkút és egy fekete szövet kabátot, hátha hűvösebb lesz este. A bugyit még csak kézbe sem vettem. Elvégre ma tuti nem lesz rá szükség...
Még egy kis parfüm, hajtúrás, fogmosás, aztán kész is voltam.
Idő közben Brey is haza jött a kislányával.
-Merre voltatok? -kérdeztem, miközben leguggoltam Ruthihoz puszit lopni. Kaptam is.
-A játszótéren és fagyizni. És te? Nem Robnál kéne lenned? - erre csak egy grimaszra futotta tőlem, Aubrey pedig nem is kérdezett többet a dologról.
Még üldögéltem és cigizgettem otthon egy darabig, aztán nyolc körül kocsiba ültem. A város másik végén lévő klubhoz hajtottam, majd lelkesen vetettem magam az éjszakába.
Már a kocsiban felhívtam Kellant is, hogy tegyük át a találkát mára, akkor legalább a menet is meglesz. Az egyik legalább is...
Be léptem az ajtón, de nem néztem körbe ismerek- e bárkit is. Egyből a pulthoz léptem, ééés... Rögtön meg is találtam a mai éjjel egyik fődíjasát!
Eszméletlen szexi pultos úr. Hmm...
-Hello, mit adhatok? -a mosolyától totál be indultam. Ki kértem a tequilámat, vagyis abból egy üveggel, és egész idő alatt szemérmetlenül flörtöltem vele.
Ő sem tiltakozott. A klubban nagyon meleg volt. És még tovább izgattak a verejték cseppek mellkasán. Aztán mikor cigit vettem, tenyerem a kezére simítottam, és közelebb hajoltam arcához. Ő egy szívdöglesztő mosollyal tette ugyanezt, majd egy rövid, de vérforraló csók után a fülébe súgtam:
-Ráérsz most?
Ahogy kimondtam, elégedetten nyugtáztam, hogy már lép is oda a kollégájához, hogy akadt egy kis dolga. Remek. Már nagyon lüktetett a lábam között, jobban teszi, ha siet.
Ki jött a pult mögül, majd rám nézett, és fejével intett, hogy kövessem. Azonnal le pattantam a bárszékről és utána szaladtam. Az öltözőkig követtem, ott megállt, így én is úgy tettem.
-Olyan szexi vagy... -lehelte.
-Dugj meg! -az én hangom sem volt több apró sóhajnál, de nem is kellett hangosabbnak lennem, hogy megértse. Lassan lépett közelebb, majd derekamnál fogva húzott magához. Szenvedélyes csókot váltottunk, de nem akartam tovább húzni az időt. A nadrágja után kaptam, és ki bontogattam belőle.
Egy padhoz húzott, ami nem volt ugyan túl széles, de ahhoz nem is kellett annak lennie amit csinálunk. Le tolta a nadrágját, és a földre dobta. Én csak feltűrtem a minim alját, és le húztam a mellemről. Egyik kezét lábam közé vontam, hogy megfelelően nedvesre izgathasson, másikat pedig mellemre.
Ahogy puha ujjaival bennem játszadozott, egyre inkább vágytam már a lényeget.
Eldöntöttem a padon, és bele ültem méretes farkába. Lágyan ringattam csípőm, és izgató köröket írtam le vele. Kezemmel a fejünk felett lévő rúdba kapaszkodtam. Amikor már közel volt a csúcs, erősebben és gyorsabban lovagoltam, aztán mind a ketten elsültünk.
Hatalmas, tehetetlen nyögésem töltötte be a helyiséget. Felálltam és kértem egy törlőkendőt, mert éreztem, hogy a srác nedvei visszafelé folynak, és keveredve az enyémekkel teljesen eláztattak alul.
Gyorsan megtöröltem magam, aztán vissza rendeztem a ruhám, és egyszerűen ott hagytam a srácot. Meg kaptam amit akartam. Már nincs rá szükségem.
Vissza mentem, de ezúttal egy asztalhoz ültem, ahol már néhány ismerős is lézengett.
De ami a legjobb, hogy Kellan is megérkezett.
Mellé ültem, beszélgettünk egy darabig. Meg tudtam, hogy három évvel idősebb nálam, és, hogy most itt fog tanulni a városban. Huszonegy évesen már lehet tapasztalata... Basszus Kristen! Ez a srác az életéről mesél neked!
Nagyon igyekeztem koncentrálni arra amit mondd. Éppen a beszélgetés kellős közepén jártunk, ittunk is rendesen, mikor belépett az ajtón Ő.
Ő, akitől most is görcsbe rándul a gyomrom, akire legszívesebben rögtön rá vetném magam... És Ő, akivel soha az életben nem óhajtok többé egy levegőt szívni.
Felálltam és megkértem Kellant, hogy menjünk fel hozzá. Hát... nem kellett sokat győzködnöm...
Szorosan Rob mellett mentem el, szándékosan beleütközve, és, hogy még tovább húzzam; megfogtam Kellan kezét, és úgy sétáltam ki vele.
A kijáraton kilépve kifújtam a levegőt, és már nem is tűnt olyan fontosnak a szex ezzel a sráccal.
De megembereltem magam. Végül is most tombolunk, nem?
Taxiztunk, lévén mindketten részegek vagyunk. Útközben egyikünk sem erőltette a beszélgetést, aminek örültem.
Egy, a miénkhez sokban hasonlító apartmannál szálltunk ki, Kellan ki segített a kocsiból, aztán ki fizette a taxit. Az ajtóhoz lépve, elő kapta a kulcsot a zsebéből, majd előre engedve, beléptünk. A ház nagyon... fiús volt. Kicsit kupis, de nem gusztustalan. És kan szag sem terjengett. Viszont valamilyen más szag nemsokára fog, ha végeztünk egymással. Erre a gondolatra ismét vigyorognom kellett. Szemem óhatatlanul is dudorodó nadrágjára tévedt, pedig még nem is állt neki. Te jó ég...
Nem szöszmötöltem sokáig. Valamiért nagyon sürgősnek éreztem, hogy rögtön megkaphassam őt.
A pólójánál fogva húztam magamhoz egy csókra. De valahogy nem esett jól. Így inkább megszakítva azt, a háló felé indultunk. Kellan nagyon óvatos és figyelmes volt.
Miközben le simogatta rólam a ruhát, apró csókokkal borította be szabaddá vált bőrömet. Mikor a minim a földön landolt, mosolyogva kérdezte:
-No bugyi?
Erre én is el mosolyodtam, és valahogy vissza tért a kedvem a csókolózáshoz.
Rettentő finoman csókolt. És minden érintése annyira figyelmes volt, mintha porcelánból lennék. Ezt szóvá is tettem, mire csak annyi volt a válasz, hogy amúgy is olyan kis fehér vagyok. Nem sok a különbség.
És ha azt nézzük, hogy mekkora ez a srác... Mellette tényleg egy kis törékeny semmiségnek tűnhetek. És pont ez volt az ami annyira tetszett. Annak ellenére mekkora, nagyon gyengéd.
Finoman elfektetett az ágyon, majd gyorsan megszabadult a ruháitól. Ez után lábaimhoz kúszott, és bokámtól combomig, izgató csókokkal jutalmazta őket.
Utána még egy csókért hajolt felém. El szakítva ajkát enyémtől, arcomat hintette tele puszikkal, majd egyre lejjebb haladva, nyelvét is használni kezdte.
Elér a mellemig, amit először hatalmas kezeibe véve kényeztetett, majd szájával is rá segített.
Kellemes sóhajok hagyták el ajkaim. És egyre jobban felizgultam. Tiszteltem őt amiért ő is tisztelt engem. Egyetlen durva mozdulata sem volt. Míg én elaléltan feküdtem alatta, ő be csúszott lábam közé, és nyalni kezdett. Hihetetlen volt. Majd szét haraptam ajkaim a kínlódó élvezetek közben. Felültem és csípőmet ringatva vontam közelebb fejét szemérmemhez.
Aztán kezei felfelé kezdtek kúszni hasamon, nyelve pedig megállt oda lent. Felnézett rám. Egyenesen szemebe, és láttam rajta is az évődést. Feltérdeltem, őt pedig hanyatt löktem. Bár amekkora, inkább dőlt magától.
Izmos, erős mellkasát leheletnyi csókocskákkal borítottam, miközben ujjaimmal kalandoztam rajta. Aztán lába közé térdeltem, és úgy gondoltam megérdemli, hogy őt is kényeztessék. Megmarkoltam valóban hatalmas férfiasságát, majd a tövétől nyaltam végig. Nyelvem hegyét végig húztam hasítékán, mire hangosan felnyögött. Még párszor eltüntettem őt számban, majd felmásztam egy csókért, ő pedig vállamnál fogva, hanyatt fektetett.
Fölém helyezkedett, és finoman hatolt belém. De nem mert mélyebbre menni, ezért csípője köré kulcsoltam lábam, hogy tövig húzhassam magamba. Felnyögtem. Le írhatatlan volt. Először valóban fájt egy kicsit, hisz akármennyire is izgalomban voltam, ekkora dolgot még nem fogadtam magamba. De aztán mozogni kezdett. Előttem térdelt és combjaimba markolva záporozta lökéseit. Nem tudtam sem hangosan nyögni, sem sikítani, csak nyöszörgésre futotta a maradék erőmből.
Egyszer csak Kellan a hónom alá nyúlt, és ölébe vont, így most én mozogtam többet, miközben csípőm ringattam. Néha rá segített azzal, hogy fenekemnél fogva magasabbra emelt, szerintem meg sem kottyant neki az ötven kilóm.
Miközben szorosan simultam hozzá, és férfias nyögéseit hallgattam, körém fonta erős karjait. Óvón, szinte féltőn. Annyira jólesett a törődése. biztos voltam benne, hogy ezt még meg kell ismételnünk.
Ahogy elértük az orgazmust, még szorosabban ölelt, majd tartva pihegő testemet, pár perc után felállt velem az ölében, és a konyhába vitt. Út közben körém csavarta a vékony takarót, a konyhában a pultra ültetett, maJd felkapott egy bokszert.
-Nem vagy éhes Drága? -mosolygott rám kedvesen. Hát nem is tart ribancnak, hogy csak úgy szét rakom neki a lábam, a második találkozásnál?
-De, ami azt illeti... -mosolyogtam vissza. És majdnem felnevettem, mikor lekapott a polcról két tálat, és müzlit öntött bele.
-Ne haragudj, ennél többre nem futja a tudományom. -nézett rám zavartan.
-Gyere ide. -suttogtam, és ki tártam felé karjaimat. Ő oda jött és egy ínycsiklandó csókot váltottunk. Megérdemelte.
Be toltuk a müzlit, utána megint a karjaiba kapott, felvitt a hálóba, és engem ölelve hajtotta álomra a fejét. Lassan engem is elnyomott az öntudatlanság.

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Kris jól otthagyta a pultos srácot!
    Kellan macival!!!!:P
    Öszintén: lennék Kris helyében!!!!!!!!!!!!XD
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. én támogatom a Kellan & Kris párosítást is ;)
    eszméletlenül jól leírtad, imádtam :)
    Kata

    VálaszTörlés
  3. úú ez nagyon jó lett :D
    de komolyan :D
    kiváncsi vagyok majd mi lesz még ott, h mi lesz Rob reakciója :D
    jajj siess a kövivel lécci :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett..:DD
    Rob most nem tudom h véletlenül talált oda,vagy kinyomozta hol lehet Kris..:DDD
    És Kellan...tudtam h lefekteted őket! XD
    Én nagyon bírom a srácot,szóval nem bánom..:DDD
    Nagyon várom a kövit!
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszett..
    :D:D
    Kellan&Kris uhh...
    Rob mit fog szólni hozzá?
    De nagyon nagyon jó volt!
    Siess a kövivel!!
    Pux
    Esme

    VálaszTörlés
  6. áhh! hát a fejezetre csak annyit tudok mondani hogy kurva jó lett.
    hogy mik mik jönnek itt....
    nagyon várom a következőt.
    már csak annyit hogy MÉÉÉÉÉÉG!!!!!!!!!!
    ennyi. imádom
    Dytta

    VálaszTörlés
  7. hu én már most vártam, hogy Rob örjöngeni fog, de szerintem aki késik nem múlik (remélem, nem hagyja annyiba a dolgot, jók ők együtt...). várom a kövit, siess vele. Gab

    VálaszTörlés
  8. jobban örültem volna,ha Robbal megy el

    VálaszTörlés
  9. Hát csajok!!
    Ahogy olvastam Bells komiját ,én is lettem volna Kristen helyében de csak Kellan-nel!
    A pultos srácot ki hagyom!
    Várom a frisst!
    Ez is nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  10. Szija!

    Ohhh hát én már percek óta csak lesek...
    Köpni, nyelni nem tudtam...
    Hát hallod, te aztán tudsz :)
    Ez annyira kegyetlenül izgató volt :P
    Imádtam Kellant... :)
    És ahogy otthagyta a pultost,
    (egy kis előjáték... :P )
    Mondjuk már helyből Kelre alapozott.
    Várom a kövit!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  11. Szia!!

    HúhaXD Kristen tényleg kirúg most a hámból!!
    Egy este két sráccal szexelni:D Tud a csaj, azt meg kell hagyniXD
    Jaj csóri pultos srác, csak úgy ott lett hagyvaXD
    Nah és végre volt Kellan maci szex isXD Jaj de örül a fejem!!!!:D Nagyon kis gyengéd volt tényleg......lehet, hogy itt lesz még valami:)
    Azért nekem hiányzik Robci, ő a number one!!!!
    Iszonyatosan jó vagy Snooki(L)
    Puszillak(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés
  12. Valóban belecsapott a jóba! A fasznak kell Rob! Pultos srác aztán tetőzzük egy Kellanel, és még azért, hogy még jobban fájjon neki is megy annak az istencsapásának!
    Eszméletlen jó fejezet volt!

    VálaszTörlés
  13. Ez a kis fasztarisznya, hmmm, kurva jó lehet neki!

    Állatian klassz ez a történet így is, de midig tudsz vinni bele újat is! ááááá őrület!! :)

    VálaszTörlés