2010. július 9.

20. felvonás_ A BULIIIII!!! XD



+18
Ez rövidebb lett, de csak a partiról szól! És bőven van benne kórhatár!
Most aztán minden nimfomán kislány kiélheti perverz fantáziáját XD
Remélem tetszik majd, várom a véleményeket.
Ez a fejezet tutira nem langyos víz!




A fejezethez illő zene. Szinte kötelező, mert rohadt állat!!! =D



A hangulat őrületes volt. A zene vadul dübörgött, mindenütt szorosan egymás mellett táncoló fiatalok. A levegő forró volt... Minden értelemben.
Rob gyorsan megmutatta a banda asztalát, aztán már rángatott is a parkettre táncolni.
Mi is, csakúgy mint a többiek, egymáshoz simulva táncoltunk, annak ellenére, hogy a zene gyors volt, és mi sem voltunk lassabbak.
Iszonyúan izgató helyzet volt. Nem akarok nimfonak tűnni, vagy ilyesmi, de nem tehetek róla...
Kacér, sokat ígérő pillantásokkal méregettük egymást, aztán mikor már nagyon nem bírtam magammal, az inge után nyúltam, és egyszerűen gombolni kezdtem.
Őt nem zavarta, engem meg még annyira sem. Az épp, hogy valamit takaró nadrágomból, bőven kint volt a hátsóm, amit Rob előszeretettel markolászott. Egyre többször ért egymáshoz csípőnk is, és lassan lihegni kezdtem...
Mindenki izzadt, mi is... De így még erotikusabb és fülledtebb volt a tánc, olyan közel a másikhoz.
Közben le-le kapkodtunk néhány felest a pincérnők tálcáiról. A hangulat lassan kezdett a tetőfokára hágni.
A villogó fények is rá tettek még egy lapáttal, azt hiszem eddig még nem voltam ennyire jó, szabad és kötetlen buliban mint ez.
Ahogy lassan a fejünkbe szállt a pia, egymásra tapadtunk, és egy forró csókban egyesültünk a parketten. Finoman, majd később egyre vadabban kóstolgattuk egymást, és nyaltuk le a vodkát a másik ajkairól.
Aztán éreztem, hogy hív a természet. Ki mentem a mosdóba, hogy könnyítsek magamon. Mikor beléptem, egy lány állt a tükörrel szemben. Nem volt túl jó bőrben... Oda mentem hozzá, hogy megkérdezzem mi baja, a vállára raktam a kezem.
-Szia. Minden oké? -kérdeztem tétován.
-Aha... -kissé homályos volt a tekintete. Félhosszú fekete haja volt, és édes húsos ajkai. Mi van?! Ez most tényleg én voltam? Mindegy.
Lassan megfordult, és a derekamra tette a kezét. Na jó, ez azért kicsit furcsa volt. De rohadtul be voltam baszva, szóval nagyon kellett koncentrálnom. A csaj jól nézett ki, de azért nem annyira, hogy... Jesszus! Egyre közelebb jött, addig amíg a hátam el érte a falat, és már nem tudtam menekülni. Leheletét éreztem az arcomnál, aztán a számnál... A következő pillanatban pedig beszívta alsó ajkam, és finoman beleharapott. Utána ajkával az enyémre tapadt, és vadul csókolni kezdett.
Arra gondoltam, hogy bassza meg! Ez jóó! Aztán az is eszembe jutott, hogy Rob kint vár, de mint már említettem, csúnyán le ittam már magam, szóval... egyszerűen vissza csókoltam.
Egy csókból még nem lehet baj, gondoltam én...
Aztán a csaj ujjai a nadrágomat kezdték gombolni, utána be csúsztatta apró kezét a bugyimba, és én máris teljesen nedves voltam. Mocskosul éreztem VOLNA magam. De hát Istenem... Nem is voltam magamnál. Én is a szoknyája alá nyúltam, először kíváncsiságból, de mikor megéreztem azt a forróságot ami az ő testéből áradt, elborult az agyam. Lassan kezdtem felfogni miért imádják a pasik annyira azt a bizonyos testrészünket.
Már hangosan nyögtem, és nem zavart az sem ki lát meg, ahogy a lány ujjai bennem mozogtak, lassan át futott rajtam a remegés, és felrobbantam.
A kurva életbe! Tényleg igaz, hogy legjobban a NŐK tudják, hogy mi kell a nőnek.
Ilyen gyorsan még nem mentem el. És nem csináltam volna vissza. Persze Robhoz és az Ő teljesítményéhez nem is hasonlítható, de határozottan (el)élveztem. Nem tartottam viszont megcsalásnak, hisz nem feküdtem le senkivel. Az, hogy egy lány megcsókolt, és a nadrágomba dugta a kezét... nem jelent semmit.
Ennyi erővel magamnak is csinálhattam volna.
-Ne haragudj, de szükségem volt erre. Most dobott a csajom. -zihálta az ismeretlen lány, majd elköszönt és közölte, hogy négy órán belül indul a gépe Európába.
Ahhoz képest rendesen el volt ázva...
Vissza botorkáltam az asztalunkhoz, és Rob ölébe ülve, tovább döntöttem magamba a piát.
Farrah teljesen meglepett, mert szemérmetlenül falta Jamest velünk szemben. Köztudott ugyan, hogy elszáll az agya ha iszik, de ilyesmire még nem vetemedett.
Most a lányokkal mentünk táncolni, bár Édesem nehezen akart el engedni, muszáj volt neki.
Az előbbi élményem után valahogy tetszett a nőneműek közelsége. Tánc közben folyamatosan egymást simogattuk. De eleget kényeztettek erre az estére... Vissza mentem Robomhoz, hogy kicsit vele is foglalkozzam, mielőtt sérelmezné a hosszú távollétem.
Nem tudom mi történt velem, talán valami ajzó szer volt, de egyfolytában szexelni akartam. Az a kis fekete pedig csak rá pakolt mégy egy lapáttal.
Addig tunkoltam a saját agyam perverz képekkel, míg felpattantam, mert már nem bírtam a lábam közti bizsergéssel, fel rántottam magammal Robot, és egy sötétebb sarokba húztam. A falnak döntöttem, és le térdeltem elé. Először kissé döbbent volt, de hamarosan átadta magát a kéjnek, ami engem is egyre inkább gyötört. De azt akartam, hogy ő is annyira felizguljon mint én. Lassan szopogattam egyre merevebb férfiasságát, majd mikor már küszöbön állt a beteljesülés, egyszerűen letoltam a nadrágom, ki bújtam belőle, aztán a földön hagyva, Rob vállába kapaszkodtam és elrugaszkodtam.
Gyorsan meg tartotta testem, a következő másodpercben pedig már bennem is volt. A zene ritmusára mozogva, köröket írtam le csípőmmel miközben rajta mozogtam. Ahogy lassan euforikus állapotba kerültem, a szemem is alig bírtam nyitva tartani, törzsem hátra döntöttem, Rob tartott csupán annyira, hogy ne vágódjak hanyatt.
Ez már a sokadik nyilvános szexem, és meg kell mondjam, egyre jobban tetszik.
Először fnom hullámok söpörtek végig testemen, az orgazmus teljesen váratlanul tarolta le testemet, ahogy Rob egyik lökésével, legérzékenyebb pontomra tapintott. Ismét éreztem, hogy ha nem tartom vissza, menten be pisilek. De így is jelentősen megnőtt a forróság testemben. A hangos zene elnyomta zabolátlan sikításom, és később Rob hangos morgását is.
Lassan a talpamra állított, de mosolyogva konstatálta, hogy támogatás nélkül nem tudok megállni rajta... Hát igen...
Belé kapaszkodtam míg felhúztam a nadrágom, a bugyimat viszont elsodorhatta a tömeg, mert nem találtam meg. De nem is érdekelt...
Szexistenem a karjaiban vitt vissza az asztalhoz, mert a járás gondolata is nehézségeket okozott.
Vissza érkezve, továbbra is ölében ültem, miközben össze-vissza csókolgattuk egymást ahol csak lehetett.
Imádtam Őt! És eszemben sem volt elengedni. Soha!
Az este hátralévő részében kissé vissza vettem az alkoholból, mert így is kétszer ürítettem ki a gyomrom tartalmát, ráadásul, hogy rosszabb legyen; az egyik alkalommal Rob fogta hátra a hajam. Csodás...
Nagyjából hatóra lehetett mikor haza taxiztunk, de Rob ezúttal velem jött.
Alig vártam, hogy újra egymásnak essünk, de előbb mindenképp az ágyat céloztam be... alvás céljából...

10 megjegyzés:

  1. ááá ez kurva jóó lett Snooki xD :D :P Ez kellett nekem bmeg XDD :D :P..
    Nagyon tetszett xD :D :P...mondjuk Kris azzal a feketével :P..háát..khm..xDokééé.. xDDD..na de amit Robbal müvelt:P..anyáád!xDDjóó volt! :P :P Kár hogy csak ennyit irtál ,még tudtam volna olvasni :D :D :P...de nem baj :D :D..
    Köszii (L)
    Szuper volt! :P:D
    Pussz (L)
    Nikky

    VálaszTörlés
  2. Jajj azt el is felejtettem hogy jóó volt a zene nagyon xD :D én is birom! :D :D ...és elsőő komizó vagyok xD hehe xDD:D..
    na jóó xD
    Puszi
    Nikky

    VálaszTörlés
  3. Buli vaaan!!! xD
    Hát ez kész volt...a zene Király!Imádom o.O Pont úgy, mint a fejezeteidet :D
    Juuj és az a csaj...az kellett volna még, h Rob is betévedne--> nagyott nézett volna... vagy végső esetben csatlakozik xD
    Sok-sok ilyen bulis-őrült fejezeteket!
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  4. Húú, anyám, imádom az írásaid.
    Eszméletlen jók. A perverz fejem nagyon bírja.
    Köszi a fejlit, nagyon várjuk a folytatást.
    Láttam hogy nincs chat, és meg akartam kérdezni benne lennél egy link cserében?

    www.kellan-lovestory.blogspot.com
    Pussz: Lizzyke

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!

    AztakurvaaaaaaaaaaaXD Ez nagyon ott volt te csaj!!!!! OMFG:D
    Hát ez nagyon kész volt......Kristen csajjal szexeltXD Baszkiiii:D
    A Robos szex meg, anyád ott azt hittem, hogy én is felgyúlladokXD
    Én is csatlakozom Nikkyhez, olvastam volna még nagyon!!!!
    Hát igen a perverz, nimfó formámatXD Jesszus, de sok hülyeséget hordok össze, sorry!!!!
    Isteni vagy, és uhh mag áhhh!!!!!:P
    Szuper az egész és ha Nikky nem dobott volna meg az oldalad linkjével akkor nem tudom mit csinálnék:)
    Ma megint elolvastam az egészet és úramisten de szeretem!!!
    Nah befogtam, imádom(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  6. Ezredjére is csak annyit tudok mondani, h KÖSZÖNÖÖÖÖÖM! =D
    Imádlak titeket!

    Ez a fejezet már nagyon kellett, egy kis vérpezsdítőnek.

    Örülök, ha tetszett, bár lehet, hogy a lány-lány akció néhányaknak kicsit erős, de én imádok provokálni :P XD

    Millió csók!!
    Snickers

    VálaszTörlés
  7. Már rendes megijedtem hogy rájuk nyit a Rob..vagy faszt tudja..
    De jó lett(Y):D

    VálaszTörlés
  8. Hát ez elég forróra sikeredett, de nagyon bejött :DD Teljesen függővé tettél Már nagyon várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  9. Szija!
    Az ember lánya nincs két napig
    itt meg elszabadul a pokol. :)
    Te egy állat vagy! ;) Már sorry! Jó értelembe! :)
    Durva! Nagyon durva! És az a csaj... Hmmm... Kellett!
    Csak így tovább! :)
    Pusszantás

    VálaszTörlés
  10. Wááááááááááááá! Ez a nem piskóta! Te jó ég! Azt a szexfüggő hétszentségit!
    Hát Snooki ez jobb volt a legjobbnál!

    VálaszTörlés