2010. július 22.

29. felvonás


Hát, nem lett valami összeszedett :S Bocsi.
Én sem vagyok most az =)
Azért remélem tetszik. Csóóók!


/Kristen/

Valamikor hajnali három körül, telefon csörgésre keltem. Farrah.
-Mondd. -szóltam bele álmosan.
-Oké, figyelj. Fogalmam sincs hol a jó francban vagy, de akadt egy kis probléma.
-Annyira fontos? Nem aludhatnék? -erre mérgesen fújtatott egyet.
-Nem! Most azonnal vonszold a segged a kórházba!
-Mi... miért? -kezdtem megijedni. Rossz érzésem támadt.
-Azért édes, mert Rob lezuhant a tetőről a klubban.
Az ereimben megfagyott a vér, rögtön ki tört belőlem a sírás.
-Rög... rögtön ott... vagyok... -nyögtem és már pattantam is ki az ágyból. Kellan nem ébredt fel, én pedig nem is akartam felkelteni.
Össze kaptam a ruháimat. Vagyis azt az egyet, és fejvesztve rohantam. De a ház előtt megtorpantam. A kocsim a klubnál maradt este. Azonnal fognom kell egy taxit.
Szerencsére sikerült egyet le intenem, és azonnal a kórház felé száguldottunk. Ígértem a sofőrnek még egy tízest, ha rendesen a gázra lép.
Öt perc alatt oda értem, ki fizettem a taxist, feltéptem az ajtót, és rohantam is befelé.
Szaggatottan szedtem a levegőt, és soha át nem élt félelem szorongatta torkomat.
A folyosón ott volt Farrah, James, Luke, Maya és Sandy,még Aubrey is.
-Hogy van...? -kérdeztem zihálva, cserébe csak egy lesujtó pillantást kaptam mindenkitől.
-Remekül, Kristen! Remekül! -vágta hozzám gúnyosan Farrah. Nagyon rosszulesett pont tőle.
-Mégis, hogy a francban kéne lennie? Két emeletet zuhant! -miután elmondta, rám sem nézett többet.
Mélységesen fájdalmas volt látnom, hogy ki rekesztenek. Csupán Aubrey és Sandy próbáltak egy kis lelket önteni belém. Nem sok sikerrel.
Ki jött egy orvos Rob szobájából, gondolkodás nélkül támadtuk le.
-Hogy van? -kezdtük kórusban.
-Az állapota stabil. A zuhanás mértékéhez képest, viszonylag kevés a sérülése. El tört a bal karja, és két bordája. Van egy közép erős agyrázkódása is, de rendbe jön. Viszont... -itt elhallgatott, és ez nem tetszett. Újfen sírni kezdtem, és imádkoztam, hogy ne rossz legyen, ne rossz...
-Azt hiszem rehabilitációra lesz szüksége. Súlyosan kábítószeres állapotban találtak rá. Attól tartok, miután elég jól lesz, át szállítjuk egy központba.
Nem hittem a fülemnek. A többiek teljesen le döbbentek, csak hápogtak és passogtak.
Én pedig nem tudtam elhinni, hogy hazudott.
Le ültem egy székre és emésztgettem az imént hallottakat.
Mikor be mehettünk hozzá, a többiek először engem engedtek be.
Kissé félve mentem be hozzá, láttam, hogy ébren van. Leültem az ágya mellé, de nem tudtam mit mondhatnék. Aztán mégis megtaláltam a hangom.
-Idióta! Azt mondtad már nem drogozol. Ez..
-Fogd be. -nyögte halkan. Azonnal el hallgattam, olyan kényelmetlen volt a helyzet.
Nem szólt semmit, csak bámulta a szemközti falat. Úgy gondoltam elég volt ebből, és inkább haza megyek ha nem kívánatos a társaságom.
-Akkor lelépek. Látom nem vagy rám kíváncsi. -mondtam egy kis keserűséggel, majd felálltam és otthagytam.
------
El telt két hét. Szinte minden éjjel vedeltem és ágyba bújtam idegenekkel, mindig mással... És kezdtem magam a legnagyobb ribancnak tartani ezen a bolygón. Sőt, a galaxisban.
Elméletileg jövő héten kéne Robnak bevonulni rehabra, nem tudtam biztosan tényleg megy-e, de már nem bírtam tovább.
Össze kaptam a cuccaimat a táskámba, és azonnal kocsiba ültem. Rob lakása felé hajtottam, és az sem érdekelt, ha kirúg a picsába. Látnom kellett.
Remegett a gyomrom ahogy leállítottam a motort, de erőt vettem magamon és ki szálltam az autóból.
Lépteim gyorsak voltak ahogy az ajtó felé tartottam.
Határozottan, mégis félve kopogtattam. Kisvártatva ajtót nyitott, de mikor meglátott kifejezéstelen arcal nézett rám. Az tuti, hogy legalább öt percig álltunk ott, egymást bámulva.
Aztán félreállt az ajtóból, ezt engedélynek vettem, úgyhogy beljebb léptem.
Ahogy Rá néztem, a sírás kegyetlenül fojtogatott. Hatalmas gombóc volt a torkomban, nem tudtam mit tehetnék.
-Hiányoztál... -suttogtam végül.
Ő erre megvetően felhorkant, majd egy hitetlenkedő, gúnyos mosollyal arcán a konyha felé ment.
Követtem.
-Rob,kérlek, ez... -csak nyögdécselni tudtam. Istenem, most mit csináljak...?

/Rob/

Most meg mi a fenét akar? Nem volt elég, hogy beengedtem, muszáj még beszélnie is?
-Nem, Kristen. Nem kell a púder. Tudom miért jöttél. Meg is kapod hamarosan. -jelen pillanatban semmi gyengédséget nem éreztem iránta.
Szakít velem, mert úgy gondolja nem megy együtt. De eljön hozzám... Vajon miért? Nem nehéz kitalálni.
Értetlenül meredt rám. Teszi a tudatlant. Undorító.
-Most mi van? Mi nem világos? -kérdeztem flegmán, miközben fel tettem főni a teát.
-Nem tudom... mire gondolsz, én azért jöttem mert...
-Fogd már be végre! -emeltem meg a hangom. -Ne legyél ilyen türelmetlen. Egy perc. -mondtam már jóval halkabban. Mikor végeztem kis konyhai teendőimmel, határozottan indultam el felé.
-Rob, mit csinálsz? -kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Ne nézz hülyének kérlek. Azt amiért jöttél, ribanc. -mondtam foghegyről, tele megvetéssel, egy másodperccel később már az asztalon feküdt, kis segítséggel...
-Én nem ezért...
-Ja, aham. Most már kuss legyen, mert pofázás közben nem lehet dugni szívem. -suttogtam a nyaka bőrébe. Csókokat leheltem rá, majd le szaggattam a felsőjét. Minek húzni az időt. Gondolom akad még más dolga is ma.
Miután megszabadítottam felesleges textiltől, a lába közé nyúltam, és ujjaimat mélyen el tűntettem benne, száját pedig ajkaimmal tapasztottam be, mielőtt rikácsolni kezdene.
Amennyire tőlem telt finom voltam vele. Akartam Őt. Nem siettem el semmit.

/Kristen/

Nem tudtam hova tenni a viselkedését, de egyre jobban ellazultam. Nem éreztem már durvának, sőt. Finom csókjaival egész testem beborította, Ő is ledobálta a ruháit, majd ölébe kapott és a nappaliba vitt.
Le ült velem a kanapéra, majd magára húzott. Miközben mozogtam rajta, szenvedélyes csókokkal ajándékoztuk meg egymást. Ő hajammal játszadozott közben, én pedig vállára hajtottam fejem.
Egyre közelebb kerültem a csúcshoz, főleg, hogy Rob kezével is rá segített. Egyikkel a mellem masszírozgatta, másik lentebbi tájakon kalandozott.
Végül mindketten elértük a fellegeket. Teljesen eláztattak minket gyönyöreink édes nedvei, a szobában pedig szintén élvezeteink illata terjengett.
Boldogan éreztem Őt magam mellett, de nem voltam felhőtlenül boldog, úgy éreztem nem érdemlem meg...
Aztán Rob leemelt magáról, megtörölte magát az egyik földön heverő pólójával, aztán rám nézett.
-Most pedig tűnj el innen! -tekintete rideg és üres volt. Teljesen ledöbbentem. Ki száradt a szám és elfelejtettem levegőt venni.
-Úgy értettem most! -dobálta felém ruháimat. Lassan tudatomba kúszott mit jelentenek ezek a szavak.
-Meg volt amiért jöttél, végre én is üríthettem, innentől pedig nincs miről beszélnünk. Húzd el a csíkot!
Annyira megalázottnak éreztem magam. Ő ki ment, én pedig sírva öltöztem fel. Utána mentem, megint a konyhában volt, a pultnak támaszkodva.
Közelebb léptem hozzá. Meg akartam érinteni.
-Mi az? Szopni is szeretnél? -köpte felém szavait. Ez pedig már sok volt. Ezt még Tőle sem fogom eltűrni.
Egy hatalmas pofont adtam neki, körmeim végig szántottak arcán, négy csinos kis csíkot hagyva ott.
Megpróbáltam összeszedni maradék méltóságom, és amennyire a helyzet megengedte, emelt fővel távozni.
-Kösz a dugást. Igazán jólesett, de azt hiszem jobb dolog is akad amit a számba vegyek. -mondtam fennhangon, majd minden félelmemet elsöpörve léptem hozzá, egy hatalmas, szenvedélyes smárolásra. Mert az nem csók volt...
Miután végeztem, ellöktem a fejét, és egy hatalmas beintéssel az ajtóban távoztam.
A kocsiban elő törtek a vissza fojtott érzések, nem fogtam vissza őket többé. Gyorsan ki bőgtem magam, majd rá adtam a gyújtást, és tudván, hogy ezzel még bizony nincs vége, elhajtottam.

Jössz Te még az én utcámba, Pattinson! Nem is olyan sokára.

14 megjegyzés:

  1. Szija!
    Ezis nagyon jó lett, és örülök hogy Robnak nem lett komolyabb baja.
    Viszont nagyon hülye..miért hitte azt hogy Kris csak azért ment hozzá?hiszen még a kórházba is bement hozzá..ebből pedig levághatta volna, hogy aggódott érte, tehát fontos neki, és nem csak azért kell neki...jó az igaz hogy szakított vele, de arról azért ő is tehet...
    Remélem majd megoldod a problémát, és tényleg elviszed Robot rehabra...ráférne, és ha esetleg Kris ott is meglátogatná, esetleg tudná hogy nem csak azért megy hozzá, de most viszont Kris gondolom nagyon mérges rá, jogosan..nah mindegy..:)
    Ne haragudj hogy ilyen hosszú lett..:)
    Puszi:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Hát ez aztán... :)
    Jól összeugrasztottad őket! Nem vagy semmi! Két érzelmileg padlón lévő ember, akik még egymásba is rúgnak! Oda vissza...
    Robci annyi érzelmet sem mutat ,mint egy teli sírt zsebkendő!
    Kris pedig átmegy országos ribancba!
    Hát élet ez?
    Neeeem!!!
    Viszont ettől lesz izgalmas a folytatás! Hisz ez nem egy romantikus lányregény!
    Úgyhogy jöhet a visszavágó!
    "Jössz te még az én utcámba, Pattinson!"
    Egyébként imádtam ezt is mint a többit!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a komikat csajok! Igyekszem a következővel =)

    VálaszTörlés
  4. DURVA!!
    Egyetértek az előttem szólókkal! Amúgy csak én érzem úgy, hogy Kris folyamatosan megalázkodik?? Meg már nagyon gáz, hogy folyamatosan félre kefél!! Robnak is lehetett volna több esze...
    Ja és siess a kövivel!
    Puszi: (L)aur(A)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Komolyan mondom hogy ezek csak egymást tudják bántani, máshoz nem értenek!!!Vagy is igen a szexhez...de ez most mind1.
    Kiváncsi vagyok mit tervez Kris !!!!!!!!!!!!!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Hát ez elég durva lett, két ilyen lököttet, folyamatosan félreértik a másikat. De nagyon jó lett ez is. Remélem hamar lesz következő.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Oké..mégse kocsi ütötte el!XD
    Nah de hogy tetőről zuhanjon le? XD Erre nem gondoltam..:DDD
    És Kris..tudtam h kiborul a drog miatt! :DD
    De Rob most rohadt bunkó volt vele..:DD Mégcsak végig se hallgatta Krist..:DDD
    De tudom hogy hamarosan ujra összehozod őket vhogy..uccsó mondat már sokat sejtet..:DDD
    Kövileg Rob fogja meglátogatni őt sztem...Hiányozni fog neki vagy nemtom..:DDD
    Nah bocs..nem traktállak tovább..egyszóval: Ez is kurvajó lett!XD
    Remélem ma is lesz friss ;)
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó let ,mint mindig!!
    Remélem azért majd meg érti egy mást eza két idiota!!
    NAaa ,de remélem hamar lesz következő!
    Puszka Viky

    VálaszTörlés
  9. jajj ez annyira jó lett :D
    nemtom te miről beszélsz szerintem nagyon jó lett :D
    remélem hamar jön a kövi :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!!!
    Nagyon jó lett!!!
    Nem volt összeszedetlen. Nekem tetszett!!
    Rob bunkó volt, de végülis igaza van sztem...:S:(
    Meg Kris-nek is... nemtom...
    A rehabról meg inkább ne is beszéljünk...
    Várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  11. OMG!!! Nagyon jó, nagyon jó:P Annyira birom, ahogy osztani tudja egymást ez a két idióta.xdxd
    Na jó monjduk, azért amikor Rob kórházba került rendesen megijedtem. Kristent meg kezdem kicsit sajnálni.Bár...amekkora ribi...:D
    Kíváncsi vagyok Rob erre mit fog lépni, rettentően várom a következőt! Siess vele:)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  12. Hali.
    Végre betudtam pótolni az előzőket is...
    Hát...Rob egy nagy barom, hogy azt hitte csak azért ment oda... de azért Kris se semmi még egy kicsit sajnáltam is, de hogy mindenkivel összefeküdt, hát...durva. Kíváncsi vok mi lesz még ebből.
    Várom a kövit, siess!!!:)
    puszi
    Nonii

    VálaszTörlés
  13. Uhhhhh hát ez nem is tudom! Ráférne egy jó kis homlokon pöckölés!
    Mi a francot képzel? Hogy beszélt szegény Krisel? Igazából nem tudom kinek a pártját is fogom! Mind a kettőnek igaza van valahol! Azért fel világosítanám Kristent is, hogy nincs jobb dolog amit a szájába vehet! :P ( bocsi)

    VálaszTörlés
  14. Lolee!

    Igazad van ebben! :)

    VálaszTörlés