2010. július 18.

25. felvonás




Mivel ügyesen komiztatok, amiért nagy köszi, itt is a feji =)
Nem tudom mennyire tetszik majd a szex, de most annyira tele van a fejem szögesen ellenkező dolgokkal, hogy csodálom, hogy ezt ki tudtam préselni magamból.
Bocs ha nem hoztam a szintet =)

Imádatom!

U.i.: HA NEM ÍRTOK KOMIT , NEM LESZ FRISS!!!! HAHAHA!!


Be léptünk a házba, én pedig ott hagyva Sandy-t egyből Rob keresésére indultam.
Nem kellett messzire mennem, még mindig a konyhában volt, csak most ült. Annak ellenére, hogy megtaláltam, még nem akartam oda menni hozzá. Felkaptam az asztalról egy poharat, és bár gőzöm sem volt róla mi volt benne, felhajtottam.
Aztán még párat. A végén támaszkodnom kellett. De rá vettem magam, hogy megközelítsem Őt. Viszont nem volt ott. Eltűnt.
Óóó, csodálatos! Most mehetek megkeresni. Érdekes lesz, mivel alig állok a lábamon...
Végig másztam az összes helyiséget, a fürdő maradt utoljára. Be botorkáltam, de bassza meg! Ott sem volt.
-Most már aztán elegem van! -kiabáltam, az sem érdekelt ki hallja és ki néz miatta idiótának.
Visszafelé menet még egyszer benéztem a szobákba, és a második próbálkozásra megtaláltam Őt az egyikben. És érdekes módon egyedül volt.
A sötétben ült az ágy szélén, és csak bámult bele a semmibe. Azon már inkább nem is gondolkodtam /bár asszem nem is tudtam volna már/ hogy miért meztelen.
Közelebb léptem hozzá, de amikor meglátott csak egy halvány, szomorkás mosolyra futotta Tőle.
Még közelebb mentem hozzá, és mellé ültem. Ahogy így ruha nélkül ült mellettem, felborzolódtak az érzékeim.
Megakartam érinteni, és ízlelni. Most az egyszer kimondottan békülésnek (is =]) szántam a szexet. A nyakához hajoltam és finoman belecsókoltam. Erre kicsit megrezzent, de nem kapott utánam.
Végig csókoltam a fülét is, majd álla mentén, és végül magam felé fordítottam fejét, hogy csókot lophassak tőle. Először elég passzív volt, és ez idegesített picit, ezért erőszakosabban kezdtem ízlelni ajkait. Kezem pedig férfiasságára csúsztattam, és simogatni kezdtem.
Csókom végre viszonzásra talált, éreztem ahogy édes nyála keveredik az enyémmel, de valami akkor is kellett még...
Elé álltam, és ledobáltam a ruháimat. Eldöntöttem Őt az ágyon, aztán térdeihez ültem, és számba vezettem ekkor már meredező vágyát. Hallottam ahogy felnyögött. Isteni. Még akartam, ezért egyre mohóbban ízleltem. Kezdtem teljesen elveszíteni a fejem. Ő a hajamba markolt, de ennél többet nem tett. Hagyta, hogy úgy csináljam ahogy én szeretném.
Aztán az utolsó nagyobb nyögésénél erősebben tépett hajamba, majd megéreztem élvezetének lövellő biztosítékát számban. Alapos tisztogatás után felmásztam hozzá, Ő felült majd megcsókolt.
Majd finoman hátamra fektetett, széttárta combjaimat, én pedig egyik lábam a nyakába raktam. Le hajolt, és nyalni kezdett. De úgy igazán, eszét vesztve. Minden egyes apró négyzet centit végignyalt, néhol pedig csak nyelvének kemény hegyét húzta végig, amitől kezdtem megőrülni. Csípőm magától lendült mozgásba ahogy Rob kényeztetett. Aztán egy percre megállt nyelvével, tenyerét szemérmemre tapasztotta, ekkor már annyira nedves voltam, hogy mikor simogatni kezdett, egyre hangosabb cuppanásokat lehetett hallani.
Vadállatiasan ziháltam, fél őrülten vergődtem miközben a halálba izgatott.
Később feljebb emelkedett, egész testem apró csókokkal hintette be.
Mikor elért melleimhez, először a teljes felületüket végig ízlelte, majd már ekkor is fájdalmasan meredező bimbóimra vetette magát. A bal oldalon foga közé vette mellbimbómat és súlyos nyelvcsapásokat mért rá. A másikat ujjaival kényeztette, majd váltott.
Utána megcsókolt. Testem minden egyes porcikájának ízét őrizte a szája. Izgató volt érezni.
A csók után négykézlábra állított, majd már szinte lehetetlenül nedves nőiességembe mélyesztette kitudja hány ujját. Sokat az biztos. Utána mögém térdelt, és ujjait továbbra is nedves testemben mozgatva, férfiasságával hátulról, fenekembe hatolt.
Az érzés leírhatatlan volt. Hatalmas sikoly szállt fel ajkaimról, az élvezet minden erőmet kiszívta, már nem tudtam magam karjaimmal tartani. Már csak a fenekemet tudtam kitolni, hogy Rob mindenhez hozzá férhessen.
Ujjai és csípője is megállás nélkül dolgoztak. Közben hátamat és nyakamat is végig csókolta.
Mivel az erős inger két irányból is érkezett, rettentő hamar elmentem. Akkorát élveztem mint még soha. Éreztem combomon végig folyni forró nedveimet, ki mondhatatlan volt. De nem elég.
Ráadásul nem hallottam, hogy Rob is élvezett volna, ezért minden erőmet összeszedve le szálltam az ágyról. Ahogy megtettem pár lépést, combjaim elcsúsztak egymáson élvezetem rájuk folyt bizonyítéka miatt.
Ujjammal intettem Robnak, Ő erre az ágy szélére ült, én pedig ezúttal szemből ültem ölébe.
Élvezettel engedtem tövig magamba. Éreztem ágyékomnál finom puha szőrét, ami egészen a köldökéig felkúszott.
Lassan kezdtem mozogni. Még mindig cuppogtam néha, de ez mindkettőnket csak még inkább ingerelt.
Már épp kezdtem volna belemelegedni a lovaglásba, mikor Rob az ágy közepére fektetett, ki húzódott belőlem és a fiókhoz nyúlt. Ki vett belőle egy apró dobozkát, ki nyitotta, majd egyből leesett mi az. Pénisz gyűrű!
Az tuti, hogy ebbe már tényleg belehalok.
Rob felhúzta az apró szerkezetet, bekapcsolta, amitől Ő egyből felnyögött. Utána visszamászott hozzám, és olyan mélyen tűnt el bennem amennyire lehetséges volt. Maximumig tártam lábaimat, de aztán a dereka köré kulcsoltam. Ahogy megéreztem forrón duzzadó érzékeny pontomhoz érni a rezgő kütyüt, az elviselhetetlen, végtelen élvezettől - nem sírtam de- még a könnyem is kifolyt.
Szemérmetlenül sikoltottam hangosakat.
Most mind a ketten kurva gyorsan elmentünk. Hangosan kapkodtuk a levegőt. Szorosan kapaszkodtam belé, nem akartam elengedni Őt. Ölelkezve feküdtünk, sokat ígérő csókokkal borítottuk be a másikat. Szerelmem mellém feküdt, rám terített egy takarót, és álomba ringatott...
-
Kis idő múlva kipattantak szemeim. A lehúzott redőnyön keresztül már be pislogott némi fény. Egyedül voltam a szobában, ezért gyorsan felkeltem, és próbálván nem törődni az izomlázzal és a másnapossággal, felkaptam a ruháim, hogy kiléphessek innen. A lakásban mindenfelé kiütött emberek fetrengtek. Néhányan akik ébren voltak, a konyhában gyülekeztek, körbeállva a kávéfőzőt.
-Bassza meg, nem megy gyorsabban?! -csapott az asztalra egy srác, és ha nem lenne totál hülyeség, szerintem még el is kezdett volna veszekedni szegény géppel.
Nekem is jól jött volna most egy kis ébresztő kávé. De nem volt kedvem beállni a sorba, ezért inkább rágyújtottam a teraszon.
Egy kezet éreztem a vállamra simulni. Rob mellém bújt a hatalmas fotelba, és a vállamra lehelt egy finom csókot.
-Jó reggelt, gyönyörűm. -suttogta
-Örülök, hogy nem léptél le. A tegnap esti eseményeket majd később beszéljük meg. -motyogtam, miközben ajkam már az övén volt.
Forró csókot kaptam tőle, majd tenyerét a combomra tapasztotta, és felcsúsztatta a lábam közé.
De tovább most nem ment.
-Elhoztad a bőröndöd? -kérdezte aztán.
-Igen. Miért, megyünk valahová? -tettem a tudatlant.
-Meglátogatjuk egy nagyon kedves családtagomat. -mormolta a nyakam bőrébe.
Annyira jó volt Vele lenni. Mindenféle értelemben. Lehet, hogy tényleg szeretem, de ez akkor is bonyolult. Én pedig rühellem a drámát.
Az biztos, hogy később még visszatérünk erre a témára.
Lehet, hogy a nyitott kapcsolatnál kéne maradnunk. Így nem lesznek ajtócsapkodások, sírások, hisztik, és szívfájdalom.
Végül is hűséget sosem ígért senki.
Így hát biztos voltam benne, hogy Rob is belemegy.
Ezer százalék volt, hogy ez a megoldás. Legalábbis egyenlőre biztos...

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett!
    NA ezek aztán tudnak szexelni!XD
    Akkor most mennek ahoz a csajhoz?
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. első *muhahaha*
    kurvajóleeeeeeett :D
    ez a pénisz gyűrű nállam betett XD :D
    isteni lett :D
    nagyon gyorsan hozd a kövit :D kibaszottul várom már :D

    VálaszTörlés
  3. áá nem is első lettem XD
    namajd a kövinél ;D

    VálaszTörlés
  4. rohadt jó lett.még több ilyen részt:-D

    VálaszTörlés
  5. Szija!

    Hát, ahhoz képest,
    hogy nem ott járt az agyad
    kicsit na jó NAGYON jó lett! :)
    Nekem teccet! :P

    Azt viszont nem gondoltam,hogy Kris lesz az aki újra felhozza a nyitott kapcsolat őrületet.
    Vajon Rob belemegy? Kíváncsi vagyok mit szól majd hozzá!

    Jujj és igen:
    "végül is hűséget sosem ígért senki"

    Várom a kövit!
    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  6. jesszus xD tecsaaaaj(L)
    annyira szereteesvaan(LL)
    hat ez...tokeletes lett <33
    imadomm.
    huh..most..ennyi :)
    friss???
    siess....mert....azert mert
    nah LOVEE
    puszi,Hanna

    VálaszTörlés
  7. Szia!!

    Még, hogy nem hoztad a szintet???!!!! Megőrültél!!
    Iszonyat jó volt, sőt fantasztikus:) Az egyik legjobb fejid lett, hidd el:D
    Ezek ketten totálisan egymásnak valókxD Két ekkora debilt, de hát ezért szeretjük őket, nemde?:D
    Nah kíváncsi leszek én erre a nyitott kapcsolatra!
    Kristen így is mindig kiborul ha Robot mással látja, ez mitől változna meg?? Hiszen szereti:D
    Nagyon várom a kövi:)
    Puszillak(L)(L)(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés
  8. Szió! Én ide hozzád még nem írtam komit, de elolvastam majdnem egyhúzóba az elejétől :)
    Nekem tetszenek az írásaid, tényleg eléggé nyersen írsz, de ez nem baj, mert szerintem ilyen még nem volt Robstenes sztorik között :)
    Szóval várom a kövit minél előbb:)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Ez is nagyon bejött! meg az összes többi..:DDD
    most jöttem haza,ezért csak most tudok írni..:DD
    Ez egy érdekes se veled se nélküled kapcsolat..:DD
    És Kris most tettekkel oldotta meg a dolgot,nem szavakkal..:DD Bár előbb utóbb ugyis megkell beszélniük a dolgot,nem oldhatják meg mindig szexszel..:DD
    Rob meg most...bedepizett..XDDD Furcsálltam hogy nem ment Kris után..:D
    Nagyon várom a kövit! Rem.hamar lesz :D
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  10. Szia Snooki!!!

    Bocsi, hogy egy ideje nem írtam csak nyaralni voltam oda. De ez a fejezet nem volt semmi. Rob és Kristen na ők tudnák ám szexelni. OMG komolyan. Várom a kovit.

    Puszi: Leila

    VálaszTörlés
  11. kurva jó lett :D
    megint nyitott kapcsolat? :D akkor is voltak hisztik és ajtó csapkodások :D
    már nagyon várom a kövit :P

    VálaszTörlés
  12. ááájjjj, de jó volt :D imádtam és tiszta perverz :D
    de várom már a következőt...mikor lesz?? :D
    sajnos csak most tudtam elolvasni, de most is nagyot ütött :D
    imáááádom :D

    pussszi ♥♥♥

    VálaszTörlés
  13. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá,nagyon jó lett ,
    és hidd el azok a dolgok szerintem nincsenek hatással rád!!
    Várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  14. szia.
    Húha, nem tudok mit mondani, mert szinte mindenki elmondta a lényeget... ez eddig a legjobb!:D Tényleg érdekes...Kris hozza fel a nyílt kapcsolat témát...? de legalább kibékültek...úgymond...xD
    Na inkább nem mondok semmi, csak csatlakozom a többiekhez!
    Friss? Siess!
    puszi
    Nonii

    VálaszTörlés
  15. Éljen, éljen, éljen! Senki nem volt vele!
    Nyitott kapcsolat? Végül is sok mindentől megkímélik egymást, de az nem az igazi!
    Pénisz gyűrű? Már csak az hiányzott! :P
    A rabod lettem! Azt hiszem kreáltál belőlünk egy rendesen szexfüggő társaságot!

    VálaszTörlés