2010. július 31.

35. felvonás


Sok szeretettel Tőlem, Nektek: Én =Đ

komi határ még mindig tart XD Mert szadista vagyok!! Haha! XD


Az autóban ülve szerelmem végig erősen szorított magához és lágy csókokkal borított be.
-Rob, kérlek, nyugodj meg. Jól vagyok, hidd el nekem. -suttogtam közel arcához, majd nyugtatónak szánt csókot adtam Neki. Szenvedélyesen viszonozta, féltőn, mintha az egész életünk ezen múlna.
-Nem akarlak elveszíteni. Az életemet jelented! -mormolta nyakam tövébe. Szavaitól könnyek szöktek szemembe.
-Szeretlek... -leheltem és puszit adtam homlokára.
-Megjöttünk! -szólt hátra Ash. Teljesen el feledkeztem róla, hogy ő a sofőr...
-Rendben. -mondtam, majd elengedve Rob kezét, kiszálltam az autóból.
-Itt maradsz ma éjjel? -kérdeztem vissza pillantva Rá.
-Mindenképp. -és végre mosolygott. Mintha ezer éve láttam volna utoljára mosolyogni. Újra megfogtam a kezét, a házba beérve gyorsan jó éjt kívántam a többieknek, aztán szerelmemmel bezárkóztam a szobámba.
-El megyek zuhanyozni. -le akartam mosni magamról annak a görénynek az érintéseit.
-Megvárlak. -feküdt le az ágyra Rob.
-Nem jössz velem? -kérdeztem incselkedve.
-Nagyon akarlak már, de most nem a zuhany alatt.
Le biggyesztettem alsó ajkam, majd egy két kézzel való beintést követően, eltűntem a fürdőben. Még hallottam ahogy felkacagott.
A zuhany alatt állva folyamatosan Rob kitörésein járt az eszem. Persze jólesik, hogy védelmez engem... De megütött miattam egy nőt, és majdnem halálra vert egy pasit, mert hozzám értek.
Jó persze, értem csinálta... De ez akkor is, kicsit túlzó, vagy nem tudom...
De inkább nem is agyaltam tovább ezeken. Ki léptem a fülkéből, fogat mostam, aztán még vizesen, törölközőben, kiléptem a szobába. Rob sokat ígérő pillantásokkal méregetett. Én viszont makacsul ellenálltam.
Viszont mikor mellém lépett minden ellenállásom porba hullott.
Ki a fene tudna Neki nemet mondani? Ahogy csípőmnél fogva lazán magához húzott, arcát nyakamba temette... Áhhh... megőrjít!
-Isteni az illatod. És gyönyörű vagy... -hangja elfúlt. Már tudtam, hogy Nála ennyi volt az ellenállás.
Finoman kibontotta a csomót törölközőmön, az pedig szinte hangtalanul hullott lábaimhoz.
-Annyira tökéletes vagy... Érzéki... Kívánatos... -ahogy fojtott hangján fülembe suttogott, és ahogy kezeivel cirógatta testemet, egyre inkább kezdett cserben hagyni a józan eszem.
Ujjaim lassan a hajába túrtak, majd mint szomjazó a vízre, úgy vetettem magam ajkaira. Hevesen csókoltuk egymást, édes nyelve elkábított. Lábaimból teljesen ki szállt minden erő. Rob az ágyra fektetett, majd miközben tovább csókolt kezeivel melleimet kényeztette.
Halk nyögéseim betöltötték a teret. Még akartam... Meg is kaptam. Szerelmem ujjai aztán egyre lejjebb indultak el testemen, de azt az egy, fájóan lüktető pontot szándékosan kikerülte. Kezdett elborulni az agyam. Direkt kínzott, akkor nem maradok adósa.
Szinte le téptem róla a ruháit, majd mikor már meztelenül feküdt előttem, ágyékára ültem, de nem engedtem magamba. Közvetlen hasán nyugvó, merev szerszáma fölé ültem, úgy, hogy a hegye azért biztosan fenekemhez érjen, hogy Őt is legalább annyira megőrjítse mint engem.
Elhelyezkedtem tehát alhasán, majd lassan ringatni kezdtem csípőmet. Ahogy rekord idő alatt benedvesedtem, éreztem ahogy összekenem bőrét, de ahogy kínlódó nyögéseit hallgattam, tudtam, hogy ezzel csak tovább húzom az agyát. És ez tetszett. Viszont őrülten vágytam már arra, hogy kemény férfiasságát belém mártsa.
Le szálltam róla, és a puha párnák közt elhelyezkedve, széttártam lábaimat. Finoman végighúzta ajkát combjaim belső felén majd felém tornyosult, én már remegtem a kéjtől, s bár jóformán még hozzám sem ért, már nyöszörögtem.
De még mindig nem hatolt be. Hát ez... Huuuuuhhh...
-Csináld már, baszki... -hangom elfúlt, csak erőtlen suttogás volt.
-Nyugi van cicám. -vigyorog! Ez vigyorog! Hát én mindjárt kinyírom!
-A rohadt életbe Pattinson...! -idegbetegen felálltam az ágyról, és a fürdőbe indultam, hogy lehűtsem magam. Felidegesített. Le lankasztja a vágyaimat. Pedig szabályosan tüzelek...
Viszont még el sem értem az ajtó kilincset, Rob a tarkómnál fogva döntött előre. Hirtelen csak az ajtóra tudtam tenyerelni, aztán hirtelen mozdulattal éreztem, hogy végre valahára kitölti bensőmet. Már majd elepedtem érte.
Kéjesen sikoltottam fel a hirtelen mozdulattól, onnantól viszont csak nyöszörgésre futotta.
Jobb híján az ajtó barázdáit kaparásztam, és maradék erőmmel, és szellemi jelenlétemmel még megpróbáltam megtartani magam karjaimmal, de ahogy ez a szexisten elkezdte a hátamat csókolgatni,és a mellem markolászni... végleg feladtam.
Elengedtem az ajtót, Rob ekkor magához szorította erőtlen testemet. Lassan hátrált velem az ágyig, leült a szélére, én pedig tovább mozogtam ölében.
Ő is folytatta hátam és mellem kényeztetését. Aztán testem remegni kezdett, éreztem ahogy alattam szerelmem már belém élvezett. Még párszor felemelkedtem és visszaültem, aztán engem is magával sodortak a gyönyör hullámai.
Izzadtan, csapzottan és kifulladva borultunk egymásra. Sokáig kapkodtuk még a levegőt, aztán mielőtt elaludtunk volna, Rob még szólt a holnapi programot illetően.
-Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem tudsz holnap Ashley-vel vásárolni... Emlékszel? Holnapra beszéltük meg a látogatást az... unokahúgomhoz.
-Óh. Igen, persze! Most már emlékszem. Hidd el nekem szívem, hogy nem fogom gyászolni a kárba veszett shopping túrát. -mosolyogtam rá.
Még váltottunk pár édes csókot, majd elég gyorsan bevágtuk a szunyát.

---

Óóóó... hogy az a kibaszott... Bakker! Miért nem húztuk el a függönyt este? Az összes kurva napsugár ide süt be, pontosan bele a képembe. Köszönöm Istenem!
És ami a legjobb: Robert a változatosság kedvéért, megint egyedül hagyott.
Viszont villám gyorsan pattantam ki az ágyból, felöltöztem, mosakodtam satöbbi. Majd lerohantam a földszintre. A teraszon kávézott Ashley-vel.
Most mindenkinek az jut eszébe, hogy biztos féltékeny vagyok... De nem. Ash rendes csaj, ráadásul elég nagy távolságot tartanak.
-Hello mindenki! -köszöntem mosolyogva, miközben Rob ölébe fészkeltem magam.
-Mikor indulunk? -néztem rá kíváncsian.
-Mikor szeretnél? -nyomott csókot homlokomra.
-Délután. Hová is megyünk pontosan?
-N.Y. Ezért jobb ha bőröndöt is hozol. Ja és repülővel megyünk, hogy gyorsabban oda érjünk.
-Utálok repülni... -motyogtam lehajtott fejjel. Aztán ki vettem Rob szájából a cigit, és elszívtam a maradékot.
-Az az enyém volt kislány! -emelte fel szemöldökét. Olyan szexi volt... hmm... nyamíííííí!
Finoman, hogy Ash ne fogjon fel belőle semmit, mocorogni kezdtem szerelmem ölében. Éreztem fenekemnél ahogy éledezik ott lent, a levegőt is szaggatottan vette.
Kajánul vigyorogtam rá. Meglátjuk meddig bírja még.
Közben Ashley megszólalt, de nem igazán figyeltünk rá.
-Nem úgy volt, hogy ma vásárolunk? -kérdezte csalódottan.
-Mmm... majd... jövőhéten... Oké? -nyögdécseltem.
Oda sandítottam egy pillanatra, láttam, hogy bólint.
-Szavadon foglak. -aztán elindult befele.
Robnál eddig tartott a türelem. Be tolta kezét a nadrágomba, hideg ujjaival gyötörte nőiességemet. Édes bosszú mi? Akkor sem leszek én az aki először megtörik!
De mikor már negyed órája gyötörtük egymást, csak egy választásom volt, hogy szabaduljak...
Nemes egyszerűséggel Rob kezébe haraptam, aztán kihasználva a pillanatot, felpattantam öléből. Gyorsan begyűjtöttem némi oxigént, aztán futás!
Fel szaladtam előle az emeltre, de az ajtómat már nem tudtam bezárni. Belökött rajta, a komódra ültetett, letépte a nacimat, aztán a sajátját, és sietősen magára húzott.
Vad volt és gyors. Rekord idő alatt mentünk el mindketten.
Lihegve nyitottam szólásra számat.
-Ez... egyéni csúcs volt. -suttogtam, miközben még mindig belé kapaszkodva simultam szorosan hozzá.
-Mert egy boszorkány vagy. Nem is... inkább egy istennő. -ettől mosolyognom kellett.
Kis idő múlva összeszedtük magunkat annyira, hogy el tudjunk készülni. Jegyet elfelejtettünk foglalni, de csak lesz hely a New York-i járatra.
Be dobáltuk a bőröndöket az autóba, elbúcsúztam a csajoktól, aztán indultunk.
Még egyszer a reptér mosdójában is adtunk egymásnak rendesen...(ha akarjátok részletezem =]) aztán felszálltunk a gépre.
Még jó, hogy ott is van mosdó...

17 megjegyzés:

  1. nagyon jó feji volt, imádtam. és igen-igen részletezd a reptéri jelenetet és a repülőgépesre is kiváncsi vagyok, bármire amit te írsz, alig várom a következőt. ugye sietsz vele. nem tudok betelni a történeteddel. a végtelenségig tudnám olvasni. Gab.

    VálaszTörlés
  2. így van :))) részleteket akarunk :))) :P ....csak így tovább....nagyon jók a fejezetek :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Nagyon nagy lett!!!
    Nehogy már Kris törjön meg előbb...xĐ
    A reptéri és a repülős mosdót is részletezd pls...^^
    Annyira jól leírod... Nem kell itt finomkodni... Így van és készz... Ez az élet rendje... =)=D
    Várom a kövit!!*.*

    VálaszTörlés
  4. egyéni csúcs.hát ez rohadt nagy volt!!várom a kövit:-D

    VálaszTörlés
  5. Igen, részleteket akarunk!!! :DDD

    VálaszTörlés
  6. húú de jó lett :P
    és persze,hogy akarunk részleteket :P
    vároom a kövit !!!
    (L)

    Bibi

    VálaszTörlés
  7. Juj nagyon jó lett!
    Mégiré egy kicsit várni ha ilyeneket irsz!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    NAgyon jó lett!!!!
    Csak a repülő nehogy kényszer leszállást hajtson végre miattuk!!XD
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!!

    Részletet akarunk!!!! XD Robci szemszögből legyen légyszi, ő olyan régen volt már:(
    Vááá a hideg zuhany nekem is jól jönne, pedig reggel 10 óra vanXD
    Jaj mit fognak akciózni a repülőn te jó istenXD Sztem mindenki katapultál majd miattuk:P
    Snooki király vagy, imádom amit művelsz(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  10. részleteket! nagyon-nagyon alapos részleteket akarunk D.

    VálaszTörlés
  11. jó volna a reptéri mosdójában történteket megnézni Rob szemszögéből mert már régen volt de nagyon nagyon részletesen és jó volna egy teljes Rob szemszög
    imádlak és 1000000000000 puszi
    amiért rendszeresen van friss ezért még jobban imádlak

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Ez megint fantasztikus lett:)
    Énis csatlakozom az elöttem szólókhoz..kiváncsi lennék a részletekre.. :P
    Egyébként még egy régebbi fejiben írtad hogy lesz még kár okozás(amikor a konyhában voltak) hát remélem hogy majd azt bízod a fantáziánkra.. :P
    Persze majd ráér néhány feji múlva..nem akarlak siettetni..remélem nem haragszol hogy felhoztam...de engem az is nagyon érdekelne :P
    Jó mondjuk engem minden érdekel amit te írsz..:)
    Siess a kövivel:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  13. Szia.
    Ha már mindenki benne van akkor én mér is ne? Legyen a mosdó jelenetről is részletes beszámoló Robci szemszögéből!pls.pls.pls.pls.:DDD
    Húú nagyon várom a kövit. mit fognak ezek még művelni a repülőn...? ajaj...
    Siess!:)
    Pusz
    Noni

    VálaszTörlés
  14. Snooki ez egyszerűen hihetetlen jó volt!! nagyon!! az előzőhöz nem írtam, bocsi, de kicsit lekéstem róla :D de most jöttem és én vagyok a 15. komizó :D
    hihi :D
    egy szó, mint száz imádtam és alig várom a következőt :D
    jaaaa és nem haragszom meg ha részletezed :D
    lehet, hogy jó lenne Rob szemszögéből... :D de nem tudom, ahogy gondolod :))
    pusziii ♥♥3

    VálaszTörlés
  15. Nagyon oda vagyok ám érted Snooki! Teljesen függővé tettél!
    Végre mennek Sophiehoz! Kíváncsi leszek! Mi lesz ott!

    VálaszTörlés
  16. Micsoda dugógépek, de bírom a legapróbb részleteiket is!
    És tuti jó, hogy nem is akarnak mindig óriási orgiát produkálni, hisz ezek a 'kis' összerezdülések is tökéletesen felkavarják a nagyérdemű olvasót! :)
    Jól mondom ? :)

    VálaszTörlés