2010. július 21.

28. felvonás (Bónusz :P)

Mivel minden imádatom Tiétek, hoztam Nektek egy Robcit =D
Most megtudhatjátok mi zajlott a kis fejecskéjében.

Ez most kicsit más.... Úgyhogy KOMIZNIIIII!!!! =D
Ja és kicsit rövid, bocsi :$


/Rob/

Itt hagyott. Nem hiszem el. Egyik percben még szorosan tartom magam mellett, aztán közli, hogy ez neki nem megy.
-Nem fog ez menni... -utánoztam gúnyosan hangját. De a végén már arra sem maradt erőm. A konyhaasztalnál ülök, előttem a sörömmel, arcom tenyerembe temetem és átkozom a percet mikor érezni kezdtem valamit iránta.
Mélyen elsüllyedtem az önsajnálat bugyraiban, már azon vagyok, hogy száműzetésbe vonuljak, mikor megcsörren a telefonom.
Utána nyúlok. Csak nehezen tudom elolvasni a hívó nevét, össze mosódott foltokat látok csupán.
De aztán mégis, mintha körvonalazódna. Luke. Mi a faszt akar ez is ilyenkor??
-Mi van? -szólok bele kicsit sem kedvesen, majd idegbetegen várom, hogy ki nyögje végre mit akar.
El mondja, hogy este buli lesz, menjek én is. Ő is ott lesz. Remek.
Rá gyújtok, még fetrengek fél órát az asztalon, majd össze kaparom magam, és a szobámba mászok.
Nem bajlódok semmivel. Úgy érzem minden élet ki szállt belőlem, és nincs értelme bármivel is foglalkozni.
-A rohadt kurva életbe! -ordítom, majd erősen vágom be a szekrényem ajtaját, ami le is esik.
El basztuk! Mindketten. Miért nem tudtunk csak egy kicsit jobban odafigyelni a másikra?
Vajon Ő is ugyanúgy szenved most? Vagy jó szokásához híven, már meg is vigasztalódott?
-Nem érdekel. -motyogom magamban. Remek! Magamban beszélek.
-Kell valami... valami ami elvonja a figyelmem. Igen, tudom már mi.
A nadrágom után nyúlok, felráncigálom, majd a zsebében kutatni kezdek a kis műanyag zacskóért. Megvan! A komódhoz sietek. Ki szórom a cuccot a tetejére, összetekerek egy tízest és az utolsó szemig felszippantom, ami pedig mégis ott maradna, nyelvemmel takarítom el.
-Így jó is lesz. -továbbra sincs senki akihez beszélnék magamon kívül. De pár másodperc, és már nem fog számítani. Le ülök az ágy szélére, és várom a jótékony hatást.
És már jön is. Lassan a testem súlytalanná válik, már nem érzem a maró, feszítő érzést a mellkasomban. A tárgyak csillogni kezdenek, és egy kellemes lágy dallam üti meg a fülemet. Kezek! Kezeket látok lebegni. Mutogatnak valamit, de nem értem, hogy mit. Felállok és követem őket, de... Hol vannak? El tűntek. Mindegy is. Lassan az ajtó felé lépdelek, és ki lépek az utcára.
El kezdek sétálni, az agyamban kaotikus képek kavarognak, aztán egy éles visítozó hangra kapom fel a fejemet. De nem jövök rá mi az. Talán kéne egy taxi, nem akarok gyalogolni.
Le intek egyet, be diktálom a címet, és néhány másodperc alatt ott is vagyunk. Mintha időugrás lett volna.
Be támolyogok a klub ajtaján, és a szemem meg akad valamin. A szemébe nézek, csak egy pillanat az egész. De furcsa... Olyan más most.
Ő feláll, és felém indul. Ide jön? Hozzám?
Belém ütközik, szinte égeti a bőröm. De valaki más kezét fogja. Miért?
Csalódottan ballagok az asztalhoz, le dobom magam egy székre, majd felhajtok két italt. Nem tudom mik azok. Segítenek. Az előbbi mámorra rápakolnak még egy kicsit, és én sokkal jobban érzem magam.
Most jó. Nem érzékelem a külvilágot. Csak a poharakat és üvegeket előttem. Idétlenül vigyorgok, és durván fellökök valami csajt aki az imént hozzám ért.
Aztán megint... Újra látom azokat a kezeket, megint mutogatnak, én megint felállok, hogy kövessem őket. De ezúttal nem tűnnek el.
Hívogatóan intenek, én megyek utánuk. Bár mintha többször is neki mentem volna valaminek. De nem foglalkozom vele.
Továbbra sem fogom fel, hol is vagyok pontosan, de érzem arcom körül a hűs levegőt, és hallom az elhaladó kocsik zaját... Kellemes.
Teszek még pár lépést, az apró kezeknek csábító illatuk is van. Nem akarom, hogy el tűnjenek. Továbbra is követem őket.
Aztán valamiért a lábaim nem mozdulnak. Most mi van? Ki nyújtom a karom, hogy elérjem az egyik kis teremtményt a levegőben. Erősen nyújtózom. Na, még egy kicsit. Végre! Mozog a lábam. Egy nagy lépést teszek előre.
A szél összeborzolja hajam, a hasamban egy hatalmas csomó éktelenkedik, mintha összenyomná valami.
Most mi ez? Mi ez az éles fájdalom?! Az egész testem ég. Hangokat hallok, de most más milyet.
Halványodnak... a végén már csak összemosódott háttérzajok...
Aztán nem hallok már semmit. Vége.

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát először is szeretném megköszönni, hogy megmentettél minket Dorszííval és írtál ilyenkor:)
    Tudom már sokszor köszöntem, de nem baj:D
    Másodszor huhh...nem éppen erre számítottam..
    Remélem nem lesz semmi baja. Viszont ha ezt Kris megtudja..:S
    De nagyon jó fejezet lett :]
    Hozd minnél előbb a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  2. basszus....basszus....basszus.
    hogy ez a Rob mekkora egy idióta....ááááh nemnormális. ez a hülye most meg kinyiratja magát?! mert ha betépsz akkor inni is kell ám rá. nehogy túléld.
    ok bocsi kicsit túlpörögtem a dolgot.
    amúgy kurva jó fejezet lett ismét. remélem azért majd rendeződnek a dolgok Kristen és Rob között.
    de most azt hiszem kicsit sokkolódtam.
    várom a következőt
    Dytta

    VálaszTörlés
  3. Remélem Rob kórházba kerül és Kristen szenvedni fog amiért ezt tette vele.

    már nagyon vááááárroom a kövit :D :P

    VálaszTörlés
  4. Szija!

    Áááááá...
    Mi történt ezzel az állattal?
    Komolyan mondom, ez nem ép...
    Kris, erre tuti reagálni fog.
    Miért kellet az a nyavalyás cucc?
    Tudom, tudom, sokkal izgibb...
    Jó volt Rob szemszögéből is olvasni a dolgot...
    Én nem hittem, hogy ennyire szenved, főleg, hogy ő sz*patta a csajt. Habár igaz lehet az is, hogy a világát nem tudta!

    Egyébként ahhoz képest, hogy rövid
    minden benne van aminek benne kell lenni.
    Tetszett! Ügyi vagy!

    Pusszantás!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Naygon jó lett!
    Mi a franc történt Robbal?
    Nem normálisak ezek ketten, csak szórakoznak egymással!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!!!

    Neeeeeeee ROBCI!!!!!!! Úristen, mindjárt bőgök:(
    Hogy lehet ekkora egy fasz?! Megint betépett!!!
    Kinyírom ezt a marhát....bár ahogy látom ezzel elkéstem:(
    Istenem csak ne legyen semmi komoly baja!!!!!
    Durva, azt hittem, hogy majd ő is orba szájba szexel mindenkivel, erre a kis drágának szerelmi bánata van:) Annyira édes(L)
    Snooki légyszi ne nyírd ki Robcikát(bár akkor nem lenne RS sztoriXD)!!!! Jól van hozom a formámXD
    Nah de befogom kurva jóóó és, én szeretnék majd a későbbiek folyamán is Rob szemszöget:)
    Kristen meg húzza vissza hozzá a picsájátXD
    Puszillak(L)
    Lilluci

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Tudd h szeretlek,amiért írtál új frisset és amiért ilyen jófej vagy...(L) :DDD (L)
    így azért ki lehetett bírni h Brinél mégse volt friss=/ :DD
    Tegnap wifiről olvastam,onnan meg nemtudok komit írni! XD
    Ajj Robci már megint be volt tépve..:DDD Tudtam h bekamuzta!XD
    És a végén...basszus..elütötték?! XDDD
    Sztem most a baleset miatt fognak megint összejönni ;)
    Habár..nem...hisz azt írtad Krisnek most egy mocskosabb fejezete kezdődik..:DD akkor még ki se élte volna magát!XD
    Nah jó nem pofázom,ez is szuper lett a hossza ellenére..:DD
    És gondolj csak bele...Brinél ma duplafriss lesz!XD
    Várom a kövit!
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  8. Szia!!
    Ugye tudod, hogy Kris egy kurva ribanc?? (bocsi, de így van) Ez itt szenved, az meg baszatja magát!!! Hát széép... mit ne mondjak...
    De nagyon jó lett!!
    De ha ezt Kris megtudja...
    De pontosan mi történt vele??
    várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  9. Szia ! Imádom a töridet..Azthiszem függő lettem de ahogy látom mindenki így van vele .:D
    Ui:
    Van egy meglepetésem számodra az oldimon.

    És folytit :D!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Csak nem elütötte Robot egy autó, nem lett ugye komoly baja, jó volt egy fejezet végre Rob szemszögéből is. Remélem hamar lesz kövi:D
    Puszi
    Judit

    VálaszTörlés
  11. biztos elütött egy autó, vagy valami baja lett. juj, mikor lesz új feji, alig várom, most remélem Krist majd eszi a penész, hogy miatta járt így Rob, (s talán megjön az eszük..) Siess a kövivel Gab.

    VálaszTörlés
  12. mi történt Robbal? :O
    am nagyonjólett :D
    kicsit fura volt nekem de tetszett :D siess a kövivvel :D

    VálaszTörlés
  13. Ajaj...ez nagyon jó volt...tetszett, hogy jelen időben írtad :)
    de nem tudom, mi lesz majd Robbal :S
    remélem nem lesz semmi baja :)
    nagyon tetszett és várom a következőt :)
    pusszi ♥

    VálaszTörlés
  14. Most már ezerkétszáz százalék, hogy ez tiszta hülye! Mi történt vele? Jótékony hatás mi! Most gyorsan olvasok tovább mert gáz van szerintem!

    VálaszTörlés
  15. Picsába!!!!!!!

    Háát, az én szemembe bizony könny szökött..

    Ha imádott vámpír Robot képzelem oda, már pedig így van, akkor a szívem szakad meg!! egy ilyen picsa miatt! Úgy meg vígasztalnám.... :):)

    Mit művelsz Te itt velünk!? szerencsétlen olvasókkal, nem lehet innen elszakadni!

    Nagyon félelmetesen jól tolod a témát!!!

    VálaszTörlés